Ja ok er zat 1% verschil tussenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is best een schizofrene uitslag.
En wie spreken we hier nu mee? L, T, V, D of K?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is best een schizofrene uitslag.
Nazi gespotquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net die van Fryslân gedaan op pzc.nl
PVV op 1. Is het omdat ik de wolf in Nederland wil houden?Want de rest interesseerde me niks en heb alles eigenlijk in het midden laten staan. O ja en ik wilde niet meebetalen aan een leerstoel voor een professor Fries
O ja is een immigrant natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV juist de wolf wil afschieten?
wtf zijn Groene BOA's ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg ook de vraag of we Groene BOA's moesten bewapenen
Allemaal tegelijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie spreken we hier nu mee? L, T, V, D of K?
Grijze wolven jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV juist de wolf wil afschieten?
Het is maar goed dat bal al slaapt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg ook de vraag of we Groene BOA's moesten bewapenen
Een nieuwe hippe term voor boswachters en natuurbeheerquote:
Linkse deuger als het je goed uitkomt dusquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef Recce het volgende:
Ik heb:
- GL 60%
- Volt 60%
- PvdA 57%
- PvdD 57%
- SP 53%
Linkse deuger dus, maar niet met veel enthousiasme aan de percentages te zien.
Moeten we je voortaan maar Lincce noemenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef Recce het volgende:
Ik heb:
- GL 60%
- Volt 60%
- PvdA 57%
- PvdD 57%
- SP 53%
Linkse deuger dus, maar niet met veel enthousiasme aan de percentages te zien.
Ik heb in ieder geval erg weinig met FVD (7%). Jezus Leeft bungelt ook onderaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Linkse deuger als het je goed uitkomt dus
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval erg weinig met FVD (7%). Jezus Leeft bungelt ook onderaan.
Dimmy is een vrome reliwappiequote:
Ja die heeft altijd zo'n stomme grijns alsof die net wat lekkere pretpilletjes op heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |