In potentie welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik dit lees als
Clubsoda wordt woest enthousiast van mij
Gestiefeld, wat een prachtig woordquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:11 schreef Clubsoda het volgende:
Kind naar zijn les gebracht, rondje gestiefeld, wat gedronken in de zonnu thuis koffie en dan weer terug kind halen. Het is wel de leef hoor, dit.
Leuk, ik ben benieuwd hoe je het vindt! En mij mede-auteurs zijn nogal vertegenwoordigd in jouw contreienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben trouwens je boek aan het lezen, @:Clubsoda!
En ik heb toevallig net een thesisstudent toegewezen gekregen die haar thesis schrijft bij één van je mede-auteurs
Haha, dat is maar goed ook, aangezien ik nu bij twee uni's betrokken ben bij de master in jouw richting. Al ken ik jouw excollega's dan weer niet echt, ondanks dat ze dichtbij zitten, want uni en niet het ziekenhuis.. de naam van eentje ken ik van het congres waar we waren (mvz) en een ander dus van die thesisstudent (evdb), de rest eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Leuk, ik ben benieuwd hoe je het vindt! En mij mede-auteurs zijn nogal vertegenwoordigd in jouw contreien
Sooo waar kom jij die mensen tegen? Toch niet in Rotterdam, dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:15 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb weer een positieve test
Kan je in plaats van super spreader ook super ontvanger zijn?
Iedereen van het ziekenhuis werkt ook bij de uni. Aan E heb je wel een goede hoor, als externe thesisbegeleiderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, dat is maar goed ook, aangezien ik nu bij twee uni's betrokken ben bij de master in jouw richting. Al ken ik jouw excollega's dan weer niet echt, ondanks dat ze dichtbij zitten, want uni en niet het ziekenhuis.. de naam van eentje ken ik van het congres waar we waren (mvz) en een ander dus van die thesisstudent (evdb), de rest eigenlijk niet..
Ik heb daarna nog carnaval gevierd dinsdag, en ik zat donderdag in een uitverkocht theater en zaterdag nieste er iemand tegenover mij in de trein steedsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sooo waar kom jij die mensen tegen? Toch niet in Rotterdam, dan?
Ik blijf het leuk vinden dat het Groningse stevel en soepel in het Italiaans terug te vinden zijn: stivola en cipolaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gestiefeld, wat een prachtig woord
En de rest van je bericht is ook heerlijk
Nou zeg…hopelijk valt het mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb daarna nog carnaval gevierd dinsdag, en ik zat donderdag in een uitverkocht theater en zaterdag nieste er iemand tegenover mij in de trein steeds
Vorige keren ook alleen verkoudheidsklachten, nu hopelijk ook want ik ben een paar dagen alleen thuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou zeg…hopelijk valt het mee.
Voorspoedig herstel 💐
Oh, dan is het nog erger dat ik ze niet kenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Iedereen van het ziekenhuis werkt ook bij de uni. Aan E heb je wel een goede hoor, als externe thesisbegeleider
Zeker carnaval gevierdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:15 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb weer een positieve test
Kan je in plaats van super spreader ook super ontvanger zijn?
Ik denk wat zegt ie nou, het Groningse stevelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik blijf het leuk vinden dat het Groningse stevel en soepel in het Italiaans terug te vinden zijn: stivola en cipola
Maar diezelfde site zegt ookquote:In het 20e-eeuwse Limburgs heerst s(j)tievel in het zuiden van Nederlands-Limburg en het zuiden en midden van Belgisch Limburg. De overige delen van Limburg hebben s(j)tevel
Dus we hebben allebei gelijk.quote:In dialecten reikt stievel, stevel van Maastricht tot Groningen.
Ik weet dat het een echt woord is. Alleen het is prachtig en te weinig gebruiktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk wat zegt ie nou, het Groningse stevel
Limburgs!
[..]
Maar diezelfde site zegt ook
[..]
Dus we hebben allebei gelijk.
Wmb is stiefelen dan ook gewoon een Nederlands woord.
Weet ik hoor en uiteraard al verschillende keren afgelopen jaren naar gekeken. Erg prijzig allemaal vind ik, en zó graag wil ik het dus dan weer niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:09 schreef AnneX het volgende:
@:Blues is er een volksuniversiteit in jouw (naburige) stad voor een cursus kunstgeschiedenis?
In het grote dorp verderop is een instituut vergelijkbaar met de volksuni met docenten uit de bevolking, die het leuk vinden om hun hobby of vak uit te dragen.
Dat varieert van creatief, muziek, toneel tot talen én kunstgeschiedenis.
Betaalbaar en overzichtelijk per kwartaal. Men zit er dan niet een jaar aan vast.
Check: Italiaans 4 x een kwartaal, toneel 😂 , autotechniek 5 lessen, koken ( per avond in te schrijven etc. Indonesisch koken. Turkse kookles etc.
Basiskennis noten lezen deed mn.X voordat ie ging toeteren.
Toen werd ik zelf nieuwsgierig: https://www.volksuniversi(...)sus-kunst-en-cultuur Ook online😉
Oh balen, hopelijk blijft t daarbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vorige keren ook alleen verkoudheidsklachten, nu hopelijk ook want ik ben een paar dagen alleen thuis.
Als ik nog zieliger wordt moet ik wel verzorgd worden
Dat zou hier eerder averechts werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Belde je je schoondochter om te praten over de echtelijke issues met je zoon?
Oef, als ik me dat als schoondochter inbeeld
Favoriete serie van dit moment.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:02 schreef Blues het volgende:
Ik had heerlijk in zonnetje gewandeld en in zonnetje gezeten langs de waterkant , geprobeerd schdochter te bellen maar die wil dat niet helaas, dus ik bel zoon over een tijdje wel hoe het gaat.
Lossssslaten maar.
Moeder-gen is![]()
Begonnen aan de serie Clarksons Farm. Leuk![]()
En net lekker een dutje gedut omdat het kan![]()
Kan natuurlijk ook zijn om hart onder de riem te steken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Belde je je schoondochter om te praten over de echtelijke issues met je zoon?
Oef, als ik me dat als schoondochter inbeeld
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn om hart onder de riem te steken.
Toen ex en ik aan zijn ouders hadden verteld dat we even apart gingen wonen om te kijken of we verder wilden of niet, zijn zijn ouders ook een keer hier langs geweest en heeft ex toen met vader gewandeld en ik even met zijn moeder gekletst. Deels om te begrijpen wat er nou precies aan de hand was (want ex is niet zo spraakzaam/kon het niet zo duidelijk uitleggen), maar ook om mij te laten weten dat ik met ze kon praten als ik dat zou willen en dat ze geen kant zouden kiezen oid. Dat laatste vond ik erg fijn. Ik ben toch 6.5 jaar ook in hun leven geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |