En dat is ook zo plakkerig. Waardeloos opruimen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart het hele huis ligt vol met die make-uw glitters
Ik hoop nu heel erg dat charlotte blijft alleen al om haar kop te zien dat ze er nog blijftquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Chiara: ik hoop, dat het loopt zoals je verwacht
Ze bedoelt denk ik zoals IK verwacht want het is eigenlijk haar nominatiequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Chiara: ik hoop, dat het loopt zoals je verwacht
Chiara hoeft Charlotte er niet uit hoor (en dat zal ze ook niet verwachten).quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop nu heel erg dat charlotte blijft alleen al om haar kop te zien dat ze er nog blijft
Dit x 2 Belgen in de finale 😂quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is sluw. Ze heeft in de badkamer laten uitschijnen dat ze weet dat Lindsey dit gaat verliezen maar heeft dat niet tegen Mich gezegd om hem te laten geloven dat Ali of Charlotte verliest. Met exit Lindsey is ze de Nederlandse finaliste
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop nu heel erg dat charlotte blijft alleen al om haar kop te zien dat ze er nog blijft
Juistem....quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is sluw. Ze heeft in de badkamer laten uitschijnen dat ze weet dat Lindsey dit gaat verliezen maar heeft dat niet tegen Mich gezegd om hem te laten geloven dat Ali of Charlotte verliest. Met exit Lindsey is ze de Nederlandse finaliste
Met blauwe kamer nomineren had hij nog meer nieuwe vijanden gemaakt. Met Jason als veilige keuze nomineren had hij vijanden bij de kijker gemaakt. Wat hij gedaan heeft was de enigste logische keuze.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:30 schreef -river- het volgende:
MA heeft geen vriendjes gemaakt met deze nominaties.
Dat gebeurt niet.....finale zonder nederlanders......niemand die dan nog kijkt. En dan de finale in nederland houden tussen twee belgen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dit x 2 Belgen in de finale 😂
Ik denk eerder dat ie geen vriendjes heeft gemaakt met zijn onverwachte aanval naar Lot. Iedereen was gespannen over hoe Rob zou reageren, maar het vuurwerk kwam uit een andere hoek.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:30 schreef -river- het volgende:
MA heeft geen vriendjes gemaakt met deze nominaties.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:28 schreef ledn81 het volgende:
Sumo Security is terug![]()
[ afbeelding ]
BB was anders duidelijk, je speelt voor jezelf en het is niet kamer tegen kamer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Met blauwe kamer nomineren had hij nog meer nieuwe vijanden gemaakt. Met Jason als veilige keuze nomineren had hij vijanden bij de kijker gemaakt. Wat hij gedaan heeft was de enigste logische keuze.
Hij mag niet...quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Rob zegt tegen Charlotte “dit zijn niet je laatste dagen” en meteen stream switch. Rob weet meer
ow ja wel hoor, ik heb 1 favoriet en dat is een belg en een favoriet en dat is een nederlander.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet.....finale zonder nederlanders......niemand die dan nog kijkt. En dan de finale in nederland houden tussen twee belgen.
Zou echt leuk zijn want dan gaat hij heel alleen zijn want Chiara zal dan ook uit zijn buurt blijven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Rob zegt tegen Charlotte “dit zijn niet je laatste dagen” en meteen stream switch. Rob weet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |