En heb je net je buiten bbq weggedaan, muts!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ik was best goed bezig met de vega-burgers uit de vriezer opeten. Tot ik in de tweede vriezer keek. Ik denk dat ik er nog zeker 40 heb.
Hopelijk snel wat meer tijd om bij te komen/te wennenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus nu net toegekomen aan het lezen van m'n post en hopelijk binnenkort ook nog m'n mail
Verder gaat 't best goed. Zondag een hoop kleine dingetjes gehaald bij de Ikea, zoals een gootsteenkastje voor in de badkamer, een wasrek, een krukje en een kapstok. Het huis voelt steeds meer "af"![]()
Ik zelf voel me voornamelijk nogal uitgewrongen -- nog niet echt tijd gehad om bij te komen of te wennen. Ik overweeg om al m'n plannen voor komend weekend te schrappen (maar dat is moeilijk, want ik had wel zin in die plannen).
Deze week werk ik 5 dagen dus dat is ook pittig. En we hebben 3 collega's ziek van de carnaval dus 't is ook echt aanpoten![]()
En J is ook razend druk op werk -- heeft een klus op 2 uur rijden hiervandaan -- dus ik mis die ook
Plus ik heb voor vrijwilligerswerk een deadline 1 maart voor wat klusjes waar ik nog helemaal niet aan begonnen ben. Maar m'n post stond hoger op het lijstje dus eerst die. Morgen weer een dag
Dat komt overigens puur omdat er horecaverpakkingen van de Vegetarische Slager bij zo'n restant-winkel lagen. Volgens mij waren dat 30 burgers voor 5 euro, normaal 2 burgers al 3 euro. Iets teveel gekocht, misschien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ik was best goed bezig met de vega-burgers uit de vriezer opeten. Tot ik in de tweede vriezer keek. Ik denk dat ik er nog zeker 40 heb.
Ze zijn ook lekkerder uit de pan. Voor de gezelligheid is barbecuen tof, maar al die vleesvervangers worden eigenlijk in een pan veel lekkerder.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Molo het volgende:
En heb je net je buiten bbq weggedaan, muts!
Zit wat inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekkerder uit de pan. Voor de gezelligheid is barbecuen tof, maar al die vleesvervangers worden eigenlijk in een pan veel lekkerder.
Ik zou iets meer zo willen zijn hoor. Ik kan soms aanbiedingen gewoon niet weerstaan. Voor m'n gevoel bespaar ik daarmee enorm, maar in de realiteit koop ik waarschijnlijk gewoon teveel zooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef Blues het volgende:
Ik heb nooit voorraad. Weet niet of het goed of juist stom is. Als iets bijna op is koop ik nieuw.
Ik heb een poging gedaan, maar dan krijg ik 'm nog niet goed leeg. Als het goed is nog 1 fles te gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 kan je het niet overgieten in een handzame fles?
En wanneer hoor je meer als 6e sollicitant?
Ik had dat wel toen ik nog rookte. Stel je voor dat er geen sigaretten meer in huis zijn brrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verzorgingsspul koop ik ook altijd op aanbieding. Dus soms heel veel in huis (want snel op elkaar aanbieding) en soms stress WANT OGOTTEGOTT IK GRIJP HET EEN NA LAATSTE BUSJE![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 kan je het niet overgieten in een handzame fles?
En wanneer hoor je meer als 6e sollicitant?
1) Op de kop zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan, maar dan krijg ik 'm nog niet goed leeg. Als het goed is nog 1 fles te gaan.
En geen idee wanneer ik wat hoor, ik weet dat er vrijdag nog 2 kandidaten op gesprek komen. Dus vast niet eerder dan na het weekend.
Staat standaard op z'n kop want anders douche ik met water. En dat koude heb ik ook ooit eens gedaan brrrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
1) Op de kop zetten.
2) Water erbij doen. Als je je dapper voelt: pas gebruiken bij de volgende douche beurt want koude klats
En anders bij dezelfde douchebeurt… warme klats![]()
*duimduimduim*
Ik snap ook niet hoe dat moet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Clubsoda het volgende:
Een voorraadkast vol voedsel heb ik ook. Ik begrijp ook niet hoe ik géén voorraadkast met voedsel zou kunnen hebbenAlleen met de vriezer ben ik niet zo goed. Die ga ik volgende week uitmesten en dan mealpreppen.
Heb jij maar 1 pak spaghetti dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef Clubsoda het volgende:
Maar dan eet je spaghetti en dan blijft het over. Dan heb je toch voorraad? Of eet je elke avond spaghetti tot het pak leeg is? Of eet je een op een avond een pak spaghetti leeg?
Ik snap het nieten dat geldt dus voor alles: gedroogde peulvruchten, noten, rozijnen, chocola, koekjes etc. Hoe dan?
Aangebroken verpakkingen zijn geen voorraadquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef Clubsoda het volgende:
Maar dan eet je spaghetti en dan blijft het over. Dan heb je toch voorraad? Of eet je elke avond spaghetti tot het pak leeg is? Of eet je een op een avond een pak spaghetti leeg?
Ik snap het nieten dat geldt dus voor alles: gedroogde peulvruchten, noten, rozijnen, chocola, koekjes etc. Hoe dan?
Maar meel voor cake of brood, daar heb ik 1 (aangebroken) pak van, geen 6quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik eet elke avond spaghetti tot het pak leeg is. Of rijst. Of aardappels. Als de kasten en koelkast leeg is ga ik pas weer naar de winkel. Betekent dat droge pasta dan eet ik datquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb een paar weken geleden 4 zakken pecannoten gekochtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij maar 1 pak spaghetti dan?
Ik at deze week een restje pecannoten datum begin 2022. Daar maak ik dus beter geen voorraden meer van.
Aww, dit vind in gewoon echt een beetje sneu.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet elke avond spaghetti tot het pak leeg is. Of rijst. Of aardappels. Als de kasten en koelkast leeg is ga ik pas weer naar de winkel. Betekent dat droge pasta dan eet ik dat
Ik weet werkelijk niet hoe ik hier op moet reageren. Wat enorm complex om zo te leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet elke avond spaghetti tot het pak leeg is. Of rijst. Of aardappels. Als de kasten en koelkast leeg is ga ik pas weer naar de winkel. Betekent dat droge pasta dan eet ik dat
Ik ben gewoon een beetje neurotischquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aww, dit vind in gewoon echt een beetje sneu.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonder dat ik de psycholoog wil uithangen (die hebben we hier ook in het wild rondlopenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje neurotisch
En obsessief
En raar
En kies er zelf voor
Ik weet wat erachter zit...behalve 21m2 van een paar jaar terug... niks voor hier.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zonder dat ik de psycholoog wil uithangen (die hebben we hier ook in het wild rondlopen)… daar geloof ik niet echt in. Ik denk echt dat er een mechanisme onder zit wat je deze keuze laat maken.
En deze uitkomst kan dan eruit komen omdat jij daar nu fysiek en mentaal het beste functioneert. Maar, tenzij je pastasaus HAAT en altijd kale pasta eet…. Dan klinkt het mij als een compromis tussen de door jou genoemde punten 1 en 2. En aan de andere kant je gehele welzijn.
Maakt het niet verkeerd. Want doodongelukkig pasta met erbij gekochte saus eten, dat is het ook niet waard.
Zolang je maar niet weken achter elkaar kale pasta en kale rijst eet
Als dit er voor zorgt dat je brein geen eigen leven gaat leiden, zal het wel de beste oplossing voor je zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja Naja... jullie hebben weer andere dingen waar je streng in bent toch? Ik heb gewoon hier een tic mee opgelopen. Niks mis mee.
En inmiddels plan ik alles zo dat me dat nooit gebeurt, of bijna nooit
Komt nog uit de tijd dat ik op 21m2 woonde en gewoon geen ruimte had
Nu woon ik op 78m2 en ik heb een kast an sich. Alleen alsnog...
Noem eens wat strenge dingen van andere mensen, die je zelf niet doet. Ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja Naja... jullie hebben weer andere dingen waar je streng in bent toch? Ik heb gewoon hier een tic mee opgelopen. Niks mis mee.
En inmiddels plan ik alles zo dat me dat nooit gebeurt, of bijna nooit
Komt nog uit de tijd dat ik op 21m2 woonde en gewoon geen ruimte had
Nu woon ik op 78m2 en ik heb een kast an sich. Alleen alsnog...
Wie het kleine niet eertquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus… ik zat vrijdag in de trein. Gelijk met mij stapte er een man in.
Conducteur kwam langs en meneer was ‘vergeten in te checken’ . Uhuh… knap hoor, als je dat station alleen maar op kan door poortjesEr werd een kaartje geschreven, meneer was dakloos. Deed conducteur netjes en respectvol
(En ik zat twee rijen verder er van alles van te vinden…).
Door dat oponthoud kwam hij er niet meer aan toe mijn kaartje te checken.
Volgend station stapte ik uit en check uit.
Net keek ik toevallig op Mijn NS… ik bleek op het vertrek station (met die meneer… En die poortjes) niet ingecheckt te hebben![]()
![]()
Snap nog steeds niet hoe, want poortjes
Voor de spits vertrokken, in de spits aangekomen, ik weet nooit precies hoe dat dan met ritprijs werkt.
Maar net wel coulanceregeling ingezet… waarbij NS me de volle prijs rekende. Die 60 cent hoger was dan wat ze in rekening hadden gebracht… Maar dat hoef ik niet bij te betalen.
Uhm… bedankt NS, denk ik maar?![]()
![]()
Uhm;quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem eens wat strenge dingen van andere mensen, die je zelf niet doet. Ik ben wel benieuwd.
Uh... bijzonder? Foutje van de computer?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus… ik zat vrijdag in de trein. Gelijk met mij stapte er een man in.
Conducteur kwam langs en meneer was ‘vergeten in te checken’ . Uhuh… knap hoor, als je dat station alleen maar op kan door poortjesEr werd een kaartje geschreven, meneer was dakloos. Deed conducteur netjes en respectvol
(En ik zat twee rijen verder er van alles van te vinden…).
Door dat oponthoud kwam hij er niet meer aan toe mijn kaartje te checken.
Volgend station stapte ik uit en check uit.
Net keek ik toevallig op Mijn NS… ik bleek op het vertrek station (met die meneer… En die poortjes) niet ingecheckt te hebben![]()
![]()
Snap nog steeds niet hoe, want poortjes
Voor de spits vertrokken, in de spits aangekomen, ik weet nooit precies hoe dat dan met ritprijs werkt.
Maar net wel coulanceregeling ingezet… waarbij NS me de volle prijs rekende. Die 60 cent hoger was dan wat ze in rekening hadden gebracht… Maar dat hoef ik niet bij te betalen.
Uhm… bedankt NS, denk ik maar?![]()
![]()
Ik ‘ken’ je via FOK! al wat langer. En natuurlijk zit er meer achter.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet wat erachter zit...behalve 21m2 van een paar jaar terug... niks voor hier.
Maar ach... enige wat ik wil zeggen is dat niet iedereen een voorraad heeft...
Behalve in knutselspullenzolder vol. Heel belangrijk
Geen idee. Fout van het poortje. Of fout van mij (Hoedannn!? Met poortje!?) Ik had haast, dus niet gekeken wat de display aangaf. Ook omdat het altijd (…) goed gaat. Dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... bijzonder? Foutje van de computer?
Ik zou gewoon het systeem de schuld geven. Altijd het bestequote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen idee. Fout van het poortje. Of fout van mij (Hoedannn!? Met poortje!?) Ik had haast, dus niet gekeken wat de display aangaf. Ook omdat het altijd (…) goed gaat. Dus.
Behalve dat koud douchen (brrrr…) lees ik hier voor mij persoonlijks niks strengs in.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm;
- mijn moeder douched koud. Doe ik niet
- ik heb vorige week op maandag wijn gedronken
- vandaag voor het eten aan op de bank gezeten en niks gedaan
- ik knutsel hele dagen door
- meerdere streamingsdiensten
- ik volg het nieuws niet strikt
- ik lees enkel fantasieachtige boeken
- ik heb geen studie afgemaakt
- mijn huis is een beetje rommelig
Ja, dit! Ik heb nog nooit meegemaakt dat poortjes wél open gaan, maar je niet bent ingecheckt. Hoe dan?quote:
Ooooh, dus alle mensen die zeggen 'ik heb geen voorraad' hebben dus wel gewoon een stellingkast vol etenswaren alleen het zijn allemaal OPEN verpakkingen!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar meel voor cake of brood, daar heb ik 1 (aangebroken) pak van, geen 6
Ik hou ook niet van rommel, maar je kunt open verpakkingen ook netjes opruimenquote:
Ja, meestal wel. Maar ik heb wel een bak voor de granen (orzo, rijst, couscous, bulgur, soba noodles, penne, miehoen, gerst, lasagnebladen etc) maar niet van alles meerdere want dat past niet in de bak. Die staat naast de bak met peulvruchten en de bak met noten en aanverwanten op de tweede plank in de kastquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij maar 1 pak spaghetti dan?
Ik at deze week een restje pecannoten datum begin 2022. Daar maak ik dus beter geen voorraden meer van.
Ik heb vanavond ook een flinke bak pastasaus gemaakt. Morgen pasta koken en de boel mengen en invriezen voor zus (en mezelf). Hoeft ze het alleen maar in de magnetron te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:04 schreef Sarabi het volgende:
Ik was een heel eind met de voorraadkast en vriezer leeg eten. Nu liggen er weer 15 porties pastasaus in de vriezer en een half pakje spaghetti in de kast.
De rest raakt vanzelf wel weer (aan)gevuld
Lief!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook een flinke bak pastasaus gemaakt. Morgen pasta koken en de boel mengen en invriezen voor zus (en mezelf). Hoeft ze het alleen maar in de magnetron te doen.
Ik vind het heel stoer van jou dat je dan toch daar gaat wandelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
*iemand die kale pasta met kaas eet terwijl er ook saus in de vriezer, pestosaus in de voorraadkast en gewone pesto in de koelkast staat gluurt om het hoekje*
Van sommige dingen wel voorraad, van andere niet. Als iets in de aanbieding is wat ik regelmatig gebruik haal ik altijd wel extra, en volkoren pasta eet ik zo vaak dat ik daar regelmatig een pak van in m'n mandje gooi als ik er langs loop.
Verder, hoi, het is koud! Ik moest hockeyen. Na een half uur was het veld bevroren, na een uur was de rest vh team het daar eindelijk mee eens en na een laatste rondje rammen op goal zijn we om 21.15 gestopt. Ik zit nu op de bank mn eiwitdrankje te drinken en ga zo douchen want ben door en door verkleumd.
Morgenochtend wandelen met nicht en kinderen in natuur op halfuurtje rijden. En ik vind het toch een klein beetje spannend, want echt grote zandvlakte en bos er omheen en we lopen meestal een grote ronde door bos om de zandvlakte heen, en daar is dus verder niks. En op woensdag is het horecatentje bij de ingang waar we parkeren ook dicht. Dus geen wc te bekennen. Is al een tijdje geleden de laatste keer. Mn nicht weet er wel van en als ik bij iémand naast mn ouders zou durven zeggen dat ik moet en in de bosjes gaan of naar de auto rennen om naar een tentje te racen dan is het met haar, maar dan weer niet zo met de kinderen van 12, 10 en 6 erbij.
Maargoed, ik zie het maar als volgende uitdaging voor mezelf. Ik heb al zeker 20x met haar daar gelopen, waarvan 2x met de kinderen en zeker 5x dat de horeca ook dicht was, en was zeker de helft van de keren ook in mindere of meerdere mate zenuwachtig, en heb nog geen één keer naar de wc gehoeven tijdens het wandelen. Had vanavond mn exposure schema ingevuld voor hockey (want eerste keer sinds eind november weer dus ook weer beetje spannend), en heb dit er ook op gezet. Op de heenweg kan ik 10min voor ik er ben nog even naar de wc bij een tent waar ik langs rij als nodig, en verder mag ik van mezelf niks mee (geen handdoek of extra ondergoed of wc papier of wat ik dan ook eigenlijk in m'n rugzak zou willen stoppen voor als...) want dat is ook in stand houdend gedrag.
Is dat streng of mag dat soms ook gewoon onder luiheid of don't care vallenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je, niet zoals wij hoarders, geen vijf pakken pasta hebt liggen. Maar dat je jezelf ook niet een maaltijd met groenten en pastasaus gunt als die op zijn… Wat ben je streng voor jezelf
Das toch logisch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ooooh, dus alle mensen die zeggen 'ik heb geen voorraad' hebben dus wel gewoon een stellingkast vol etenswaren alleen het zijn allemaal OPEN verpakkingen!Er valt een kwartje.
Maakt de wereld een stuk logischer wel. Ik kan driekwart stellingkast vullen met aangebroken verpakkingen, dus voor echte voorraad zou ik er nog vijf bij moeten hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das toch logisch?
Ik heb bijvoorbeeld naast de aangebroken bloem en meel gewoon nog 5 pakken van beide staan. Die laatste zijn voorraad, de eerste niet.
Ik heb aangebroken spul in de keuken. Voorraad ligt in de thuiswinkel (Billy en kelder).quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maakt de wereld een stuk logischer wel. Ik kan driekwart stellingkast vullen met aangebroken verpakkingen, dus voor echte voorraad zou ik er nog vijf bij moeten hebben
Vanillesuiker en -aroma. Magisch omdat het échte voorraad is.quote:
Ik hou van Billy met extra planken. Kun je fijn voor geen geld verschillende hoogtes doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
voor de statistieken : op dit moment een kleine vorraad.. in het nieuwe huis hebben we een voorraadkamerdus die moet volgestopt worden
tips gevraagd: welk rek om alles in op te bergen kan ik het beste gebruiken?
Het ziet er nogal random uit voor een leek zoals ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:33 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Het is hier helder en koud. Omdat ons hutje niet geïsoleerd is, wordt het ‘s nachts binnen ook koud. Het was binnen 5 graden, vanochtend.
Maar inmiddels is het al een whopping 11,5 binnen (en -2 buiten).
Ik had aantekeningen gemaakt vorige keer dat ik hier was, over wat er mee moest hierheen deze keer.
[ afbeelding ]
Dat zegt genoeg denk ik
Wat zou ik er anders mee moeten doen?quote:
Ik zou daar de rest van mijn leven mee doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat zou ik er anders mee moeten doen?
Wij eten met 4. Gedroogd soul kun je behoorlijk lang bewaren.
Verstandig. Dan kun je spullen kopen als ze in de aanbieding zijn ipv als je ze nodig hebt. Minstens driekwart van wat in mijn voorraad ligt is niet voor de volle prijs gekocht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga ook een voorraad sparen, ik heb beneden een lege billy staan in de berging (ik heb een berging van 5bij5m en er staat alleen een fiets en lege billy in. Wow gewoon wat basisdingenook handig als ik ziek ben of in de war
![]()
Wow... jullie hebben mijn leven verrijkt...
Ik heb ook nog 10 vriezerlades volquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou daar de rest van mijn leven mee doen
Maar ik kook voor 1en andere dingen
Nee die is kurkdroogquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Verstandig. Dan kun je spullen kopen als ze in de aanbieding zijn ipv als je ze nodig hebt. Minstens driekwart van wat in mijn voorraad ligt is niet voor de volle prijs gekocht.
Alleen opletten of je berging niet vochtig is. Dat zou weer zonde zijn van je voorraad.
Oké, ik heb een vrieskastje onder mijn koelkast (drie lades) en er zit alleen brood inquote:
Van mij mag je de bleekselderij wel noemen hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee die is kurkdroog
Ik koop wel culinair gênante dingen. Zoals Knorr Wereldgerechten ben ik dol op, maar kan ik enkel uit de reclame betalen. Dus dan kan ik daar een voorraad van maken. En van peulvruchten, want die eet ik ipv vlees.
En wat culinair onverantwoorde dingen die ik lekker vind, maar die ik hier niet ga benoemen
WAAROM? Dit had ik niet willen wetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Barreltje het volgende:
oh! ik bedenk me net dat ik gister helemaal vergeten ben om m'n chocolade op te eten![]()
het was een nieuwe smaak van ritter geloof ik.. witte chocolade met passievrucht.. ik was geintrigeerd..
quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Barreltje het volgende:
ik moet geloof ik ook zo'n sticker ding.. ik heb nu een vriezer waar vanalles in zit, maar geen idee wat en wanneer ik het er in gegooid heb
*noteert dymo* hebbie nog een voorbeeldje hoe dat er uit ziet? ( en welk model? )quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:01 schreef Troel het volgende:
[..]is nu bezig met een nieuwe batch hotsauce en volgens mij is de helft al vergeven. Dus hij wilde al stickertjes gaan halen voor erop. Hallo, ik heb gewoon een Dymo staan. Wil je er een eigen logo bij op, alles kan in zwart wit
![]()
![]()
Dus jullie snappen al wel dat ik aan het schetsen ben voor een logootje(@:lonaa he doesn't know yet! )
Ik heb er twee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
*noteert dymo* hebbie nog een voorbeeldje hoe dat er uit ziet? ( en welk model? )
Bij voorkeur bij een nooduitgang, daar heb je meer beenruimtequote:Op woensdag 1 maart 2023 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maakt het wat uit of je voor- of achterin een vliegtuig zit? Ik kan stoelen reserveren maar heb al jaren niet gevlogen. Zo te zien is er voorin en achterin een uitgang.
Maar daar moet je dan weer voor betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij voorkeur bij een nooduitgang, daar heb je meer beenruimte
Geen idee of dat altijd zo is. Maar ik zou het ervoor over hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar daar moet je dan weer voor betalen natuurlijk.
Is mij die twee tientjes wel waard.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar daar moet je dan weer voor betalen natuurlijk.
In dat geval laagjes dragenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is mij die twee tientjes wel waard.
Ik zag dat Transavia nu een maximaal totaal gewicht van 10kg handbagage+accessoire heeft?![]()
Zullen ze dat echt actief gaan wegen?
De pijp uit, de hoek om en dan ga je zo de kist in.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm... hier heeft iemand enorme vliegangst, mij krijg je zo'n kist niet meer in
Maar in mijn geval zit je niet met je knieën in je nek.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Bij nooduitgang is duurder, je bent er bij een normale landing het laatst uit en dan kijk je naar de vleugel. Achterin het vliegtuig ben je er snel uit en is het goedkoop. Voorin heeft een prijs er tussenin.
Amsterdam-Zakynthos. Ik heb geen idee wat voor vliegtuig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar in mijn geval zit je niet met je knieën in je nek.
Waar vlieg je heen? Qua stoelen/beenruimte vind ik de A320 fijner dan 737, ondanks dat de steek gelijk is.
Het is voor mij ook al heel wat jaren geleden. 2010 Volgens mij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Troel het volgende:
Ik heb serieus al jaren niet meer gevlogen.
Vorig jaar drie keerquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Troel het volgende:
Ik heb serieus al jaren niet meer gevlogen.
veiligheid technisch is achterin het beste.. statistisch zijn daar de meeste overlevenden gezeten na een crash..quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Amsterdam-Zakynthos. Ik heb geen idee wat voor vliegtuig.
Ik heb stoelen op rij 29 van 32. Gangpad voor mij, midden voor J.
Transavia? 737-800 dan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Amsterdam-Zakynthos. Ik heb geen idee wat voor vliegtuig.
Ik heb stoelen op rij 29 van 32. Gangpad voor mij, midden voor J.
Goed gekozen dusquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
veiligheid technisch is achterin het beste.. statistisch zijn daar de meeste overlevenden gezeten na een crash..
achterin is OOK fijn omdat je vaak op vakantie vluchten ook achter uit mag stappen en dan ben je dus OOK snel het vliegtuig uit.
en met een beetje mazzel is de vlucht niet vol en heb je vaak achterin meer ruimte om wat breder te gaan zitten
jup!quote:
Achter mag je er niet altijd uit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Bij nooduitgang is duurder, je bent er bij een normale landing het laatst uit en dan kijk je naar de vleugel. Achterin het vliegtuig ben je er snel uit en is het goedkoop. Voorin heeft een prijs er tussenin.
Nog nooit gehad dat ze mijn tas gewogen hebben. Als het maar enigszins het juiste formaat is kijken ze nergens naar bij transavia.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is mij die twee tientjes wel waard.
Ik zag dat Transavia nu een maximaal totaal gewicht van 10kg handbagage+accessoire heeft?![]()
Zullen ze dat echt actief gaan wegen?
Nog een bespaar tip trouwens:quote:
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog een bespaar tip trouwens:
Niet vooraf je stoel boeken, gewoon op tijd online inchecken dan kan je al die normale stoelen gewoon gratis kiezen.
Maar dat is denk ik te laat voor nu
Dat kan eigenlijk altijd wel, ik heb nog nooit alleen hoeven zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.
Daarvoor heb ik extra betaald dat dat niet gebeurd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog nooit gehad dat ze mijn tas gewogen hebben. Als het maar enigszins het juiste formaat is kijken ze nergens naar bij transavia.
Alleen heb je bij die koffertjes grote kans dat hij het ruim in moet omdat het vliegtuig dan al vol is.
Oh ja dat kan ook nogquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik extra betaald dat dat niet gebeurd.
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.
Als we er niet achterin uit mogen, is dat met 32*6 stoelen ook niet zo'n probleem. Dan wachten we toch gewoon even. Prima hoor. We moeten toch op de bagage wachten dus waar je wacht maakt niet zo veel uit lijkt me.
Haha ja dit is wel echt drama, altijd als ik naar mijn zusje ga is dat zonder bagage en dus ook mijn tactiek.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.
Ik heb geen bagage waarop ik moet wachten.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk altijd wel, ik heb nog nooit alleen hoeven zitten.
wel gek dat je terug nog niet kon kiezen trouwens![]()
Ik boekte voorheen altijd die nooduitgang stoelen, zo lekker die beenruimte. Maar vind het gewoon niet meer waard, het is zo duur geworden.
edit:
iedereen weet dat je eerder op je bestemming bent als je eerder het vliegtuig in of uit kan
https://speld.nl/2017/09/(...)t-ze-eerder-aankomt/
Oh ja, we hebben een huurauto. Ach ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.
Ik heb geen bagage waarop ik moet wachten.
Afhankelijk van de vlucht wordt alleen de vooringang gebruikt. Ik heb altijd een voorkeur voor voorin zitten, dan ben je er meestal sneller uit....quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee voorheen was het 15 euro per enkele reis dat vond ik nog wel acceptabel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga echt niet 100 euro meer betalen voor wat beenruimte. Zo lang zijn we niet en zo lang is de vlucht niet.
Met mijn ex ging ik naar Isla Margarita en toen zaten we dus apart voor 9 uur. Was niet heel fijn.
Je kunt 6 weken van te voren je stoelen regelen. De terugreis is nog verder weg, daarom kan ik nu de stoelen nog niet kiezen.
Zo, je hebt duidelijk ramen aan de zonkantquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Het is hier gewoon al 19,5 graden zonder dat de verwarming aan staat![]()
Note to self, voor de zomer zonwering regelen
Wanneer gaan jullie?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben een huurauto. Ach ja.
Dit is toch niet te geloven?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:07 schreef AnneX het volgende:
Oops. Voorheen in de lange benen rij annex nooduitgang.
Is onbetaalbaar geworden, begrijp ik.
De soap van bloemenpost: 3e keer mislukt.![]()
Site zegt “afgeleverd” Ontvanger zegt: “niks in de brievenbus”.
Leverancier zoekt het uit.
#wordt vervolgd.
22,5°C en verwarming staat op 18°Cquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Het is hier gewoon al 19,5 graden zonder dat de verwarming aan staat![]()
Note to self, voor de zomer zonwering regelen
Precies. Geen zin om te haasten hoor. We gaan 12 april geloof ik. Dat is alweer snel ineensquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie?
Vakantie begint met je koffer inpakken... relax en neem lekker overal de tijd voor. Kompgoe
* Isabeau trekt nog een dekentje over zich heenquote:
Hier ook een koud huis, in mijn werkkamer gelukkig een elektrisch kacheltje aan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau trekt nog een dekentje over zich heen
Het mens gaat voor het eerst in 100 jaar op vakantie en verheugt zich op een warm en zonnig Grieks eiland. Daar kom je moeilijk met de treinquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De pijp uit, de hoek om en dan ga je zo de kist in.
Ik vind het vooral saai en gedoe. Ik zit liever in een trein.
Schijnt daar de zon niet? Het wordt hier echt heel snel warm als de zon schijnt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau trekt nog een dekentje over zich heen
Dat klinkt ook wel lekker. Ik heb wel een elektrisch dekentje, maar dat vind ik weer wat overdreven, Ik zit nu in de schaduw in de woonkamer, achter de pc. Ik kan ook op de bank in het zonnetje gaan zittenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:19 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook een koud huis, in mijn werkkamer gelukkig een elektrisch kacheltje aan.
Het is inmiddels ook 16 gradenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:20 schreef derLudolf het volgende:
Schijnt daar de zon niet? Het wordt hier echt heel snel warm als de zon schijnt.
Slimme keusquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel lekker. Ik heb wel een elektrisch dekentje, maar dat vind ik weer wat overdreven, Ik zit nu in de schaduw in de woonkamer, achter de pc. Ik kan ook op de bank in het zonnetje gaan zittenDenk dat ik daar maar met een boek ga zitten.
Soms gaat een trein op de boot. Maar dan nog, dan ben je even onderweg. En nu J loonslaaf is, is het aantal vrije dagen ook beperkt natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het mens gaat voor het eerst in 100 jaar op vakantie en verheugt zich op een warm en zonnig Grieks eiland. Daar kom je moeilijk met de trein
Of je ziet de vliegreis als een kortdurend noodzakelijk kwaad om te komen waar je wezen wilt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Soms gaat een trein op de boot. Maar dan nog, dan ben je even onderweg. En nu J loonslaaf is, is het aantal vrije dagen ook beperkt natuurlijk.
Er zijn nu juist veel meer vrije dagen, wel 40. Voorheen was het tussen kerst en nieuwjaar een paar dagen, met mazzel. En dan in de zomer nog 2 weken, met mazzel. In de praktijk moest er tussendoor altijd wel gewerkt worden. Nu is vrij ook echt vrij, heerlijk. Laatst kon hij gewoon een dag vrij nemen om voor te bereiden op de verbouwing, werkelijk ongehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Soms gaat een trein op de boot. Maar dan nog, dan ben je even onderweg. En nu J loonslaaf is, is het aantal vrije dagen ook beperkt natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Treinen in Zwitserland is zo mooiquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn nu juist veel meer vrije dagen, wel 40. Voorheen was het tussen kerst en nieuwjaar een paar dagen, met mazzel. En dan in de zomer nog 2 weken, met mazzel. In de praktijk moest er tussendoor altijd wel gewerkt worden. Nu is vrij ook echt vrij, heerlijk. Laatst kon hij gewoon een dag vrij nemen om voor te bereiden op de verbouwing, werkelijk ongehoord.
Ik heb een paar jaar geleden een prachtige reis door winters Zwitserland met de trein gezien in het tijdschrift van de ANWB. Meestal boeien reisverslagen van onbekenden me niet zo maar deze greep me echt. Ik heb het uitgescheurd en bewaard. Ooit gaan we dat doen. Een treinvakantie lijkt me ook echt heel leuk namelijk. Maar eerst dat eiland met zwemmen in de blote kont.
Mijn beste herinneringen aan mijn kindertijd was op skivakantie in Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk. Verse broodjes aan de deur, fluffy dekbedden van een halve meter dikte, sneeuw, bergenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Treinen in Zwitserland is zo mooiSowieso is Zwitserland prachtig, zomer en winter. Wel bizar duur, helaas.
Euh ja. Ook vast heel leuk. Toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zijn de komende jaren weer veroordeeld tot wat minder spannende reizen dichterbij huis. Deze zomer voor de hoofdprijs in een CenterParcs in Duitsland
Sneeuw zonder skiën kan heel prima. Ben ik as we speak van aan het genietenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn beste herinneringen aan mijn kindertijd was op skivakantie in Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk. Verse broodjes aan de deur, fluffy dekbedden van een halve meter dikte, sneeuw, bergen![]()
Een skivakantie zit er niet meer in denk ik maar die sneeuw moet ik toch nog een keer mee kunnen maken.
Het is voor een goed doel. En vooral stressvrij. Maar ik ben niet zo heel ingewikkeld, als er een beetje natuur of andere mooie dingen om me heen zijnen mijn favoriete mensen, dan ben ik wel tevreden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh ja. Ook vast heel leuk. Toch?
Ik ben echt heel jaloersquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sneeuw zonder skiën kan heel prima. Ben ik as we speak van aan het genieten
Ik hoop dat je daar in de zomer nog zo van genietquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef Tele6 het volgende:
Hier inmiddels 20,5 graden. Ik overweeg de trui uit te trekken.
In de zomer heb ik zonwering en vloerkoelingquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daar in de zomer nog zo van geniet![]()
Hier is het 18,2. Warm zat. Vooral omdat ik onder mijn dure fancy deken zit.
Die deken kregen we eens als relatiegeschenk. Een paar maanden geleden kwam ik hem weer tegen in de schuur. Blijkt het een deken van 80 euro te zijn
Woops, dat is een dure schuurdekenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daar in de zomer nog zo van geniet![]()
Hier is het 18,2. Warm zat. Vooral omdat ik onder mijn dure fancy deken zit.
Die deken kregen we eens als relatiegeschenk. Een paar maanden geleden kwam ik hem weer tegen in de schuur. Blijkt het een deken van 80 euro te zijn
Vloerkoelingquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In de zomer heb ik zonwering en vloerkoeling
Goed dat je die deken teruggevonden hebt dan!
Vier dagen wandelen is een heel slecht idee inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Zeg eens, is het een heel erg slecht idee om 2 dagen Zwarte Cross te gaan doen direct na 4 dagen 50 km wandelen op de Vierdaagse? Of een heeeeel erg slecht idee?
@Lonaa heeft hier verstand van.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Zeg eens, is het een heel erg slecht idee om 2 dagen Zwarte Cross te gaan doen direct na 4 dagen 50 km wandelen op de Vierdaagse? Of een heeeeel erg slecht idee?
Een heeeeeeeel slecht idee, maar wel een leuk idee. Je leeft maar 1x.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Jij bent de cliënt. Vragen kan altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga mijn begeleider echt vragen of hij de volgende keer in de ochtend wil komen. 15.15 is geen gesprekkentijdben elke moe als hij zo laat komt... Kan ik maken om dat te vragen?
maar daarna lekker series kijken en ik ehb al twee tekeningen geschilderd (lelijk, maar leuk om te doen). En daarna zien we wel weer
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij bent de cliënt. Vragen kan altijd.
Er is een goede reden voor.
En dan zeg je: “ opgelost…slotje”
Hallo. Zeg eens tegen Tele dat dat weliswaar een slecht idee is maar dat ze nog lekker jong en fit is dus dat dit hét moment is om het gewoon lekker wel te doen.quote:
Het is nooit een slecht idee om de ZC te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Ja, gewoon aangeven. Je hebt een goede reden, dus dat kan je ook gewoon vertellen. Kan zijn dat de begeleider niet in de ochtend kan, maar dan hoor je dat vanzelf. Het is geen rare vraag.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga mijn begeleider echt vragen of hij de volgende keer in de ochtend wil komen. 15.15 is geen gesprekkentijdben elke moe als hij zo laat komt... Kan ik maken om dat te vragen?
maar daarna lekker series kijken en ik ehb al twee tekeningen geschilderd (lelijk, maar leuk om te doen). En daarna zien we wel weer
Oh ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hallo. Zeg eens tegen Tele dat dat weliswaar een slecht idee is maar dat ze nog lekker jong en fit is dus dat dit hét moment is om het gewoon lekker wel te doen.
Omg! ik wil in je koffer mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Wij gaan in juni een week naar Zwitserland, ben benieuwd
Deze studio geboekt
https://abnb.me/rTHyd6VzOxb
Uitzichtjequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze studio geboekt
Ohquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze studio geboekt
Yodelahiti…galmtquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze studio geboekt
Heb je hierover al eens gesproken met de huisarts?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Wandelen was fijn en gezellig. En heerlijk weer. Inmiddels in trein terug naar huis van werk, compleet afgedraaid. Ik hoop echt dat ik op korte termijn weer eens tot later dan 3 a 4u ga doorslapen want dit is echt geen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:54 schreef Blues het volgende:
Wij boekten voor september in Karpathos (Grieks eiland) een huisje in aanbouw.
Art impression zag er goed uit.
Nu krijgen we mail dat e.e.a. door de architect is aangepast geworden gedingest.
Vooral kleiner, minder, anders etc.
Zo'n Betonbunker zou niet misstaan in NormandiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Najah... we zijn meest vd tijd ons kennende de hort opquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:55 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n Betonbunker zou niet misstaan in Normandië
Nee, nog niet. Heb me wel twee weken geleden opgegeven voor wetenschappelijk onderzoek naar slaapproblemen in relatie tot angstproblematiek waarbij ze willen kijken of behandelen v slaapproblemen leidt tot verminderde angst. Goede reminder, ik zou binnen een week gebeld worden maar dat is niet gebeurd. Eens achteraan gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je hierover al eens gesproken met de huisarts?
Het duurt nog even tot de cursus begint…Dit is werkelijk uitputtend.
Het was inderdaad heerlijk wandelweer.
Manmanman…dus voor de derde x ging de bloemenpost mis.
Excuses en geld wordt teruggestort.
Nu via topbloemen besteld. Had ook net zo goed zelf de lokale bloemist kunnen kiezen. Mn.X wist dat het een goeie is.
Anders gaat het Altijd goed.💐
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huisquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:36 schreef derLudolf het volgende:
Is je zus eigenlijk al geopereerd @:Kaatje1
Aha, spannend dus. Nou ja, liever wachten op een goed team dan de operatie verkeerd doen. Bij m'n ma wouden met het verbrijzeld bovenbeen ook even wat extra expertise er bij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huis
Oh dan wordt mijn ma ook geopereerdquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huis
Ik las het ja. Hopelijk brengen ze 'm vannacht tot leven.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lente![]()
Slechtvalken krijsen rond de kerktoren (nest met webcam) en vermoorden een duif.
Poes hangt op haar kop in de krabpaal.
En van kater met arthrose mag ik geen trap meer aflopen zonder eentets tegen hand of been waarna er iets wegstuift met een guitige ‘pak me dannnn’ blik
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:54 schreef Blues het volgende:
Wij boekten voor september in Karpathos (Grieks eiland) een huisje in aanbouw.
Art impression zag er goed uit.
Nu krijgen we mail dat e.e.a. door de architect is aangepast geworden gedingest.
Vooral kleiner, minder, anders etc.Zwembadje was net zo breed als huisje.
We kunnen nu onze vleugels niet eens uitslaanNou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb lekker gesport net zeg. Ook goede aanbiedingen gescoord bij Dirk. En ook nog een uitstekende linzensoep gegetenGriekse fakes, mooi voorbeeld hoe je met weinig en goedkope ingrediënten toch een heerlijke maaltijd maakt.
Spoilers!
1e dag aangifte inkomstenbelasting 2022quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las het ja. Hopelijk brengen ze 'm vannacht tot leven.
Gaat lekker met de systemen, Stap ging niet goed, dit gaat niet goed.
Ik ben niet afhankelijk van iedere cent uitkering maar het is ook lullig voor de mensen die het vandaag moeten invullen.
Ik hoorde op de radio dat iemand om 0.01 al ingelogd had 😂quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1e dag aangifte inkomstenbelasting 2022
Ik heb geen urineverlies en ik heb een half jaar bij een bekkenbodemfysiotherapeut gelopen ivm een overactieve bekkenbodem, dus ik weet vrij zeker dat daar geen probleem zitquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:42 schreef AnneX het volgende:
Het klinkt als ‘jouw werkdiagnose’, niet van Yilniz.
Als je tijd hebt ondertussen, kun je wat scrollen door haar site.
Dank voor de link.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat iemand om 0.01 al ingelogd had 😂
Ik doe nu niets meer, wil nu slapenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef borisz het volgende:
Nu kan ik wel inloggen bij de Bel. Dienst. Met etenstijd was dat nog niet mogelijk.
Nog niet verzonden, maar voorlopig 951 euro terug.
In de Bibliotheek zijn mensen, die kunnen helpen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... het is voor mij heel gemakkelijk invullen, maar ik ben zo bang een fout te maken
Met mobiel bij mij ook meteen geluktquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef borisz het volgende:
Nu kan ik wel inloggen bij de Bel. Dienst. Met etenstijd was dat nog niet mogelijk.
Nog niet verzonden, maar voorlopig 951 euro terug.
Dank je wel, maar het is al gelukt en ik heb nog nooit een foutje gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de Bibliotheek zijn mensen, die kunnen helpen.
Kijk even op de site van de Bieb.
Ik was sowieso verbaasd over de CenterParcs prijzen in brede zin; ik heb dit weekend een dingetje in Belgie en een half jaar geleden had ik daarvoor al eens gekeken naar een huisje aldaar... in de vakantieweek heb je er zo ongeveer een klein autootje voor, een paar dagen in een hutje..quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zijn de komende jaren weer veroordeeld tot wat minder spannende reizen dichterbij huis. Deze zomer voor de hoofdprijs in een CenterParcs in Duitsland
Ik kan je uit 1e hand vertellen dat het op datzelfde tijdstip op de fiets verre van 20,5 graad was alhier....quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef Tele6 het volgende:
Hier inmiddels 20,5 graden. Ik overweeg de trui uit te trekken.
Neuh, het kan prima over een paar weken als alle fouten uit de aangiftesoftware ook zijn bovengedreven en opgelost..quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:23 schreef derLudolf het volgende:
Oh, kun je weer aangifte doen? Zal wel. Krijg je meer terug als je direct aangifte doet of zo?
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was sowieso verbaasd over de CenterParcs prijzen in brede zin; ik heb dit weekend een dingetje in Belgie en een half jaar geleden had ik daarvoor al eens gekeken naar een huisje aldaar... in de vakantieweek heb je er zo ongeveer een klein autootje voor, een paar dagen in een hutje..
Ja ik zie het.. Ik ben nog zoekende naar huisjesclubs die hun schoonmaak ook goed op orde hebben (na wat negatieve ervaringen met kleine aanbieders) aangezien ik er niets aan heb als ik na 1 nacht slapen met een compleet verstopt hoofd niet meer uit mn ogen kan kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.
Hahahaha nee, alleen ik ben bang het te vergeten en ik ben er altijd enorm zenuwachtig over. Dus dan is het maar achter de rugquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:23 schreef derLudolf het volgende:
Oh, kun je weer aangifte doen? Zal wel. Krijg je meer terug als je direct aangifte doet of zo?
Zo'n zwemparadijs qua stookkostenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.
Ik durf te wedden dat zie die prijs wel goed verrekenenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n zwemparadijs qua stookkosten
Wij gaan volgende week nog een week, net voordat die kleine stuiterbal naar school gaat.
Precies. En voor die faciliteiten kies je, dus dan is het ook logisch dat je ervoor betaalt. Wel lekker dat jullie nog even buiten de schoolvakanties kunnen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n zwemparadijs qua stookkosten
Wij gaan volgende week nog een week, net voordat die kleine stuiterbal naar school gaat.
Zekerquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Precies. En voor die faciliteiten kies je, dus dan is het ook logisch dat je ervoor betaalt. Wel lekker dat jullie nog even buiten de schoolvakanties kunnen!
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Na dit jaar zitten we daar aan vast. Maar nu wilde wij het echt voor zijn verjaardag doen.
En dan komt er ook nog in Juli nog 1 kind bij. Allemaal veranderingen
Gefeliciteerd! Wat leuk allemaalquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Na dit jaar zitten we daar aan vast. Maar nu wilde wij het echt voor zijn verjaardag doen.
Wow Anthraxx & Annie Van Harte !quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Er komen vanzelf reclamespots op tv 'u heeft nog 4 dagen om aangifte te doen'quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha nee, alleen ik ben bang het te vergeten en ik ben er altijd enorm zenuwachtig over. Dus dan is het maar achter de rug
Precies, medio april is ook vroeg zat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh, het kan prima over een paar weken als alle fouten uit de aangiftesoftware ook zijn bovengedreven en opgelost..
Ooohquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goedquote:
De stress is goed te begrijpenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goed.
Wat ontzettend fijn voor julliequote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goed.
Gaat allemaal prima! Ik ben langzaam en vrij snel moe, maar heb niets te klagen. Nog iets meer dan twee wekenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou? Nog een paar weekies
Mooi nieuws man! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Gelukkig maar. Is de wetenschap al bweer wat verder in die jaren?quote:
Wat fijn om te lezen Van hartequote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nopequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is de wetenschap al bweer wat verder in die jaren?
Morgen weer een dagquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm. digid loopt nog steeds/weer vast.![]()
Wat een stress daar op de IT afdeling denk ik
Dan heb ik de afspraak in het ziekenhuis al gehad en heeft het geen zin meer om op de ziekenhuissite in te loggen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Morgen weer een dagTeveel mensen, behalve extra rekenkracht is daar niets aan te doen denk ik?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Weet je wel wat dat kostquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:34 schreef fietsie het volgende:
Ik heb niet de illusie dat diensten zoals DigID vast personeel in dienst hebben
Dat weet ik. Alleen sommige mensen zijn eenmaal zenuwlijers. Ik ben er weer voor een jaar vanafquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er komen vanzelf reclamespots op tv 'u heeft nog 4 dagen om aangifte te doen'
En soms wat uitstel omdat de boel crasht in het laatste weekend.
[..]
Precies, medio april is ook vroeg zat.
Schröder is een seniele geldverslaafde gek met een Russisch wijffie die m nog gekker maakt dan ie al wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:25 schreef derLudolf het volgende:
https://www.der-postillon.com/2023/03/schroeder.html
Duitse Speld.
"Als de SPD toch zo graag van me af wil, duwen ze me toch van 12 hoog uit het raam. Stelletje amateurs"
Oud Bundeskanzler Schröder ligt nogal onder vuur omdat ie warme banden heeft met Putin en eigenlijk geen afstand daarvan heeft gedaan. Zijn partij wil hem royeren maar dat gaat niet zo makkelijk ofzo.
#yoloquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Durf ik die aan te zetten hier op kantoor?
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoei, zomaar ineens een nieuwe baan aangeboden gekregen en geaccepteerd. Eindelijk geen consulting of interim meer, maar een lijn positie.
Ergens heel anders, in Duitsland nuquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?
Man was vanmorgen weer in het ziekenhuis Kleve voor zijn operatie (bij Doctor Van Suipen tot Braackendsieck zoals ik hem eerder noemde). Neemt u maar even plaats in de wachtkamer. Na 2 uur wachten (Ik had na een half uur al nagevraagd, maar ja, Duitser he) gaat ie naar de receptie, ja, nee, we hebben geen bed voor u, we kijken of er nog eentje vrij komtquote:Blaas onderzoek is niet gelukt. Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
Fijn!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie uur later, maar de operatie van mijn moeder is goed gegaan
Je bent gevraagdquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoei, zomaar ineens een nieuwe baan aangeboden gekregen en geaccepteerd. Eindelijk geen consulting of interim meer, maar een lijn positie.
Geen nieuw blaasonderzoek, begrijp ik. Volgt er nog wel een afspraak voor diagnose?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?
Blaas onderzoek is niet gelukt. Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
Dat is fijn 💐💐quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie uur later, maar de operatie van mijn moeder is goed gegaan
Kleve is voor mij niet fietsbaar dus ik zal er niet snel komenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ergens heel anders, in Duitsland nu
[..]
Man was vanmorgen weer in het ziekenhuis Kleve voor zijn operatie (bij Doctor Van Suipen tot Braackendsieck zoals ik hem eerder noemde). Neemt u maar even plaats in de wachtkamer. Na 2 uur wachten (Ik had na een half uur al nagevraagd, maar ja, Duitser he) gaat ie naar de receptie, ja, nee, we hebben geen bed voor u, we kijken of er nog eentje vrij komt
Hoezo geen bed? Ik was toch ingepland?
We zijn een ziekenhuis we krijgen noodgevallen binnen, ook vannacht
En? Hebben jullie geen telefoon? Konden jullie dat me niet vertellen toen ik hier aankwam?
Nee, dat is niet mijn opgave.
Echt, ga niet naar Kleve.
Kan ook niet, die is al jaren met pensioen.quote:
Ik ben 57, waar iedereen altijd tegen mij zei dat ik een veel te brede achtergrond heb werd dat hier juist gewaardeerd. Brede kennis en veel internationaal gewerkt past precies bij deze functie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je bent gevraagdHoe oud ben jij eigenlijk? ( ongeveer +/-2 jaar)
Oei, wat voor onderzoek was het? Met camera en al erbij? Dat is inderdaad heel erg naar. Fijn dat de rest geen aanleiding geeft tot een nieuwe afspraak!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Blaas onderzoek is niet gelukt. Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
Waarom stond "brandblussertje" meermalen op je boodschappenlijstje?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:42 schreef sigme het volgende:
Over de TT: ik kon van de punten van het kopen van espressokoffie 1 kilo bonbons krijgen. Dus ik heb een doos van 1kg bonbons mee naar Spanje. Van die voorraad mogen we elke dag ‘s avond er elk eentje.
Mooi hoor. Ook minder autorijden, vermoed ik. Filesquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ben 57, waar iedereen altijd tegen mij zei dat ik een veel te brede achtergrond heb werd dat hier juist gewaardeerd. Brede kennis en veel internationaal gewerkt past precies bij deze functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |