SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:54 schreef Blues het volgende:
Wij boekten voor september in Karpathos (Grieks eiland) een huisje in aanbouw.
Art impression zag er goed uit.
Nu krijgen we mail dat e.e.a. door de architect is aangepast geworden gedingest.
Vooral kleiner, minder, anders etc.
Zo'n Betonbunker zou niet misstaan in NormandiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Najah... we zijn meest vd tijd ons kennende de hort opquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:55 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n Betonbunker zou niet misstaan in Normandië
Nee, nog niet. Heb me wel twee weken geleden opgegeven voor wetenschappelijk onderzoek naar slaapproblemen in relatie tot angstproblematiek waarbij ze willen kijken of behandelen v slaapproblemen leidt tot verminderde angst. Goede reminder, ik zou binnen een week gebeld worden maar dat is niet gebeurd. Eens achteraan gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je hierover al eens gesproken met de huisarts?
Het duurt nog even tot de cursus begint…Dit is werkelijk uitputtend.
Het was inderdaad heerlijk wandelweer.
Manmanman…dus voor de derde x ging de bloemenpost mis.
Excuses en geld wordt teruggestort.
Nu via topbloemen besteld. Had ook net zo goed zelf de lokale bloemist kunnen kiezen. Mn.X wist dat het een goeie is.
Anders gaat het Altijd goed.💐
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huisquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:36 schreef derLudolf het volgende:
Is je zus eigenlijk al geopereerd @:Kaatje1
Aha, spannend dus. Nou ja, liever wachten op een goed team dan de operatie verkeerd doen. Bij m'n ma wouden met het verbrijzeld bovenbeen ook even wat extra expertise er bij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huis
Oh dan wordt mijn ma ook geopereerdquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huis
Ik las het ja. Hopelijk brengen ze 'm vannacht tot leven.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lente![]()
Slechtvalken krijsen rond de kerktoren (nest met webcam) en vermoorden een duif.
Poes hangt op haar kop in de krabpaal.
En van kater met arthrose mag ik geen trap meer aflopen zonder eentets tegen hand of been waarna er iets wegstuift met een guitige ‘pak me dannnn’ blik
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:54 schreef Blues het volgende:
Wij boekten voor september in Karpathos (Grieks eiland) een huisje in aanbouw.
Art impression zag er goed uit.
Nu krijgen we mail dat e.e.a. door de architect is aangepast geworden gedingest.
Vooral kleiner, minder, anders etc.Zwembadje was net zo breed als huisje.
We kunnen nu onze vleugels niet eens uitslaanNou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb lekker gesport net zeg. Ook goede aanbiedingen gescoord bij Dirk. En ook nog een uitstekende linzensoep gegetenGriekse fakes, mooi voorbeeld hoe je met weinig en goedkope ingrediënten toch een heerlijke maaltijd maakt.
Spoilers!
1e dag aangifte inkomstenbelasting 2022quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las het ja. Hopelijk brengen ze 'm vannacht tot leven.
Gaat lekker met de systemen, Stap ging niet goed, dit gaat niet goed.
Ik ben niet afhankelijk van iedere cent uitkering maar het is ook lullig voor de mensen die het vandaag moeten invullen.
Ik hoorde op de radio dat iemand om 0.01 al ingelogd had 😂quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1e dag aangifte inkomstenbelasting 2022
Ik heb geen urineverlies en ik heb een half jaar bij een bekkenbodemfysiotherapeut gelopen ivm een overactieve bekkenbodem, dus ik weet vrij zeker dat daar geen probleem zitquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:42 schreef AnneX het volgende:
Het klinkt als ‘jouw werkdiagnose’, niet van Yilniz.
Als je tijd hebt ondertussen, kun je wat scrollen door haar site.
Dank voor de link.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat iemand om 0.01 al ingelogd had 😂
Ik doe nu niets meer, wil nu slapenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef borisz het volgende:
Nu kan ik wel inloggen bij de Bel. Dienst. Met etenstijd was dat nog niet mogelijk.
Nog niet verzonden, maar voorlopig 951 euro terug.
In de Bibliotheek zijn mensen, die kunnen helpen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... het is voor mij heel gemakkelijk invullen, maar ik ben zo bang een fout te maken
Met mobiel bij mij ook meteen geluktquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef borisz het volgende:
Nu kan ik wel inloggen bij de Bel. Dienst. Met etenstijd was dat nog niet mogelijk.
Nog niet verzonden, maar voorlopig 951 euro terug.
Dank je wel, maar het is al gelukt en ik heb nog nooit een foutje gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de Bibliotheek zijn mensen, die kunnen helpen.
Kijk even op de site van de Bieb.
Ik was sowieso verbaasd over de CenterParcs prijzen in brede zin; ik heb dit weekend een dingetje in Belgie en een half jaar geleden had ik daarvoor al eens gekeken naar een huisje aldaar... in de vakantieweek heb je er zo ongeveer een klein autootje voor, een paar dagen in een hutje..quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zijn de komende jaren weer veroordeeld tot wat minder spannende reizen dichterbij huis. Deze zomer voor de hoofdprijs in een CenterParcs in Duitsland
Ik kan je uit 1e hand vertellen dat het op datzelfde tijdstip op de fiets verre van 20,5 graad was alhier....quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef Tele6 het volgende:
Hier inmiddels 20,5 graden. Ik overweeg de trui uit te trekken.
Neuh, het kan prima over een paar weken als alle fouten uit de aangiftesoftware ook zijn bovengedreven en opgelost..quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:23 schreef derLudolf het volgende:
Oh, kun je weer aangifte doen? Zal wel. Krijg je meer terug als je direct aangifte doet of zo?
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was sowieso verbaasd over de CenterParcs prijzen in brede zin; ik heb dit weekend een dingetje in Belgie en een half jaar geleden had ik daarvoor al eens gekeken naar een huisje aldaar... in de vakantieweek heb je er zo ongeveer een klein autootje voor, een paar dagen in een hutje..
Ja ik zie het.. Ik ben nog zoekende naar huisjesclubs die hun schoonmaak ook goed op orde hebben (na wat negatieve ervaringen met kleine aanbieders) aangezien ik er niets aan heb als ik na 1 nacht slapen met een compleet verstopt hoofd niet meer uit mn ogen kan kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.
Hahahaha nee, alleen ik ben bang het te vergeten en ik ben er altijd enorm zenuwachtig over. Dus dan is het maar achter de rugquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:23 schreef derLudolf het volgende:
Oh, kun je weer aangifte doen? Zal wel. Krijg je meer terug als je direct aangifte doet of zo?
Zo'n zwemparadijs qua stookkostenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze hebben vooral heel veel faciliteiten op de parken en daar betaal je flink voor.
Ik durf te wedden dat zie die prijs wel goed verrekenenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n zwemparadijs qua stookkosten
Wij gaan volgende week nog een week, net voordat die kleine stuiterbal naar school gaat.
Precies. En voor die faciliteiten kies je, dus dan is het ook logisch dat je ervoor betaalt. Wel lekker dat jullie nog even buiten de schoolvakanties kunnen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n zwemparadijs qua stookkosten
Wij gaan volgende week nog een week, net voordat die kleine stuiterbal naar school gaat.
Zekerquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Precies. En voor die faciliteiten kies je, dus dan is het ook logisch dat je ervoor betaalt. Wel lekker dat jullie nog even buiten de schoolvakanties kunnen!
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Na dit jaar zitten we daar aan vast. Maar nu wilde wij het echt voor zijn verjaardag doen.
En dan komt er ook nog in Juli nog 1 kind bij. Allemaal veranderingen
Gefeliciteerd! Wat leuk allemaalquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Na dit jaar zitten we daar aan vast. Maar nu wilde wij het echt voor zijn verjaardag doen.
Wow Anthraxx & Annie Van Harte !quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Er komen vanzelf reclamespots op tv 'u heeft nog 4 dagen om aangifte te doen'quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha nee, alleen ik ben bang het te vergeten en ik ben er altijd enorm zenuwachtig over. Dus dan is het maar achter de rug
Precies, medio april is ook vroeg zat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh, het kan prima over een paar weken als alle fouten uit de aangiftesoftware ook zijn bovengedreven en opgelost..
Ooohquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goedquote:
De stress is goed te begrijpenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goed.
Wat ontzettend fijn voor julliequote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goed.
Gaat allemaal prima! Ik ben langzaam en vrij snel moe, maar heb niets te klagen. Nog iets meer dan twee wekenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou? Nog een paar weekies
Mooi nieuws man! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Gelukkig maar. Is de wetenschap al bweer wat verder in die jaren?quote:
Wat fijn om te lezen Van hartequote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nopequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is de wetenschap al bweer wat verder in die jaren?
Morgen weer een dagquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm. digid loopt nog steeds/weer vast.![]()
Wat een stress daar op de IT afdeling denk ik
Dan heb ik de afspraak in het ziekenhuis al gehad en heeft het geen zin meer om op de ziekenhuissite in te loggen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Morgen weer een dagTeveel mensen, behalve extra rekenkracht is daar niets aan te doen denk ik?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Weet je wel wat dat kostquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:34 schreef fietsie het volgende:
Ik heb niet de illusie dat diensten zoals DigID vast personeel in dienst hebben
Dat weet ik. Alleen sommige mensen zijn eenmaal zenuwlijers. Ik ben er weer voor een jaar vanafquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er komen vanzelf reclamespots op tv 'u heeft nog 4 dagen om aangifte te doen'
En soms wat uitstel omdat de boel crasht in het laatste weekend.
[..]
Precies, medio april is ook vroeg zat.
Schröder is een seniele geldverslaafde gek met een Russisch wijffie die m nog gekker maakt dan ie al wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:25 schreef derLudolf het volgende:
https://www.der-postillon.com/2023/03/schroeder.html
Duitse Speld.
"Als de SPD toch zo graag van me af wil, duwen ze me toch van 12 hoog uit het raam. Stelletje amateurs"
Oud Bundeskanzler Schröder ligt nogal onder vuur omdat ie warme banden heeft met Putin en eigenlijk geen afstand daarvan heeft gedaan. Zijn partij wil hem royeren maar dat gaat niet zo makkelijk ofzo.
#yoloquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Durf ik die aan te zetten hier op kantoor?
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoei, zomaar ineens een nieuwe baan aangeboden gekregen en geaccepteerd. Eindelijk geen consulting of interim meer, maar een lijn positie.
Ergens heel anders, in Duitsland nuquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?
Man was vanmorgen weer in het ziekenhuis Kleve voor zijn operatie (bij Doctor Van Suipen tot Braackendsieck zoals ik hem eerder noemde). Neemt u maar even plaats in de wachtkamer. Na 2 uur wachten (Ik had na een half uur al nagevraagd, maar ja, Duitser he) gaat ie naar de receptie, ja, nee, we hebben geen bed voor u, we kijken of er nog eentje vrij komtquote:Blaas onderzoek is niet gelukt. Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
Fijn!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie uur later, maar de operatie van mijn moeder is goed gegaan
Je bent gevraagdquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoei, zomaar ineens een nieuwe baan aangeboden gekregen en geaccepteerd. Eindelijk geen consulting of interim meer, maar een lijn positie.
Geen nieuw blaasonderzoek, begrijp ik. Volgt er nog wel een afspraak voor diagnose?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?
Blaas onderzoek is niet gelukt. Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
Dat is fijn 💐💐quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie uur later, maar de operatie van mijn moeder is goed gegaan
Kleve is voor mij niet fietsbaar dus ik zal er niet snel komenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ergens heel anders, in Duitsland nu
[..]
Man was vanmorgen weer in het ziekenhuis Kleve voor zijn operatie (bij Doctor Van Suipen tot Braackendsieck zoals ik hem eerder noemde). Neemt u maar even plaats in de wachtkamer. Na 2 uur wachten (Ik had na een half uur al nagevraagd, maar ja, Duitser he) gaat ie naar de receptie, ja, nee, we hebben geen bed voor u, we kijken of er nog eentje vrij komt
Hoezo geen bed? Ik was toch ingepland?
We zijn een ziekenhuis we krijgen noodgevallen binnen, ook vannacht
En? Hebben jullie geen telefoon? Konden jullie dat me niet vertellen toen ik hier aankwam?
Nee, dat is niet mijn opgave.
Echt, ga niet naar Kleve.
Kan ook niet, die is al jaren met pensioen.quote:
Ik ben 57, waar iedereen altijd tegen mij zei dat ik een veel te brede achtergrond heb werd dat hier juist gewaardeerd. Brede kennis en veel internationaal gewerkt past precies bij deze functie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je bent gevraagdHoe oud ben jij eigenlijk? ( ongeveer +/-2 jaar)
Oei, wat voor onderzoek was het? Met camera en al erbij? Dat is inderdaad heel erg naar. Fijn dat de rest geen aanleiding geeft tot een nieuwe afspraak!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Blaas onderzoek is niet gelukt. Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
Waarom stond "brandblussertje" meermalen op je boodschappenlijstje?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:42 schreef sigme het volgende:
Over de TT: ik kon van de punten van het kopen van espressokoffie 1 kilo bonbons krijgen. Dus ik heb een doos van 1kg bonbons mee naar Spanje. Van die voorraad mogen we elke dag ‘s avond er elk eentje.
Mooi hoor. Ook minder autorijden, vermoed ik. Filesquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ben 57, waar iedereen altijd tegen mij zei dat ik een veel te brede achtergrond heb werd dat hier juist gewaardeerd. Brede kennis en veel internationaal gewerkt past precies bij deze functie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |