abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208177544
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je begrijpt dat ik dit lees als
Clubsoda wordt woest enthousiast van mij
:7
In potentie wel :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208177682
Oh ja, fijn @Troel dat je je alweer zo goed voelt!
pi_208177911
Kind naar zijn les gebracht, rondje gestiefeld, wat gedronken in de zon O+ nu thuis koffie en dan weer terug kind halen. Het is wel de leef hoor, dit.
pi_208177934
Zonnetje achter het raam is wel lekker warm O+
Zo'n dag dat ik niemand wil zien of wat dan ook, dus ik geniet van de zon met een serie, beetje Fok en Facebook...

(paar nachten niet en slecht geslapen. Nu goed geslapen, dus een beetje muf)
pi_208177944
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:11 schreef Clubsoda het volgende:
Kind naar zijn les gebracht, rondje gestiefeld, wat gedronken in de zon O+ nu thuis koffie en dan weer terug kind halen. Het is wel de leef hoor, dit.
Gestiefeld, wat een prachtig woord _O_

En de rest van je bericht is ook heerlijk
pi_208178332
Ik ben trouwens je boek aan het lezen, @Clubsoda!
En ik heb toevallig net een thesisstudent toegewezen gekregen die haar thesis schrijft bij één van je mede-auteurs :D
pi_208178539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben trouwens je boek aan het lezen, @:Clubsoda!
En ik heb toevallig net een thesisstudent toegewezen gekregen die haar thesis schrijft bij één van je mede-auteurs :D
Leuk, ik ben benieuwd hoe je het vindt! En mij mede-auteurs zijn nogal vertegenwoordigd in jouw contreien :o
pi_208178616
@Blues is er een volksuniversiteit in jouw (naburige) stad voor een cursus kunstgeschiedenis?
In het grote dorp verderop is een instituut vergelijkbaar met de volksuni met docenten uit de bevolking, die het leuk vinden om hun hobby of vak uit te dragen.
Dat varieert van creatief, muziek, toneel tot talen én kunstgeschiedenis.
Betaalbaar en overzichtelijk per kwartaal. Men zit er dan niet een jaar aan vast.
Check: Italiaans 4 x een kwartaal, toneel 😂 , autotechniek 5 lessen, koken ( per avond in te schrijven etc. Indonesisch koken. Turkse kookles etc.
Basiskennis noten lezen deed mn.X voordat ie ging toeteren.

Toen werd ik zelf nieuwsgierig: https://www.volksuniversi(...)sus-kunst-en-cultuur Ook online😉

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 28-02-2023 15:20:16 ]
pi_208178641
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Leuk, ik ben benieuwd hoe je het vindt! En mij mede-auteurs zijn nogal vertegenwoordigd in jouw contreien :o
Haha, dat is maar goed ook, aangezien ik nu bij twee uni's betrokken ben bij de master in jouw richting. Al ken ik jouw excollega's dan weer niet echt, ondanks dat ze dichtbij zitten, want uni en niet het ziekenhuis.. de naam van eentje ken ik van het congres waar we waren (mvz) en een ander dus van die thesisstudent (evdb), de rest eigenlijk niet..
  dinsdag 28 februari 2023 @ 15:15:29 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208178688
Ik heb weer een positieve test *O*

Kan je in plaats van super spreader ook super ontvanger zijn? :D
pi_208178718
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:15 schreef gcjoel het volgende:

Sooo waar kom jij die mensen tegen? Toch niet in Rotterdam, dan?
pi_208178724
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha, dat is maar goed ook, aangezien ik nu bij twee uni's betrokken ben bij de master in jouw richting. Al ken ik jouw excollega's dan weer niet echt, ondanks dat ze dichtbij zitten, want uni en niet het ziekenhuis.. de naam van eentje ken ik van het congres waar we waren (mvz) en een ander dus van die thesisstudent (evdb), de rest eigenlijk niet..
Iedereen van het ziekenhuis werkt ook bij de uni. Aan E heb je wel een goede hoor, als externe thesisbegeleider :Y
  dinsdag 28 februari 2023 @ 15:19:22 #223
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208178730
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:18 schreef AnneX het volgende:

[..]
Sooo waar kom jij die mensen tegen? Toch niet in Rotterdam, dan?
Ik heb daarna nog carnaval gevierd dinsdag, en ik zat donderdag in een uitverkocht theater en zaterdag nieste er iemand tegenover mij in de trein steeds ;(
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 15:20:51 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208178745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gestiefeld, wat een prachtig woord _O_

En de rest van je bericht is ook heerlijk
Ik blijf het leuk vinden dat het Groningse stevel en soepel in het Italiaans terug te vinden zijn: stivola en cipola :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208178750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik heb daarna nog carnaval gevierd dinsdag, en ik zat donderdag in een uitverkocht theater en zaterdag nieste er iemand tegenover mij in de trein steeds ;(
Nou zeg…hopelijk valt het mee.
Voorspoedig herstel 💐
  dinsdag 28 februari 2023 @ 15:22:31 #226
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208178758
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou zeg…hopelijk valt het mee.
Voorspoedig herstel 💐
Vorige keren ook alleen verkoudheidsklachten, nu hopelijk ook want ik ben een paar dagen alleen thuis.
Als ik nog zieliger wordt moet ik wel verzorgd worden :D
pi_208178801
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Iedereen van het ziekenhuis werkt ook bij de uni. Aan E heb je wel een goede hoor, als externe thesisbegeleider :Y
Oh, dan is het nog erger dat ik ze niet ken :D de namen nog niet eerder gehoord..

Da's fijn! Heb al een paar probleemgevallen dus ben wel toe aan dat mn nieuwe wel probleemloos zijn :+

Tot nu toe bevalt het boek me overigens! Nog niet bij jouw hoofdstuk :)
pi_208179216
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:15 schreef gcjoel het volgende:

Zeker carnaval gevierd ;)
pi_208179264
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik blijf het leuk vinden dat het Groningse stevel en soepel in het Italiaans terug te vinden zijn: stivola en cipola :D
Ik denk wat zegt ie nou, het Groningse stevel :?

Limburgs!
quote:
In het 20e-eeuwse Limburgs heerst s(j)tievel in het zuiden van Nederlands-Limburg en het zuiden en midden van Belgisch Limburg. De overige delen van Limburg hebben s(j)tevel
Maar diezelfde site zegt ook
quote:
In dialecten reikt stievel, stevel van Maastricht tot Groningen.
Dus we hebben allebei gelijk.

Wmb is stiefelen dan ook gewoon een Nederlands woord.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208179822
Nou, dat was twee uur van ons leven: van de ontvanger en van mij.
Nieuwe poging tot levering bloemenpost uitgesteld tot morgen.
Met een kruis door het tijdslot. 8)7
Sta ik daar met een verrassing. Jammer zeg.
pi_208179876
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 16:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik denk wat zegt ie nou, het Groningse stevel :?

Limburgs!
[..]
Maar diezelfde site zegt ook
[..]
Dus we hebben allebei gelijk.

Wmb is stiefelen dan ook gewoon een Nederlands woord.
Ik weet dat het een echt woord is. Alleen het is prachtig en te weinig gebruikt
pi_208179981
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:09 schreef AnneX het volgende:
@:Blues is er een volksuniversiteit in jouw (naburige) stad voor een cursus kunstgeschiedenis?
In het grote dorp verderop is een instituut vergelijkbaar met de volksuni met docenten uit de bevolking, die het leuk vinden om hun hobby of vak uit te dragen.
Dat varieert van creatief, muziek, toneel tot talen én kunstgeschiedenis.
Betaalbaar en overzichtelijk per kwartaal. Men zit er dan niet een jaar aan vast.
Check: Italiaans 4 x een kwartaal, toneel 😂 , autotechniek 5 lessen, koken ( per avond in te schrijven etc. Indonesisch koken. Turkse kookles etc.
Basiskennis noten lezen deed mn.X voordat ie ging toeteren.

Toen werd ik zelf nieuwsgierig: https://www.volksuniversi(...)sus-kunst-en-cultuur Ook online😉
Weet ik hoor en uiteraard al verschillende keren afgelopen jaren naar gekeken. Erg prijzig allemaal vind ik, en zó graag wil ik het dus dan weer niet.
Er is genoeg zelfstudie over te vinden en ik luister veel podcasts over o.a. kunst. Leer ik ook veel van *O*
pi_208180018
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Vorige keren ook alleen verkoudheidsklachten, nu hopelijk ook want ik ben een paar dagen alleen thuis.
Als ik nog zieliger wordt moet ik wel verzorgd worden :D
Oh balen, hopelijk blijft t daarbij.
pi_208180043
Ik had heerlijk in zonnetje gewandeld en in zonnetje gezeten langs de waterkant , geprobeerd schdochter te bellen maar die wil dat niet helaas, dus ik bel zoon over een tijdje wel hoe het gaat.
Lossssslaten maar.
Moeder-gen is o|O :D

Begonnen aan de serie Clarksons Farm. Leuk ^O^

En net lekker een dutje gedut omdat het kan O+
pi_208180136
Belde je je schoondochter om te praten over de echtelijke issues met je zoon? :o

Oef, als ik me dat als schoondochter inbeeld :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208180155
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Belde je je schoondochter om te praten over de echtelijke issues met je zoon? :o

Dat zou hier eerder averechts werken :D maar fijn als die relatie er onderling wel is dat dat kan.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 28 februari 2023 @ 17:14:34 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_208180185
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 17:02 schreef Blues het volgende:
Ik had heerlijk in zonnetje gewandeld en in zonnetje gezeten langs de waterkant , geprobeerd schdochter te bellen maar die wil dat niet helaas, dus ik bel zoon over een tijdje wel hoe het gaat.
Lossssslaten maar.
Moeder-gen is o|O :D

Begonnen aan de serie Clarksons Farm. Leuk ^O^

En net lekker een dutje gedut omdat het kan O+
Favoriete serie van dit moment.

Verder valt hrt me tegen hoe moeilijk het is om een haard fatsoenlijk, reukloos,snel heet, roetvrij, glas schoon en efficient te stoken. Zit nog best een leercurve in. Ik dacht hout erin en knallen. Maar nee.

Groetjes aan alle leuke mensen.
pi_208180243
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 17:10 schreef Vanyel het volgende:

Kan natuurlijk ook zijn om hart onder de riem te steken.

Toen ex en ik aan zijn ouders hadden verteld dat we even apart gingen wonen om te kijken of we verder wilden of niet, zijn zijn ouders ook een keer hier langs geweest en heeft ex toen met vader gewandeld en ik even met zijn moeder gekletst. Deels om te begrijpen wat er nou precies aan de hand was (want ex is niet zo spraakzaam/kon het niet zo duidelijk uitleggen), maar ook om mij te laten weten dat ik met ze kon praten als ik dat zou willen en dat ze geen kant zouden kiezen oid. Dat laatste vond ik erg fijn. Ik ben toch 6.5 jaar ook in hun leven geweest.
pi_208180255
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 17:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Kan natuurlijk ook zijn om hart onder de riem te steken.

Toen ex en ik aan zijn ouders hadden verteld dat we even apart gingen wonen om te kijken of we verder wilden of niet, zijn zijn ouders ook een keer hier langs geweest en heeft ex toen met vader gewandeld en ik even met zijn moeder gekletst. Deels om te begrijpen wat er nou precies aan de hand was (want ex is niet zo spraakzaam/kon het niet zo duidelijk uitleggen), maar ook om mij te laten weten dat ik met ze kon praten als ik dat zou willen en dat ze geen kant zouden kiezen oid. Dat laatste vond ik erg fijn. Ik ben toch 6.5 jaar ook in hun leven geweest.
Dit.
Precies dit.
pi_208180260
Dubbel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')