Ben er ook niet dol opquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pompoen smaakt altijd zo pompoemerig en na anderhalve week snif je aan je oksel en dan ruik je pompoen.
Krèk wajje zegge Gaard!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat West-Fries is ook niet om aan te gluren, zeg.
Oefquote:
Je krijgt 2000 keer je inleg terug als je daar op wedt en het komt uit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nyck de Vries World Champion
Ik zou wat vaker douchen dan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pompoen smaakt altijd zo pompoemerig en na anderhalve week snif je aan je oksel en dan ruik je pompoen.
100tje inleggen dan maar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je krijgt 2000 keer je inleg terug als je daar op wedt en het komt uit.
👀quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je krijgt 2000 keer je inleg terug als je daar op wedt en het komt uit.
Het paard van Beatrix heet Volkert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het paard van Amalia heet Mojito
Ja, doet ze expresquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het paard van Beatrix heet Folkert.
Zo'n zak.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een zak? Of een soeppakket?
Ik vermoed ook dat als je aan Beatrix vraagt in welke eeuw we leven dat ze zegt, ja groen mantelaapje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het paard van Beatrix heet Folkert.
West-Fries zei je. Dat is iets anders.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Bûter, brea en griene tsiis, wa’t dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Ik heb een keer een foto van haar op een paard bij het strand gezien in volle galop, maar dat vind ik toch een tikje gek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat als je aan Beatrix vraagt in welke eeuw we leven dat ze zegt, ja groen mantelaapje.
Dat ze zo uitgetogen en topless zit te schaterlachen op dat galopperende paard?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer een foto van haar op een paard bij het strand gezien in volle galop, maar dat vind ik toch een tikje gek.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo uitgetogen en topless zit te schaterlachen op dat galopperende paard?
Dat jij nog kán slapen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik hieraan ga denken net voordat ik straks in slaap val
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |