Vier dagen wandelen is een heel slecht idee inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Zeg eens, is het een heel erg slecht idee om 2 dagen Zwarte Cross te gaan doen direct na 4 dagen 50 km wandelen op de Vierdaagse? Of een heeeeel erg slecht idee?
@Lonaa heeft hier verstand van.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Zeg eens, is het een heel erg slecht idee om 2 dagen Zwarte Cross te gaan doen direct na 4 dagen 50 km wandelen op de Vierdaagse? Of een heeeeel erg slecht idee?
Een heeeeeeeel slecht idee, maar wel een leuk idee. Je leeft maar 1x.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Jij bent de cliënt. Vragen kan altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga mijn begeleider echt vragen of hij de volgende keer in de ochtend wil komen. 15.15 is geen gesprekkentijdben elke moe als hij zo laat komt... Kan ik maken om dat te vragen?
maar daarna lekker series kijken en ik ehb al twee tekeningen geschilderd (lelijk, maar leuk om te doen). En daarna zien we wel weer
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij bent de cliënt. Vragen kan altijd.
Er is een goede reden voor.
En dan zeg je: “ opgelost…slotje”
Hallo. Zeg eens tegen Tele dat dat weliswaar een slecht idee is maar dat ze nog lekker jong en fit is dus dat dit hét moment is om het gewoon lekker wel te doen.quote:
Het is nooit een slecht idee om de ZC te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Ja, gewoon aangeven. Je hebt een goede reden, dus dat kan je ook gewoon vertellen. Kan zijn dat de begeleider niet in de ochtend kan, maar dan hoor je dat vanzelf. Het is geen rare vraag.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga mijn begeleider echt vragen of hij de volgende keer in de ochtend wil komen. 15.15 is geen gesprekkentijdben elke moe als hij zo laat komt... Kan ik maken om dat te vragen?
maar daarna lekker series kijken en ik ehb al twee tekeningen geschilderd (lelijk, maar leuk om te doen). En daarna zien we wel weer
Oh ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hallo. Zeg eens tegen Tele dat dat weliswaar een slecht idee is maar dat ze nog lekker jong en fit is dus dat dit hét moment is om het gewoon lekker wel te doen.
Omg! ik wil in je koffer mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Wij gaan in juni een week naar Zwitserland, ben benieuwd
Deze studio geboekt
https://abnb.me/rTHyd6VzOxb
Uitzichtjequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze studio geboekt
Ohquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze studio geboekt
Yodelahiti…galmtquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze studio geboekt
Heb je hierover al eens gesproken met de huisarts?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Wandelen was fijn en gezellig. En heerlijk weer. Inmiddels in trein terug naar huis van werk, compleet afgedraaid. Ik hoop echt dat ik op korte termijn weer eens tot later dan 3 a 4u ga doorslapen want dit is echt geen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:54 schreef Blues het volgende:
Wij boekten voor september in Karpathos (Grieks eiland) een huisje in aanbouw.
Art impression zag er goed uit.
Nu krijgen we mail dat e.e.a. door de architect is aangepast geworden gedingest.
Vooral kleiner, minder, anders etc.
Zo'n Betonbunker zou niet misstaan in NormandiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Najah... we zijn meest vd tijd ons kennende de hort opquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:55 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n Betonbunker zou niet misstaan in Normandië
Nee, nog niet. Heb me wel twee weken geleden opgegeven voor wetenschappelijk onderzoek naar slaapproblemen in relatie tot angstproblematiek waarbij ze willen kijken of behandelen v slaapproblemen leidt tot verminderde angst. Goede reminder, ik zou binnen een week gebeld worden maar dat is niet gebeurd. Eens achteraan gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je hierover al eens gesproken met de huisarts?
Het duurt nog even tot de cursus begint…Dit is werkelijk uitputtend.
Het was inderdaad heerlijk wandelweer.
Manmanman…dus voor de derde x ging de bloemenpost mis.
Excuses en geld wordt teruggestort.
Nu via topbloemen besteld. Had ook net zo goed zelf de lokale bloemist kunnen kiezen. Mn.X wist dat het een goeie is.
Anders gaat het Altijd goed.💐
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |