Sowieso altijd je gevoel volgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
[..]
De relatie is heel goed juist.
Bespreken altijd veel.
En ik volgde mijn gevoel om niet alleen zoon maar ook haar, zoals Vlinder beschreef, te bellen om haar (ook) een hart onder de riem te steken zeg maar.
Krijg zin in m'n buitenhaard.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het heeft me sinds 10 februari gekost maar ik snap nu wel hoe het werkt.
Zwitserse methode, min of meer. En dan vooral niet meer aanzitten, niet meer openen en niet meer bijvullen totdat het bijna niet meer fikt.
Maar soms ineens een dag dat ik er totaal geen warmte of trek in krijg. Vaag.
Wij zien elkaar maar 3 of 4x per jaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Met het initiatief lijkt me niks mis, zolang zij kan aangeven of ze daar wel of geen behoefte aan heeft
Band met mijn schoonouders was wisselend, ik mocht ze wel maar vond ze vaak ook wat too much (als het aan hen lag kwamen we er elke week eten zegmaar). En toch vond ik het fijn dat ze de moeite nam om me te laten weten dat ik bij ze terecht kon als ik dat wilde. Had ook via kaartje of appje of belletje gekund, had ik ook prima gevonden, maar het gebaar waardeerde ik wel.
Dat ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond Clarksons Farm ontzettend leuk maar Clarkson zelf een ontzettende hufter. Dat maakt het wel ingewikkeld. Ik stelde het beginnen aan de eerste serie uit en dat doe ik nu ook weer met de tweede.
The Guardian vat het hier wel ongeveer samen hoe ik er over denk.
Ik zit elke avond voor de haard te kijken naar het schouwspel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Krijg zin in m'n buitenhaard.
Lekker naar de vlammetjes kijken
Ik geloof niet dat ik daar doorheen zou kunnen kijken. Hoeft gelukkig ook niet, genoeg andere dingen te zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond Clarksons Farm ontzettend leuk maar Clarkson zelf een ontzettende hufter. Dat maakt het wel ingewikkeld. Ik stelde het beginnen aan de eerste serie uit en dat doe ik nu ook weer met de tweede.
The Guardian vat het hier wel ongeveer samen hoe ik er over denk.
De berg heeft internetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Troel het volgende:
Iemand hier wel eens droge worst gemaakt?
Ik heb nu de benodigdheden in huis gehaald en met een beetje geluk gaan we dit weekend dat proberen
(Kan eigenlijk alleen oude topics vinden, waaronder een van sigme, maar die zit op een berg nu toch?)
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar doorheen zou kunnen kijken. Hoeft gelukkig ook niet, genoeg andere dingen te zien.
Pas de 1e afl gezien van het 1e seizoen, maar die boer/ondernemer van 21 laat goed zien dat het niet zomaar ff land bewerken isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Maar ik vind televisie over boerderijen zo enorm leuk
Normaal hoef je natuurlijk ook nooit in iemands kasten te zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis na weer een enorm drukke dag. Luisterde een beetje mee met het inwerken van een nieuwe collega, dame stelde goede vragen oa “waarom is dit zo ingewikkeld, de meeste bedrijven gebruiken een veel simpeler systeem waarbij je veel minder vaak hetzelfde hoeft in te brengen”. Heb ik ook tig keer gezegd 😂
Daarna met broer spullen voor zus in haar huis opgehaald (hij gaat er nu naar toe). Maar volgens mij heb ik een hoarder/prepper zus. Miljoen t-shirts, broeken, sweaters etc. Maar ook zelfzorgmedicatie in enorme hoeveelheden, tig zakjes paaseitjes
Dat is het zeker niet. Ik vind het heel interessant allemaal. Beetje jammer dat de meeste boeren de planeet zo verzieken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Pas de 1e afl gezien van het 1e seizoen, maar die boer/ondernemer van 21 laat goed zien dat het niet zomaar ff land bewerken is
Dit ^^quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef Blues het volgende:
Geef de tandarts om de hoek een kans.
Je kan altijd overstappen op die andere als t niet bevalt
Ja, ik zit op een berg. Met internetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Troel het volgende:
Ik heb nu de benodigdheden in huis gehaald en met een beetje geluk gaan we dit weekend dat proberen
(Kan eigenlijk alleen oude topics vinden, waaronder een van sigme, maar die zit op een berg nu toch?)
Ah, dat is de man van de worstbijbel toch? Daar heb ik ook aardig al wat in gelezenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik zit op een berg. Met internet
Ik heb het wel eens gemaakt dus
Meneerwateetons heeft er een boek over geschreven en eea op z'n site: https://wateetons.com/category/over-worst/
Als je door het stijltje heen kan komen heeft hij wel altijd veel bruikbare informatie.
Maar als je vragen hebt, soms weet ik ook wel wat
Ben de naam kwijt maar op Fok! was iemand die het hele proces had uitgeschreven. Lange naam, met een S geloof ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Troel het volgende:
Regelen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, dat is de man van de worstbijbel toch? Daar heb ik ook aardig al wat in gelezenMet name aan wat ik moet regelen om het goed te doen zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |