Ja dat bedoel ik. Hij zal de betekenis vast kennen, maar niet verpakt als "naïef ".quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als je het in het Turks vertaald dan weet hij het wel. Zijn moeilijke woorden.
Dat lijkt me dan beter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hebben ze in het verleden wel eens eerder gedaan...
Of ze houden rob eron tot zaterdag en dan mag hij exit ipv genomineerden
Oke,wel fijn dat Lyn erop staat,lekker moven die bullebakquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat blijft een vraag
zie nog nergens een koffer
hij bulkt van wel
Als ik daar zou zitten zou ik ook echt naar hem en Bart gaan voor advies. Rationele kalme mannen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:24 schreef b_engeltje het volgende:
Jason heeft wel gelijk
Ik denk dat ali goeie kans maakt to lindsey
Vorig week hebben de charlotte fans lindsey erin gehouden
Deze moeten nu op charlotte stemmen...dus krijg ali meer stemmen
Bij de bank van vorige week vergat men ali veilig te stellen en stemde men alleen op chairon en lindsey
Vandaar dat ali nuet als populairste uit de bus kwam
Bart kan dat idd ook, alleen heb ik bij hem toch meer het idee dat ie een dubbele agenda heeft en altijd vanuit zijn eigen winst zal redeneren. Bij Jason heb ik dat gevoel totaal niet..quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Als ik daar zou zitten zou ik ook echt naar hem en Bart gaan voor advies. Rationele kalme mannen.
Daar issie niet de enige in hé?? Vergeet Lot en Rob nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:25 schreef Jockari het volgende:
Ali vol zelfmedelijden. Wieberen zeg ik.
Uw Vlaamse vlag zegt genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:25 schreef Jockari het volgende:
ik heb zitten terug lezen in de cos, maar begrijp ik goed dat rob niet echt boos is geworden?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar issie niet de enige in hé?? Vergeet Lot en Rob niet
Ik 2x charlotte vooral om chiara haar kop te zien als ze blijftquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:27 schreef Monique___ het volgende:
1x chacha 1x ali, linds maar terug naar gangstatown
d ris er 1 die met kop en schouders uitsteekt mbt zelf medelijdenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:25 schreef Jockari het volgende:
Die kreeg de kans niet, MA trok gelijk zijn scheur openquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb zitten terug lezen in de cos, maar begrijp ik goed dat rob niet echt boos is geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |