abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208182934
pi_208183098
Ik heb ook een flinke voorraad drogisterij-artikelen. Die kopen we massaal in in Duitsland, wel zo goedkoop. Maar het is verder geen ongeorganiseerde hoarderbende ofzo, gewoon twee bakken waar alles in staat en wacht om in gebruik genomen te worden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208183106
Ik was best goed bezig met de vega-burgers uit de vriezer opeten. Tot ik in de tweede vriezer keek. Ik denk dat ik er nog zeker 40 heb. :')
  dinsdag 28 februari 2023 @ 20:37:15 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208183124
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ik was best goed bezig met de vega-burgers uit de vriezer opeten. Tot ik in de tweede vriezer keek. Ik denk dat ik er nog zeker 40 heb. :')
En heb je net je buiten bbq weggedaan, muts!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208183126
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou, ik ben dus nu net toegekomen aan het lezen van m'n post en hopelijk binnenkort ook nog m'n mail :')

Verder gaat 't best goed. Zondag een hoop kleine dingetjes gehaald bij de Ikea, zoals een gootsteenkastje voor in de badkamer, een wasrek, een krukje en een kapstok. Het huis voelt steeds meer "af" O+
Ik zelf voel me voornamelijk nogal uitgewrongen -- nog niet echt tijd gehad om bij te komen of te wennen. Ik overweeg om al m'n plannen voor komend weekend te schrappen (maar dat is moeilijk, want ik had wel zin in die plannen).
Deze week werk ik 5 dagen dus dat is ook pittig. En we hebben 3 collega's ziek van de carnaval dus 't is ook echt aanpoten :X
En J is ook razend druk op werk -- heeft een klus op 2 uur rijden hiervandaan -- dus ik mis die ook ;(
Plus ik heb voor vrijwilligerswerk een deadline 1 maart voor wat klusjes waar ik nog helemaal niet aan begonnen ben. Maar m'n post stond hoger op het lijstje dus eerst die. Morgen weer een dag :P
Hopelijk snel wat meer tijd om bij te komen/te wennen :*
pi_208183139
Een voorraadkast vol voedsel heb ik ook. Ik begrijp ook niet hoe ik géén voorraadkast met voedsel zou kunnen hebben :D Alleen met de vriezer ben ik niet zo goed. Die ga ik volgende week uitmesten en dan mealpreppen.
pi_208183141
Ik heb nooit voorraad. Weet niet of het goed of juist stom is. Als iets bijna op is koop ik nieuw.
pi_208183171
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Myraela het volgende:
Dat komt overigens puur omdat er horecaverpakkingen van de Vegetarische Slager bij zo'n restant-winkel lagen. Volgens mij waren dat 30 burgers voor 5 euro, normaal 2 burgers al 3 euro. Iets teveel gekocht, misschien.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 20:39:43 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208183178
Wat is er op tegen als een ander wél voorraad heeft?

Of driehonderd ongevouwen sokken?

Of een paarsgeverfde muur met gouden stippen?

Of, whatever
pi_208183184
Ik ben vooral te knieperig om vier keer zoveel uit te geven aan hetzelfde product.

En ik eet niet alle verpakkingen leeg, dus dan heb je automatisch voorraad.
pi_208183188
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Molo het volgende:
En heb je net je buiten bbq weggedaan, muts!
Ze zijn ook lekkerder uit de pan. Voor de gezelligheid is barbecuen tof, maar al die vleesvervangers worden eigenlijk in een pan veel lekkerder. :')
  dinsdag 28 februari 2023 @ 20:41:25 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208183221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ze zijn ook lekkerder uit de pan. Voor de gezelligheid is barbecuen tof, maar al die vleesvervangers worden eigenlijk in een pan veel lekkerder. :')
Zit wat in

Ik had laatst kaasschnitzels van Lidl in de opruimingsbak. Die gaan er hier altijd goed in dus toen had ik er 16.
Kleine koelkast hier dus Koos was nogal onaangenaam verrast, want paste niks meer bij van de andere boodschappen _O-
pi_208183223
De supers en winkels hebben de voorraad voor mij. w/
En een klein huis.
Mn.X heeft nogal de neiging om in te slaan. Blikjes tonijn zijn in de persoonlijke bonus, dus hoppa weer twee erbij.
En wij eten dat in periodes op brood als salade.
pi_208183257
Ik heb ook wel voedsel voorraad, en als het dubbel is, dan meestal omdat ik dacht dat het op was (en dus zonder boodschappenlijst naar de winkel ga).
Tijd geleden wel spotgoedkoop via douchespul gekocht, alleen niet naar formaat verpakking gekregen, te groot, kan het nauwelijks vast houden (zeker 3x per week valt het uit m'n handen).
En waar ik altijd voorraad van heb is tandpasta, want wat ik graag gebruik is nauwelijks te koop dus zie ik het, dan koop ik het.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208183271
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef Blues het volgende:
Ik heb nooit voorraad. Weet niet of het goed of juist stom is. Als iets bijna op is koop ik nieuw.
Ik zou iets meer zo willen zijn hoor. Ik kan soms aanbiedingen gewoon niet weerstaan. Voor m'n gevoel bespaar ik daarmee enorm, maar in de realiteit koop ik waarschijnlijk gewoon teveel zooi. :')
pi_208183291
@Kaatje1 kan je het niet overgieten in een handzame fles?

En wanneer hoor je meer als 6e sollicitant?
pi_208183292
Verzorgingsspul koop ik ook altijd op aanbieding. Dus soms heel veel in huis (want snel op elkaar aanbieding) en soms stress WANT OGOTTEGOTT IK GRIJP HET EEN NA LAATSTE BUSJE :o :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208183306
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 kan je het niet overgieten in een handzame fles?

Ik heb een poging gedaan, maar dan krijg ik 'm nog niet goed leeg. Als het goed is nog 1 fles te gaan.
En geen idee wanneer ik wat hoor, ik weet dat er vrijdag nog 2 kandidaten op gesprek komen. Dus vast niet eerder dan na het weekend.
pi_208183312
Ik neem m'n tweede vriezertje ook wel mee naar m'n schoonvader. Vriezervoorraad is wel echt de belangrijkste voorraad, daar zou ik echt niet zonder kunnen. Een makkelijke snelle maaltijd, of gewoon een zak groenten wanneer het huis leeg blijkt te zijn of een extra brood dat anders het eind van de week niet haalt. Vriezers. O+
pi_208183313
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verzorgingsspul koop ik ook altijd op aanbieding. Dus soms heel veel in huis (want snel op elkaar aanbieding) en soms stress WANT OGOTTEGOTT IK GRIJP HET EEN NA LAATSTE BUSJE :o :')
Ik had dat wel toen ik nog rookte. Stel je voor dat er geen sigaretten meer in huis zijn brrrrr
pi_208183325
Als iets wat ik regelmatig gebruik in de aanbieding is koop ik het eigenlijk altijd, ongeacht de voorraad die ik al heb :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208183330
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 kan je het niet overgieten in een handzame fles?

Dat dus!

Ik heb van zowel al mijn douchespul kleine flesjes. Want 16 literflessen past zo slecht in mijn badkamer mandje, en daar moeten de bussen douchefoam en olie ook nog bij…

En als het op lijkt: eeuwigdurende voorraadkast open trekken en bijschenken O+

Doe ik trouwens ook met wasmiddel. Loeigrote onhandige 5 literfles kopen, en dan overgieten in mijn literfles. Met veel handigere dop. Die wel in mijn kast bij de wasmachine past.
Ben nu op jacht naar een aanbieding loeigrote fles los vaatwasmiddel in de aanbieding. Want daar heb ik ook al een kleine verpakking voor in gebruik die ik wil aanvullen O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208183350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een poging gedaan, maar dan krijg ik 'm nog niet goed leeg. Als het goed is nog 1 fles te gaan.
En geen idee wanneer ik wat hoor, ik weet dat er vrijdag nog 2 kandidaten op gesprek komen. Dus vast niet eerder dan na het weekend.
1) Op de kop zetten.

2) Water erbij doen. Als je je dapper voelt: pas gebruiken bij de volgende douche beurt want koude klats :X
En anders bij dezelfde douchebeurt… warme klats :9

*duimduimduim*
pi_208183416
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
1) Op de kop zetten.

2) Water erbij doen. Als je je dapper voelt: pas gebruiken bij de volgende douche beurt want koude klats :X
En anders bij dezelfde douchebeurt… warme klats :9

*duimduimduim*
Staat standaard op z'n kop want anders douche ik met water. En dat koude heb ik ook ooit eens gedaan brrrrrr
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 februari 2023 @ 21:03:31 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208183542
Verzorgingsspul idd. Want 2+2 aanbieding bij de Kruidvat/Etos/Wibra etc :+.

Voor de rest valt mijn voorraad wel mee. Dingen in blik, mutti, pasta of muesli etc sla ik eigenlijk alleen maar in als het in de aanbieding is :P

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 28-02-2023 21:10:25 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208183627
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Clubsoda het volgende:
Een voorraadkast vol voedsel heb ik ook. Ik begrijp ook niet hoe ik géén voorraadkast met voedsel zou kunnen hebben :D Alleen met de vriezer ben ik niet zo goed. Die ga ik volgende week uitmesten en dan mealpreppen.
Ik snap ook niet hoe dat moet.
Spoilers!
pi_208183753
Steekt een hand op; koop nooit meer dan ik eet en maak alles op voor ik wat nieuws koop. Geen voorraad
pi_208183902
Maar dan eet je spaghetti en dan blijft het over. Dan heb je toch voorraad? Of eet je elke avond spaghetti tot het pak leeg is? Of eet je een op een avond een pak spaghetti leeg?

Ik snap het niet :+ en dat geldt dus voor alles: gedroogde peulvruchten, noten, rozijnen, chocola, koekjes etc. Hoe dan? :D
pi_208183965
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef Clubsoda het volgende:
Maar dan eet je spaghetti en dan blijft het over. Dan heb je toch voorraad? Of eet je elke avond spaghetti tot het pak leeg is? Of eet je een op een avond een pak spaghetti leeg?

Ik snap het niet :+ en dat geldt dus voor alles: gedroogde peulvruchten, noten, rozijnen, chocola, koekjes etc. Hoe dan? :D
Heb jij maar 1 pak spaghetti dan?

Ik at deze week een restje pecannoten datum begin 2022. Daar maak ik dus beter geen voorraden meer van.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 28 februari 2023 @ 21:27:15 #30
63722 z80
I fink you freaky
pi_208184048
Als ik in een Nederlandse supermarkt ben dan conserven in volledige doos. Aanmaak limonade (blik) per grootverpakking. En snoep per kilo. Sambal in tig smaken. De rest komt voornamelijk uit Duitsland.
Verder altijd aanwezig shampoo, gaat per doos in de aanbieding. Tomatenpuree in tube en pasta.
De rest is voornamelijk gebruikshoeveelheden met af en toe wat meer indien aanbieding.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208184065
quote:

Aangebroken verpakkingen zijn geen voorraad :7

Voorraad is alles wat je als extra, onaangebroken eenheid inkoopt.
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 21:29:33 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208184113
Johan Derksen noemt m'n dorp :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208184119
quote:

Maar meel voor cake of brood, daar heb ik 1 (aangebroken) pak van, geen 6
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 februari 2023 @ 21:31:30 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208184165
Spakenburg :D
pi_208184182
quote:

Ik eet elke avond spaghetti tot het pak leeg is. Of rijst. Of aardappels. Als de kasten en koelkast leeg is ga ik pas weer naar de winkel. Betekent dat droge pasta dan eet ik dat
pi_208184347
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik at deze week een restje pecannoten datum begin 2022. Daar maak ik dus beter geen voorraden meer van.
Ik heb een paar weken geleden 4 zakken pecannoten gekocht :9 Ze waren eindelijk weer eens in de aanbieding.
Spoilers!
pi_208184439
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet elke avond spaghetti tot het pak leeg is. Of rijst. Of aardappels. Als de kasten en koelkast leeg is ga ik pas weer naar de winkel. Betekent dat droge pasta dan eet ik dat
Aww, dit vind in gewoon echt een beetje sneu.
pi_208184450
quote:

[..]
Ik weet werkelijk niet hoe ik hier op moet reageren. Wat enorm complex om zo te leven.
Spoilers!
pi_208184458
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:42 schreef Myraela het volgende:

[..]
Aww, dit vind in gewoon echt een beetje sneu.
Ik ben gewoon een beetje neurotisch
En obsessief
En raar
En kies er zelf voor
pi_208184467
quote:

[..]
:o

Ik kan me voorstellen dat je, niet zoals wij hoarders, geen vijf pakken pasta hebt liggen. Maar dat je jezelf ook niet een maaltijd met groenten en pastasaus gunt als die op zijn… Wat ben je streng voor jezelf ;(
pi_208184529
Ja Naja... jullie hebben weer andere dingen waar je streng in bent toch? Ik heb gewoon hier een tic mee opgelopen. Niks mis mee.
En inmiddels plan ik alles zo dat me dat nooit gebeurt, of bijna nooit

Komt nog uit de tijd dat ik op 21m2 woonde en gewoon geen ruimte had
Nu woon ik op 78m2 en ik heb een kast an sich. Alleen alsnog...
pi_208184549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben gewoon een beetje neurotisch
En obsessief
En raar
En kies er zelf voor
Zonder dat ik de psycholoog wil uithangen (die hebben we hier ook in het wild rondlopen :+ )… daar geloof ik niet echt in. Ik denk echt dat er een mechanisme onder zit wat je deze keuze laat maken.

En deze uitkomst kan dan eruit komen omdat jij daar nu fysiek en mentaal het beste functioneert. Maar, tenzij je pastasaus HAAT en altijd kale pasta eet…. Dan klinkt het mij als een compromis tussen de door jou genoemde punten 1 en 2. En aan de andere kant je gehele welzijn.

Maakt het niet verkeerd. Want doodongelukkig pasta met erbij gekochte saus eten, dat is het ook niet waard.

Zolang je maar niet weken achter elkaar kale pasta en kale rijst eet ;(
pi_208184580
Je hebt altijd wel ruimte voor een mini potje pesto, of gewoon wat olijfolie met een teentje knoflook en chili-vlokken.
pi_208184592
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zonder dat ik de psycholoog wil uithangen (die hebben we hier ook in het wild rondlopen :+ )… daar geloof ik niet echt in. Ik denk echt dat er een mechanisme onder zit wat je deze keuze laat maken.

En deze uitkomst kan dan eruit komen omdat jij daar nu fysiek en mentaal het beste functioneert. Maar, tenzij je pastasaus HAAT en altijd kale pasta eet…. Dan klinkt het mij als een compromis tussen de door jou genoemde punten 1 en 2. En aan de andere kant je gehele welzijn.

Maakt het niet verkeerd. Want doodongelukkig pasta met erbij gekochte saus eten, dat is het ook niet waard.

Zolang je maar niet weken achter elkaar kale pasta en kale rijst eet ;(
Ik weet wat erachter zit...behalve 21m2 van een paar jaar terug... niks voor hier.

Maar ach... enige wat ik wil zeggen is dat niet iedereen een voorraad heeft...

Behalve in knutselspullen :+ zolder vol. Heel belangrijk
pi_208184600
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja Naja... jullie hebben weer andere dingen waar je streng in bent toch? Ik heb gewoon hier een tic mee opgelopen. Niks mis mee.

Als dit er voor zorgt dat je brein geen eigen leven gaat leiden, zal het wel de beste oplossing voor je zijn :)
Spoilers!
pi_208184621
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

Noem eens wat strenge dingen van andere mensen, die je zelf niet doet. Ik ben wel benieuwd.
pi_208184628
En knoflook voorraad is onmogelijk. 3 bolletjes per week gaan er gemakkelijk door hier :+
pi_208184635
Dus… ik zat vrijdag in de trein. Gelijk met mij stapte er een man in.
Conducteur kwam langs en meneer was ‘vergeten in te checken’ . Uhuh… knap hoor, als je dat station alleen maar op kan door poortjes :{w Er werd een kaartje geschreven, meneer was dakloos. Deed conducteur netjes en respectvol ^O^ (En ik zat twee rijen verder er van alles van te vinden…).

Door dat oponthoud kwam hij er niet meer aan toe mijn kaartje te checken.
Volgend station stapte ik uit en check uit.

Net keek ik toevallig op Mijn NS… ik bleek op het vertrek station (met die meneer… En die poortjes) niet ingecheckt te hebben :o :X :@ Snap nog steeds niet hoe, want poortjes :?

Voor de spits vertrokken, in de spits aangekomen, ik weet nooit precies hoe dat dan met ritprijs werkt.
Maar net wel coulanceregeling ingezet… waarbij NS me de volle prijs rekende. Die 60 cent hoger was dan wat ze in rekening hadden gebracht… Maar dat hoef ik niet bij te betalen.

Uhm… bedankt NS, denk ik maar? :D _O- ^O^
pi_208184688
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Conducteur kwam langs en meneer was ‘vergeten in te checken’ . Uhuh… knap hoor, als je dat station alleen maar op kan door poortjes :{w Er werd een kaartje geschreven, meneer was dakloos. Deed conducteur netjes en respectvol ^O^ (En ik zat twee rijen verder er van alles van te vinden…).

Net keek ik toevallig op Mijn NS… ik bleek op het vertrek station (met die meneer… En die poortjes) niet ingecheckt te hebben :o :X :@ Snap nog steeds niet hoe, want poortjes :?

Voor de spits vertrokken, in de spits aangekomen, ik weet nooit precies hoe dat dan met ritprijs werkt.
Maar net wel coulanceregeling ingezet… waarbij NS me de volle prijs rekende. Die 60 cent hoger was dan wat ze in rekening hadden gebracht… Maar dat hoef ik niet bij te betalen.

Wie het kleine niet eert ^O^
Spoilers!
pi_208184695
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:53 schreef Myraela het volgende:

[..]
Noem eens wat strenge dingen van andere mensen, die je zelf niet doet. Ik ben wel benieuwd.
Uhm;
- mijn moeder douched koud. Doe ik niet
- ik heb vorige week op maandag wijn gedronken
- vandaag voor het eten aan op de bank gezeten en niks gedaan
- ik knutsel hele dagen door
- meerdere streamingsdiensten
- ik volg het nieuws niet strikt
- ik lees enkel fantasieachtige boeken
- ik heb geen studie afgemaakt
- mijn huis is een beetje rommelig
pi_208184716
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

Uh... bijzonder? Foutje van de computer?
pi_208184717
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik weet wat erachter zit...behalve 21m2 van een paar jaar terug... niks voor hier.

Maar ach... enige wat ik wil zeggen is dat niet iedereen een voorraad heeft...

Behalve in knutselspullen :+ zolder vol. Heel belangrijk
Ik ‘ken’ je via FOK! al wat langer. En natuurlijk zit er meer achter.
En daarom: als het voor jou werkt en niet (te) ongezond wordt: jouw ding, go for it!

Maar om even te plaatsen: er zit écht een verschil tussen geen voorraad hebben, dat constateren en vervolgens kale pasta eten. Of dan naar de supermarkt te lopen om er een volledige maaltijd van te maken met saus en/of groente.

En *O* toch knutselspullen! Wel voorraad *O* ;)
pi_208184755
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Uh... bijzonder? Foutje van de computer?
Geen idee. Fout van het poortje. Of fout van mij (Hoedannn!? Met poortje!?) Ik had haast, dus niet gekeken wat de display aangaf. Ook omdat het altijd (…) goed gaat. Dus.
pi_208184763
Hahaha knutselspullen zijn heilig
Stel je voor dat je ineens zonder lijm, wol of een schaar zit
Of zonder stickers of zonder sierpapietjes
pi_208184778
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Geen idee. Fout van het poortje. Of fout van mij (Hoedannn!? Met poortje!?) Ik had haast, dus niet gekeken wat de display aangaf. Ook omdat het altijd (…) goed gaat. Dus.
Ik zou gewoon het systeem de schuld geven. Altijd het beste
pi_208184803
Ik heb niet bijzonder veel voorraad, want kleine keuken en geen mentale ruimte om in de gaten te houden wat ik wel/niet heb.

Nu heb ik een grotere koelkast maar het vriesvak is nog net zo klein ;(
Ik hoorde al van buren die een vriezer in de berging zetten, maar dat vind ik ook zonde van de ruimte in m'n 4 m2 berging. Anderzijds had ik ook niet enorm veel andere plannen met m'n berging, want in de slaapkamer heb ik ook nog een halve ladekast opslagruimte over. Of ooit een niet al te diepe kast tegenover de keuken tegen de muur - het is er smal, maar een 30 cm kast of zo kan wel.

Voorraad:
- Sojamelk
- Gedroogde peulvruchten
- Tomaten uit blik
- Pasta
- Kokosmelk
- Koffie
De rest koop ik bij wanneer het pak bijna leeg raakt. Vaak net te laat waardoor ik vaker naar de winkel moet dan ik eigenlijk zou willen.
Verzorgingsspullen doe ik zo lang mee dat het het hamsteren niet waard is #viesnek
pi_208184828
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Uhm;
- mijn moeder douched koud. Doe ik niet
- ik heb vorige week op maandag wijn gedronken
- vandaag voor het eten aan op de bank gezeten en niks gedaan
- ik knutsel hele dagen door
- meerdere streamingsdiensten
- ik volg het nieuws niet strikt
- ik lees enkel fantasieachtige boeken
- ik heb geen studie afgemaakt
- mijn huis is een beetje rommelig
Behalve dat koud douchen (brrrr…) lees ik hier voor mij persoonlijks niks strengs in.

Of zaken die volledig uit de band vliegen (OMG iemand volgt het nieuws niet strikt!! :o :o Ja, en? Zelf weten toch? )

Fantasy achtige boeken is op dit moment *boks*. Afgelopen weken ook weer HP en LOTR matrathons gekeken.

En dat je je studie niet hebt afgemaakt… je weet zelf de redenen vast wel. Heeft niks met luiheid te maken.
pi_208184873
*iemand die kale pasta met kaas eet terwijl er ook saus in de vriezer, pestosaus in de voorraadkast en gewone pesto in de koelkast staat gluurt om het hoekje :+ *

Van sommige dingen wel voorraad, van andere niet. Als iets in de aanbieding is wat ik regelmatig gebruik haal ik altijd wel extra, en volkoren pasta eet ik zo vaak dat ik daar regelmatig een pak van in m'n mandje gooi als ik er langs loop.

Verder, hoi, het is koud! Ik moest hockeyen. Na een half uur was het veld bevroren, na een uur was de rest vh team het daar eindelijk mee eens en na een laatste rondje rammen op goal zijn we om 21.15 gestopt. Ik zit nu op de bank mn eiwitdrankje te drinken en ga zo douchen want ben door en door verkleumd.

Morgenochtend wandelen met nicht en kinderen in natuur op halfuurtje rijden. En ik vind het toch een klein beetje spannend, want echt grote zandvlakte en bos er omheen en we lopen meestal een grote ronde door bos om de zandvlakte heen, en daar is dus verder niks. En op woensdag is het horecatentje bij de ingang waar we parkeren ook dicht. Dus geen wc te bekennen. Is al een tijdje geleden de laatste keer. Mn nicht weet er wel van en als ik bij iémand naast mn ouders zou durven zeggen dat ik moet en in de bosjes gaan of naar de auto rennen om naar een tentje te racen dan is het met haar, maar dan weer niet zo met de kinderen van 12, 10 en 6 erbij }:| .

Maargoed, ik zie het maar als volgende uitdaging voor mezelf. Ik heb al zeker 20x met haar daar gelopen, waarvan 2x met de kinderen en zeker 5x dat de horeca ook dicht was, en was zeker de helft van de keren ook in mindere of meerdere mate zenuwachtig, en heb nog geen één keer naar de wc gehoeven tijdens het wandelen. Had vanavond mn exposure schema ingevuld voor hockey (want eerste keer sinds eind november weer dus ook weer beetje spannend), en heb dit er ook op gezet. Op de heenweg kan ik 10min voor ik er ben nog even naar de wc bij een tent waar ik langs rij als nodig, en verder mag ik van mezelf niks mee (geen handdoek of extra ondergoed of wc papier of wat ik dan ook eigenlijk in m'n rugzak zou willen stoppen voor als...) want dat is ook in stand houdend gedrag.
pi_208184878
Wat gek van de poortjes :o
pi_208184888
Lieve mensen

Het is moe
Het wil lezen in bed

Fijne avond nog
Slaap zacht
Droom zoet
pi_208184956
Ik ga je achterna COTS.

Morgen om 5.30 uur weer de wekker :O :W
pi_208184999
Ik lig toch eventjes in een klein laagje bad en als ik over een kwartiertje opgewarmd ben ga ik ook mn bed in :Z

Gelukkig geen wekker om 5.30 :o

Slaap lekker!
pi_208185436
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 22:07 schreef Blues het volgende:
Wat gek van de poortjes :o
Ja, dit! Ik heb nog nooit meegemaakt dat poortjes wél open gaan, maar je niet bent ingecheckt. Hoe dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208185456
Je kunt nu ook inchecken met je pinpas of telefoon, geloof ik? Misschien dat je daarmee was ingecheckt per ongeluk? (Geen idee of dat kan)
pi_208185537
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar meel voor cake of brood, daar heb ik 1 (aangebroken) pak van, geen 6
Ooooh, dus alle mensen die zeggen 'ik heb geen voorraad' hebben dus wel gewoon een stellingkast vol etenswaren alleen het zijn allemaal OPEN verpakkingen! :! Er valt een kwartje.
pi_208185543
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ja ik haat rommel. Daarom :+
Ik hou ook niet van rommel, maar je kunt open verpakkingen ook netjes opruimen ;)
pi_208185557
Ik was een heel eind met de voorraadkast en vriezer leeg eten. Nu liggen er weer 15 porties pastasaus in de vriezer en een half pakje spaghetti in de kast.

De rest raakt vanzelf wel weer (aan)gevuld :)
pi_208185585
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja, meestal wel. Maar ik heb wel een bak voor de granen (orzo, rijst, couscous, bulgur, soba noodles, penne, miehoen, gerst, lasagnebladen etc) maar niet van alles meerdere want dat past niet in de bak. Die staat naast de bak met peulvruchten en de bak met noten en aanverwanten op de tweede plank in de kast :P

Strikt genomen heb ik dan alleen uien, knoflook en twee bakken met conserven op voorraad. Wat schamel :D
pi_208185608
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 23:04 schreef Sarabi het volgende:
Ik was een heel eind met de voorraadkast en vriezer leeg eten. Nu liggen er weer 15 porties pastasaus in de vriezer en een half pakje spaghetti in de kast.

De rest raakt vanzelf wel weer (aan)gevuld :)
Ik heb vanavond ook een flinke bak pastasaus gemaakt. Morgen pasta koken en de boel mengen en invriezen voor zus (en mezelf). Hoeft ze het alleen maar in de magnetron te doen.
pi_208185826
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb vanavond ook een flinke bak pastasaus gemaakt. Morgen pasta koken en de boel mengen en invriezen voor zus (en mezelf). Hoeft ze het alleen maar in de magnetron te doen.
Lief!

Ik heb in het weekend pastasaus gemaakt en nog drie porties in de vriezer. Ik had dit keer passata gebruikt ipv tomatensaus en het is wat zurig geworden. Kan ik daar nu nog iets aan doen? Anders dan suiker erbij gooien :+
  woensdag 1 maart 2023 @ 06:29:02 #72
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208186613
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
*iemand die kale pasta met kaas eet terwijl er ook saus in de vriezer, pestosaus in de voorraadkast en gewone pesto in de koelkast staat gluurt om het hoekje :+ *

Van sommige dingen wel voorraad, van andere niet. Als iets in de aanbieding is wat ik regelmatig gebruik haal ik altijd wel extra, en volkoren pasta eet ik zo vaak dat ik daar regelmatig een pak van in m'n mandje gooi als ik er langs loop.

Verder, hoi, het is koud! Ik moest hockeyen. Na een half uur was het veld bevroren, na een uur was de rest vh team het daar eindelijk mee eens en na een laatste rondje rammen op goal zijn we om 21.15 gestopt. Ik zit nu op de bank mn eiwitdrankje te drinken en ga zo douchen want ben door en door verkleumd.

Morgenochtend wandelen met nicht en kinderen in natuur op halfuurtje rijden. En ik vind het toch een klein beetje spannend, want echt grote zandvlakte en bos er omheen en we lopen meestal een grote ronde door bos om de zandvlakte heen, en daar is dus verder niks. En op woensdag is het horecatentje bij de ingang waar we parkeren ook dicht. Dus geen wc te bekennen. Is al een tijdje geleden de laatste keer. Mn nicht weet er wel van en als ik bij iémand naast mn ouders zou durven zeggen dat ik moet en in de bosjes gaan of naar de auto rennen om naar een tentje te racen dan is het met haar, maar dan weer niet zo met de kinderen van 12, 10 en 6 erbij }:| .

Maargoed, ik zie het maar als volgende uitdaging voor mezelf. Ik heb al zeker 20x met haar daar gelopen, waarvan 2x met de kinderen en zeker 5x dat de horeca ook dicht was, en was zeker de helft van de keren ook in mindere of meerdere mate zenuwachtig, en heb nog geen één keer naar de wc gehoeven tijdens het wandelen. Had vanavond mn exposure schema ingevuld voor hockey (want eerste keer sinds eind november weer dus ook weer beetje spannend), en heb dit er ook op gezet. Op de heenweg kan ik 10min voor ik er ben nog even naar de wc bij een tent waar ik langs rij als nodig, en verder mag ik van mezelf niks mee (geen handdoek of extra ondergoed of wc papier of wat ik dan ook eigenlijk in m'n rugzak zou willen stoppen voor als...) want dat is ook in stand houdend gedrag.
Ik vind het heel stoer van jou dat je dan toch daar gaat wandelen ^O^ ik ben zelf een wc-check-neuroot :D
Terwijl er eigenlijk geen aanleiding voor is.
  woensdag 1 maart 2023 @ 07:06:33 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_208186680
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:o

Ik kan me voorstellen dat je, niet zoals wij hoarders, geen vijf pakken pasta hebt liggen. Maar dat je jezelf ook niet een maaltijd met groenten en pastasaus gunt als die op zijn… Wat ben je streng voor jezelf ;(
Is dat streng of mag dat soms ook gewoon onder luiheid of don't care vallen *)

Overigens staan hier wel 30 pakken pasta. Haal altijd in de aanbieding en we hebben hier een pastamonster, dus gaat best snel :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208186736
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 23:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ooooh, dus alle mensen die zeggen 'ik heb geen voorraad' hebben dus wel gewoon een stellingkast vol etenswaren alleen het zijn allemaal OPEN verpakkingen! :! Er valt een kwartje.
Das toch logisch?
Ik heb bijvoorbeeld naast de aangebroken bloem en meel gewoon nog 5 pakken van beide staan. Die laatste zijn voorraad, de eerste niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208186813
Hai.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208186817
Goedemorgen!

Een ding is zeker, voor acht uur het halve huishouden gedaan, lekker snel *O* Straks even alles afmaken

Nu eerst thee en wakker worden
Daarna schilderen
Dan zien we wel even wat nog moet
pi_208186846
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 07:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Das toch logisch?
Ik heb bijvoorbeeld naast de aangebroken bloem en meel gewoon nog 5 pakken van beide staan. Die laatste zijn voorraad, de eerste niet.
Maakt de wereld een stuk logischer wel. Ik kan driekwart stellingkast vullen met aangebroken verpakkingen, dus voor echte voorraad zou ik er nog vijf bij moeten hebben :P
pi_208186862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 07:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maakt de wereld een stuk logischer wel. Ik kan driekwart stellingkast vullen met aangebroken verpakkingen, dus voor echte voorraad zou ik er nog vijf bij moeten hebben :P
Ik heb aangebroken spul in de keuken. Voorraad ligt in de thuiswinkel (Billy en kelder).
pi_208186871
Ik heb denk ik medium voorraad, als ik dit gesprek zo lees.
pi_208186882
Mijn keuken is te klein voor aangebroken spul. Daar staat qua voedsel alleen de mand met oliën en azijnen, het ongekoelde broodbeleg, muesli, bouillonblokjes, gist/bakpoeder en de vanilleproducten en 75 kruidenpotjes. De rest van de open verpakkingen en de magische voorraad staan in de trapkast. En de drankvoorraad in en naast de tweede koelkast.
pi_208186893
Vanilleproducten?
Magische voorraad?
pi_208186949
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Vanilleproducten?
Magische voorraad?
Vanillesuiker en -aroma. Magisch omdat het échte voorraad is.
pi_208186956
Niet een fles wodka met vanillestokjes in je drankkoelkast hebben :{w
pi_208186972
Goedemorgen :Z
Sliep rond kwart voor 1, werd weer om 3u wakker. Sliep weer rond 5u, werd 6.30 weer wakker van katten. Die naar beneden gebonjourd, nog uurtje half geslapen. }:|

Ben wel echt heel erg klaar met dit soort nachten. Heb het nu alweer n week of twee.. en heel jammer dat de verzwaringsdeken dus niet hielp ;(

Rond kwart voor 9 richting de duinen. Heb toch even een maps rondje gedaan en er blijken toch ook iets dichterbij wel dingen met wc te zijn, dus vanaf de meeste plekken waar we terecht zouden kunnen lopen is op ongeveer kwartiertje lopen wel een wc te bereiken. Fijn idee. Maar eigenlijk baal ik wel dat ik dit toch heb opgezocht. Eigenlijk wil je voor exposure niet dit soort op korte termijn stressverlichtend gedrag vertonen omdat dat ook soort veiligheidsgedrag is. Dus heeft als consequentie dat de exposure minder sterk werkt (want ervaren dat ik die twee uurtjes zonder wc kan denkend dat die er echt niet is dichtbij is anders dan wetend dat als echt nodig, die op kwartiertje lopen is). Maargoed, het leed is al geschied ;)

Daarna door naar werk, dus hoop vanavond zo uitgeput te zijn dat ik om 21u in slaap val en pas om 8u weer wakker word :+
pi_208187074
Voorraadkastdetail
  woensdag 1 maart 2023 @ 08:31:13 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208187080
morguh!

voor de statistieken : op dit moment een kleine vorraad.. in het nieuwe huis hebben we een voorraadkamer O+ dus die moet volgestopt worden

tips gevraagd: welk rek om alles in op te bergen kan ik het beste gebruiken? :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208187087
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
morguh!

voor de statistieken : op dit moment een kleine vorraad.. in het nieuwe huis hebben we een voorraadkamer O+ dus die moet volgestopt worden

tips gevraagd: welk rek om alles in op te bergen kan ik het beste gebruiken? :)
Ik hou van Billy met extra planken. Kun je fijn voor geen geld verschillende hoogtes doen.
Maar stellingkasten werken natuurlijk ook gewoon.
pi_208187095
Mogge!
Het is hier helder en koud. Omdat ons hutje niet geïsoleerd is, wordt het ‘s nachts binnen ook koud. Het was binnen 5 graden, vanochtend.
Maar inmiddels is het al een whopping 11,5 binnen (en -2 buiten).

Ik had aantekeningen gemaakt vorige keer dat ik hier was, over wat er mee moest hierheen deze keer.

Dat zegt genoeg denk ik :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208187110
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Voorraadkastdetail
[ afbeelding ]
:o en dat komt ook op?
pi_208187115
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:33 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Het is hier helder en koud. Omdat ons hutje niet geïsoleerd is, wordt het ‘s nachts binnen ook koud. Het was binnen 5 graden, vanochtend.
Maar inmiddels is het al een whopping 11,5 binnen (en -2 buiten).

Ik had aantekeningen gemaakt vorige keer dat ik hier was, over wat er mee moest hierheen deze keer.
[ afbeelding ]
Dat zegt genoeg denk ik :')
Het ziet er nogal random uit voor een leek zoals ik :P
pi_208187136
Ik ga ook een voorraad sparen, ik heb beneden een lege billy staan in de berging (ik heb een berging van 5bij5m en er staat alleen een fiets en lege billy in. Wow gewoon wat basisdingen :o ook handig als ik ziek ben of in de war :o

Wow... jullie hebben mijn leven verrijkt...
pi_208187155
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:o en dat komt ook op?
Wat zou ik er anders mee moeten doen?

Wij eten met 4. Gedroogd spul kun je behoorlijk lang bewaren.
pi_208187168
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat zou ik er anders mee moeten doen?

Wij eten met 4. Gedroogd soul kun je behoorlijk lang bewaren.
Ik zou daar de rest van mijn leven mee doen
Maar ik kook voor 1 ;) en andere dingen
pi_208187174
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga ook een voorraad sparen, ik heb beneden een lege billy staan in de berging (ik heb een berging van 5bij5m en er staat alleen een fiets en lege billy in. Wow gewoon wat basisdingen :o ook handig als ik ziek ben of in de war :o

Wow... jullie hebben mijn leven verrijkt...
Verstandig. Dan kun je spullen kopen als ze in de aanbieding zijn ipv als je ze nodig hebt. Minstens driekwart van wat in mijn voorraad ligt is niet voor de volle prijs gekocht.

Alleen opletten of je berging niet vochtig is. Dat zou weer zonde zijn van je voorraad.
pi_208187177
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik zou daar de rest van mijn leven mee doen
Maar ik kook voor 1 ;) en andere dingen
Ik heb ook nog 10 vriezerlades vol *)
pi_208187185
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Verstandig. Dan kun je spullen kopen als ze in de aanbieding zijn ipv als je ze nodig hebt. Minstens driekwart van wat in mijn voorraad ligt is niet voor de volle prijs gekocht.

Alleen opletten of je berging niet vochtig is. Dat zou weer zonde zijn van je voorraad.
Nee die is kurkdroog

Ik koop wel culinair gênante dingen. Zoals Knorr Wereldgerechten ben ik dol op, maar kan ik enkel uit de reclame betalen. Dus dan kan ik daar een voorraad van maken. En van peulvruchten, want die eet ik ipv vlees.
En wat culinair onverantwoorde dingen die ik lekker vind, maar die ik hier niet ga benoemen ;)
pi_208187195
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb ook nog 10 vriezerlades vol *)
Oké, ik heb een vrieskastje onder mijn koelkast (drie lades) en er zit alleen brood in :@
Misschien kan daar ook groentes in, en langer vooruit koken

Jullie maken me raarrrrrr

;)

Al vind ik een zolder van 30m² knutselspullen wel logisch ;)
  woensdag 1 maart 2023 @ 08:53:44 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_208187254
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee die is kurkdroog

Ik koop wel culinair gênante dingen. Zoals Knorr Wereldgerechten ben ik dol op, maar kan ik enkel uit de reclame betalen. Dus dan kan ik daar een voorraad van maken. En van peulvruchten, want die eet ik ipv vlees.
En wat culinair onverantwoorde dingen die ik lekker vind, maar die ik hier niet ga benoemen ;)
Van mij mag je de bleekselderij wel noemen hoor O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 maart 2023 @ 08:57:26 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_208187304
Wij hebben 2 manshoge vriezers vol met zooi. Ik weet niet wat er allemaal inzit, ik denk dat ik er misschien 3 gebruik, de rest wordt door mijn moeder gebruikt. Wel veel appeltaart die ze van het weekend heeft gebakken.

Onze voorraad is dus ook niet helemaal eerlijk, omdat het een voorraad voor 2 gezinnen is. In principe zitten alle aangebroken zaken in tupperwarebakken, met stickertjes erop. De rest valt onder voorraad. En dat staat verspreid over een heleboel verschillende kasten in verschillende ruimtes, afhankelijk of het bereikbaar moet zijn voor de pubers of juist niet })

Later als ik groot ben wil ik gewoon graag een soort kelderkast met al mijn voorraad. Maar dan ook wel gewoon huisje, boompje, beestje en voldoende huisgenoten om alles ook daadwerkelijk op te krijgen. Of gewoon regelmatig eters. Ik denk dat ik dat laatste een beter idee vind :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 maart 2023 @ 08:57:39 #100
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208187307
oh! ik bedenk me net dat ik gister helemaal vergeten ben om m'n chocolade op te eten :o

het was een nieuwe smaak van ritter geloof ik.. witte chocolade met passievrucht.. ik was geintrigeerd..
  woensdag 1 maart 2023 @ 08:59:30 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208187332
ik moet geloof ik ook zo'n sticker ding.. ik heb nu een vriezer waar vanalles in zit, maar geen idee wat en wanneer ik het er in gegooid heb :o
  woensdag 1 maart 2023 @ 08:59:45 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_208187337
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Barreltje het volgende:
oh! ik bedenk me net dat ik gister helemaal vergeten ben om m'n chocolade op te eten :o

het was een nieuwe smaak van ritter geloof ik.. witte chocolade met passievrucht.. ik was geintrigeerd..
WAAROM? Dit had ik niet willen weten :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208187347
In Spanje heb ik weinig ruimte, maar wel behoefte aan voorraad. Want geen zin om vaker dan strikt noodzakelijk op pad te gaan voor boodschappen. En ik wil hier per OV of vliegtuig/huurauto kunnen aankomen met alleen een tandenborstel en ook dan eerst kunnen installeren voor een paar dagen.

En dat moet dan allemaal in dit kastje passen:

Waaronder graag wat ingeblikt biologisch vlees, want in Spanje kan ik enkel verdrietig vlees kopen en dat lussiknie.

Vers fruit & groente + zuivel & eieren neem ik mee uit NL, als we met de auto gaan ( meestal dus). In coronatijd kon ik genoeg meenemen om hier 3 weken zonder boodschappen te doen te zijn.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:01:25 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_208187373
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Barreltje het volgende:
ik moet geloof ik ook zo'n sticker ding.. ik heb nu een vriezer waar vanalles in zit, maar geen idee wat en wanneer ik het er in gegooid heb :o
O+ is nu bezig met een nieuwe batch hotsauce en volgens mij is de helft al vergeven. Dus hij wilde al stickertjes gaan halen voor erop. Hallo, ik heb gewoon een Dymo staan. Wil je er een eigen logo bij op, alles kan in zwart wit *O* *O*

Dus jullie snappen al wel dat ik aan het schetsen ben voor een logootje :@ (@Lonaa he doesn't know yet! )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:03:13 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208187400
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:01 schreef Troel het volgende:

[..]
O+ is nu bezig met een nieuwe batch hotsauce en volgens mij is de helft al vergeven. Dus hij wilde al stickertjes gaan halen voor erop. Hallo, ik heb gewoon een Dymo staan. Wil je er een eigen logo bij op, alles kan in zwart wit *O* *O*

Dus jullie snappen al wel dat ik aan het schetsen ben voor een logootje :@ (@:lonaa he doesn't know yet! )
*noteert dymo* hebbie nog een voorbeeldje hoe dat er uit ziet? ( en welk model? )
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:07:44 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_208187455
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]
*noteert dymo* hebbie nog een voorbeeldje hoe dat er uit ziet? ( en welk model? )
Ik heb er twee.

En deze:

Dus van die kleine doe ik de stickertjes op de bakjes in de keuken. Die andere maakt echt gewoon labels voor op zakjes en flesjes enzo. De tweede heb ik ooit zakelijk aangeschaft en gebruikt. Maar de zaak is niet meer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208187875
:W ik zit lekker in het zonnetje te thuiswerken O+
Ben op Teams onherkenbaar want je ziet alleen een grote lichtvlek *G*
Lekker af en toe naar buiten kijken naar wat de mannen in oranje jassen aan het doen zijn. Ze zijn nu halverwege het metselen van de 3e verdieping. Dat heeft ongeveer een week geduurd dus over een week of 3-4 is de gevel af denk ik O+
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:43:07 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208187984
Maakt het wat uit of je voor- of achterin een vliegtuig zit? Ik kan stoelen reserveren maar heb al jaren niet gevlogen. Zo te zien is er voorin en achterin een uitgang.
Spoilers!
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:45:30 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_208188024
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maakt het wat uit of je voor- of achterin een vliegtuig zit? Ik kan stoelen reserveren maar heb al jaren niet gevlogen. Zo te zien is er voorin en achterin een uitgang.
Bij voorkeur bij een nooduitgang, daar heb je meer beenruimte :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208188033
Ik zit liever voorin omdat je dan niet zo tegen de meute aanloert en er vaak sneller in en uit bent. Op Seatguru kan je bekijken wat per vliegtuigtype de specs van de verschillende zitplaatsen zijn.
pi_208188039
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Bij voorkeur bij een nooduitgang, daar heb je meer beenruimte :@
Maar daar moet je dan weer voor betalen natuurlijk.
pi_208188051
Rustig hier op werk :o
Zijn helemaal bij :o
WTF :o
pi_208188056
Uhm... hier heeft iemand enorme vliegangst, mij krijg je zo'n kist niet meer in
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:48:35 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_208188071
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Geen idee of dat altijd zo is. Maar ik zou het ervoor over hebben :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 09:50:47 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208188107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Is mij die twee tientjes wel waard.

Ik zag dat Transavia nu een maximaal totaal gewicht van 10kg handbagage+accessoire heeft? :o

Zullen ze dat echt actief gaan wegen?
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:51:28 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208188120
Hmm. Bij nooduitgang is duurder, je bent er bij een normale landing het laatst uit en dan kijk je naar de vleugel. Achterin het vliegtuig ben je er snel uit en is het goedkoop. Voorin heeft een prijs er tussenin.
Spoilers!
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:51:34 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_208188122
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik zag dat Transavia nu een maximaal totaal gewicht van 10kg handbagage+accessoire heeft? :o

In dat geval laagjes dragen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 09:52:53 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208188143
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm... hier heeft iemand enorme vliegangst, mij krijg je zo'n kist niet meer in
De pijp uit, de hoek om en dan ga je zo de kist in.

Ik vind het vooral saai en gedoe. Ik zit liever in een trein.
pi_208188168
Ik houd niet eens van vakantie :@
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 09:54:48 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208188178
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Bij nooduitgang is duurder, je bent er bij een normale landing het laatst uit en dan kijk je naar de vleugel. Achterin het vliegtuig ben je er snel uit en is het goedkoop. Voorin heeft een prijs er tussenin.
Maar in mijn geval zit je niet met je knieën in je nek.

Waar vlieg je heen? Qua stoelen/beenruimte vind ik de A320 fijner dan 737, ondanks dat de steek gelijk is.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 maart 2023 @ 09:55:46 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208188191
Als ik maar een stoel bij het raam heb :+.
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:57:49 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_208188229
Ik heb serieus al jaren niet meer gevlogen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:59:08 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208188247
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Maar in mijn geval zit je niet met je knieën in je nek.

Waar vlieg je heen? Qua stoelen/beenruimte vind ik de A320 fijner dan 737, ondanks dat de steek gelijk is.
Amsterdam-Zakynthos. Ik heb geen idee wat voor vliegtuig.

Ik heb stoelen op rij 29 van 32. Gangpad voor mij, midden voor J.
Spoilers!
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:11:07 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208188415
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Troel het volgende:
Het is voor mij ook al heel wat jaren geleden. 2010 Volgens mij.
Spoilers!
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 10:16:27 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208188480
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Troel het volgende:
Vorig jaar drie keer :o Daarvoor zes jaar niet.

Ik had toch vertelt over die collega die naar Portugal moest met privévliegtuig van de klant en geen zin had. Waarop ik me had aangeboden. Uiteindelijk is hij toch gegaan, vorige week.

Er zou een hal opgemeten moeten worden. Komt ie daar in Portugal, allemaal oude meuk, kleine halletjes "ja en hier komt de nieuwe hal" 8)7

Zelfde klant, aantal jaren eerder. Zo'n zes man waren naar Lyon afgereisd om een lijn te installeren. Komen ze daar, staan alleen de spanten daar :')
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:19:58 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208188527
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

veiligheid technisch is achterin het beste.. statistisch zijn daar de meeste overlevenden gezeten na een crash..
achterin is OOK fijn omdat je vaak op vakantie vluchten ook achter uit mag stappen en dan ben je dus OOK snel het vliegtuig uit.
en met een beetje mazzel is de vlucht niet vol en heb je vaak achterin meer ruimte om wat breder te gaan zitten :)
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 10:20:04 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208188530
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Transavia? 737-800 dan.
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:21:41 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208188546
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]
veiligheid technisch is achterin het beste.. statistisch zijn daar de meeste overlevenden gezeten na een crash..
achterin is OOK fijn omdat je vaak op vakantie vluchten ook achter uit mag stappen en dan ben je dus OOK snel het vliegtuig uit.
en met een beetje mazzel is de vlucht niet vol en heb je vaak achterin meer ruimte om wat breder te gaan zitten :)
Goed gekozen dus :s)
Spoilers!
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:23:41 #129
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208188579
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
jup! ^O^
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:25:58 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208188612
quote:
Achter mag je er niet altijd uit.
Als je met zo'n slurf ding het vliegtuig in en uit moet is dat meestal alleen voorin.
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:27:20 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208188631
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nog nooit gehad dat ze mijn tas gewogen hebben. Als het maar enigszins het juiste formaat is kijken ze nergens naar bij transavia.
Alleen heb je bij die koffertjes grote kans dat hij het ruim in moet omdat het vliegtuig dan al vol is.
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:30:08 #132
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208188669
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nog een bespaar tip trouwens:
Niet vooraf je stoel boeken, gewoon op tijd online inchecken dan kan je al die normale stoelen gewoon gratis kiezen.

Maar dat is denk ik te laat voor nu :D
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:32:53 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208188698
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nog een bespaar tip trouwens:
Niet vooraf je stoel boeken, gewoon op tijd online inchecken dan kan je al die normale stoelen gewoon gratis kiezen.

Maar dat is denk ik te laat voor nu :D
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.

Als we er niet achterin uit mogen, is dat met 32*6 stoelen ook niet zo'n probleem. Dan wachten we toch gewoon even. Prima hoor. We moeten toch op de bagage wachten dus waar je wacht maakt niet zo veel uit lijkt me.
Spoilers!
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:35:15 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208188719
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.
Dat kan eigenlijk altijd wel, ik heb nog nooit alleen hoeven zitten.
wel gek dat je terug nog niet kon kiezen trouwens :D

Ik boekte voorheen altijd die nooduitgang stoelen, zo lekker die beenruimte. Maar vind het gewoon niet meer waard, het is zo duur geworden. ;(

edit:
iedereen weet dat je eerder op je bestemming bent als je eerder het vliegtuig in of uit kan ;)
https://speld.nl/2017/09/(...)t-ze-eerder-aankomt/
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 10:37:26 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208188742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nog nooit gehad dat ze mijn tas gewogen hebben. Als het maar enigszins het juiste formaat is kijken ze nergens naar bij transavia.
Alleen heb je bij die koffertjes grote kans dat hij het ruim in moet omdat het vliegtuig dan al vol is.
Daarvoor heb ik extra betaald dat dat niet gebeurd.

En idd, dat dacht ik ook. Dat als het aan de maat is en niet overduidelijk tjokvol het mee zou vallen.
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:38:21 #136
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208188754
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Daarvoor heb ik extra betaald dat dat niet gebeurd.
Oh ja dat kan ook nog :D
Ik ben te gierig voor al die extra opties. _O-
pi_208188766
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als we er niet achterin uit mogen, is dat met 32*6 stoelen ook niet zo'n probleem. Dan wachten we toch gewoon even. Prima hoor. We moeten toch op de bagage wachten dus waar je wacht maakt niet zo veel uit lijkt me.
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.

Ik heb geen bagage waarop ik moet wachten.
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:40:19 #138
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208188778
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.

Haha ja dit is wel echt drama, altijd als ik naar mijn zusje ga is dat zonder bagage en dus ook mijn tactiek.
Met bagage maakt het allemaal niks meer uit.
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:40:28 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208188780
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat kan eigenlijk altijd wel, ik heb nog nooit alleen hoeven zitten.
wel gek dat je terug nog niet kon kiezen trouwens :D

Ik boekte voorheen altijd die nooduitgang stoelen, zo lekker die beenruimte. Maar vind het gewoon niet meer waard, het is zo duur geworden. ;(

edit:
iedereen weet dat je eerder op je bestemming bent als je eerder het vliegtuig in of uit kan ;)
https://speld.nl/2017/09/(...)t-ze-eerder-aankomt/
:D

Ik ga echt niet 100 euro meer betalen voor wat beenruimte. Zo lang zijn we niet en zo lang is de vlucht niet.

Met mijn ex ging ik naar Isla Margarita en toen zaten we dus apart voor 9 uur. Was niet heel fijn.

Je kunt 6 weken van te voren je stoelen regelen. De terugreis is nog verder weg, daarom kan ik nu de stoelen nog niet kiezen.
Spoilers!
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:41:57 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208188802
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, we hebben een huurauto. Ach ja.
Spoilers!
pi_208188821
quote:
Afhankelijk van de vlucht wordt alleen de vooringang gebruikt. Ik heb altijd een voorkeur voor voorin zitten, dan ben je er meestal sneller uit....
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:43:52 #142
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208188832
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ga echt niet 100 euro meer betalen voor wat beenruimte. Zo lang zijn we niet en zo lang is de vlucht niet.

Met mijn ex ging ik naar Isla Margarita en toen zaten we dus apart voor 9 uur. Was niet heel fijn.

Je kunt 6 weken van te voren je stoelen regelen. De terugreis is nog verder weg, daarom kan ik nu de stoelen nog niet kiezen.
Nee voorheen was het 15 euro per enkele reis dat vond ik nog wel acceptabel.
Nu is het bijna net zo duur als het hele ticket _O-
pi_208188949
Het is hier gewoon al 19,5 graden zonder dat de verwarming aan staat _O_

Note to self, voor de zomer zonwering regelen _O-
pi_208188987
Wij zitten meestal voorin ergens 4e rij of zo. Als het lukt.
Maar ik lees dat dat niet heel slim is :D
pi_208189071
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Tele6 het volgende:

Zo, je hebt duidelijk ramen aan de zonkant _O_ Wat lekker. Het is hier nog steeds....15 graden :')

Kieswijzer voor de provinciale staten ingevuld. KWam de partij uit waar ik ook aan zat te denken om op te stemmen :7 En van onder naar boven: pvv, ja21, bvnl (??), vvd en fvd :+ Wat fijn dat de kieswijzer goed weergeeft waar ik een hekel aan heb :D
pi_208189131
Oops. Voorheen in de lange benen rij annex nooduitgang.
Is onbetaalbaar geworden, begrijp ik.

De soap van bloemenpost: 3e keer mislukt. 8)7
Site zegt “afgeleverd” Ontvanger zegt: “niks in de brievenbus”.
Leverancier zoekt het uit.
#wordt vervolgd.
pi_208189136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh ja, we hebben een huurauto. Ach ja.
Wanneer gaan jullie?
Vakantie begint met je koffer inpakken... relax en neem lekker overal de tijd voor. Kompgoe O+
pi_208189155
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:07 schreef AnneX het volgende:
Oops. Voorheen in de lange benen rij annex nooduitgang.
Is onbetaalbaar geworden, begrijp ik.

De soap van bloemenpost: 3e keer mislukt. 8)7
Site zegt “afgeleverd” Ontvanger zegt: “niks in de brievenbus”.
Leverancier zoekt het uit.
#wordt vervolgd.
Dit is toch niet te geloven? :o Wat schandalig dat het zo mis gaat zeg. Bij wie zou dat dan (3x!!) afgeleverd moeten zijn??
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 11:10:11 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208189167
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Tele6 het volgende:

22,5°C en verwarming staat op 18°C
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:11:41 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208189182
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Wanneer gaan jullie?
Vakantie begint met je koffer inpakken... relax en neem lekker overal de tijd voor. Kompgoe O+
Precies. Geen zin om te haasten hoor. We gaan 12 april geloof ik. Dat is alweer snel ineens :o

Ik heb net online een afspraak met mijn huisarts gemaakt. Dat is handig zeg _O_ Met online medicatie bestellen en berichten sturen voor kleinigheden was ik al bekend maar dit had ik nog niet eerder gebruikt.

Ik heb al jaren bij vlagen een plek op mijn rug waar het enorm jeukt. Ik heb ook altijd korsten daar. Van de week bedacht ik ineens dat er misschien wel iets aan te doen is.
Spoilers!
pi_208189240
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:10 schreef derLudolf het volgende:

22,5°C en verwarming staat op 18°C
* Isabeau trekt nog een dekentje over zich heen :{
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:19:05 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208189263
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hier ook een koud huis, in mijn werkkamer gelukkig een elektrisch kacheltje aan. O+
pi_208189282
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De pijp uit, de hoek om en dan ga je zo de kist in.

Ik vind het vooral saai en gedoe. Ik zit liever in een trein.
Het mens gaat voor het eerst in 100 jaar op vakantie en verheugt zich op een warm en zonnig Grieks eiland. Daar kom je moeilijk met de trein :D
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 11:20:55 #154
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208189283
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Schijnt daar de zon niet? Het wordt hier echt heel snel warm als de zon schijnt.
pi_208189284
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:19 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook een koud huis, in mijn werkkamer gelukkig een elektrisch kacheltje aan. O+
Dat klinkt ook wel lekker. Ik heb wel een elektrisch dekentje, maar dat vind ik weer wat overdreven, Ik zit nu in de schaduw in de woonkamer, achter de pc. Ik kan ook op de bank in het zonnetje gaan zitten :') Denk dat ik daar maar met een boek ga zitten.
pi_208189293
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:20 schreef derLudolf het volgende:
Schijnt daar de zon niet? Het wordt hier echt heel snel warm als de zon schijnt.
Het is inmiddels ook 16 graden *O*
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:21:50 #157
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208189295
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat klinkt ook wel lekker. Ik heb wel een elektrisch dekentje, maar dat vind ik weer wat overdreven, Ik zit nu in de schaduw in de woonkamer, achter de pc. Ik kan ook op de bank in het zonnetje gaan zitten :') Denk dat ik daar maar met een boek ga zitten.
Slimme keus O+
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 11:24:01 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208189309
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het mens gaat voor het eerst in 100 jaar op vakantie en verheugt zich op een warm en zonnig Grieks eiland. Daar kom je moeilijk met de trein :D
Soms gaat een trein op de boot. Maar dan nog, dan ben je even onderweg. En nu J loonslaaf is, is het aantal vrije dagen ook beperkt natuurlijk.
pi_208189413
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Soms gaat een trein op de boot. Maar dan nog, dan ben je even onderweg. En nu J loonslaaf is, is het aantal vrije dagen ook beperkt natuurlijk.
Of je ziet de vliegreis als een kortdurend noodzakelijk kwaad om te komen waar je wezen wilt.
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:36:28 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208189423
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Er zijn nu juist veel meer vrije dagen, wel 40. Voorheen was het tussen kerst en nieuwjaar een paar dagen, met mazzel. En dan in de zomer nog 2 weken, met mazzel. In de praktijk moest er tussendoor altijd wel gewerkt worden. Nu is vrij ook echt vrij, heerlijk. Laatst kon hij gewoon een dag vrij nemen om voor te bereiden op de verbouwing, werkelijk ongehoord.

Ik heb een paar jaar geleden een prachtige reis door winters Zwitserland met de trein gezien in het tijdschrift van de ANWB. Meestal boeien reisverslagen van onbekenden me niet zo maar deze greep me echt. Ik heb het uitgescheurd en bewaard. Ooit gaan we dat doen. Een treinvakantie lijkt me ook echt heel leuk namelijk. Maar eerst dat eiland met zwemmen in de blote kont.
Spoilers!
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:43:06 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208189474
oh heerlijk hoor Lucky, dat dat nu allemaal kan zeg! *;

ik wil ook wel naar een warm eiland, maar mijn dagen gaan dit jaar op aan wintersport en verhuizen :D en misschien een paar dagen naar schotland, we willen ergens in een vuurtoren slapen.. dat krijgt de chef van me kado, maar ik heb nog niet ECHT het juiste huisje gevonden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208189529
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Er zijn nu juist veel meer vrije dagen, wel 40. Voorheen was het tussen kerst en nieuwjaar een paar dagen, met mazzel. En dan in de zomer nog 2 weken, met mazzel. In de praktijk moest er tussendoor altijd wel gewerkt worden. Nu is vrij ook echt vrij, heerlijk. Laatst kon hij gewoon een dag vrij nemen om voor te bereiden op de verbouwing, werkelijk ongehoord.

Ik heb een paar jaar geleden een prachtige reis door winters Zwitserland met de trein gezien in het tijdschrift van de ANWB. Meestal boeien reisverslagen van onbekenden me niet zo maar deze greep me echt. Ik heb het uitgescheurd en bewaard. Ooit gaan we dat doen. Een treinvakantie lijkt me ook echt heel leuk namelijk. Maar eerst dat eiland met zwemmen in de blote kont.
Treinen in Zwitserland is zo mooi O+ Sowieso is Zwitserland prachtig, zomer en winter. Wel bizar duur, helaas.
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:48:55 #163
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208189531
Schotland staat hier ook vrij hoog op de lijst, lijkt me geweldig.

Inderdaad heerlijk dat het kan. Meer geld, minder uren, meer vrije dagen. Beste keuze ever :Y
Spoilers!
pi_208189552
Wij zijn de komende jaren weer veroordeeld tot wat minder spannende reizen dichterbij huis. Deze zomer voor de hoofdprijs in een CenterParcs in Duitsland :')
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:50:54 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208189559
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Treinen in Zwitserland is zo mooi O+ Sowieso is Zwitserland prachtig, zomer en winter. Wel bizar duur, helaas.
Mijn beste herinneringen aan mijn kindertijd was op skivakantie in Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk. Verse broodjes aan de deur, fluffy dekbedden van een halve meter dikte, sneeuw, bergen O+

Een skivakantie zit er niet meer in denk ik maar die sneeuw moet ik toch nog een keer mee kunnen maken.
Spoilers!
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:52:15 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208189571
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zijn de komende jaren weer veroordeeld tot wat minder spannende reizen dichterbij huis. Deze zomer voor de hoofdprijs in een CenterParcs in Duitsland :')
Euh ja. Ook vast heel leuk. Toch?
Spoilers!
pi_208189617
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mijn beste herinneringen aan mijn kindertijd was op skivakantie in Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk. Verse broodjes aan de deur, fluffy dekbedden van een halve meter dikte, sneeuw, bergen O+

Een skivakantie zit er niet meer in denk ik maar die sneeuw moet ik toch nog een keer mee kunnen maken.
Sneeuw zonder skiën kan heel prima. Ben ik as we speak van aan het genieten :D
pi_208189624
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Euh ja. Ook vast heel leuk. Toch?
Het is voor een goed doel. En vooral stressvrij. Maar ik ben niet zo heel ingewikkeld, als er een beetje natuur of andere mooie dingen om me heen zijnen mijn favoriete mensen, dan ben ik wel tevreden.
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:02:11 #169
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208189662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Sneeuw zonder skiën kan heel prima. Ben ik as we speak van aan het genieten :D
Ik ben echt heel jaloers O+
Spoilers!
pi_208189671
Hier inmiddels 20,5 graden. Ik overweeg de trui uit te trekken. _O_
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:06:20 #171
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208189705
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoop dat je daar in de zomer nog zo van geniet :D

Hier is het 18,2. Warm zat. Vooral omdat ik onder mijn dure fancy deken zit.
Die deken kregen we eens als relatiegeschenk. Een paar maanden geleden kwam ik hem weer tegen in de schuur. Blijkt het een deken van 80 euro te zijn :o
Spoilers!
pi_208189760
Ik ben jaloers op jullie. Hier is het 13.5 graden. Normaal kan ik dat prima hebben, maar vandaag...
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:21:39 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_208189884
Ik ben weer thuis. Ik weet niet hoe warm het hier is, maar ik weet wel dat de zonnepanelen het goed doen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208189892
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die deken kregen we eens als relatiegeschenk. Een paar maanden geleden kwam ik hem weer tegen in de schuur. Blijkt het een deken van 80 euro te zijn :o
In de zomer heb ik zonwering en vloerkoeling ^O^

Goed dat je die deken teruggevonden hebt dan! :D
pi_208189962
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Woops, dat is een dure schuurdeken ;)
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:50:13 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208190182
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
In de zomer heb ik zonwering en vloerkoeling ^O^

Goed dat je die deken teruggevonden hebt dan! :D
Vloerkoeling _O_
pi_208190194
Matige dag is matig.
pi_208190322
Hier de kachel toch maar even aangezet, zat letterlijk te klappertanden, dat is niet meer gezond. Nu lekker. Begonnen aan een schilderijtje. Nu tijd voor thee, de verf moet even drogen
pi_208190349
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:51 schreef Lonaa het volgende:
Matige dag is matig.
Hm... dan krijg je een knuffel om de matigheid aan te vullen tot goed ;) :*
pi_208190942
Het is hier buiten 7gr, we zitten luw inde zon en hebben buiten geluncht.
Buiten blijven tot een uur of 5 is lekker, daarna moeten we naar binnen en stoken.
pi_208191125
Zeg eens, is het een heel erg slecht idee om 2 dagen Zwarte Cross te gaan doen direct na 4 dagen 50 km wandelen op de Vierdaagse? Of een heeeeel erg slecht idee? O-)
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 14:08:01 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208191145
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Zeg eens, is het een heel erg slecht idee om 2 dagen Zwarte Cross te gaan doen direct na 4 dagen 50 km wandelen op de Vierdaagse? Of een heeeeel erg slecht idee? O-)
Vier dagen wandelen is een heel slecht idee inderdaad
  woensdag 1 maart 2023 @ 14:08:08 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208191147
quote:
@Lonaa heeft hier verstand van.
Spoilers!
pi_208191161
quote:
Een heeeeeeeel slecht idee, maar wel een leuk idee. Je leeft maar 1x.
pi_208191170
quote:
Ja.
pi_208191189
Net een rondje gelopen richting Matterhorn. Weer eens wat anders.
Terwijl op de tv in de sneeuw een groot langlauf rondje gaande was.
En na moeiteloos de verplichte rondjes op machines. :W

Weinig blote kont? denk ik @sigme op de berg.
pi_208191212
Ik ga mijn begeleider echt vragen of hij de volgende keer in de ochtend wil komen. 15.15 is geen gesprekkentijd -O- ben elke moe als hij zo laat komt... Kan ik maken om dat te vragen?

maar daarna lekker series kijken en ik ehb al twee tekeningen geschilderd (lelijk, maar leuk om te doen). En daarna zien we wel weer
pi_208191285
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga mijn begeleider echt vragen of hij de volgende keer in de ochtend wil komen. 15.15 is geen gesprekkentijd -O- ben elke moe als hij zo laat komt... Kan ik maken om dat te vragen?

maar daarna lekker series kijken en ik ehb al twee tekeningen geschilderd (lelijk, maar leuk om te doen). En daarna zien we wel weer
Jij bent de cliënt. Vragen kan altijd.
Er is een goede reden voor.
En dan zeg je: “ opgelost…slotje” *O*
pi_208191347
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jij bent de cliënt. Vragen kan altijd.
Er is een goede reden voor.
En dan zeg je: “ opgelost…slotje” *O*
_O-

Ja ik vraag het gewoon, you never know
  woensdag 1 maart 2023 @ 14:33:11 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208191451
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja.
Hallo. Zeg eens tegen Tele dat dat weliswaar een slecht idee is maar dat ze nog lekker jong en fit is dus dat dit hét moment is om het gewoon lekker wel te doen.
Spoilers!
pi_208191510
Tot ze erna uitgeblust en afgeleefd is :N
  woensdag 1 maart 2023 @ 14:42:52 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_208191561
quote:
Het is nooit een slecht idee om de ZC te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 maart 2023 @ 14:43:54 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_208191570
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ja, gewoon aangeven. Je hebt een goede reden, dus dat kan je ook gewoon vertellen. Kan zijn dat de begeleider niet in de ochtend kan, maar dan hoor je dat vanzelf. Het is geen rare vraag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208191608
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hallo. Zeg eens tegen Tele dat dat weliswaar een slecht idee is maar dat ze nog lekker jong en fit is dus dat dit hét moment is om het gewoon lekker wel te doen.
Oh ja.

Ja gewoon doen.
  woensdag 1 maart 2023 @ 14:51:32 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208191634
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:38 schreef Vanyel het volgende:
Tot ze erna uitgeblust en afgeleefd is :N
Dat is na een paar dagen weer over. De herinnering is voor altijd.
Spoilers!
pi_208191688
Wij gaan in juni een week naar Zwitserland, ben benieuwd :Y

Deze studio geboekt
https://abnb.me/rTHyd6VzOxb
O+
  woensdag 1 maart 2023 @ 14:59:16 #197
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208191697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:

Deze studio geboekt
O+
Omg! ik wil in je koffer mee.
pi_208191699
quote:

Deze studio geboekt
O+
Uitzichtje O+
  woensdag 1 maart 2023 @ 15:10:30 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208191814
quote:

Deze studio geboekt
O+
Oh O+
Spoilers!
pi_208192039
quote:

Deze studio geboekt
O+
Yodelahiti…galmt :{w
Kun je Peter en Heidi spelen…fraai hoor!
pi_208192284
Wandelen was fijn en gezellig. En heerlijk weer. Inmiddels in trein terug naar huis van werk, compleet afgedraaid. Ik hoop echt dat ik op korte termijn weer eens tot later dan 3 a 4u ga doorslapen want dit is echt geen doen :Z

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 01-03-2023 16:14:06 ]
pi_208192762
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 15:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Wandelen was fijn en gezellig. En heerlijk weer. Inmiddels in trein terug naar huis van werk, compleet afgedraaid. Ik hoop echt dat ik op korte termijn weer eens tot later dan 3 a 4u ga doorslapen want dit is echt geen doen :Z
Heb je hierover al eens gesproken met de huisarts?
Het duurt nog even tot de cursus begint…Dit is werkelijk uitputtend.
Het was inderdaad heerlijk wandelweer.

Manmanman…dus voor de derde x ging de bloemenpost mis.
Excuses en geld wordt teruggestort.
Nu via topbloemen besteld. Had ook net zo goed zelf de lokale bloemist kunnen kiezen. Mn.X wist dat het een goeie is.
Anders gaat het Altijd goed.💐
pi_208193122
Dekentje
Thee
Serie
Bijkomen
*O*

Gesprek is volgende week vroeger op de dag

Morgen dagje ziekenhuis met mijn moeder. Laatste keer
En daarna vrijdag de hele dag schilderen
pi_208193515
Lente *O*

Slechtvalken krijsen rond de kerktoren (nest met webcam O+ ) en vermoorden een duif.

Poes hangt op haar kop in de krabpaal.

En van kater met arthrose mag ik geen trap meer aflopen zonder een tets tegen hand of been waarna er iets wegstuift met een guitige ‘pak me dannnn’ blik

O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 01-03-2023 18:28:37 ]
pi_208193600
Wij boekten voor september in Karpathos (Grieks eiland) een huisje in aanbouw.
Art impression zag er goed uit.

Nu krijgen we mail dat e.e.a. door de architect is aangepast geworden gedingest.
Vooral kleiner, minder, anders etc. :') Zwembadje was net zo breed als huisje.
We kunnen nu onze vleugels niet eens uitslaan :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 17:55:41 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208193618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 17:54 schreef Blues het volgende:

Nu krijgen we mail dat e.e.a. door de architect is aangepast geworden gedingest.
Vooral kleiner, minder, anders etc. :') _O-
SPOILER
Zo'n Betonbunker zou niet misstaan in Normandië
pi_208193628
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 17:55 schreef derLudolf het volgende:

Zo'n Betonbunker zou niet misstaan in Normandië
Najah... we zijn meest vd tijd ons kennende de hort op :D
pi_208194283
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 16:40 schreef AnneX het volgende:

[..]
Heb je hierover al eens gesproken met de huisarts?
Het duurt nog even tot de cursus begint…Dit is werkelijk uitputtend.
Het was inderdaad heerlijk wandelweer.

Manmanman…dus voor de derde x ging de bloemenpost mis.
Excuses en geld wordt teruggestort.
Nu via topbloemen besteld. Had ook net zo goed zelf de lokale bloemist kunnen kiezen. Mn.X wist dat het een goeie is.
Anders gaat het Altijd goed.💐
Nee, nog niet. Heb me wel twee weken geleden opgegeven voor wetenschappelijk onderzoek naar slaapproblemen in relatie tot angstproblematiek waarbij ze willen kijken of behandelen v slaapproblemen leidt tot verminderde angst. Goede reminder, ik zou binnen een week gebeld worden maar dat is niet gebeurd. Eens achteraan gaan.

En anders idd maar eens huisarts e-consult sturen ofzo.

Wat een soap rond jouw bloemen zeg, heel suf! Hopelijk worden die van topbloemen wel gewoon in 1x bezorgd!

Ook lief van je dm trouwens vanochtend. Met mn bekkenbodemspieren is niks mis, als iets dan juist te gespannen, dus het is echt het mentale stukje waar ik last van heb.
pi_208195001
Eigenlijk valt dus op bij mij…😎

Heb je een linkje voor mij van het onderzoek?Kan in dm.

Sjonge …wat een tegenvaller @Blues 8)7
Krijgen jullie de optie om evt. om te boeken?
Stel je voor: in je blote kont in je eigenste zwembad met bouwmannen om de hoek…
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 19:36:13 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208195211
Is je zus eigenlijk al geopereerd @Kaatje1
pi_208195213
https://slaapregister.nl/beter

Wat vind je opvallend aan 'dus' in die zin?
pi_208195370
Het klinkt als ‘jouw werkdiagnose’, niet van Yilniz.
Als je tijd hebt ondertussen, kun je wat scrollen door haar site.

Dank voor de link.
pi_208195411
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 19:36 schreef derLudolf het volgende:
Is je zus eigenlijk al geopereerd @:Kaatje1
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huis
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 19:47:25 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208195473
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huis
Aha, spannend dus. Nou ja, liever wachten op een goed team dan de operatie verkeerd doen. Bij m'n ma wouden met het verbrijzeld bovenbeen ook even wat extra expertise er bij.
pi_208195827
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh dan wordt mijn ma ook geopereerd
Zelfde tijd

Veel sterkte :*
pi_208195859
Lekker dan. Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis. Maar omdat DigiD overspannen is kan ik niet inloggen.
Ook kan ik niet inloggen bij het UWV (moet wat doorgeven daar)
pi_208196097
Heel digid is overspannen ja
pi_208196191
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef Blues het volgende:
Heel digid is overspannen ja
Ik las het ja. Hopelijk brengen ze 'm vannacht tot leven.
Gaat lekker met de systemen, Stap ging niet goed, dit gaat niet goed.
Ik ben niet afhankelijk van iedere cent uitkering maar het is ook lullig voor de mensen die het vandaag moeten invullen.
  woensdag 1 maart 2023 @ 20:19:18 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208196255
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lente *O*

Slechtvalken krijsen rond de kerktoren (nest met webcam O+ ) en vermoorden een duif.

Poes hangt op haar kop in de krabpaal.

En van kater met arthrose mag ik geen trap meer aflopen zonder een O+ tets tegen hand of been waarna er iets wegstuift met een guitige ‘pak me dannnn’ blik

O+
O+

quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 17:54 schreef Blues het volgende:

Vooral kleiner, minder, anders etc. :') Zwembadje was net zo breed als huisje.
We kunnen nu onze vleugels niet eens uitslaan :P
SPOILER
Nou zeg ;(

Ik heb lekker gesport net zeg. Ook goede aanbiedingen gescoord bij Dirk. En ook nog een uitstekende linzensoep gegeten :9 Griekse fakes, mooi voorbeeld hoe je met weinig en goedkope ingrediënten toch een heerlijke maaltijd maakt.
Spoilers!
  woensdag 1 maart 2023 @ 20:40:45 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208196586
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik las het ja. Hopelijk brengen ze 'm vannacht tot leven.
Gaat lekker met de systemen, Stap ging niet goed, dit gaat niet goed.
Ik ben niet afhankelijk van iedere cent uitkering maar het is ook lullig voor de mensen die het vandaag moeten invullen.
1e dag aangifte inkomstenbelasting 2022 ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208196787
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
1e dag aangifte inkomstenbelasting 2022 ;)
Ik hoorde op de radio dat iemand om 0.01 al ingelogd had 😂
pi_208196808
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 19:42 schreef AnneX het volgende:
Het klinkt als ‘jouw werkdiagnose’, niet van Yilniz.
Als je tijd hebt ondertussen, kun je wat scrollen door haar site.

Dank voor de link.
Ik heb geen urineverlies en ik heb een half jaar bij een bekkenbodemfysiotherapeut gelopen ivm een overactieve bekkenbodem, dus ik weet vrij zeker dat daar geen probleem zit :). Het probleem is dat ik bang ben om last van mijn darmen te krijgen als er geen wc in de buurt is/ik niet ongezien lang naar de wc kan oid omdat ik me dan schaam, en dat door mijn prikkelbaar darmsyndroom stress op mijn darmen slaat. En ik dus als ik maar gestresst genoeg ben over dat ik misschien wel last van mijn darmen krijg, ik daadwerkelijk last van mijn darmen krijg. Mentaal probleem dus, geen fysiek probleem (of nou ja, je zou kunnen zeggen een mentaal probleem samenhangend met een fysiek probleem, maar het is een probleem door het mentale stuk, niet door de PDS). Als ik nou gewoon niet gestresst zou raken, dan was er helemaal geen probleem *O*

Daarom werk ik daar dus ook aan met exposure enzo, omdat daar het probleem vooral in zit, bang zijn voor situaties die eigenlijk nooit gebeuren en als het al eens gebeurt ook heus niet zo desastreus zullen zijn als ik denk.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 01-03-2023 21:08:45 ]
pi_208197097
Ok. Duidelijk.
pi_208197115
Niet vervelend bedoeld overigens, als ik het lees komt het een beetje bot over, zo is het dus niet bedoeld! Ik waardeer het meedenken zeker ^O^
  woensdag 1 maart 2023 @ 21:14:07 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208197182
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik hoorde op de radio dat iemand om 0.01 al ingelogd had 😂
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208198725
Pffft... het is voor mij heel gemakkelijk invullen, maar ik ben zo bang een fout te maken :@
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 maart 2023 @ 22:47:39 #227
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208199300
Nu kan ik wel inloggen bij de Bel. Dienst. Met etenstijd was dat nog niet mogelijk :+.
Nog niet verzonden, maar voorlopig 951 euro terug. :)
pi_208199648
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef borisz het volgende:
Nu kan ik wel inloggen bij de Bel. Dienst. Met etenstijd was dat nog niet mogelijk :+.
Ik doe nu niets meer, wil nu slapen

Trusten allemaal
pi_208199928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... het is voor mij heel gemakkelijk invullen, maar ik ben zo bang een fout te maken :@
In de Bibliotheek zijn mensen, die kunnen helpen.
Kijk even op de site van de Bieb.
pi_208200464
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef borisz het volgende:
Met mobiel bij mij ook meteen gelukt ;)
g had al een leuk bedrag en ik niet heel veel maar ook lekker meegenomen ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 02-03-2023 11:57:21 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 maart 2023 @ 08:06:38 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208201531
Ik steek de HRA overigens weer terug in de hypotheek :+

Pubquizdag *O*
Tevens lekker eten :). Ik heb ook nog lamsgehaktballetjes gemaakt met een paprikasaus.
  donderdag 2 maart 2023 @ 08:57:21 #232
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208201943
Ik heb er een mannetje voor, maar ik vermoed dat ik dit jaar moet betalen vanwege de verkoop van het huis.. (al weet ik niet helemaal hoe dat zit met overwaarde belastingtechnisch)
pi_208201969
Ik wilde m'n belasting gisteren snel even doen om te kijken hoeveel ik terugkrijg, maar het is met twee huizen toch iets ingewikkelder en dat staat blijkbaar niet allemaal automatisch ingevuld. Dus toch maar een keer rustig de tijd voor nemen.
pi_208201980
En vanochtend lekker om 7 uur al begonnen met werken. Heerlijk die eerste uurtjes waarin je weet dat niemand je zal bellen of mailen. O+
  donderdag 2 maart 2023 @ 09:03:05 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208202008
Ik hoop dat we zondag alle spullen kunnen verzamelen voor de boekhouder en dat hij binnen een paar maanden al tijd voor ons kan maken. De aangifte van 2021 ging afgelopen november pas de deur uit. Dat was onze schuld trouwens, ik had steeds geen tijd om alle onderdelen te verzamelen.
Spoilers!
pi_208202214
Ik ga proberen het morgen te doen. Altijd meer werk dan ik dacht.

Ik kijk meer uit naar mijn energie-afrekening deze maand. Daar weet ik zeker dat ik terug krijg O+
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 09:23:09 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208202218
Oh, kun je weer aangifte doen? Zal wel. Krijg je meer terug als je direct aangifte doet of zo? :P
pi_208202224
Nee eerder.
  donderdag 2 maart 2023 @ 09:42:45 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208202435
Ohw we gingen nog even verder over voorraad?

Hier 2 vriezers:
• een kookvriezer (onderdeel van de koelkast) met kleine dingen en spul wat in gebruik is (denk aan DimSum pakken, opengeknipt en weer dichtgeknijperd)
• voorraadvriezertje in de schuur voor grote dingen (oa m'n voorraadje BBQ-vlees en hele broden)

Een voorraadkast, opgedeeld in bakken per "thema":
• Italiaans
• Aziatisch
• "Of je worst lust"
• Soep
• Brood-achtige bakwaren
• Gebak-achtige bakwaren
• Koffie en zo
• Sausjes en halffabrikaten (sturen erop die klein te houden dus klein plastic mandje)
• Houdbare pot/blikgroenten

En in de schuur staat de "natte voorraad"
• Melk
• Melk van bijzondere samenstelling (huuuuuu! plantaardig wit sap)
• Beetje fris

Wat we afgelopen jaar compleet hebben weggesaneerd:
• Wijnflessen
• Bier
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208202587
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 23:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
In de Bibliotheek zijn mensen, die kunnen helpen.
Kijk even op de site van de Bieb.
Dank je wel, maar het is al gelukt en ik heb nog nooit een foutje gemaakt :*
  donderdag 2 maart 2023 @ 10:01:07 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208202602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was sowieso verbaasd over de CenterParcs prijzen in brede zin; ik heb dit weekend een dingetje in Belgie en een half jaar geleden had ik daarvoor al eens gekeken naar een huisje aldaar... in de vakantieweek heb je er zo ongeveer een klein autootje voor, een paar dagen in een hutje..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 2 maart 2023 @ 10:02:19 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208202613
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan je uit 1e hand vertellen dat het op datzelfde tijdstip op de fiets verre van 20,5 graad was alhier....
  donderdag 2 maart 2023 @ 10:09:15 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208202704
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:23 schreef derLudolf het volgende:
Oh, kun je weer aangifte doen? Zal wel. Krijg je meer terug als je direct aangifte doet of zo? :P
Neuh, het kan prima over een paar weken als alle fouten uit de aangiftesoftware ook zijn bovengedreven en opgelost..
pi_208202790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:01 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik was sowieso verbaasd over de CenterParcs prijzen in brede zin; ik heb dit weekend een dingetje in Belgie en een half jaar geleden had ik daarvoor al eens gekeken naar een huisje aldaar... in de vakantieweek heb je er zo ongeveer een klein autootje voor, een paar dagen in een hutje..
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.
  donderdag 2 maart 2023 @ 10:30:00 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208202870
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.
Ja ik zie het.. Ik ben nog zoekende naar huisjesclubs die hun schoonmaak ook goed op orde hebben (na wat negatieve ervaringen met kleine aanbieders) aangezien ik er niets aan heb als ik na 1 nacht slapen met een compleet verstopt hoofd niet meer uit mn ogen kan kijken
pi_208202892
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:23 schreef derLudolf het volgende:
Hahahaha nee, alleen ik ben bang het te vergeten en ik ben er altijd enorm zenuwachtig over. Dus dan is het maar achter de rug
  donderdag 2 maart 2023 @ 10:36:38 #247
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_208202928
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Zo'n zwemparadijs qua stookkosten :X

Wij gaan volgende week nog een week, net voordat die kleine stuiterbal naar school gaat.
pi_208202991
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wij gaan volgende week nog een week, net voordat die kleine stuiterbal naar school gaat.
Ik durf te wedden dat zie die prijs wel goed verrekenen
pi_208203307
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Precies. En voor die faciliteiten kies je, dus dan is het ook logisch dat je ervoor betaalt. Wel lekker dat jullie nog even buiten de schoolvakanties kunnen!
  donderdag 2 maart 2023 @ 11:21:35 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208203422
Soms kom ik wel eens van die dingen tegen dat ik denk: "Zo had ik er nu nooit over nagedacht..."

donderdag 2 maart 2023 @ 11:22:59 #251
13783 Anthraxx
pi_208203439
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Precies. En voor die faciliteiten kies je, dus dan is het ook logisch dat je ervoor betaalt. Wel lekker dat jullie nog even buiten de schoolvakanties kunnen!
Zeker :).

Na dit jaar zitten we daar aan vast. Maar nu wilde wij het echt voor zijn verjaardag doen.

En dan komt er ook nog in Juli nog 1 kind bij. Allemaal veranderingen :X
  donderdag 2 maart 2023 @ 11:36:31 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208203595
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Na dit jaar zitten we daar aan vast. Maar nu wilde wij het echt voor zijn verjaardag doen.

gefeliciteerd! *O*
pi_208203622
quote:

[..]

Gefeliciteerd! Wat leuk allemaal O+ :*
pi_208203671
quote:

[..]

Wow Anthraxx & Annie Van Harte ! w/
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 11:51:28 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208203739
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahaha nee, alleen ik ben bang het te vergeten en ik ben er altijd enorm zenuwachtig over. Dus dan is het maar achter de rug
Er komen vanzelf reclamespots op tv 'u heeft nog 4 dagen om aangifte te doen'

En soms wat uitstel omdat de boel crasht in het laatste weekend.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Neuh, het kan prima over een paar weken als alle fouten uit de aangiftesoftware ook zijn bovengedreven en opgelost..
Precies, medio april is ook vroeg zat.
pi_208203798
quote:

[..]

Oooh O+ Gaat alles goed?
  donderdag 2 maart 2023 @ 11:58:57 #257
13783 Anthraxx
pi_208203816
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oooh O+ Gaat alles goed?
Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goed :).
pi_208203832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Anthraxx het volgende:

Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goed :).
De stress is goed te begrijpen :* Wat ontzettend goed nieuws O+ Probeer er ook van te genieten *G*
pi_208203838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oooh O+ Gaat alles goed?
Hoe is het bij jou? Nog een paar weekies O+
pi_208203917
quote:

[..]
Wat ontzettend fijn voor jullie *O*
pi_208203949
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 12:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe is het bij jou? Nog een paar weekies O+
Gaat allemaal prima! Ik ben langzaam en vrij snel moe, maar heb niets te klagen. Nog iets meer dan twee weken O+
  donderdag 2 maart 2023 @ 12:20:00 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208204017
quote:

[..]

Mooi nieuws man! Gefeliciteerd!
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 12:28:04 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208204081
quote:

Maar alles gaat goed :).
Gelukkig maar. Is de wetenschap al bweer wat verder in die jaren?
  donderdag 2 maart 2023 @ 12:28:53 #264
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208204087
quote:

[..]
Wat fijn om te lezen Van harte O+
Spoilers!
  donderdag 2 maart 2023 @ 12:53:25 #265
13783 Anthraxx
pi_208204342
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 12:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gelukkig maar. Is de wetenschap al bweer wat verder in die jaren?
Nope :D. Zelfde idee als 4 jaar geleden.
pi_208204479
Wat een geweldig nieuws voor jullie @Anthraxx Gefeliciteerd *O*
pi_208204487
Mmm. digid loopt nog steeds/weer vast. -O-
Wat een stress daar op de IT afdeling denk ik
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 13:25:41 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208204725
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm. digid loopt nog steeds/weer vast. -O-
Wat een stress daar op de IT afdeling denk ik
Morgen weer een dag :) Teveel mensen, behalve extra rekenkracht is daar niets aan te doen denk ik?
pi_208204819
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 13:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Morgen weer een dag :) Teveel mensen, behalve extra rekenkracht is daar niets aan te doen denk ik?
Dan heb ik de afspraak in het ziekenhuis al gehad en heeft het geen zin meer om op de ziekenhuissite in te loggen.
UWV kan voor mij ook wel wachten maar voor veel mensen niet. En zo zijn er nog veel meer situaties. Best lastig
pi_208204833
quote:

Gefeliciteerd!
  donderdag 2 maart 2023 @ 13:34:22 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208204836
Ik heb niet de illusie dat diensten zoals DigID vast personeel in dienst hebben met een persoonlijke affiniteit met hun beschikbaarheid eigenlijk. Heb al te vaak met die partijen om tafel gezeten, die illusie is wat mij betreft wel doorgeprikt...
pi_208204846
Kind *O*
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 13:37:52 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208204881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 13:34 schreef fietsie het volgende:
Ik heb niet de illusie dat diensten zoals DigID vast personeel in dienst hebben
Weet je wel wat dat kost :P
pi_208204945
Gefeliciteerd @Anthraxx!

Ik vulde net de aangifte in om te kijken hoeveel de schade is. ¤1654 :X dus ik heb hem als weldenkend mens opgeslagen en weer weggeklikt O-)
Later nog even keer checken of alle vooringevulde dingen kloppen. En ben benieuwd of er veel verschil zit in wat ik betaal voor box3 met vorig jaar, dus dat eens nakijken.

Het is wel meer dan ik verwacht had, dus dat is jammer. Zat vorige jaren zo rond 1200 steeds. Maargoed, ik zet elke maand wat opzij ervoor dus het staat klaar.

Sporten vanmorgen was heerlijk, ondanks overal spierpijn van eerste hockeytraining dinsdag. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar geloof dat ik eeeindelijk op een punt begin te komen dat de angst zo goed als is uitgedoofd en ik er meer zin in heb dan tegenop zie O+ (afkloppen...)
  donderdag 2 maart 2023 @ 13:50:18 #275
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208205012
Ik heb je bericht alleen geliket vanwege de laatste alinea ;) *O*
pi_208205240
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Er komen vanzelf reclamespots op tv 'u heeft nog 4 dagen om aangifte te doen'

En soms wat uitstel omdat de boel crasht in het laatste weekend.
[..]
Precies, medio april is ook vroeg zat.
Dat weet ik. Alleen sommige mensen zijn eenmaal zenuwlijers. Ik ben er weer voor een jaar vanaf
pi_208205294
Lekker fietsritje gemaakt en de ooievaars weer gezien in het weiland O+

Blues in F&F / Vrije vogels #7
  donderdag 2 maart 2023 @ 14:21:55 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_208205337
Ik ben blij dat ik de aangifte door een ander laat doen, ik moet allemaal dingen invullen die ik niet weet :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 14:25:36 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208205379
https://www.der-postillon.com/2023/03/schroeder.html

Duitse Speld.
"Als de SPD toch zo graag van me af wil, duwen ze me toch van 12 hoog uit het raam. Stelletje amateurs"

Oud Bundeskanzler Schröder ligt nogal onder vuur omdat ie warme banden heeft met Putin en eigenlijk geen afstand daarvan heeft gedaan. Zijn partij wil hem royeren maar dat gaat niet zo makkelijk ofzo.
pi_208205381
@ belasting is bij ons gelukkig heel simpel *O*
pi_208205411
Belastingdienstliedje! *O*

donderdag 2 maart 2023 @ 14:34:13 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208205449
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:25 schreef derLudolf het volgende:
https://www.der-postillon.com/2023/03/schroeder.html

Duitse Speld.
"Als de SPD toch zo graag van me af wil, duwen ze me toch van 12 hoog uit het raam. Stelletje amateurs"

Oud Bundeskanzler Schröder ligt nogal onder vuur omdat ie warme banden heeft met Putin en eigenlijk geen afstand daarvan heeft gedaan. Zijn partij wil hem royeren maar dat gaat niet zo makkelijk ofzo.
Schröder is een seniele geldverslaafde gek met een Russisch wijffie die m nog gekker maakt dan ie al was

Schröder, de man die de Olympische vlam ooit per ongeluk doofde met zijn kneuzenhoofd
  donderdag 2 maart 2023 @ 14:34:48 #283
13783 Anthraxx
pi_208205457
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:29 schreef Lonaa het volgende:
Belastingdienstliedje! *O*

Durf ik die aan te zetten hier op kantoor?
pi_208205587
quote:
11s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Durf ik die aan te zetten hier op kantoor?
#yolo
  donderdag 2 maart 2023 @ 15:11:31 #285
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208205841
Hoei, zomaar ineens een nieuwe baan aangeboden gekregen en geaccepteerd. Eindelijk geen consulting of interim meer, maar een lijn positie.
pi_208206268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoei, zomaar ineens een nieuwe baan aangeboden gekregen en geaccepteerd. Eindelijk geen consulting of interim meer, maar een lijn positie.
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?

Blaas onderzoek is niet gelukt -O- . Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
pi_208206337
Drie uur later, maar de operatie van mijn moeder is goed gegaan *O*
  donderdag 2 maart 2023 @ 15:59:24 #288
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208206381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?
Ergens heel anders, in Duitsland nu
quote:
Blaas onderzoek is niet gelukt -O- . Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
Man was vanmorgen weer in het ziekenhuis Kleve voor zijn operatie (bij Doctor Van Suipen tot Braackendsieck zoals ik hem eerder noemde). Neemt u maar even plaats in de wachtkamer. Na 2 uur wachten (Ik had na een half uur al nagevraagd, maar ja, Duitser he) gaat ie naar de receptie, ja, nee, we hebben geen bed voor u, we kijken of er nog eentje vrij komt

Hoezo geen bed? Ik was toch ingepland?

We zijn een ziekenhuis we krijgen noodgevallen binnen, ook vannacht

En? Hebben jullie geen telefoon? Konden jullie dat me niet vertellen toen ik hier aankwam?

Nee, dat is niet mijn opgave.

Echt, ga niet naar Kleve.
pi_208206386
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijn!
Ik wacht nog op bericht uit het ziekenhuis.
pi_208206404
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Je bent gevraagd w/ Hoe oud ben jij eigenlijk? ( ongeveer +/-2 jaar)

quote:

[..]

Geen nieuw blaasonderzoek, begrijp ik. Volgt er nog wel een afspraak voor diagnose?
Of beleid? Of prognose?
Het lijkt mij een vervelend onderzoek om te ondergaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is fijn 💐💐
pi_208206407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ergens heel anders, in Duitsland nu
[..]
Man was vanmorgen weer in het ziekenhuis Kleve voor zijn operatie (bij Doctor Van Suipen tot Braackendsieck zoals ik hem eerder noemde). Neemt u maar even plaats in de wachtkamer. Na 2 uur wachten (Ik had na een half uur al nagevraagd, maar ja, Duitser he) gaat ie naar de receptie, ja, nee, we hebben geen bed voor u, we kijken of er nog eentje vrij komt

Hoezo geen bed? Ik was toch ingepland?

We zijn een ziekenhuis we krijgen noodgevallen binnen, ook vannacht

En? Hebben jullie geen telefoon? Konden jullie dat me niet vertellen toen ik hier aankwam?

Nee, dat is niet mijn opgave.

Kleve is voor mij niet fietsbaar dus ik zal er niet snel komen ;)
pi_208206446
@AnneX de andere onderzoeken waren al voldoende. CT scan, plasonderzoek en echo gaven allemaal geen aanleiding tot een nieuw onderzoek.
Waarschijnlijk heb ik in september niet goed uitgeplast en kon toen blaasontsteking ontstaan en (zoals hij zei) van zoéén kom je niet snel af.

Tja, onderzoek keek ik ook niet naar uit. Ik schijn een bochtje (of zo) in mijn plasbuis te hebben. Wanneer er echt iets aan de hand zou zijn, zou er meer onderzoek gedaan moeten worden maar da's dus niet zo.
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 16:07:35 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208206461
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Kan ook niet, die is al jaren met pensioen.

M'n vorige eerste huisarts heet zo.
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 16:08:12 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208206468
Wat houdt "in de lijn" in? :)
  donderdag 2 maart 2023 @ 16:08:45 #295
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208206478
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:01 schreef AnneX het volgende:

[..]
Je bent gevraagd w/ Hoe oud ben jij eigenlijk? ( ongeveer +/-2 jaar)

Ik ben 57, waar iedereen altijd tegen mij zei dat ik een veel te brede achtergrond heb werd dat hier juist gewaardeerd. Brede kennis en veel internationaal gewerkt past precies bij deze functie.
  donderdag 2 maart 2023 @ 16:09:24 #296
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208206486
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:08 schreef derLudolf het volgende:
Wat houdt "in de lijn" in? :)
Lijnfunctie, als in management in een operationeel bedrijf.
  donderdag 2 maart 2023 @ 16:34:41 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_208206758
quote:

[..]

Oei, wat voor onderzoek was het? Met camera en al erbij? Dat is inderdaad heel erg naar. Fijn dat de rest geen aanleiding geeft tot een nieuwe afspraak!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208206843
Over de TT: ik kon van de punten van het kopen van espressokoffie 1 kilo bonbons krijgen. Dus ik heb een doos van 1kg bonbons mee naar Spanje. Van die voorraad mogen we elke dag ‘s avond er elk eentje.
  donderdag 2 maart 2023 @ 16:54:12 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208206962
quote:
7s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:42 schreef sigme het volgende:
Over de TT: ik kon van de punten van het kopen van espressokoffie 1 kilo bonbons krijgen. Dus ik heb een doos van 1kg bonbons mee naar Spanje. Van die voorraad mogen we elke dag ‘s avond er elk eentje.
Waarom stond "brandblussertje" meermalen op je boodschappenlijstje?

#durftevragen
pi_208207001
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik ben 57, waar iedereen altijd tegen mij zei dat ik een veel te brede achtergrond heb werd dat hier juist gewaardeerd. Brede kennis en veel internationaal gewerkt past precies bij deze functie.
Mooi hoor. Ook minder autorijden, vermoed ik. Files :X

Nou Kaatje, dan weet je dat. Gelukkig niks ernstigers.
Veel drinken en goed uitplassen. 💐
pi_208207004
Finito
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')