Zekerquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Precies. En voor die faciliteiten kies je, dus dan is het ook logisch dat je ervoor betaalt. Wel lekker dat jullie nog even buiten de schoolvakanties kunnen!
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Na dit jaar zitten we daar aan vast. Maar nu wilde wij het echt voor zijn verjaardag doen.
En dan komt er ook nog in Juli nog 1 kind bij. Allemaal veranderingen
Gefeliciteerd! Wat leuk allemaalquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Na dit jaar zitten we daar aan vast. Maar nu wilde wij het echt voor zijn verjaardag doen.
Wow Anthraxx & Annie Van Harte !quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Er komen vanzelf reclamespots op tv 'u heeft nog 4 dagen om aangifte te doen'quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha nee, alleen ik ben bang het te vergeten en ik ben er altijd enorm zenuwachtig over. Dus dan is het maar achter de rug
Precies, medio april is ook vroeg zat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh, het kan prima over een paar weken als alle fouten uit de aangiftesoftware ook zijn bovengedreven en opgelost..
Ooohquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goedquote:
De stress is goed te begrijpenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goed.
Wat ontzettend fijn voor julliequote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja hoor. Alle ingrepen gehad, elke week controle en teveel stress er over. Maar alles gaat goed.
Gaat allemaal prima! Ik ben langzaam en vrij snel moe, maar heb niets te klagen. Nog iets meer dan twee wekenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou? Nog een paar weekies
Mooi nieuws man! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeker.
Gelukkig maar. Is de wetenschap al bweer wat verder in die jaren?quote:
Wat fijn om te lezen Van hartequote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nopequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is de wetenschap al bweer wat verder in die jaren?
Morgen weer een dagquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm. digid loopt nog steeds/weer vast.![]()
Wat een stress daar op de IT afdeling denk ik
Dan heb ik de afspraak in het ziekenhuis al gehad en heeft het geen zin meer om op de ziekenhuissite in te loggen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Morgen weer een dagTeveel mensen, behalve extra rekenkracht is daar niets aan te doen denk ik?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Weet je wel wat dat kostquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:34 schreef fietsie het volgende:
Ik heb niet de illusie dat diensten zoals DigID vast personeel in dienst hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |