veiligheid technisch is achterin het beste.. statistisch zijn daar de meeste overlevenden gezeten na een crash..quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Amsterdam-Zakynthos. Ik heb geen idee wat voor vliegtuig.
Ik heb stoelen op rij 29 van 32. Gangpad voor mij, midden voor J.
Transavia? 737-800 dan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Amsterdam-Zakynthos. Ik heb geen idee wat voor vliegtuig.
Ik heb stoelen op rij 29 van 32. Gangpad voor mij, midden voor J.
Goed gekozen dusquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
veiligheid technisch is achterin het beste.. statistisch zijn daar de meeste overlevenden gezeten na een crash..
achterin is OOK fijn omdat je vaak op vakantie vluchten ook achter uit mag stappen en dan ben je dus OOK snel het vliegtuig uit.
en met een beetje mazzel is de vlucht niet vol en heb je vaak achterin meer ruimte om wat breder te gaan zitten
jup!quote:
Achter mag je er niet altijd uit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Bij nooduitgang is duurder, je bent er bij een normale landing het laatst uit en dan kijk je naar de vleugel. Achterin het vliegtuig ben je er snel uit en is het goedkoop. Voorin heeft een prijs er tussenin.
Nog nooit gehad dat ze mijn tas gewogen hebben. Als het maar enigszins het juiste formaat is kijken ze nergens naar bij transavia.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is mij die twee tientjes wel waard.
Ik zag dat Transavia nu een maximaal totaal gewicht van 10kg handbagage+accessoire heeft?![]()
Zullen ze dat echt actief gaan wegen?
Nog een bespaar tip trouwens:quote:
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog een bespaar tip trouwens:
Niet vooraf je stoel boeken, gewoon op tijd online inchecken dan kan je al die normale stoelen gewoon gratis kiezen.
Maar dat is denk ik te laat voor nu
Dat kan eigenlijk altijd wel, ik heb nog nooit alleen hoeven zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.
Daarvoor heb ik extra betaald dat dat niet gebeurd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog nooit gehad dat ze mijn tas gewogen hebben. Als het maar enigszins het juiste formaat is kijken ze nergens naar bij transavia.
Alleen heb je bij die koffertjes grote kans dat hij het ruim in moet omdat het vliegtuig dan al vol is.
Oh ja dat kan ook nogquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik extra betaald dat dat niet gebeurd.
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.
Als we er niet achterin uit mogen, is dat met 32*6 stoelen ook niet zo'n probleem. Dan wachten we toch gewoon even. Prima hoor. We moeten toch op de bagage wachten dus waar je wacht maakt niet zo veel uit lijkt me.
Haha ja dit is wel echt drama, altijd als ik naar mijn zusje ga is dat zonder bagage en dus ook mijn tactiek.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.
Ik heb geen bagage waarop ik moet wachten.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk altijd wel, ik heb nog nooit alleen hoeven zitten.
wel gek dat je terug nog niet kon kiezen trouwens![]()
Ik boekte voorheen altijd die nooduitgang stoelen, zo lekker die beenruimte. Maar vind het gewoon niet meer waard, het is zo duur geworden.
edit:
iedereen weet dat je eerder op je bestemming bent als je eerder het vliegtuig in of uit kan
https://speld.nl/2017/09/(...)t-ze-eerder-aankomt/
Oh ja, we hebben een huurauto. Ach ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.
Ik heb geen bagage waarop ik moet wachten.
Afhankelijk van de vlucht wordt alleen de vooringang gebruikt. Ik heb altijd een voorkeur voor voorin zitten, dan ben je er meestal sneller uit....quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Bij nooduitgang is duurder, je bent er bij een normale landing het laatst uit en dan kijk je naar de vleugel. Achterin het vliegtuig ben je er snel uit en is het goedkoop. Voorin heeft een prijs er tussenin.
Nee voorheen was het 15 euro per enkele reis dat vond ik nog wel acceptabel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga echt niet 100 euro meer betalen voor wat beenruimte. Zo lang zijn we niet en zo lang is de vlucht niet.
Met mijn ex ging ik naar Isla Margarita en toen zaten we dus apart voor 9 uur. Was niet heel fijn.
Je kunt 6 weken van te voren je stoelen regelen. De terugreis is nog verder weg, daarom kan ik nu de stoelen nog niet kiezen.
Zo, je hebt duidelijk ramen aan de zonkantquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Het is hier gewoon al 19,5 graden zonder dat de verwarming aan staat![]()
Note to self, voor de zomer zonwering regelen
Wanneer gaan jullie?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben een huurauto. Ach ja.
Dit is toch niet te geloven?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:07 schreef AnneX het volgende:
Oops. Voorheen in de lange benen rij annex nooduitgang.
Is onbetaalbaar geworden, begrijp ik.
De soap van bloemenpost: 3e keer mislukt.![]()
Site zegt “afgeleverd” Ontvanger zegt: “niks in de brievenbus”.
Leverancier zoekt het uit.
#wordt vervolgd.
22,5°C en verwarming staat op 18°Cquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Het is hier gewoon al 19,5 graden zonder dat de verwarming aan staat![]()
Note to self, voor de zomer zonwering regelen
Precies. Geen zin om te haasten hoor. We gaan 12 april geloof ik. Dat is alweer snel ineensquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie?
Vakantie begint met je koffer inpakken... relax en neem lekker overal de tijd voor. Kompgoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |