Er is altijd enorm makkelijk met subsidies te sjoemelen iets te verdienen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:26 schreef derLudolf het volgende:
Hoe makkelijk is met die subsidies te sjoemelen iets te verdienen eigenlijk?
Cursus fotografie inclusief cursusmateriaal a ¤999
Nee, die annuleer je of worden geannuleerd als je geen stap krijgtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:57 schreef fietsie het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat die mensen die dachten een cursus met STAP te gaan doen nu allemaal die 1000.- zelf sowieso moeten ophoesten omdat ze ingeschreven moesten staan voor het doen van de aanvraag ?
Nee, al die inschrijvingen zijn onder voorbehoud van het krijgen van de financiering. Dat is altijd, want je hebt nooit de garantie dat er voldoende budget is om je nog in te schrijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:57 schreef fietsie het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat die mensen die dachten een cursus met STAP te gaan doen nu allemaal die 1000.- zelf sowieso moeten ophoesten omdat ze ingeschreven moesten staan voor het doen van de aanvraag ?
Ik deed ook 200+, maar ik begon iets hoger, dat maakt het procentueel wel minder indrukwekkend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:59 schreef fietsie het volgende:
Ik hoor net van iemand die van een WOZ van 300 naar 500+ gaan....
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gister![]()
Ik kwam er steeds niet aan toe en kon niet kiezen waar en welke.Dit lijkt me ook zo tof. En nuttig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu die datum verplaatst is moet ik ook maar eens kijken…![]()
In potentie welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik dit lees als
Clubsoda wordt woest enthousiast van mij
Gestiefeld, wat een prachtig woordquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:11 schreef Clubsoda het volgende:
Kind naar zijn les gebracht, rondje gestiefeld, wat gedronken in de zonnu thuis koffie en dan weer terug kind halen. Het is wel de leef hoor, dit.
Leuk, ik ben benieuwd hoe je het vindt! En mij mede-auteurs zijn nogal vertegenwoordigd in jouw contreienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben trouwens je boek aan het lezen, @:Clubsoda!
En ik heb toevallig net een thesisstudent toegewezen gekregen die haar thesis schrijft bij één van je mede-auteurs
Haha, dat is maar goed ook, aangezien ik nu bij twee uni's betrokken ben bij de master in jouw richting. Al ken ik jouw excollega's dan weer niet echt, ondanks dat ze dichtbij zitten, want uni en niet het ziekenhuis.. de naam van eentje ken ik van het congres waar we waren (mvz) en een ander dus van die thesisstudent (evdb), de rest eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Leuk, ik ben benieuwd hoe je het vindt! En mij mede-auteurs zijn nogal vertegenwoordigd in jouw contreien
Sooo waar kom jij die mensen tegen? Toch niet in Rotterdam, dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:15 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb weer een positieve test
Kan je in plaats van super spreader ook super ontvanger zijn?
Iedereen van het ziekenhuis werkt ook bij de uni. Aan E heb je wel een goede hoor, als externe thesisbegeleiderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, dat is maar goed ook, aangezien ik nu bij twee uni's betrokken ben bij de master in jouw richting. Al ken ik jouw excollega's dan weer niet echt, ondanks dat ze dichtbij zitten, want uni en niet het ziekenhuis.. de naam van eentje ken ik van het congres waar we waren (mvz) en een ander dus van die thesisstudent (evdb), de rest eigenlijk niet..
Ik heb daarna nog carnaval gevierd dinsdag, en ik zat donderdag in een uitverkocht theater en zaterdag nieste er iemand tegenover mij in de trein steedsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sooo waar kom jij die mensen tegen? Toch niet in Rotterdam, dan?
Ik blijf het leuk vinden dat het Groningse stevel en soepel in het Italiaans terug te vinden zijn: stivola en cipolaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gestiefeld, wat een prachtig woord
En de rest van je bericht is ook heerlijk
Nou zeg…hopelijk valt het mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb daarna nog carnaval gevierd dinsdag, en ik zat donderdag in een uitverkocht theater en zaterdag nieste er iemand tegenover mij in de trein steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |