Nee, die annuleer je of worden geannuleerd als je geen stap krijgtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:57 schreef fietsie het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat die mensen die dachten een cursus met STAP te gaan doen nu allemaal die 1000.- zelf sowieso moeten ophoesten omdat ze ingeschreven moesten staan voor het doen van de aanvraag ?
Nee, al die inschrijvingen zijn onder voorbehoud van het krijgen van de financiering. Dat is altijd, want je hebt nooit de garantie dat er voldoende budget is om je nog in te schrijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:57 schreef fietsie het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat die mensen die dachten een cursus met STAP te gaan doen nu allemaal die 1000.- zelf sowieso moeten ophoesten omdat ze ingeschreven moesten staan voor het doen van de aanvraag ?
Ik deed ook 200+, maar ik begon iets hoger, dat maakt het procentueel wel minder indrukwekkend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:59 schreef fietsie het volgende:
Ik hoor net van iemand die van een WOZ van 300 naar 500+ gaan....
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gister![]()
Ik kwam er steeds niet aan toe en kon niet kiezen waar en welke.Dit lijkt me ook zo tof. En nuttig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu die datum verplaatst is moet ik ook maar eens kijken…![]()
In potentie welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik dit lees als
Clubsoda wordt woest enthousiast van mij
Gestiefeld, wat een prachtig woordquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:11 schreef Clubsoda het volgende:
Kind naar zijn les gebracht, rondje gestiefeld, wat gedronken in de zonnu thuis koffie en dan weer terug kind halen. Het is wel de leef hoor, dit.
Leuk, ik ben benieuwd hoe je het vindt! En mij mede-auteurs zijn nogal vertegenwoordigd in jouw contreienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben trouwens je boek aan het lezen, @:Clubsoda!
En ik heb toevallig net een thesisstudent toegewezen gekregen die haar thesis schrijft bij één van je mede-auteurs
Haha, dat is maar goed ook, aangezien ik nu bij twee uni's betrokken ben bij de master in jouw richting. Al ken ik jouw excollega's dan weer niet echt, ondanks dat ze dichtbij zitten, want uni en niet het ziekenhuis.. de naam van eentje ken ik van het congres waar we waren (mvz) en een ander dus van die thesisstudent (evdb), de rest eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Leuk, ik ben benieuwd hoe je het vindt! En mij mede-auteurs zijn nogal vertegenwoordigd in jouw contreien
Sooo waar kom jij die mensen tegen? Toch niet in Rotterdam, dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:15 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb weer een positieve test
Kan je in plaats van super spreader ook super ontvanger zijn?
Iedereen van het ziekenhuis werkt ook bij de uni. Aan E heb je wel een goede hoor, als externe thesisbegeleiderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, dat is maar goed ook, aangezien ik nu bij twee uni's betrokken ben bij de master in jouw richting. Al ken ik jouw excollega's dan weer niet echt, ondanks dat ze dichtbij zitten, want uni en niet het ziekenhuis.. de naam van eentje ken ik van het congres waar we waren (mvz) en een ander dus van die thesisstudent (evdb), de rest eigenlijk niet..
Ik heb daarna nog carnaval gevierd dinsdag, en ik zat donderdag in een uitverkocht theater en zaterdag nieste er iemand tegenover mij in de trein steedsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sooo waar kom jij die mensen tegen? Toch niet in Rotterdam, dan?
Ik blijf het leuk vinden dat het Groningse stevel en soepel in het Italiaans terug te vinden zijn: stivola en cipolaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gestiefeld, wat een prachtig woord
En de rest van je bericht is ook heerlijk
Nou zeg…hopelijk valt het mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb daarna nog carnaval gevierd dinsdag, en ik zat donderdag in een uitverkocht theater en zaterdag nieste er iemand tegenover mij in de trein steeds
Vorige keren ook alleen verkoudheidsklachten, nu hopelijk ook want ik ben een paar dagen alleen thuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou zeg…hopelijk valt het mee.
Voorspoedig herstel 💐
Oh, dan is het nog erger dat ik ze niet kenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Iedereen van het ziekenhuis werkt ook bij de uni. Aan E heb je wel een goede hoor, als externe thesisbegeleider
Zeker carnaval gevierdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:15 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb weer een positieve test
Kan je in plaats van super spreader ook super ontvanger zijn?
Ik denk wat zegt ie nou, het Groningse stevelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik blijf het leuk vinden dat het Groningse stevel en soepel in het Italiaans terug te vinden zijn: stivola en cipola
Maar diezelfde site zegt ookquote:In het 20e-eeuwse Limburgs heerst s(j)tievel in het zuiden van Nederlands-Limburg en het zuiden en midden van Belgisch Limburg. De overige delen van Limburg hebben s(j)tevel
Dus we hebben allebei gelijk.quote:In dialecten reikt stievel, stevel van Maastricht tot Groningen.
Ik weet dat het een echt woord is. Alleen het is prachtig en te weinig gebruiktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk wat zegt ie nou, het Groningse stevel
Limburgs!
[..]
Maar diezelfde site zegt ook
[..]
Dus we hebben allebei gelijk.
Wmb is stiefelen dan ook gewoon een Nederlands woord.
Weet ik hoor en uiteraard al verschillende keren afgelopen jaren naar gekeken. Erg prijzig allemaal vind ik, en zķ graag wil ik het dus dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:09 schreef AnneX het volgende:
@:Blues is er een volksuniversiteit in jouw (naburige) stad voor een cursus kunstgeschiedenis?
In het grote dorp verderop is een instituut vergelijkbaar met de volksuni met docenten uit de bevolking, die het leuk vinden om hun hobby of vak uit te dragen.
Dat varieert van creatief, muziek, toneel tot talen én kunstgeschiedenis.
Betaalbaar en overzichtelijk per kwartaal. Men zit er dan niet een jaar aan vast.
Check: Italiaans 4 x een kwartaal, toneel 😂 , autotechniek 5 lessen, koken ( per avond in te schrijven etc. Indonesisch koken. Turkse kookles etc.
Basiskennis noten lezen deed mn.X voordat ie ging toeteren.
Toen werd ik zelf nieuwsgierig: https://www.volksuniversi(...)sus-kunst-en-cultuur Ook online😉
Oh balen, hopelijk blijft t daarbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vorige keren ook alleen verkoudheidsklachten, nu hopelijk ook want ik ben een paar dagen alleen thuis.
Als ik nog zieliger wordt moet ik wel verzorgd worden
Dat zou hier eerder averechts werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Belde je je schoondochter om te praten over de echtelijke issues met je zoon?
Oef, als ik me dat als schoondochter inbeeld
Favoriete serie van dit moment.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:02 schreef Blues het volgende:
Ik had heerlijk in zonnetje gewandeld en in zonnetje gezeten langs de waterkant , geprobeerd schdochter te bellen maar die wil dat niet helaas, dus ik bel zoon over een tijdje wel hoe het gaat.
Lossssslaten maar.
Moeder-gen is![]()
Begonnen aan de serie Clarksons Farm. Leuk![]()
En net lekker een dutje gedut omdat het kan![]()
Kan natuurlijk ook zijn om hart onder de riem te steken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn om hart onder de riem te steken.
Toen ex en ik aan zijn ouders hadden verteld dat we even apart gingen wonen om te kijken of we verder wilden of niet, zijn zijn ouders ook een keer hier langs geweest en heeft ex toen met vader gewandeld en ik even met zijn moeder gekletst. Deels om te begrijpen wat er nou precies aan de hand was (want ex is niet zo spraakzaam/kon het niet zo duidelijk uitleggen), maar ook om mij te laten weten dat ik met ze kon praten als ik dat zou willen en dat ze geen kant zouden kiezen oid. Dat laatste vond ik erg fijn. Ik ben toch 6.5 jaar ook in hun leven geweest.
Nee dus. Dat was niet de reden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind hem in die andere auto programma's niet echt een leuke man, maar dit is toch anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Favoriete serie van dit moment.
Verder valt hrt me tegen hoe moeilijk het is om een haard fatsoenlijk, reukloos,snel heet, roetvrij, glas schoon en efficient te stoken. Zit nog best een leercurve in. Ik dacht hout erin en knallen. Maar nee.
Groetjes aan alle leuke mensen.
Ik ben al meer dan 15 jaar met Mrs V maar als wij issues hadden mocht ze dat lekker zelf bespreken met haar ouders, geen haar op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Toen ex en ik aan zijn ouders hadden verteld dat we even apart gingen wonen om te kijken of we verder wilden of niet, zijn zijn ouders ook een keer hier langs geweest en heeft ex toen met vader gewandeld en ik even met zijn moeder gekletst. Deels om te begrijpen wat er nou precies aan de hand was (want ex is niet zo spraakzaam/kon het niet zo duidelijk uitleggen), maar ook om mij te laten weten dat ik met ze kon praten als ik dat zou willen en dat ze geen kant zouden kiezen oid. Dat laatste vond ik erg fijn. Ik ben toch 6.5 jaar ook in hun leven geweest.
Dit is mij na een winter stoken nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Favoriete serie van dit moment.
Verder valt hrt me tegen hoe moeilijk het is om een haard fatsoenlijk, reukloos,snel heet, roetvrij, glas schoon en efficient te stoken. Zit nog best een leercurve in. Ik dacht hout erin en knallen. Maar nee.
Groetjes aan alle leuke mensen.
Het ligt er natuurlijk ook heel erg aan hoe de relatie met schoonouders is. Daarom alleen maar fijn als dat wel kan. Maar hier zou ik er geen behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat was niet eens mijn gedachte zelfs om over de relatie issues te praten, daar heb ik geen zak mee tequote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 15 jaar met Mrs V maar als wij issues hadden mocht ze dat lekker zelf bespreken met haar ouders, geen haar op mijn hoofd.
Dat is overigens wel schoonouder-afhankelijk, bij de vorige had ik het vast minder erg gevonden. Maar die lieten het bij een lief kaartje. Vond ik ook meer dan prima. En we babbelen nog steeds vrolijk als we elkaar zien. Maar niet over mijn relatie.
De relatie is heel goed juist.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Het ligt er natuurlijk ook heel erg aan hoe de relatie met schoonouders is. Daarom alleen maar fijn als dat wel kan. Maar hier zou ik er geen behoefte aan hebben.
Goed toch? Gewoon je gevoel volgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
[..]
De relatie is heel goed juist.
Bespreken altijd veel.
En ik volgde mijn gevoel om niet alleen zoon maar ook haar, zoals Vlinder beschreef, te bellen om haar (ook) een hart onder de riem te steken zeg maar.
Ja hoor!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:33 schreef Tele6 het volgende:
Bel je normaal gesproken ook wel eens met schoondochter @:Blues ?
De ouders van B hebben me een kaartje gestuurd en dat vond ik erg lief maar ook ruimschoots genoeg. Maar daar had ik ook niet zo veel contact mee.
Het heeft me sinds 10 februari gekost maar ik snap nu wel hoe het werkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is mij na een winter stoken nog niet gelukt.![]()
Maar ik heb wel hg kachelruitjes spul dus nu is het glas schoon.
Sowieso altijd je gevoel volgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
[..]
De relatie is heel goed juist.
Bespreken altijd veel.
En ik volgde mijn gevoel om niet alleen zoon maar ook haar, zoals Vlinder beschreef, te bellen om haar (ook) een hart onder de riem te steken zeg maar.
Krijg zin in m'n buitenhaard.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het heeft me sinds 10 februari gekost maar ik snap nu wel hoe het werkt.
Zwitserse methode, min of meer. En dan vooral niet meer aanzitten, niet meer openen en niet meer bijvullen totdat het bijna niet meer fikt.
Maar soms ineens een dag dat ik er totaal geen warmte of trek in krijg. Vaag.
Wij zien elkaar maar 3 of 4x per jaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Met het initiatief lijkt me niks mis, zolang zij kan aangeven of ze daar wel of geen behoefte aan heeft
Band met mijn schoonouders was wisselend, ik mocht ze wel maar vond ze vaak ook wat too much (als het aan hen lag kwamen we er elke week eten zegmaar). En toch vond ik het fijn dat ze de moeite nam om me te laten weten dat ik bij ze terecht kon als ik dat wilde. Had ook via kaartje of appje of belletje gekund, had ik ook prima gevonden, maar het gebaar waardeerde ik wel.
Dat ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond Clarksons Farm ontzettend leuk maar Clarkson zelf een ontzettende hufter. Dat maakt het wel ingewikkeld. Ik stelde het beginnen aan de eerste serie uit en dat doe ik nu ook weer met de tweede.
The Guardian vat het hier wel ongeveer samen hoe ik er over denk.
Ik zit elke avond voor de haard te kijken naar het schouwspel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Krijg zin in m'n buitenhaard.
Lekker naar de vlammetjes kijken
Ik geloof niet dat ik daar doorheen zou kunnen kijken. Hoeft gelukkig ook niet, genoeg andere dingen te zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond Clarksons Farm ontzettend leuk maar Clarkson zelf een ontzettende hufter. Dat maakt het wel ingewikkeld. Ik stelde het beginnen aan de eerste serie uit en dat doe ik nu ook weer met de tweede.
The Guardian vat het hier wel ongeveer samen hoe ik er over denk.
De berg heeft internetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Troel het volgende:
Iemand hier wel eens droge worst gemaakt?
Ik heb nu de benodigdheden in huis gehaald en met een beetje geluk gaan we dit weekend dat proberen
(Kan eigenlijk alleen oude topics vinden, waaronder een van sigme, maar die zit op een berg nu toch?)
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar doorheen zou kunnen kijken. Hoeft gelukkig ook niet, genoeg andere dingen te zien.
Pas de 1e afl gezien van het 1e seizoen, maar die boer/ondernemer van 21 laat goed zien dat het niet zomaar ff land bewerken isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Maar ik vind televisie over boerderijen zo enorm leuk
Normaal hoef je natuurlijk ook nooit in iemands kasten te zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis na weer een enorm drukke dag. Luisterde een beetje mee met het inwerken van een nieuwe collega, dame stelde goede vragen oa “waarom is dit zo ingewikkeld, de meeste bedrijven gebruiken een veel simpeler systeem waarbij je veel minder vaak hetzelfde hoeft in te brengen”. Heb ik ook tig keer gezegd 😂
Daarna met broer spullen voor zus in haar huis opgehaald (hij gaat er nu naar toe). Maar volgens mij heb ik een hoarder/prepper zus. Miljoen t-shirts, broeken, sweaters etc. Maar ook zelfzorgmedicatie in enorme hoeveelheden, tig zakjes paaseitjes
Dat is het zeker niet. Ik vind het heel interessant allemaal. Beetje jammer dat de meeste boeren de planeet zo verzieken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Pas de 1e afl gezien van het 1e seizoen, maar die boer/ondernemer van 21 laat goed zien dat het niet zomaar ff land bewerken is
Dit ^^quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef Blues het volgende:
Geef de tandarts om de hoek een kans.
Je kan altijd overstappen op die andere als t niet bevalt
Ja, ik zit op een berg. Met internetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Troel het volgende:
Ik heb nu de benodigdheden in huis gehaald en met een beetje geluk gaan we dit weekend dat proberen
(Kan eigenlijk alleen oude topics vinden, waaronder een van sigme, maar die zit op een berg nu toch?)
Ah, dat is de man van de worstbijbel toch? Daar heb ik ook aardig al wat in gelezenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik zit op een berg. Met internet
Ik heb het wel eens gemaakt dus
Meneerwateetons heeft er een boek over geschreven en eea op z'n site: https://wateetons.com/category/over-worst/
Als je door het stijltje heen kan komen heeft hij wel altijd veel bruikbare informatie.
Maar als je vragen hebt, soms weet ik ook wel wat
Ben de naam kwijt maar op Fok! was iemand die het hele proces had uitgeschreven. Lange naam, met een S geloof ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Troel het volgende:
Regelen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, dat is de man van de worstbijbel toch? Daar heb ik ook aardig al wat in gelezenMet name aan wat ik moet regelen om het goed te doen zeg maar
Ik had nog wat onder CrltV staanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben de naam kwijt maar op Fok! was iemand die het hele proces had uitgeschreven. Lange naam, met een S geloof ik
Nouja, vooral dit stuk dusquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef sigme het volgende:
Handig
* veilige plek om worst te hangen redelijk warm
* veilig plek om worst te hangen redelijk fris en winderig
* geduld
Nou, ik ben dus nu net toegekomen aan het lezen van m'n post en hopelijk binnenkort ook nog m'n mailquote:
Ik doe ook aan zelfzorgmedicatiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis na weer een enorm drukke dag. Luisterde een beetje mee met het inwerken van een nieuwe collega, dame stelde goede vragen oa “waarom is dit zo ingewikkeld, de meeste bedrijven gebruiken een veel simpeler systeem waarbij je veel minder vaak hetzelfde hoeft in te brengen”. Heb ik ook tig keer gezegd 😂
Daarna met broer spullen voor zus in haar huis opgehaald (hij gaat er nu naar toe). Maar volgens mij heb ik een hoarder/prepper zus. Miljoen t-shirts, broeken, sweaters etc. Maar ook zelfzorgmedicatie in enorme hoeveelheden, tig zakjes paaseitjes
Drukke tijden! Hoort bij verhuizen, maar dan mag je best wat andere dingen even laten. Prio’s!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus nu net toegekomen aan het lezen van m'n post en hopelijk binnenkort ook nog m'n mail
Verder gaat 't best goed. Zondag een hoop kleine dingetjes gehaald bij de Ikea, zoals een gootsteenkastje voor in de badkamer, een wasrek, een krukje en een kapstok. Het huis voelt steeds meer "af"![]()
Ik zelf voel me voornamelijk nogal uitgewrongen -- nog niet echt tijd gehad om bij te komen of te wennen. Ik overweeg om al m'n plannen voor komend weekend te schrappen (maar dat is moeilijk, want ik had wel zin in die plannen).
Deze week werk ik 5 dagen dus dat is ook pittig. En we hebben 3 collega's ziek van de carnaval dus 't is ook echt aanpoten![]()
En J is ook razend druk op werk -- heeft een klus op 2 uur rijden hiervandaan -- dus ik mis die ook
Plus ik heb voor vrijwilligerswerk een deadline 1 maart voor wat klusjes waar ik nog helemaal niet aan begonnen ben. Maar m'n post stond hoger op het lijstje dus eerst die. Morgen weer een dag
Volgens mij was het stavromulabeta die dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Troel het volgende:
Ik zit bij https://www.sintanna12.nl/ Werken zeer prettig en rustig. Zijn ook een opleidingspraktijk voor assistenten/assistentes. Wat bij de controle vaak wisselt. Bij lastige of moeilijke ingrepen zijn de vaste krachten aanwezig.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik wil eindelijk eens van tandarts verhuizen, zit nog steeds bij een tandarts in waar m'n ouders wonen en dat is voor controle wel oké maar als er eens wat zou zijn niet.
Hier om de hoek is een nieuwe praktijk geopend en ik kreeg dus een flyer in de bus.
Maar het is een nieuwe praktijk, dus er staan geen reviews van op Zorgkaart Nederland.
Toch doen? Of voor een tandarts gaan die wel al reviews heeft? Er is een stuk verderop eentje die ook nieuwe patiënten accepteert en die goeie reviews heeft.
Heb jij 6 doosjes keelpastilles? 4 flessen haargel? echt, ze kan jaren vooruitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik doe ook aan zelfzorgmedicatie![]()
Je werk
Kijk, dat zei ik!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij was het stavromulabeta die dat gedaan heeft.
quote:stravabulova
Het moet eerst een tijdje warm en vochtig en daarna koel en droog(?) dacht ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, vooral dit stuk dusBij ons in de kelder is het wel warm, maar misschien te warm (en ik weet niet of het ongediertevrij is
)
Hier begint de zelfzorgmedicatie op te raken. Deze week maar weer eens aanvullen met een paar kilo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik doe ook aan zelfzorgmedicatie![]()
Je werk
Nee, alleen maar warm. Maar daar staat normaal wel de koelbox en met de juiste shit daarin kunnen we best een eind komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Het moet eerst een tijdje warm en vochtig en daarna koel en droog(?) dacht ik.
De kelder zal niet warm & vochtig genoeg zijn hoop ik voor je, en vast ook niet koel & droog genoeg.
Dit vind jij veel?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb jij 6 doosjes keelpastilles? 4 flessen haargel? echt, ze kan jaren vooruit
Makkelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in een aanbieding gekocht. Helemaal niet raar veel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag nog 6 flessen Sanex, 4 flessen shampoo en 6 bussen deodorant gekocht. Niet dat er niets meer stond. Maar aangebot en nooit mis grijpen. Plus: keuzequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind jij veel?
Ik heb meestal prima 4 of 5 dozen paracetamol. 15 bussen deo. 10 cans afwasmachinepoeder.
10 potjes Nivea.
Om maar wat te noemen.
We zijn zussenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Makkelijk
Plus een teringbende in huis
En als ik ooit in het ziekenhuis terecht kom, zeg ik de mensen wel gewoon alles nieuw te kopen voor me zodat ze mijn huis en alles erin niet gaan lopen beoordelen
Lijkt me extreem naar
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:07 schreef Myraela het volgende:
Heeft zij niet toevallig ergens onderop nog reistabletjes liggen?
HEMA. Niet goed maar voor vanavond en mijn staat in de tijd van de maand afdoendequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:17 schreef Myraela het volgende:
Goede chocoladetaart?![]()
Ik had dit weekend de chocoladetaart van Villa Augustus meegenomen naar m'n ouders en die waren ook fan.
Jouw zus is mijn collega denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |