hier ook, gemeente had een mooi leeg stuk tussen Zoetermeer en Bleiswijk, wilde er een wijk met duizenden woningen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niemand die ook eigenlijk weet wat ze daar doen behalve bouwprojecten als windmolens doordrammen
Ja, dat snap ik, maar waar moeten zij extra geld krijgen dan? Ik heb het idee dat ik wat context mis bij de vraag.quote:
Worden die nou ook wel een gekozem dan? Of zijn dat allemaal eendagsvliegen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen er weer allemaal van die provincie partijtjes omhoog waar nog nooit een mens van heeft gehoord
Ik wist dat die opmerking ging komen.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking ging komen.
Bedankt dat je me niet teleur stelt.
van mijn krant (PZC, onderdeel van AD).quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil ook een stemwijzer invullen.. welke doen jullie?
Ach ja, hier hebben ze op het industrieterrein joekels van windmolens neergezet, ter compensatie zou er een zonnepark komen voor de bevolking inclusief korting op de energie en alles. Zijn ze vervolgens een heel zonnepark gaan aanleggen maar dat was in opdracht van Shell en nu is die grond dus niet meer beschikbaar voor het compensatie zonneparkquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier ook, gemeente had een mooi leeg stuk tussen Zoetermeer en Bleiswijk, wilde er een wijk met duizenden woningen.
Neee er moet en zal iets met windmolens komen
Ok boomerquote:
Je kunt deze doen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:33 schreef kwiwi het volgende:
Stemwijzer.nlquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:33 schreef kwiwi het volgende:
PvdA, Lokaal Brabant, BBB en VVD allemaal op 1quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt deze doen?
https://overijssel.stemwijzer.nl/#/
Heb net die van Fryslân gedaan op pzc.nlquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt deze doen?
https://overijssel.stemwijzer.nl/#/
geen boeren geen gejank, een gat in de marktquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef Wereldgozer het volgende:
En ik vind dat stikstof maar gejank maar die boeren mogen ook optyfen
Is er een partij die dat in het programma heeft?
O ja ik ben ook voor kerncentrales.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef LTVDK het volgende:
En ik ben voor kerncentrales en tegen windmolens, dat snappen die partijen natuurlijk ook weer allemaal niet
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PvdA, Lokaal Brabant, BBB en VVD allemaal op 1
dan komt er ook geheid wat echts uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef LTVDK het volgende:
En ik ben voor kerncentrales en tegen windmolens, dat snappen die partijen natuurlijk ook weer allemaal niet
Ik denk dat de PVV juist de wolf wil afschieten?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net die van Fryslân gedaan op pzc.nl
PVV op 1. Is het omdat ik de wolf in Nederland wil houden?Want de rest interesseerde me niks en heb alles eigenlijk in het midden laten staan. O ja en ik wilde niet meebetalen aan een leerstoel voor een professor Fries
Ja ok er zat 1% verschil tussenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is best een schizofrene uitslag.
En wie spreken we hier nu mee? L, T, V, D of K?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is best een schizofrene uitslag.
Nazi gespotquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net die van Fryslân gedaan op pzc.nl
PVV op 1. Is het omdat ik de wolf in Nederland wil houden?Want de rest interesseerde me niks en heb alles eigenlijk in het midden laten staan. O ja en ik wilde niet meebetalen aan een leerstoel voor een professor Fries
O ja is een immigrant natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV juist de wolf wil afschieten?
wtf zijn Groene BOA's ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg ook de vraag of we Groene BOA's moesten bewapenen
Allemaal tegelijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie spreken we hier nu mee? L, T, V, D of K?
Grijze wolven jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV juist de wolf wil afschieten?
Het is maar goed dat bal al slaapt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg ook de vraag of we Groene BOA's moesten bewapenen
Een nieuwe hippe term voor boswachters en natuurbeheerquote:
Linkse deuger als het je goed uitkomt dusquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef Recce het volgende:
Ik heb:
- GL 60%
- Volt 60%
- PvdA 57%
- PvdD 57%
- SP 53%
Linkse deuger dus, maar niet met veel enthousiasme aan de percentages te zien.
Moeten we je voortaan maar Lincce noemenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef Recce het volgende:
Ik heb:
- GL 60%
- Volt 60%
- PvdA 57%
- PvdD 57%
- SP 53%
Linkse deuger dus, maar niet met veel enthousiasme aan de percentages te zien.
Ik heb in ieder geval erg weinig met FVD (7%). Jezus Leeft bungelt ook onderaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Linkse deuger als het je goed uitkomt dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |