quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval erg weinig met FVD (7%). Jezus Leeft bungelt ook onderaan.
Dimmy is een vrome reliwappiequote:
Ja die heeft altijd zo'n stomme grijns alsof die net wat lekkere pretpilletjes op heeftquote:
Maar dan is ze dus een gelovige republikeinse downie ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, republikeinen zijn ook gelovig dus het past allemaal wel
Nee pvv zit zo’n beetje in lijn met de pvdd behalve over buutnlsndersquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV juist de wolf wil afschieten?
Communist!quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet op pvda of cu stemmen blijkbaar
Ik wist niet dat de stemwijzer een bindend advies was.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet op pvda of cu stemmen blijkbaar
Mwah, veel downies zijn helemaal niet zo gelukkig hoor. Volgens mij neemt het geluk weer af als je zover onder het gemiddelde zit dat je hele tijd niet snapt wat er allemaal om je heen gebeurt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Downies ook. Hoe minder intelligent hoe gelukkiger, volgens mij.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vindt je het gek, hij komt er net achter dat Jezus leeft!
JE MOETquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de stemwijzer een bindend advies was.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, veel downies zijn helemaal niet zo gelukkig hoor. Volgens mij neemt het geluk weer af als je zover onder het gemiddelde zit dat je hele tijd niet snapt wat er allemaal om je heen gebeurt.
Beetje verbaasd met je eigen kwijldraden spelen de hele dag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, veel downies zijn helemaal niet zo gelukkig hoor. Volgens mij neemt het geluk weer af als je zover onder het gemiddelde zit dat je hele tijd niet snapt wat er allemaal om je heen gebeurt.
Maar volgens mij zijn er tegenwoordig niet zo heel veel downies meer omdat ze dat al vrij snel kunnen opsporen tijdens de zwangerschap.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |