Ik had nog wat onder CrltV staanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben de naam kwijt maar op Fok! was iemand die het hele proces had uitgeschreven. Lange naam, met een S geloof ik
Nouja, vooral dit stuk dusquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef sigme het volgende:
Handig
* veilige plek om worst te hangen redelijk warm
* veilig plek om worst te hangen redelijk fris en winderig
* geduld
Nou, ik ben dus nu net toegekomen aan het lezen van m'n post en hopelijk binnenkort ook nog m'n mailquote:
Ik doe ook aan zelfzorgmedicatiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis na weer een enorm drukke dag. Luisterde een beetje mee met het inwerken van een nieuwe collega, dame stelde goede vragen oa “waarom is dit zo ingewikkeld, de meeste bedrijven gebruiken een veel simpeler systeem waarbij je veel minder vaak hetzelfde hoeft in te brengen”. Heb ik ook tig keer gezegd 😂
Daarna met broer spullen voor zus in haar huis opgehaald (hij gaat er nu naar toe). Maar volgens mij heb ik een hoarder/prepper zus. Miljoen t-shirts, broeken, sweaters etc. Maar ook zelfzorgmedicatie in enorme hoeveelheden, tig zakjes paaseitjes
Drukke tijden! Hoort bij verhuizen, maar dan mag je best wat andere dingen even laten. Prio’s!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus nu net toegekomen aan het lezen van m'n post en hopelijk binnenkort ook nog m'n mail
Verder gaat 't best goed. Zondag een hoop kleine dingetjes gehaald bij de Ikea, zoals een gootsteenkastje voor in de badkamer, een wasrek, een krukje en een kapstok. Het huis voelt steeds meer "af"![]()
Ik zelf voel me voornamelijk nogal uitgewrongen -- nog niet echt tijd gehad om bij te komen of te wennen. Ik overweeg om al m'n plannen voor komend weekend te schrappen (maar dat is moeilijk, want ik had wel zin in die plannen).
Deze week werk ik 5 dagen dus dat is ook pittig. En we hebben 3 collega's ziek van de carnaval dus 't is ook echt aanpoten![]()
En J is ook razend druk op werk -- heeft een klus op 2 uur rijden hiervandaan -- dus ik mis die ook
Plus ik heb voor vrijwilligerswerk een deadline 1 maart voor wat klusjes waar ik nog helemaal niet aan begonnen ben. Maar m'n post stond hoger op het lijstje dus eerst die. Morgen weer een dag
Volgens mij was het stavromulabeta die dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Troel het volgende:
Iemand hier wel eens droge worst gemaakt?
Ik heb nu de benodigdheden in huis gehaald en met een beetje geluk gaan we dit weekend dat proberen
(Kan eigenlijk alleen oude topics vinden, waaronder een van sigme, maar die zit op een berg nu toch?)
Ik zit bij https://www.sintanna12.nl/ Werken zeer prettig en rustig. Zijn ook een opleidingspraktijk voor assistenten/assistentes. Wat bij de controle vaak wisselt. Bij lastige of moeilijke ingrepen zijn de vaste krachten aanwezig.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik wil eindelijk eens van tandarts verhuizen, zit nog steeds bij een tandarts in waar m'n ouders wonen en dat is voor controle wel oké maar als er eens wat zou zijn niet.
Hier om de hoek is een nieuwe praktijk geopend en ik kreeg dus een flyer in de bus.
Maar het is een nieuwe praktijk, dus er staan geen reviews van op Zorgkaart Nederland.
Toch doen? Of voor een tandarts gaan die wel al reviews heeft? Er is een stuk verderop eentje die ook nieuwe patiënten accepteert en die goeie reviews heeft.
Heb jij 6 doosjes keelpastilles? 4 flessen haargel? echt, ze kan jaren vooruitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik doe ook aan zelfzorgmedicatie![]()
Je werk
Kijk, dat zei ik!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij was het stavromulabeta die dat gedaan heeft.
quote:stravabulova
Het moet eerst een tijdje warm en vochtig en daarna koel en droog(?) dacht ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, vooral dit stuk dusBij ons in de kelder is het wel warm, maar misschien te warm (en ik weet niet of het ongediertevrij is
)
Hier begint de zelfzorgmedicatie op te raken. Deze week maar weer eens aanvullen met een paar kilo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik doe ook aan zelfzorgmedicatie![]()
Je werk
Nee, alleen maar warm. Maar daar staat normaal wel de koelbox en met de juiste shit daarin kunnen we best een eind komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Het moet eerst een tijdje warm en vochtig en daarna koel en droog(?) dacht ik.
De kelder zal niet warm & vochtig genoeg zijn hoop ik voor je, en vast ook niet koel & droog genoeg.
Dit vind jij veel?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb jij 6 doosjes keelpastilles? 4 flessen haargel? echt, ze kan jaren vooruit
Makkelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in een aanbieding gekocht. Helemaal niet raar veel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag nog 6 flessen Sanex, 4 flessen shampoo en 6 bussen deodorant gekocht. Niet dat er niets meer stond. Maar aangebot en nooit mis grijpen. Plus: keuzequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind jij veel?
Ik heb meestal prima 4 of 5 dozen paracetamol. 15 bussen deo. 10 cans afwasmachinepoeder.
10 potjes Nivea.
Om maar wat te noemen.
We zijn zussenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Makkelijk
Plus een teringbende in huis
En als ik ooit in het ziekenhuis terecht kom, zeg ik de mensen wel gewoon alles nieuw te kopen voor me zodat ze mijn huis en alles erin niet gaan lopen beoordelen
Lijkt me extreem naar
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:07 schreef Myraela het volgende:
Heeft zij niet toevallig ergens onderop nog reistabletjes liggen?
HEMA. Niet goed maar voor vanavond en mijn staat in de tijd van de maand afdoendequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:17 schreef Myraela het volgende:
Goede chocoladetaart?![]()
Ik had dit weekend de chocoladetaart van Villa Augustus meegenomen naar m'n ouders en die waren ook fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |