De ene coach is de andere niet. Budgetcoach is niet vergelijkbaar met leefstijlcoach.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:42 schreef Troel het volgende:
[..]
En eigenlijk is dat jammer, want als je het goed doet en goede kennis hebt, kun je echt nog wel een potje breken.
Liever halen ze alle 'coach-opleidingen' weg. En ik zag ook opleidingen van 79 euro ertussen staan. Dat is toch geen opleiding meer?
Ik zat er net wat over te lezen inderdaad, iets beter herzien wat er wel en niet binnenvalt is geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet lekker doen wat ze willen. Het maakt mij niets uit. Maar ik begreep dat er discussie is over sommige opleidingen en dat ze daarom deze ronde er al wat uit hebben gehaald, en dat ook de komende periode weer blijven controleren en er mogelijk nog meer uithalen. Dus dat voelt toch een beetje als het risico als het deze ronde niet lukt.
Uh, je hebt 50 mensen achter je zitten en een voertuig van een paar ton onder je kont die wat harder aan komt dan een Suzuki Altoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Soms denk ik ook dat ik gewoon"lekker " buschauffeur moet worden ofzo.. beetje rondrijden en geen verantwoordelijkheid..
Maar ja.. ik heb een hekel aan autorijden
quote:
Op mijn lijstje staat nog geen elektrotechneut waar ik woest enthousiast van word, dus:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ik kan dat.
Misschien kom ik volgend jaar ook wel op jouw klusjesmannenlijstje
hahaha ik wist precies wat je bedoelde met 'op blank gaan'. Ik heb dat een paar keer gehad toen mensen mij probeerden uit te leggen hoe mijn analoge camera werkt en hoe je die instelt voor de mooiste foto's. Gewoon ruis in mijn hoofd. Bzzzzzzzz.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:42 schreef Barreltje het volgende:
Oh @:vanyel wat een toffe keuze!
Ik heb een soort van blinde vlek voor alles wat daar mee te maken heeft.. ik heb het jarenlang geprobeerd om te begrijpen, vele jongens op het eiland hebben het geprobeerd me uit te leggen, maar nope.. na 10 minuten ga ik gewoon op blank ofzo..
Nu met al het werk gedoe denk ik overigens ook wel eens om gewoon iets totaal anders te gaan doen.. zus van vriendinnetje is op een gegeven moment van manager een loodgietersopleiding gaan doenen happy dat ze nu is!
Je begrijpt dat ik dit lees alsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Op mijn lijstje staat nog geen elektrotechneut waar ik woest enthousiast van word, dus:
Vroegah toen ik klein was wilde ik ook altijd buschauffeur wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hahaha ik wist precies wat je bedoelde met 'op blank gaan'. Ik heb dat een paar keer gehad toen mensen mij probeerden uit te leggen hoe mijn analoge camera werkt en hoe je die instelt voor de mooiste foto's. Gewoon ruis in mijn hoofd. Bzzzzzzzz.
Mijn nichtje is ineens op haar 40ste de opleiding voor buschauffeur gaan doen en is ontzettend gelukkig als buschauffeur. Elke dag is haar hobby nu(best een pittige opleiding overigens, want je moet ook examen doen in motortechniek etc)
Behangen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er ook een cursus logisch nadenken en leren van het verleden? Ik maak net voor de tweede keer een enorme fout. Nu heb ik heel veel extra werk en het moet vandaag af. Gelukkig is het niet zo dramatisch als de eerste keer maar sjezus. Soms vind ik mezelf echt zo ongelofelijk dom
Nee, een werkding. Ik heb alle telefoonabonnementen die via ons lopen per ongeluk aangepast dus nu moet ik ze allemaal handmatig terug aanpassenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, een werkding. Ik heb alle telefoonabonnementen die via ons lopen per ongeluk aangepast dus nu moet ik ze allemaal handmatig terug aanpassen
Oh, ook een lekkere actie zeg. Heel zonde van de tijd inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:38 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ik had gisteren een heel spreekuur in de toekomst laten verdwijnenniet goed opgelet en de verkeerde keuze gemaakt zodat alles 'in de buffer' stond.
MAAR WAAR IS DIE BUFFER DANNNNN![]()
![]()
ICT moeten bellen.... ik was het echt echt kwijt hoe dat ook alweer werkte.
Handmatig alles terug kunnen zetten maar ManManMan wat stom![]()
![]()
Zonde van de tijd allemaal.
Whut?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:52 schreef Myraela het volgende:
De hele datum voor het aanvragen van stapbudget is verplaatst.Dat was weer een ochtend van m'n leven.
Naar wanneer?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:52 schreef Myraela het volgende:
De hele datum voor het aanvragen van stapbudget is verplaatst.Dat was weer een ochtend van m'n leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |