Misschien iets teveelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb over @:datismijnmening gedroomd![]()
Iemand had een kloon gemaakt die de hele tijd vervelend en gemeen deed, en we wilde daar hier in de KSC vanaf. Toen ging ik met een andere KSC'er (eentje die helemaal niet bestond en ik vannacht blijkbaar verzonnen heb) een weekendje weg, en in die stad was toevallig ook het FOK! hoofdkantoor. Vervolgens gingen we met Danny en Yvonne samenwerken om uit te vinden van wie dit een kloon was
Het hoofdkantoor was overigens een kantoortje van 20m2 met lelijke 2e hands meubels en een bed erin
Nou goed. Uiteindelijk kwamen die andere KSC'er en ik erachter dat het een kloon van dimmy was
Ik wilde er niet meer aan meewerken omdat ze dan een permban zou krijgen. Die nietbestaande bitch heeft het toch aan Danny en Yvonne verteld, waarna ze dimmy een permban gaven. Ik was super verdrietig
The end. Toen werd ik wakker.
FOK! ik teveel?![]()
Heb je nog wat aan je dag.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:26 schreef CherryLips het volgende:
Goed tijdstip om te beginnen met boren.
Fijn dat je het hele artikel gelezen hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ag-terecht~a35c5f82/
Je mag ook al niet op bezoek bij een zieke collega ofwah?
Nou inderdaad. Het is niet alsof ie 1x een foutje gemaakt heeft. En probeert het dan ook nog te verdedigen met "ja maar losse cultuur hier, dus...."quote:
het is dus duidelijk, flirterig gedrag naar collega's is een no-goquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het is niet alsof ie 1x een foutje gemaakt heeft. En probeert het dan ook nog te verdedigen met "ja maar losse cultuur hier, dus...."
Ik ook, of een beetje grappen en grollen alsof je broer en zus bent zeg maarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:47 schreef CherryLips het volgende:
Bij een losse cultuur denk ik aan een keertje bitterballen eten met een groepje collega's.
Is eens wat anders dan een bloemetje of een fruitmand.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ag-terecht~a35c5f82/
Je mag ook al niet op bezoek bij een zieke collega ofwah?
Nog veel te weinig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:59 schreef Karzai het volgende:
Hier gaat het meestal over de bikini van bitterbal
Laag IQ, macho pipo's, pistooltje, armoede, stress, beetje giftige cocktail.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als er ergens geen losse cultuur heerst, is dat wel bij de Politie.
Behalve misschien bij de top, die ineens alles wat los en vast zat begon te decalareren.
Sowieso belachelijk dat je elkaars broek naar beneden trekt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:05 schreef TaMieke het volgende:
Ik las laatst een artikel op het AD dat iemand de broek van een vrouwelijke collega naar beneden had getrokken en zijn excuus was ook "losse cultuur". Gebeurde vaker bij mannen onderling. Hij zag geen verschil in het feit dat hij het bij een vrouw had gedaan.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb over @:datismijnmening gedroomd![]()
Iemand had een kloon gemaakt die de hele tijd vervelend en gemeen deed, en we wilde daar hier in de KSC vanaf. Toen ging ik met een andere KSC'er (eentje die helemaal niet bestond en ik vannacht blijkbaar verzonnen heb) een weekendje weg, en in die stad was toevallig ook het FOK! hoofdkantoor. Vervolgens gingen we met Danny en Yvonne samenwerken om uit te vinden van wie dit een kloon was
Het hoofdkantoor was overigens een kantoortje van 20m2 met lelijke 2e hands meubels en een bed erin
Nou goed. Uiteindelijk kwamen die andere KSC'er en ik erachter dat het een kloon van dimmy was
Ik wilde er niet meer aan meewerken omdat ze dan een permban zou krijgen. Die nietbestaande bitch heeft het toch aan Danny en Yvonne verteld, waarna ze dimmy een permban gaven. Ik was super verdrietig
The end. Toen werd ik wakker.
FOK! ik teveel?![]()
Laatst trok een van onze C-suite execs (een vrouw) de jurk van m'n collega tot aan haar ondergoed omhoog als geintje, waar andere collega's bij waren. Die gaan normaal wel als een soort vriendinnen met elkaar om, maar dat je dan niet even bedenkt dat dat op kantoor met andere collega's erbij compleet ongepast isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:05 schreef TaMieke het volgende:
Ik las laatst een artikel op het AD dat iemand de broek van een vrouwelijke collega naar beneden had getrokken en zijn excuus was ook "losse cultuur". Gebeurde vaker bij mannen onderling. Hij zag geen verschil in het feit dat hij het bij een vrouw had gedaan.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]Uitgelekt exclusief beeldmateriaal van 4ebe![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst trok een van onze C-suite execs (een vrouw) de jurk van m'n collega tot aan haar ondergoed omhoog als geintje, waar andere collega's bij waren. Die gaan normaal wel als een soort vriendinnen met elkaar om, maar dat je dan niet even bedenkt dat dat op kantoor met andere collega's erbij compleet ongepast is
Ik zou willen dat er meer mensen zouden eetsmekken zoals honden dat kunnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]Uitgelekt exclusief beeldmateriaal van 4ebe![]()
Ik geloof niet dat ik ooit de neiging heb gehad om de jurk van mijn zusjes omhoog te trekken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst trok een van onze C-suite execs (een vrouw) de jurk van m'n collega tot aan haar ondergoed omhoog als geintje, waar andere collega's bij waren. Die gaan normaal wel als een soort vriendinnen met elkaar om, maar dat je dan niet even bedenkt dat dat op kantoor met andere collega's erbij compleet ongepast is
Ik zou het met vriendinnen onder elkaar al niet eens grappig vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |