Samzz zag ik dit doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo uitgetogen en topless zit te schaterlachen op dat galopperende paard?
Ik ben in twee maanden bijna honderd euro kwijt aan de NSquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het wordt de auto .. *kijkt naar de prijzen
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]Straks wordt Perez eruit gezet en komt Nyck de Vries naar RBR en is-ie beter dan Verstappen.
Ga je wat leuks doen in Rotterdam?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met de trein naar Rotterdam, of met de auto naar Rotterdam.
Hm.
Niet normaal.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in twee maanden bijna honderd euro kwijt aan de NS
ETENNNNNNNquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen in Rotterdam?
En dan parkeer je zeker in die shady parkeergarage zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat is met korting.
Woensdagavond naar Arnhem, dan ga ik wel met de auto.
Nee bij het stationquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan parkeer je zeker in die shady parkeergarage zeker?
Ja, ik heb net 34 tiktoks gekregen om door te nemen, dus voorlopig weten we het nog nietquote:
Whehe, ja ik ben wat dat betreft redelijk voorspelbaarquote:
Ben echt niet bekend in Arnhem, het enige wat ik ken is die shady parkeergarage en Dudokquote:
Ballie is ver weg aan het dromen over buikspek, dus de kust is veiligquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zes dikke onderbroeken en een wintersok aantrekken tegen de gloeiend hete tomatensoep.
Die appeltaart valt tegenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben echt niet bekend in Arnhem, het enige wat ik ken is die shady parkeergarage en Dudok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |