Ik doe nu niets meer, wil nu slapenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef borisz het volgende:
Nu kan ik wel inloggen bij de Bel. Dienst. Met etenstijd was dat nog niet mogelijk.
Nog niet verzonden, maar voorlopig 951 euro terug.
In de Bibliotheek zijn mensen, die kunnen helpen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... het is voor mij heel gemakkelijk invullen, maar ik ben zo bang een fout te maken
Met mobiel bij mij ook meteen geluktquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef borisz het volgende:
Nu kan ik wel inloggen bij de Bel. Dienst. Met etenstijd was dat nog niet mogelijk.
Nog niet verzonden, maar voorlopig 951 euro terug.
Dank je wel, maar het is al gelukt en ik heb nog nooit een foutje gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de Bibliotheek zijn mensen, die kunnen helpen.
Kijk even op de site van de Bieb.
Ik was sowieso verbaasd over de CenterParcs prijzen in brede zin; ik heb dit weekend een dingetje in Belgie en een half jaar geleden had ik daarvoor al eens gekeken naar een huisje aldaar... in de vakantieweek heb je er zo ongeveer een klein autootje voor, een paar dagen in een hutje..quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zijn de komende jaren weer veroordeeld tot wat minder spannende reizen dichterbij huis. Deze zomer voor de hoofdprijs in een CenterParcs in Duitsland
Ik kan je uit 1e hand vertellen dat het op datzelfde tijdstip op de fiets verre van 20,5 graad was alhier....quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef Tele6 het volgende:
Hier inmiddels 20,5 graden. Ik overweeg de trui uit te trekken.
Neuh, het kan prima over een paar weken als alle fouten uit de aangiftesoftware ook zijn bovengedreven en opgelost..quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:23 schreef derLudolf het volgende:
Oh, kun je weer aangifte doen? Zal wel. Krijg je meer terug als je direct aangifte doet of zo?
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was sowieso verbaasd over de CenterParcs prijzen in brede zin; ik heb dit weekend een dingetje in Belgie en een half jaar geleden had ik daarvoor al eens gekeken naar een huisje aldaar... in de vakantieweek heb je er zo ongeveer een klein autootje voor, een paar dagen in een hutje..
Ja ik zie het.. Ik ben nog zoekende naar huisjesclubs die hun schoonmaak ook goed op orde hebben (na wat negatieve ervaringen met kleine aanbieders) aangezien ik er niets aan heb als ik na 1 nacht slapen met een compleet verstopt hoofd niet meer uit mn ogen kan kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.
Hahahaha nee, alleen ik ben bang het te vergeten en ik ben er altijd enorm zenuwachtig over. Dus dan is het maar achter de rugquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:23 schreef derLudolf het volgende:
Oh, kun je weer aangifte doen? Zal wel. Krijg je meer terug als je direct aangifte doet of zo?
Zo'n zwemparadijs qua stookkostenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.
Ik durf te wedden dat zie die prijs wel goed verrekenenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n zwemparadijs qua stookkosten
Wij gaan volgende week nog een week, net voordat die kleine stuiterbal naar school gaat.
Precies. En voor die faciliteiten kies je, dus dan is het ook logisch dat je ervoor betaalt. Wel lekker dat jullie nog even buiten de schoolvakanties kunnen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n zwemparadijs qua stookkosten
Wij gaan volgende week nog een week, net voordat die kleine stuiterbal naar school gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |