vind het altijd een beetje een kaknaamquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Feline is toch een heel gewone naam? Heb afgelopen jaren best veel Felines op de groep gehad.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Zo, laatste meeting van vandaag zit erop. Even douchen en dan eindelijk naar bed
wut nu nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Zo, laatste meeting van vandaag zit erop. Even douchen en dan eindelijk naar bed
Mwa Paar mooie goals maar voor de rest wat gezapigquote:
meh heb het heel af en toe gelukkig maar, als er echte issues zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms om 6u 's ochtends met Australie, soms om 10u 's avonds met latam of de VS. Ach ja.
Zo te zien is het echt een naam van na 2000:quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Feline is toch een heel gewone naam? Heb afgelopen jaren best veel Felines op de groep gehad.
latam?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms om 6u 's ochtends met Australie, soms om 10u 's avonds met latam of de VS. Ach ja.
Op mijn verjaardagquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:21 schreef Koen66 het volgende:
wanneer zijn die verkiezingen uberhaupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag
ah dan pas, je wordt er nu al mee doodgegooid op de tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ze zijn bang voor een lage opkomst of zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dan pas, je wordt er nu al mee doodgegooid op de tv
Oh ja. Ik moet die stemwijzer eens gaan doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:24 schreef Koen66 het volgende:
heb werkelijk geen idee wat er speelt in de provincie dus laat het maar voorbij gaan denk ik
Phileine zegt sorry-effect.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien is het echt een naam van na 2000:
[ afbeelding ]
Er waren in 2017 3295 mensen met die naam.
Echt nog nooit gehoordquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
zou NL geen miljarden besparen door die hele provinciale staten af te schaffenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet die stemwijzer eens gaan doen.
Komen er weer allemaal van die provincie partijtjes omhoog waar nog nooit een mens van heeft gehoordquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet die stemwijzer eens gaan doen.
quote:
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou NL geen miljarden besparen door die hele provinciale staten af te schaffen
de gemiddelde NL heeft er nauwelijks iets mee, landelijk of gemeente prima, maar provinciequote:
Niemand die ook eigenlijk weet wat ze daar doen behalve bouwprojecten als windmolens doordrammenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de gemiddelde NL heeft er nauwelijks iets mee, landelijk of gemeente prima, maar provincie
Uh.. waarvoor?quote:Als provincie extra geld beschikbaar stellen voor het MKB
MKB, midden en kleinbedrijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |