En dat is ook zo plakkerig. Waardeloos opruimen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart het hele huis ligt vol met die make-uw glitters
Ik hoop nu heel erg dat charlotte blijft alleen al om haar kop te zien dat ze er nog blijftquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Chiara: ik hoop, dat het loopt zoals je verwacht
Ze bedoelt denk ik zoals IK verwacht want het is eigenlijk haar nominatiequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Chiara: ik hoop, dat het loopt zoals je verwacht
Chiara hoeft Charlotte er niet uit hoor (en dat zal ze ook niet verwachten).quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop nu heel erg dat charlotte blijft alleen al om haar kop te zien dat ze er nog blijft
Dit x 2 Belgen in de finale 😂quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is sluw. Ze heeft in de badkamer laten uitschijnen dat ze weet dat Lindsey dit gaat verliezen maar heeft dat niet tegen Mich gezegd om hem te laten geloven dat Ali of Charlotte verliest. Met exit Lindsey is ze de Nederlandse finaliste
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop nu heel erg dat charlotte blijft alleen al om haar kop te zien dat ze er nog blijft
Juistem....quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is sluw. Ze heeft in de badkamer laten uitschijnen dat ze weet dat Lindsey dit gaat verliezen maar heeft dat niet tegen Mich gezegd om hem te laten geloven dat Ali of Charlotte verliest. Met exit Lindsey is ze de Nederlandse finaliste
Met blauwe kamer nomineren had hij nog meer nieuwe vijanden gemaakt. Met Jason als veilige keuze nomineren had hij vijanden bij de kijker gemaakt. Wat hij gedaan heeft was de enigste logische keuze.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:30 schreef -river- het volgende:
MA heeft geen vriendjes gemaakt met deze nominaties.
Dat gebeurt niet.....finale zonder nederlanders......niemand die dan nog kijkt. En dan de finale in nederland houden tussen twee belgen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dit x 2 Belgen in de finale 😂
Ik denk eerder dat ie geen vriendjes heeft gemaakt met zijn onverwachte aanval naar Lot. Iedereen was gespannen over hoe Rob zou reageren, maar het vuurwerk kwam uit een andere hoek.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:30 schreef -river- het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:28 schreef ledn81 het volgende:
Sumo Security is terug![]()
[ afbeelding ]
BB was anders duidelijk, je speelt voor jezelf en het is niet kamer tegen kamer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Met blauwe kamer nomineren had hij nog meer nieuwe vijanden gemaakt. Met Jason als veilige keuze nomineren had hij vijanden bij de kijker gemaakt. Wat hij gedaan heeft was de enigste logische keuze.
Hij mag niet...quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Rob zegt tegen Charlotte “dit zijn niet je laatste dagen” en meteen stream switch. Rob weet meer
ow ja wel hoor, ik heb 1 favoriet en dat is een belg en een favoriet en dat is een nederlander.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet.....finale zonder nederlanders......niemand die dan nog kijkt. En dan de finale in nederland houden tussen twee belgen.
Zou echt leuk zijn want dan gaat hij heel alleen zijn want Chiara zal dan ook uit zijn buurt blijven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Rob zegt tegen Charlotte “dit zijn niet je laatste dagen” en meteen stream switch. Rob weet meer
Dat was ook onbeschoft van hem.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie geen vriendjes heeft gemaakt met zijn onverwachte aanval naar Lot. Iedereen was gespannen over hoe Rob zou reageren, maar het vuurwerk kwam uit een andere hoek.
Eehhmm... waarom niet? Ik zie dit niet als een BE/NL strijd hoor?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet.....finale zonder nederlanders......niemand die dan nog kijkt. En dan de finale in nederland houden tussen twee belgen.
Dit dus. Slaat nergens op om niet meer te kijken omdat er geen landgenoot in de finale zitquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ow ja wel hoor, ik heb 1 favoriet en dat is een belg en een favoriet en dat is een nederlander.
Jason en Bart. Dus al Bart overblijft met een andere belg, dan ga ik de finale gewoon kijken.
En jij hebt de verwachting dat FEBO dat nu al laat gebeuren?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef ben34567 het volgende:
bij de eerst BE/NL BB had ik dit wel. De laatste 2 absoluut niet, maar ik vind de belgen gewoon leuk dit seizoen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... waarom niet? Ik zie dit niet als een BE/NL strijd hoor?
Als Rob weg gaat, is er ook al 1 finalist bekend. We komen op een punt dat het nu eenmaal zo is. De verhouding Belgen/Nederlanders is nou eenmaal zo nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En jij hebt de verwachting dat FEBO dat nu al laat gebeuren?
Ik vind mensen leuk om wie ze zijn, niet om waar ze vandaan komen. Vorig jaar had ik kristof op 1 en salar op 2. 2021 had ik Michel op 1 en Liese op 2.. BE of NL boeit mij totaal niet...quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
bij de eerst BE/NL BB had ik dit wel. De laatste 2 absoluut niet, maar ik vind de belgen gewoon leuk dit seizoen.
Ik had het over Charlotte niet over uquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou ik ben absoluut niet druk, daar heb ik de energie niet eens voor
Als je goed meeleest typ ik ern uurtje...(mijn meningen) en daarna ze ik de rest van de dag niks... want dan rust/slaap ik
Het is geheel de vraag wat het contigent aan Jason stemmers gaat doen. Jason is goed met Ali en aardig met Charlot en Lindsey.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Zie op veel polls (Twitter/Facebook) dat Ali de meeste stemmen krijgt om te blijven..
Tuurlijk maar het is toch elke keer om beide zenders een leuke finale te geven.....er is genoeg geld mee gemoeid.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ow ja wel hoor, ik heb 1 favoriet en dat is een belg en een favoriet en dat is een nederlander.
Jason en Bart. Dus al Bart overblijft met een andere belg, dan ga ik de finale gewoon kijken.
Nou mij wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:30 schreef -river- het volgende:
Ik heb de laatste 3 keer meteen gestemd en knapte daarna zo af op sommige mensen. Lesje geleerd. Ik wacht dit keer ook even met stemmenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
Het is geheel de vraag wat het contigent aan Jason stemmers gaat doen. Jason is goed met Ali en aardig met Charlot en Lindsey.
Ik zelf ben er nog niet uit wat ik ga stemmen. Laat het even afhangen hoe vuil de 3 genomineerde gaan doen.
Daarom mag Rob ook niet vertrekken van de Febo.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:36 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Als Rob weg gaat, is er ook al 1 finalist bekend. We komen op een punt dat het nu eenmaal zo is. De verhouding Belgen/Nederlanders is nou eenmaal zo nu
Rob dénkt altijd wel alles al te weten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Hij wilde ook al niet meer op dezelfde kamer slapenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Rob wil niet met Michel Angelo praten wat een kinderachtige reactie
Ik vind rob een sjaggoman maar hierin snap ik hem wel. M.a. gunt hem niet zijn daggeld en net vertrek. Chiara verdedigt hem nog die muts.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
En dat zegt hij de enige volwassene.....quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik óók hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die reactie snap ik dan wel, niet dat ik het liever anders zie hoor, mooie streams ditquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Nominatie van die 3 personen maakt me niet uit is het spel. Maar die aanval naar charlotte was niet nodig. Wie is hij om te beslissen wat iemand voelt en zegt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Op ali mag blijven gestemd
[..]
Nou mij wel hoor
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Gm Cos
hebben ze nu al officieel via BB gehoord wie er op de bank zitten ?
Nee maar omdat Ali een veel grote sfeermaker is dan Lindsey denk ik wel dat ze het eenmalig door de vingers zien en niet manipuleren. Dat Chiara al in de finale zit maakt niet veel uit want bij exit Rob zit Jason ook al in de finale. Daarna wordt het wel spannend genoeg tussen de Belgische deelnemers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En jij hebt de verwachting dat FEBO dat nu al laat gebeuren?
Hij mag niet van de Febo.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Rob doet helemaal niets meer, die gaat nog een dag op de bank zitten en dan naar de camping
Gun ik um ook niequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind rob een sjaggoman maar hierin snap ik hem wel. M.a. gunt hem niet zijn daggeld en net vertrek. Chiara verdedigt hem nog die muts.
Hijs wel consequentquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Rob doet helemaal niets meer, die gaat nog een dag op de bank zitten en dan naar de camping
Weer een stijve nek. Gisteren bij het nieuws over een carnavalsuitzending was daar niets meer van te zien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte : "Ik had gelijk he, dat ik erop zou staan"![]()
Rob denkt.. loop naar de maan. of walk to the moon![]()
[ afbeelding ]
Hij vertelde gisteravond al aan Chiara dat hij geen zin had in de target van Jason op zijn rug. Hij zei dat Ali die nu wel had vanwege zijn stem op Jason. Nu denk ik niet dat Jason echt zo denkt. Maar als hij Jason genomineerd zou hebben en MA komt er weer een keer op dan heb je een grote hoeveelheid mensen tegen je. Het gebruiken van Jason om de hut leeg te spelen is misschien helemaal niet zo verstandig.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Met blauwe kamer nomineren had hij nog meer nieuwe vijanden gemaakt. Met Jason als veilige keuze nomineren had hij vijanden bij de kijker gemaakt. Wat hij gedaan heeft was de enigste logische keuze.
Misschien is hij al aan het dementeren?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat zegt hij de enige volwassene.....
Ja maar ik vond die Belgen gewoon echt niet leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind mensen leuk om wie ze zijn, niet om waar ze vandaan komen. Vorig jaar had ik kristof op 1 en salar op 2. 2021 had ik Michel op 1 en Liese op 2.. BE of NL boeit mij totaal niet...
vreselijk wat een ellendequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Terwijl hij nu weer last heeft van zijn nek
Lappie erbij halenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Terwijl hij nu weer last heeft van zijn nek
Hou op hoor, ik schiet nu dus weer in de lachquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vreselijk wat een ellende
![]()
lag dubbel om Gert Verhulst /Belg mbt comment
Voor de safe vote.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom wil iedereen jason er maar op gooien.
Lindsey deed dit in overleg ook kreeg ze die kaart ervoor dat wist ze ook!
Ik vind de belgen dit jaar echt zwak. Te veel clowns en showpony's.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar ik vond die Belgen gewoon echt niet leuk.
Ik was voor Jill en seizoen daarna voor Salar.
Wel grappig dat mijn favoriet altijd heeft gewonnen
Ik heb er nu twee, jason of Bart
Omdat die er niet uit gestemd wordt. Dus de kans dat degene gaat die jij weg wil hebben is groter.. Totdat dat een x mis gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom wil iedereen jason er maar op gooien.
Lindsey deed dit in overleg ook kreeg ze die kaart ervoor dat wist ze ook!
Hij wilde haar erop zetten om Ali eruit te spelen dit is wat hij in die kamer zei en zij ging akkoordquote:
It's about timequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:54 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat Ali vertrekt zaterdag..
Daarom had hij jason dus niet gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Omdat die er niet uit gestemd wordt. Dus de kans dat degene gaat die jij weg wil hebben is groter.. Totdat dat een x mis gaat.
Dan is Ias direct een vogel voor de kat. Die sluit niet echt bij iemand aan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:54 schreef Hznootje het volgende:
Prima toch..Vind niks aan dat joch, voegt ook niks toequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan is Ias direct een vogel voor de kat. Die sluit niet echt bij iemand aan.
Yepquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat fluisterde chiara nou weer, goed gedaan ofzo iets
ze speelt het slimquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:57 schreef Ireth het volgende:
Chiara fluisteren tegen MA "je hebt het goed gedaan"
De bitch is happy, die ziet Lindsey al op de drempel van buiten staan en zijzelf op de drempel van de finale.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:58 schreef Jockari het volgende:
Naar de buiten Game Area Misleid daar de SL
Ja zit hier met hetzelfde probleem.. hoop nog steeds op een twist of dat rob eindelijk doet wat hij al paar dagen loopt te bleren..quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:58 schreef -river- het volgende:
Ik weet voor het eerst niet op wie ik zal stemmen.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:54 schreef Hznootje het volgende:
Eenmaal de nominaties op de site staan komt er geen twist meer. Enige dat je kan hopen is dat er geen exit komt door Rob maar dat de verliezer volgende week genomineerd is. Maar dan nog moet er een dubbele exit komen door de vervroegde finale en deze week is daar perfect voor.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja zit hier met hetzelfde probleem.. hoop nog steeds op een twist of dat rob eindelijk doet wat hij al paar dagen loopt te bleren..
Klopt , ik hoop tegen beter weten in op een twist.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Eenmaal de nominaties op de site staan komt er geen twist meer. Enige dat je kan hopen is dat er geen exit komt door Rob maar dat de verliezer volgende week genomineerd is.
ah jij tikt m ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali ; ben jij wel oprecht chiara
wist je echt niets van deze ban
ben je zeker
Chi; nee echt niet ik ben zeker
Ali ; ik had het niet verwacht
echt niet
Ik vind het heel vervelend zo te moeten stemmen. Slaat echt nergens op die NL/BE regelquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef -river- het volgende:
Ali is grappig en charlotte zit een goed hart in maar denk op lindsey omdat ik chiara de finale niet gun.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Eng dat ze zo makkelijk kan liegen
en laat zich weer inpalmen door haar nu zalvende stemmetje en 'eerlijkheid'quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Oh oh Ali heeft de slang door
eng meisjequote:Op donderdag 23 februari 2023 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ali zegt ben je oprecht tegen me ja zegt chiara ik wist nergens van. Ze liegt keihard nu tegen ali. Hij trapt dus in haar leugens want 'm.a. heeft dit met haar besproken. Wij hebben dat ook gezien dus komt altijd uit.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ali zegt ben je oprecht tegen me ja zegt chiara ik wist nergens van. Ze liegt keihard nu tegen ali. Hij trapt dus in haar leugens want 'm.a. heeft dit met haar besproken. Wij hebben dat ook gezien dus komt altijd uit.
ja, voorgesprekjes met mimi gehad.. dit was wat zij ook wilde nomineren. Ze heeft mimi goed bespeeld ookquote:
Daar komt ze toch wel, Lindsey gaat er eerder uit dan chiara. Maar hoe leuk zou het zijn om chiara in de finale te hebben waarin ze dan verpletterd wordt door Jasonquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef -river- het volgende:
Ali is grappig en charlotte zit een goed hart in maar denk op lindsey omdat ik chiara de finale niet gun.
Keihard liegen niet te geloven en dan nog niet weten waarom mensen zo slecht over haar denken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:05 schreef ben34567 het volgende:
Ali : "Ik denk dat je niet oprecht bent met mij Chiara"
Chiara : "Kijk in mijn ogen zou ik tegen u liegen ?"
![]()
ali likes maar niet op deze manier, geen plezier ervanquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali ..gozert wrd ff wakker
ze naait je keihard
laat je verstand spreken niet je tollie
deze ochtend ook al . Deed alsof hij niet wist wat een muggenbult wasquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:06 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "dan ben je naief"
Ali : "Naief, wat betekent dat?"![]()
Ik wilde bijna op hem stemmen, maar dat domme spelletje dat ie niet weet wat dat soort woorden betekenen ben ik ook wel beetje zat
Inderdaad, domme chickquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:06 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nee Chiara. Dat is niet de definitie van naļef
Ik weet niet hoe lang hij al in belgie woont en de nederlandse taal machtig is? Of belgische taalquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
deze ochtend ook al . Deed alsof hij niet wist wat een muggenbult was
chiara = goede leraresquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:06 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nee Chiara. Dat is niet de definitie van naļef
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:04 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik vind het heel vervelend zo te moeten stemmen. Slaat echt nergens op die NL/BE regel
Sterke eigenschap in het spel. Ze speelt al haar tegenstanders weg zonder ook maar een keer genomineerd te zijn geweest of zelf PON te hebben gewonnen. Natuurlijk gebruikt ze haar looks om mannen voor zich te krijgen anders had Ali haar toen genomineerd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Hierom wat chiara nu doet bij ali mag ik haar niet zo. Dat manipuleren van mensen.
precies.. oh wij noemen dat muggenbeet... Maargoed dat weten de belgen in de COS beter, of muggenbult echt een gek woord is in belgie?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
deze ochtend ook al . Deed alsof hij niet wist wat een muggenbult was
Wat wel kan is dat rob gaat vandaag/morgen.. en dat ze dan in de live zeggen goed nieuws door rob zijn vertrek hoeft er vandaag niemand te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Eenmaal de nominaties op de site staan komt er geen twist meer. Enige dat je kan hopen is dat er geen exit komt door Rob maar dat de verliezer volgende week genomineerd is. Maar dan nog moet er een dubbele exit komen door de vervroegde finale en deze week is daar perfect voor.
In Belgie "muggenbeet"quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
precies.. oh wij noemen dat muggenbeet... Maargoed dat weten de belgen in de COS beter, of muggenbult echt een gek woord is in belgie?
Ik ken vrij veel Turkse mensen die dit ook niet zouden weten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:06 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "dan ben je naief"
Ali : "Naief, wat betekent dat?"![]()
Ik wilde bijna op hem stemmen, maar dat domme spelletje dat ie niet weet wat dat soort woorden betekenen ben ik ook wel beetje zat
en als iemand muggenbult tegen je zou zeggen, dan kijk je alsof je water ziet branden en heb je geen idee wat iemand bedoeld?quote:
Er wordt gebouwd/gewerkt aan de overkant van de straatquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:11 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Wat zijn ze buiten aan het laden en lossen joh?
Mij ook niet, maar het waren bij alle tweeseizoenen twee belgen en twee nederlanders. Pas op het laatst ging er 1 belg en 1Nederlander eruit. Jill en Nick en toen werd het Salar en kristof dacht ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind mensen leuk om wie ze zijn, niet om waar ze vandaan komen. Vorig jaar had ik kristof op 1 en salar op 2. 2021 had ik Michel op 1 en Liese op 2.. BE of NL boeit mij totaal niet...
anti decubitus bed voor robquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:11 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Wat zijn ze buiten aan het laden en lossen joh?
Als je het in het Turks vertaald dan weet hij het wel. Zijn moeilijke woorden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken vrij veel Turkse mensen die dit ook niet zouden weten hoor
Die Ali begrijpt dat toch niet, daar is 'm te loemp voor.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
chiara wilt ali oppeppen in 1 zin zegt ze charlotte is een sterke speler die gaat er niet uit en andere zin vertelt ze hem lindsey in gezet is omdat hij weet ( mimi) dat het een sterkte speler is ( ik ben zelf even de draad kwijt) maar ze lulde der zelf vast dat lindsey er niet uitgaat en charlotte dus dat ali weinig kans maakt
Dan is het hele TV momentum weg. Zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat wel kan is dat rob gaat vandaag/morgen.. en dat ze dan in de live zeggen goed nieuws door rob zijn vertrek hoeft er vandaag niemand te gaan
ja nee idd maar ze lulde der eigen helemaal tegen ik kon het helaas niet goed formuleren meer was haar tekst even kwijt misschien heeft iemand een filmpje ervanquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die Ali begrijpt dat toch niet, daar is 'm te loemp voor.
Hebben ze in het verleden wel eens eerder gedaan...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is het hele TV momentum weg. Zie ik niet gebeuren.
Daarom is het een naar kindquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker denigrerend het is heel bijzonder hoe hij denkt wilde Chiara zeggen over Ali
Ja dat bedoel ik. Hij zal de betekenis vast kennen, maar niet verpakt als "naļef ".quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als je het in het Turks vertaald dan weet hij het wel. Zijn moeilijke woorden.
Dat lijkt me dan beter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hebben ze in het verleden wel eens eerder gedaan...
Of ze houden rob eron tot zaterdag en dan mag hij exit ipv genomineerden
Oke,wel fijn dat Lyn erop staat,lekker moven die bullebakquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat blijft een vraag
zie nog nergens een koffer
hij bulkt van wel
Als ik daar zou zitten zou ik ook echt naar hem en Bart gaan voor advies. Rationele kalme mannen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:24 schreef b_engeltje het volgende:
Jason heeft wel gelijk
Ik denk dat ali goeie kans maakt to lindsey
Vorig week hebben de charlotte fans lindsey erin gehouden
Deze moeten nu op charlotte stemmen...dus krijg ali meer stemmen
Bij de bank van vorige week vergat men ali veilig te stellen en stemde men alleen op chairon en lindsey
Vandaar dat ali nuet als populairste uit de bus kwam
Bart kan dat idd ook, alleen heb ik bij hem toch meer het idee dat ie een dubbele agenda heeft en altijd vanuit zijn eigen winst zal redeneren. Bij Jason heb ik dat gevoel totaal niet..quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Als ik daar zou zitten zou ik ook echt naar hem en Bart gaan voor advies. Rationele kalme mannen.
Daar issie niet de enige in hé?? Vergeet Lot en Rob nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:25 schreef Jockari het volgende:
Ali vol zelfmedelijden. Wieberen zeg ik.
Uw Vlaamse vlag zegt genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:25 schreef Jockari het volgende:
ik heb zitten terug lezen in de cos, maar begrijp ik goed dat rob niet echt boos is geworden?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar issie niet de enige in hé?? Vergeet Lot en Rob niet
Ik 2x charlotte vooral om chiara haar kop te zien als ze blijftquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:27 schreef Monique___ het volgende:
1x chacha 1x ali, linds maar terug naar gangstatown
d ris er 1 die met kop en schouders uitsteekt mbt zelf medelijdenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:25 schreef Jockari het volgende:
Die kreeg de kans niet, MA trok gelijk zijn scheur openquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb zitten terug lezen in de cos, maar begrijp ik goed dat rob niet echt boos is geworden?
ja ik hooop voor het spel dat charlotte erin blijft, gewoon ook voor het koppie van chiara hahaquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik 2x charlotte vooral om chiara haar kop te zien als ze blijft
zat ook op scherpquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb zitten terug lezen in de cos, maar begrijp ik goed dat rob niet echt boos is geworden?
die ligt op het schootje bij chiara, denk dat hij het niet zo erg vindt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
MichelAngelo gaat zaterdag huilen ! Want Lindsey gaat weg.
dat heet voorrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte was van te voren aan het zeuren over het er op staan. Maar nu is het ali die zeurt.
En dat mogen ze, hebben ze alle recht toe. Ze zitten er tenslotte allemaal om als winnaar naar buiten te stappen...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte was van te voren aan het zeuren over het er op staan. Maar nu is het ali die zeurt.
Die blijft deze week ook nog welquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zat ook op scherp
komt misschien nog
houd moed
En jason weet dit dat die kaart ooit word uitgespeeldquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die blijft deze week ook nog wel
Charlotte vs jason dan word het kielekiele
ali is nu op stream 1,2,quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:32 schreef ben34567 het volgende:
Ali zeurt op een fijne en doordachte manier.
Charlotte : "OMG please productie save me!! Mijn mama moet 8 uur rijden en het is mijn verjaardag binnen twee weken!! Het is toch zo oneerlijk dat ik geen vrijstelling krijg fucking hell !!"
Dit vertelt het wel zo'n beetje allemaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:32 schreef ben34567 het volgende:
Ali zeurt op een fijne en doordachte manier.
Charlotte : "OMG please productie save me!! Mijn mama moet 8 uur rijden en het is mijn verjaardag binnen twee weken!! Het is toch zo oneerlijk dat ik geen vrijstelling krijg fucking hell !!"
Hoop toch zo dat hij een keer genomineerd wordt en in grote angst zit, of zal papa en mama er heel veel stemmen voor overhebben....quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die ligt op het schootje bij chiara, denk dat hij het niet zo erg vindt.
Nou als je een eigen carnaval kar hebt denk ik toch dat mich ook veel fans heeftquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop toch zo dat hij een keer genomineerd wordt en in grote angst zit, of zal papa en mama er heel veel stemmen voor overhebben....
nou zo'n kar zegt niets he ..koop je gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou als je een eigen carnaval kar hebt denk ik toch dat mich ook veel fans heeft
Paps hoeft maar een kennis te hebben die elk jaar met zo'n kar rijdt,die schuif je een paar briefjes toe, en whoppa.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou als je een eigen carnaval kar hebt denk ik toch dat mich ook veel fans heeft
Dat bedoel ik eigenlijk ook......ze zullen er ook wel werk van maken..quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mij ook. Werd tijd dat die aanstelster een keer op haar nummer werd gezet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Op ali mag blijven gestemd
[..]
Nou mij wel hoor
leuk alleen eind van gesprek mee krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob en MA hebben een gesprek
Hij geeft MA een knuffel, je bent een topvent aldus Rob
En straks op de bank loopt ligt ie weer te schelden op MA...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
Rob vind 'm.a. nog steeds een topvent.
we hebben het gejinxtquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zat ook op scherp
komt misschien nog
houd moed
Moėt ingespoten?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:40 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO heeft blijkbaar Rob wat moet ingesproken
Denk ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Nu
die vvieze man is dus bij Febo geweest
dus gaat zaterdag ....
rest kan blijven
mark my words
als een blad aan de boom gedraaid
paar keer roepen
"ik mag verder niets zeggen ""
Ja zo klonk het welquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Nu
dus gaat zaterdag ....
rest kan blijven
mark my words
paar keer roepen
Michelangelo schijt dan in ze broek 😁 doelwit nummer 1quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ke dan
Rob vertrekt zaterdag
rest blijft van de bank
wat een leuke tv joh
Ik stem op Ali en Lindsey omdat ik Chiara niet in de finale wil. Maar dat zal me wel niet lukken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hij legt het nu keurig uitquote:
Dat heet een sterke spelerquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Hierom wat chiara nu doet bij ali mag ik haar niet zo. Dat manipuleren van mensen.
🤮🥴 nou zaterdag geen tv BB voor mij...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ke dan
Rob vertrekt zaterdag
rest blijft van de bank
wat een leuke tv joh
< ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:44 schreef Kayro het volgende:
[..]
🤮🥴 nou zaterdag geen tv BB voor mij...
Daar heb ik het niet overquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hij legt het nu keurig uit
Hij heeft nu de pon en moet nu de kans grijpen de sterke spelers eruit te stemmen
Dat geloof ik niet. Er zullen er vast twee uitgaan. Rob en een van de genomineerden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:44 schreef Kayro het volgende:
[..]
🤮🥴 nou zaterdag geen tv BB voor mij...
Dat is het meeste aannemelijke danquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Er zullen er vast twee uitgaan. Rob en een van de genomineerden.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat BB iets tegen Rob heeft gezegd over wat er met de andere genomineerden zou gebeuren. Wellicht alleen dat hij zelf naar huis mag (en nog wat centjes krijgt, vandaar zn humeur).quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vnd er nu geen kutt meer aan
Rob zn zin .. mag vertrekken zaterdag
rest blijft
bah bah bah
zo zie je maar
lamzakkken ,zeiken,
betaald gewoon uit
zum kotsen
wrom krijgt die lamzak een podium???quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Er zullen er vast twee uitgaan. Rob en een van de genomineerden.
kdenk ut ook, daarom ploft ie niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Nu
dus gaat zaterdag ....
rest kan blijven
mark my words
paar keer roepen
Hij wil leraar Nederlands worden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk niet dat Ali speelt dat hij sommige woorden niet weet.
Turks blijft zijn moedertaal, en het belangrijkste is NL kunnen spreken om in alledaagse dingen mee te kunnen. Maar een super uitgebreide woordenschat hebben is niet belangrijk. Naļef is een gekend woord, maar zelf Chiara kon het niet uitleggen
Hij heeft 24 uur gekregen dacht ik? Morgenochtend 11 uur dan zo ongeveer toch...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrom krijgt die lamzak een podium???
loopt al weken het hele spel te verzieken
en nu ook de live ?
wat een wegtrekker
Wie moet hij anders zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Hoylei het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bart is wie hij is?
Das waarschijnlijk ook de reden dat hij zo opgewekt uit de dbk kwam net.. opeens was alles weer okequote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kdenk ut ook, daarom ploft ie niet.
Zal wel halve zak geld mee krijgen voor watbij de sleurhut weg te tikken
Nee de live denk dan hoeven de genomineerde niet wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft 24 uur gekregen dacht ik? Morgenochtend 11 uur dan zo ongeveer toch...
Dįt kunnen ze dus nooit verantwoorden naar de overige spelers. Hij zal gewoon genomineerd kunnen worden, hij gaat er toch niet uit...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:47 schreef b_engeltje het volgende:
Als rob vrijwillig gaat zaterdag
Is jason door
Kan hij niet meer genomineerd worden
Kunnen ze hem niet meer als troef gebruiken
Waarschijnlijk baalt charlotte dan... want dan is de finale niet zomaar gewonnen voor haar
ik heb al vaker gezegd, als je mee doet aan dit spel, moet je de basis regels bezitten om het eind te halen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sterke eigenschap in het spel. Ze speelt al haar tegenstanders weg zonder ook maar een keer genomineerd te zijn geweest of zelf PON te hebben gewonnen. Natuurlijk gebruikt ze haar looks om mannen voor zich te krijgen anders had Ali haar toen genomineerd.
Dat zeiden jullie ook bij Chelsea.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
MichelAngelo gaat zaterdag huilen ! Want Lindsey gaat weg.
Maar dat betekent niet dat je nu direct gelijk meteen alles moet weten? Alles is een leerproces? En hij is nog in opleiding.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij wil leraar Nederlands worden.
Dan lijkt het me toch belangrijk dat je Nederlandse woorden kent?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over![]()
![]()
MA heeft de uitbarsting van Rob voor ons verpest door zelf uit zijn maatje 164 te schieten tegen Lot...
Nee hoor was vorigjasr met nouchine ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dįt kunnen ze dus nooit verantwoorden naar de overige spelers. Hij zal gewoon genomineerd kunnen worden, hij gaat er toch niet uit...
iets met diversiteit uit de maatschappij erin moeten latenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrom krijgt die lamzak een podium???
loopt al weken het hele spel te verzieken
en nu ook de live ?
wat een wegtrekker
Jawel, gaat er gewoon 1 uit anders was de pon voor niks en hebben ze in de finale 1 bewoner te veel. Vorig jaar zijn er ook 2 uitgegaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee de live denk dan hoeven de genomineerde niet weg
Hij mag alleen niet mee doen met de pon..de rest mag hij gewoon doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:52 schreef Hoylei het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat Lindsey en Rob naar huis gaan zaterdag. Dan zijn de helft van de laatste 4 al bekend. Stel je voor dat Jason dan niet meer met de spelletjes mee mag doen de komende weken
Hij moet toch nog eerst naar school. Hij is het nog niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij wil leraar Nederlands worden.
Dan lijkt het me toch belangrijk dat je Nederlandse woorden kent?
geld maakt rauwe bonen zoetquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Das waarschijnlijk ook de reden dat hij zo opgewekt uit de dbk kwam net.. opeens was alles weer oke
Dat was toen er nog maar 5 ofzo in zaten. Niet met 10..quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hoor was vorigjasr met nouchine ook
Als je door bent dus de laatste van je land .. dan is jason de laatste nl man ..kan je niet meer genomineerd worden
Ja maar daar gingen de exits gelijk opquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was toen er nog maar 5 ofzo in zaten. Niet met 10..
die heeft de 60 plussers flink int uitbakkie gegooidquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iets met diversiteit uit de maatschappij erin moeten latenrob was lokkertje met oudste man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |