SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja mijn 6-0 kan ook meteen de kachel inquote:
Hebben belangrijke mensen geen chauffeur? 🤔quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Belangrijke mensen lachen nog steeds hard om dit bedragje.
Per 01-03-2023 zijn de sanctiebedragen voor verkeersboetes verhoogd.
Het vasthouden van je mobieltje tijdens het rijden kost nu;
Auto: ¤ 389,-
Oersterk paard is dat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het paard van Amalia heet Mojito
Ze schijnt ook mooi te kunnen zingenquote:
Wat voor soep?quote:
Tapdansen in een net iets te strak paars glimjurkje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze schijnt ook mooi te kunnen zingen
Ik moet weer een keer dweilen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij kan je bij Buda van de grond eten.
Er ligt genoegquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij kan je bij Buda van de grond eten.
Nu ben ik wel aan het etenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tapdansen in een net iets te strak paars glimjurkje.
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet weer een keer dweilen.
Jammerquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Romige groentesoep van de AH. Maar het is vooral pompoen.
Pompoen smaakt altijd zo pompoemerig en na anderhalve week snif je aan je oksel en dan ruik je pompoen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een zak? Of een soeppakket?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |