En hij voelt zich dus bedreigd want laat zijn blauwe ringen al zien? Damnquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vind 6 ook best veel
ok, ik moest hardop lachen om dit op Imgur
[ afbeelding ]
Er stond onder:
[..]
Dus ik zocht dat op op wikipedia en omg
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Blue-ringed_octopus
https://imgur.com/gallery/fNIeDu9
eh, nooit zomaar iets wat er lief en leuk uitziet oppakken?
Jaquote:Op maandag 27 februari 2023 22:09 schreef Molo het volgende:
En hij voelt zich dus bedreigd want laat zijn blauwe ringen al zien? Damn![]()
Mensenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja
Op imgur zei nog iemand dat de felle kleur geel ook een indicatie was. Dat is minder fel als ze zich niet bedreigd voelen. Alles in dat dier roept dus: fuck off!
Ik zeg enkel: Reddit #oopsthatsdeadlyquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vind 6 ook best veel
ok, ik moest hardop lachen om dit op Imgur
[ afbeelding ]
Er stond onder:
[..]
Dus ik zocht dat op op wikipedia en omg
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Blue-ringed_octopus
https://imgur.com/gallery/fNIeDu9
eh, nooit zomaar iets wat er lief en leuk uitziet oppakken?
Nou, ik ben benieuwd wat het antwoord isquote:Op maandag 27 februari 2023 21:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit is de vlag van:
[ afbeelding ]
Beter kijken.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd wat het antwoord is
T is een complexe breuk en ook nog 2 breuken in de elleboog kom (of zo). Er moest/moet een heel plan gemaakt wordenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Kaatje1
Wat moet je zus lang wachten. Maja. Beter wat langer wachten en dat het wel goed gebeurt of snel en geen goed werk. Extra blokkade is (denk ik) een verdoving die specifiek in de zenuw(groep) van die arm gaat. Tijdens de operatie of erna als tijdelijke pijnbestrijding.
Succes met de solli! In ieder geval weer een ronde door, toch?
Was het wel een goed gesprek?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vind het best veel, 6 mensen spreken. Ons gesprek duurde al 1,5 uur.
Zus had ook naar huis gemogen maar dan heeft ze ook heel veel thuishulp nodig en ze hadden verwacht eerder te opereren. Vandaag heeft iemand van alles gedaan met de arm en nu is de arm dubbel zo dik![]()
Het operatie plan is wel gemaakt, ze ligt dan op de buik, algehele narcose en een extra blokkade
Ik wil wel zo'n truiquote:Op maandag 27 februari 2023 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja
Op imgur zei nog iemand dat de felle kleur geel ook een indicatie was. Dat is minder fel als ze zich niet bedreigd voelen. Alles in dat dier roept dus: fuck off!
Was geen fysio maar iemand die bij de operatie is of zo. Pre operatieve screening of zo.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Was het wel een goed gesprek?
Dubbel zo dikfysio
![]()
![]()
Heftige OK joh!
Ja, maar daar staat geen provincie genoemdquote:Op maandag 27 februari 2023 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beter kijken.
Bijvoorbeeld nummer 124
Ohquote:Op maandag 27 februari 2023 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was geen fysio maar iemand die bij de operatie is of zo. Pre operatieve screening of zo.
Gesprek was wel prima, pittige en redelijk afwisselende baan. Maar ook werk met een begin en een eind en dan weer door.
20 minuten fietsen, dus net lekkerquote:Op maandag 27 februari 2023 23:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh![]()
pittig hoor voor haar.
Werk in de buurt?
Ah, dat is kut. Viel ook wel te verwachten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:06 schreef Myraela het volgende:
De website voor het stap-budget ligt er nu al uit.
Ik wacht nog op mijn aanmeldingsbewijsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:06 schreef Myraela het volgende:
De website voor het stap-budget ligt er nu al uit.
Oh dat is ook rot. Wanneer had je die aangevraagd? Soms zijn ze juist last-minute nog erg druk bezig om de aanmeldingen te verwerken, want voor zo'n aanbieder ook niet best als ze mensen mislopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn aanmeldingsbewijs![]()
Dus ik gok dat ik het al helemaal kan vergeten
Gisterquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat is ook rot. Wanneer had je die aangevraagd? Soms zijn ze juist last-minute nog erg druk bezig om de aanmeldingen te verwerken, want voor zo'n aanbieder ook niet best als ze mensen mislopen natuurlijk.
Wat wil je gaan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |