WAAROM? Dit had ik niet willen wetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Barreltje het volgende:
oh! ik bedenk me net dat ik gister helemaal vergeten ben om m'n chocolade op te eten![]()
het was een nieuwe smaak van ritter geloof ik.. witte chocolade met passievrucht.. ik was geintrigeerd..
quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Barreltje het volgende:
ik moet geloof ik ook zo'n sticker ding.. ik heb nu een vriezer waar vanalles in zit, maar geen idee wat en wanneer ik het er in gegooid heb
*noteert dymo* hebbie nog een voorbeeldje hoe dat er uit ziet? ( en welk model? )quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:01 schreef Troel het volgende:
[..]is nu bezig met een nieuwe batch hotsauce en volgens mij is de helft al vergeven. Dus hij wilde al stickertjes gaan halen voor erop. Hallo, ik heb gewoon een Dymo staan. Wil je er een eigen logo bij op, alles kan in zwart wit
![]()
![]()
Dus jullie snappen al wel dat ik aan het schetsen ben voor een logootje(@:lonaa he doesn't know yet! )
Ik heb er twee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
*noteert dymo* hebbie nog een voorbeeldje hoe dat er uit ziet? ( en welk model? )
Bij voorkeur bij een nooduitgang, daar heb je meer beenruimtequote:Op woensdag 1 maart 2023 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maakt het wat uit of je voor- of achterin een vliegtuig zit? Ik kan stoelen reserveren maar heb al jaren niet gevlogen. Zo te zien is er voorin en achterin een uitgang.
Maar daar moet je dan weer voor betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij voorkeur bij een nooduitgang, daar heb je meer beenruimte
Geen idee of dat altijd zo is. Maar ik zou het ervoor over hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar daar moet je dan weer voor betalen natuurlijk.
Is mij die twee tientjes wel waard.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar daar moet je dan weer voor betalen natuurlijk.
In dat geval laagjes dragenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is mij die twee tientjes wel waard.
Ik zag dat Transavia nu een maximaal totaal gewicht van 10kg handbagage+accessoire heeft?![]()
Zullen ze dat echt actief gaan wegen?
De pijp uit, de hoek om en dan ga je zo de kist in.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm... hier heeft iemand enorme vliegangst, mij krijg je zo'n kist niet meer in
Maar in mijn geval zit je niet met je knieën in je nek.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Bij nooduitgang is duurder, je bent er bij een normale landing het laatst uit en dan kijk je naar de vleugel. Achterin het vliegtuig ben je er snel uit en is het goedkoop. Voorin heeft een prijs er tussenin.
Amsterdam-Zakynthos. Ik heb geen idee wat voor vliegtuig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar in mijn geval zit je niet met je knieën in je nek.
Waar vlieg je heen? Qua stoelen/beenruimte vind ik de A320 fijner dan 737, ondanks dat de steek gelijk is.
Het is voor mij ook al heel wat jaren geleden. 2010 Volgens mij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Troel het volgende:
Ik heb serieus al jaren niet meer gevlogen.
Vorig jaar drie keerquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Troel het volgende:
Ik heb serieus al jaren niet meer gevlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |