Heb je hierover al eens gesproken met de huisarts?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Wandelen was fijn en gezellig. En heerlijk weer. Inmiddels in trein terug naar huis van werk, compleet afgedraaid. Ik hoop echt dat ik op korte termijn weer eens tot later dan 3 a 4u ga doorslapen want dit is echt geen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:54 schreef Blues het volgende:
Wij boekten voor september in Karpathos (Grieks eiland) een huisje in aanbouw.
Art impression zag er goed uit.
Nu krijgen we mail dat e.e.a. door de architect is aangepast geworden gedingest.
Vooral kleiner, minder, anders etc.
Zo'n Betonbunker zou niet misstaan in NormandiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Najah... we zijn meest vd tijd ons kennende de hort opquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:55 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n Betonbunker zou niet misstaan in Normandië
Nee, nog niet. Heb me wel twee weken geleden opgegeven voor wetenschappelijk onderzoek naar slaapproblemen in relatie tot angstproblematiek waarbij ze willen kijken of behandelen v slaapproblemen leidt tot verminderde angst. Goede reminder, ik zou binnen een week gebeld worden maar dat is niet gebeurd. Eens achteraan gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je hierover al eens gesproken met de huisarts?
Het duurt nog even tot de cursus begint…Dit is werkelijk uitputtend.
Het was inderdaad heerlijk wandelweer.
Manmanman…dus voor de derde x ging de bloemenpost mis.
Excuses en geld wordt teruggestort.
Nu via topbloemen besteld. Had ook net zo goed zelf de lokale bloemist kunnen kiezen. Mn.X wist dat het een goeie is.
Anders gaat het Altijd goed.💐
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huisquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:36 schreef derLudolf het volgende:
Is je zus eigenlijk al geopereerd @:Kaatje1
Aha, spannend dus. Nou ja, liever wachten op een goed team dan de operatie verkeerd doen. Bij m'n ma wouden met het verbrijzeld bovenbeen ook even wat extra expertise er bij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huis
Oh dan wordt mijn ma ook geopereerdquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Morgen om 13 uur staat het gepland. En als alles goed gaat mag ze vrijdag naar huis
Ik las het ja. Hopelijk brengen ze 'm vannacht tot leven.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lente![]()
Slechtvalken krijsen rond de kerktoren (nest met webcam) en vermoorden een duif.
Poes hangt op haar kop in de krabpaal.
En van kater met arthrose mag ik geen trap meer aflopen zonder eentets tegen hand of been waarna er iets wegstuift met een guitige ‘pak me dannnn’ blik
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:54 schreef Blues het volgende:
Wij boekten voor september in Karpathos (Grieks eiland) een huisje in aanbouw.
Art impression zag er goed uit.
Nu krijgen we mail dat e.e.a. door de architect is aangepast geworden gedingest.
Vooral kleiner, minder, anders etc.Zwembadje was net zo breed als huisje.
We kunnen nu onze vleugels niet eens uitslaanNou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb lekker gesport net zeg. Ook goede aanbiedingen gescoord bij Dirk. En ook nog een uitstekende linzensoep gegetenGriekse fakes, mooi voorbeeld hoe je met weinig en goedkope ingrediënten toch een heerlijke maaltijd maakt.
Spoilers!
1e dag aangifte inkomstenbelasting 2022quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las het ja. Hopelijk brengen ze 'm vannacht tot leven.
Gaat lekker met de systemen, Stap ging niet goed, dit gaat niet goed.
Ik ben niet afhankelijk van iedere cent uitkering maar het is ook lullig voor de mensen die het vandaag moeten invullen.
Ik hoorde op de radio dat iemand om 0.01 al ingelogd had 😂quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1e dag aangifte inkomstenbelasting 2022
Ik heb geen urineverlies en ik heb een half jaar bij een bekkenbodemfysiotherapeut gelopen ivm een overactieve bekkenbodem, dus ik weet vrij zeker dat daar geen probleem zitquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:42 schreef AnneX het volgende:
Het klinkt als ‘jouw werkdiagnose’, niet van Yilniz.
Als je tijd hebt ondertussen, kun je wat scrollen door haar site.
Dank voor de link.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat iemand om 0.01 al ingelogd had 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |