ja ik hooop voor het spel dat charlotte erin blijft, gewoon ook voor het koppie van chiara hahaquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik 2x charlotte vooral om chiara haar kop te zien als ze blijft
zat ook op scherpquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb zitten terug lezen in de cos, maar begrijp ik goed dat rob niet echt boos is geworden?
die ligt op het schootje bij chiara, denk dat hij het niet zo erg vindt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
MichelAngelo gaat zaterdag huilen ! Want Lindsey gaat weg.
dat heet voorrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte was van te voren aan het zeuren over het er op staan. Maar nu is het ali die zeurt.
En dat mogen ze, hebben ze alle recht toe. Ze zitten er tenslotte allemaal om als winnaar naar buiten te stappen...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte was van te voren aan het zeuren over het er op staan. Maar nu is het ali die zeurt.
Die blijft deze week ook nog welquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik 2x charlotte vooral om chiara haar kop te zien als ze blijft
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zat ook op scherp
komt misschien nog
houd moed
En jason weet dit dat die kaart ooit word uitgespeeldquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die blijft deze week ook nog wel
Charlotte vs jason dan word het kielekiele
ali is nu op stream 1,2,quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:32 schreef ben34567 het volgende:
Ali zeurt op een fijne en doordachte manier.
Charlotte : "OMG please productie save me!! Mijn mama moet 8 uur rijden en het is mijn verjaardag binnen twee weken!! Het is toch zo oneerlijk dat ik geen vrijstelling krijg fucking hell !!"
Dit vertelt het wel zo'n beetje allemaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:32 schreef ben34567 het volgende:
Ali zeurt op een fijne en doordachte manier.
Charlotte : "OMG please productie save me!! Mijn mama moet 8 uur rijden en het is mijn verjaardag binnen twee weken!! Het is toch zo oneerlijk dat ik geen vrijstelling krijg fucking hell !!"
Hoop toch zo dat hij een keer genomineerd wordt en in grote angst zit, of zal papa en mama er heel veel stemmen voor overhebben....quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die ligt op het schootje bij chiara, denk dat hij het niet zo erg vindt.
Nou als je een eigen carnaval kar hebt denk ik toch dat mich ook veel fans heeftquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop toch zo dat hij een keer genomineerd wordt en in grote angst zit, of zal papa en mama er heel veel stemmen voor overhebben....
nou zo'n kar zegt niets he ..koop je gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou als je een eigen carnaval kar hebt denk ik toch dat mich ook veel fans heeft
Paps hoeft maar een kennis te hebben die elk jaar met zo'n kar rijdt,die schuif je een paar briefjes toe, en whoppa.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou als je een eigen carnaval kar hebt denk ik toch dat mich ook veel fans heeft
Dat bedoel ik eigenlijk ook......ze zullen er ook wel werk van maken..quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |