quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn lijfspreuk is: ”De hemel geeft, wie vangt die heeft”. Ik betwijfel of dat de boodschap van Jezus was.
Ze schudt en beeft, het is Los die geeft.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn lijfspreuk is: ”De hemel geeft, wie vangt die heeft”. Ik betwijfel of dat de boodschap van Jezus was.
Slaap ze!quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Maar tijd om te gaan slapen ipv over politiek te neuzelen![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze schudt en beeft, het is Los die geeft.
Die mensen zijn zo met zichzelf bezig dat ze denken dat het de enige keus ooit is met euthanasiequote:Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je morgenvroeg helemaal zelf mag besluiten dat je toch liever een kutje hebt
dan weet je alvast waar je brein heengaat als je RIP bentquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef UitStraling het volgende:
We gaan eraan, menselijke hersenen als AI.
https://edition.cnn.com/2(...)noids-scn/index.html
De helft mijn hersencellen, gedeelte die van Einstein, een uitstrijkje van Brad Pitt en volmaken met stukjes mummie van Thoetmosis III en wat huidschilfers van Barack Obamaquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan weet je alvast waar je brein heengaat als je RIP bent
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft mijn hersencellen, gedeelte die van Einstein, een uitstrijkje van Brad Pitt en volmaken met stukjes mummie van Thoetmosis III en wat huidschilfers van Barack Obama
Er stond ook al iets over abortus dus dubbelop, ik zag het ook als een los ietsquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar Los weet blijkbaar niet wat pro-choice betekend.
Niet in mijn post?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er stond ook al iets over abortus dus dubbelop, ik zag het ook als een los iets
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb over @:datismijnmening gedroomd![]()
Iemand had een kloon gemaakt die de hele tijd vervelend en gemeen deed, en we wilde daar hier in de KSC vanaf. Toen ging ik met een andere KSC'er (eentje die helemaal niet bestond en ik vannacht blijkbaar verzonnen heb) een weekendje weg, en in die stad was toevallig ook het FOK! hoofdkantoor. Vervolgens gingen we met Danny en Yvonne samenwerken om uit te vinden van wie dit een kloon was
Het hoofdkantoor was overigens een kantoortje van 20m2 met lelijke 2e hands meubels en een bed erin
Nou goed. Uiteindelijk kwamen die andere KSC'er en ik erachter dat het een kloon van dimmy was
Ik wilde er niet meer aan meewerken omdat ze dan een permban zou krijgen. Die nietbestaande bitch heeft het toch aan Danny en Yvonne verteld, waarna ze dimmy een permban gaven. Ik was super verdrietig
The end. Toen werd ik wakker.
FOK! ik teveel?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |