Jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Gm Cos
hebben ze nu al officieel via BB gehoord wie er op de bank zitten ?
Nee maar omdat Ali een veel grote sfeermaker is dan Lindsey denk ik wel dat ze het eenmalig door de vingers zien en niet manipuleren. Dat Chiara al in de finale zit maakt niet veel uit want bij exit Rob zit Jason ook al in de finale. Daarna wordt het wel spannend genoeg tussen de Belgische deelnemers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En jij hebt de verwachting dat FEBO dat nu al laat gebeuren?
Hij mag niet van de Febo.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Rob doet helemaal niets meer, die gaat nog een dag op de bank zitten en dan naar de camping
Gun ik um ook niequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind rob een sjaggoman maar hierin snap ik hem wel. M.a. gunt hem niet zijn daggeld en net vertrek. Chiara verdedigt hem nog die muts.
Hijs wel consequentquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Rob doet helemaal niets meer, die gaat nog een dag op de bank zitten en dan naar de camping
Weer een stijve nek. Gisteren bij het nieuws over een carnavalsuitzending was daar niets meer van te zien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte : "Ik had gelijk he, dat ik erop zou staan"![]()
Rob denkt.. loop naar de maan. of walk to the moon![]()
[ afbeelding ]
Hij vertelde gisteravond al aan Chiara dat hij geen zin had in de target van Jason op zijn rug. Hij zei dat Ali die nu wel had vanwege zijn stem op Jason. Nu denk ik niet dat Jason echt zo denkt. Maar als hij Jason genomineerd zou hebben en MA komt er weer een keer op dan heb je een grote hoeveelheid mensen tegen je. Het gebruiken van Jason om de hut leeg te spelen is misschien helemaal niet zo verstandig.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Met blauwe kamer nomineren had hij nog meer nieuwe vijanden gemaakt. Met Jason als veilige keuze nomineren had hij vijanden bij de kijker gemaakt. Wat hij gedaan heeft was de enigste logische keuze.
Misschien is hij al aan het dementeren?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat zegt hij de enige volwassene.....
Ja maar ik vond die Belgen gewoon echt niet leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind mensen leuk om wie ze zijn, niet om waar ze vandaan komen. Vorig jaar had ik kristof op 1 en salar op 2. 2021 had ik Michel op 1 en Liese op 2.. BE of NL boeit mij totaal niet...
vreselijk wat een ellendequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Terwijl hij nu weer last heeft van zijn nek
Lappie erbij halenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Terwijl hij nu weer last heeft van zijn nek
Hou op hoor, ik schiet nu dus weer in de lachquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vreselijk wat een ellende
![]()
lag dubbel om Gert Verhulst /Belg mbt comment
Voor de safe vote.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom wil iedereen jason er maar op gooien.
Lindsey deed dit in overleg ook kreeg ze die kaart ervoor dat wist ze ook!
Ik vind de belgen dit jaar echt zwak. Te veel clowns en showpony's.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar ik vond die Belgen gewoon echt niet leuk.
Ik was voor Jill en seizoen daarna voor Salar.
Wel grappig dat mijn favoriet altijd heeft gewonnen
Ik heb er nu twee, jason of Bart
Omdat die er niet uit gestemd wordt. Dus de kans dat degene gaat die jij weg wil hebben is groter.. Totdat dat een x mis gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom wil iedereen jason er maar op gooien.
Lindsey deed dit in overleg ook kreeg ze die kaart ervoor dat wist ze ook!
Hij wilde haar erop zetten om Ali eruit te spelen dit is wat hij in die kamer zei en zij ging akkoordquote:
It's about timequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:54 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat Ali vertrekt zaterdag..
Daarom had hij jason dus niet gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Omdat die er niet uit gestemd wordt. Dus de kans dat degene gaat die jij weg wil hebben is groter.. Totdat dat een x mis gaat.
Dan is Ias direct een vogel voor de kat. Die sluit niet echt bij iemand aan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:54 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat Ali vertrekt zaterdag..
Prima toch..Vind niks aan dat joch, voegt ook niks toequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan is Ias direct een vogel voor de kat. Die sluit niet echt bij iemand aan.
Yepquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat fluisterde chiara nou weer, goed gedaan ofzo iets
ze speelt het slimquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:57 schreef Ireth het volgende:
Chiara fluisteren tegen MA "je hebt het goed gedaan"
De bitch is happy, die ziet Lindsey al op de drempel van buiten staan en zijzelf op de drempel van de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |