Dat weet ik. Alleen sommige mensen zijn eenmaal zenuwlijers. Ik ben er weer voor een jaar vanafquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er komen vanzelf reclamespots op tv 'u heeft nog 4 dagen om aangifte te doen'
En soms wat uitstel omdat de boel crasht in het laatste weekend.
[..]
Precies, medio april is ook vroeg zat.
Schröder is een seniele geldverslaafde gek met een Russisch wijffie die m nog gekker maakt dan ie al wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:25 schreef derLudolf het volgende:
https://www.der-postillon.com/2023/03/schroeder.html
Duitse Speld.
"Als de SPD toch zo graag van me af wil, duwen ze me toch van 12 hoog uit het raam. Stelletje amateurs"
Oud Bundeskanzler Schröder ligt nogal onder vuur omdat ie warme banden heeft met Putin en eigenlijk geen afstand daarvan heeft gedaan. Zijn partij wil hem royeren maar dat gaat niet zo makkelijk ofzo.
#yoloquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Durf ik die aan te zetten hier op kantoor?
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoei, zomaar ineens een nieuwe baan aangeboden gekregen en geaccepteerd. Eindelijk geen consulting of interim meer, maar een lijn positie.
Ergens heel anders, in Duitsland nuquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?
Man was vanmorgen weer in het ziekenhuis Kleve voor zijn operatie (bij Doctor Van Suipen tot Braackendsieck zoals ik hem eerder noemde). Neemt u maar even plaats in de wachtkamer. Na 2 uur wachten (Ik had na een half uur al nagevraagd, maar ja, Duitser he) gaat ie naar de receptie, ja, nee, we hebben geen bed voor u, we kijken of er nog eentje vrij komtquote:Blaas onderzoek is niet gelukt. Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
Fijn!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie uur later, maar de operatie van mijn moeder is goed gegaan
Je bent gevraagdquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoei, zomaar ineens een nieuwe baan aangeboden gekregen en geaccepteerd. Eindelijk geen consulting of interim meer, maar een lijn positie.
Geen nieuw blaasonderzoek, begrijp ik. Volgt er nog wel een afspraak voor diagnose?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wel bij hetzelfde bedrijf waar je nu zit of helemaal ergens anders?
Blaas onderzoek is niet gelukt. Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
Dat is fijn 💐💐quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie uur later, maar de operatie van mijn moeder is goed gegaan
Kleve is voor mij niet fietsbaar dus ik zal er niet snel komenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ergens heel anders, in Duitsland nu
[..]
Man was vanmorgen weer in het ziekenhuis Kleve voor zijn operatie (bij Doctor Van Suipen tot Braackendsieck zoals ik hem eerder noemde). Neemt u maar even plaats in de wachtkamer. Na 2 uur wachten (Ik had na een half uur al nagevraagd, maar ja, Duitser he) gaat ie naar de receptie, ja, nee, we hebben geen bed voor u, we kijken of er nog eentje vrij komt
Hoezo geen bed? Ik was toch ingepland?
We zijn een ziekenhuis we krijgen noodgevallen binnen, ook vannacht
En? Hebben jullie geen telefoon? Konden jullie dat me niet vertellen toen ik hier aankwam?
Nee, dat is niet mijn opgave.
Echt, ga niet naar Kleve.
Kan ook niet, die is al jaren met pensioen.quote:
Ik ben 57, waar iedereen altijd tegen mij zei dat ik een veel te brede achtergrond heb werd dat hier juist gewaardeerd. Brede kennis en veel internationaal gewerkt past precies bij deze functie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je bent gevraagdHoe oud ben jij eigenlijk? ( ongeveer +/-2 jaar)
Oei, wat voor onderzoek was het? Met camera en al erbij? Dat is inderdaad heel erg naar. Fijn dat de rest geen aanleiding geeft tot een nieuwe afspraak!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Blaas onderzoek is niet gelukt. Na poging 3 (toen werd het ook echt niet leuk) is hij gestopt. Maar CT scan en andere testen gaven gelukkig ook geen aanleiding tot een nieuwe afspraak.
Waarom stond "brandblussertje" meermalen op je boodschappenlijstje?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:42 schreef sigme het volgende:
Over de TT: ik kon van de punten van het kopen van espressokoffie 1 kilo bonbons krijgen. Dus ik heb een doos van 1kg bonbons mee naar Spanje. Van die voorraad mogen we elke dag ‘s avond er elk eentje.
Mooi hoor. Ook minder autorijden, vermoed ik. Filesquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ben 57, waar iedereen altijd tegen mij zei dat ik een veel te brede achtergrond heb werd dat hier juist gewaardeerd. Brede kennis en veel internationaal gewerkt past precies bij deze functie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |