en als iemand muggenbult tegen je zou zeggen, dan kijk je alsof je water ziet branden en heb je geen idee wat iemand bedoeld?quote:
Er wordt gebouwd/gewerkt aan de overkant van de straatquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:11 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Wat zijn ze buiten aan het laden en lossen joh?
Mij ook niet, maar het waren bij alle tweeseizoenen twee belgen en twee nederlanders. Pas op het laatst ging er 1 belg en 1Nederlander eruit. Jill en Nick en toen werd het Salar en kristof dacht ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind mensen leuk om wie ze zijn, niet om waar ze vandaan komen. Vorig jaar had ik kristof op 1 en salar op 2. 2021 had ik Michel op 1 en Liese op 2.. BE of NL boeit mij totaal niet...
anti decubitus bed voor robquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:11 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Wat zijn ze buiten aan het laden en lossen joh?
Als je het in het Turks vertaald dan weet hij het wel. Zijn moeilijke woorden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken vrij veel Turkse mensen die dit ook niet zouden weten hoor
Die Ali begrijpt dat toch niet, daar is 'm te loemp voor.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
chiara wilt ali oppeppen in 1 zin zegt ze charlotte is een sterke speler die gaat er niet uit en andere zin vertelt ze hem lindsey in gezet is omdat hij weet ( mimi) dat het een sterkte speler is ( ik ben zelf even de draad kwijt) maar ze lulde der zelf vast dat lindsey er niet uitgaat en charlotte dus dat ali weinig kans maakt
Dan is het hele TV momentum weg. Zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat wel kan is dat rob gaat vandaag/morgen.. en dat ze dan in de live zeggen goed nieuws door rob zijn vertrek hoeft er vandaag niemand te gaan
ja nee idd maar ze lulde der eigen helemaal tegen ik kon het helaas niet goed formuleren meer was haar tekst even kwijt misschien heeft iemand een filmpje ervanquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die Ali begrijpt dat toch niet, daar is 'm te loemp voor.
Hebben ze in het verleden wel eens eerder gedaan...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is het hele TV momentum weg. Zie ik niet gebeuren.
Daarom is het een naar kindquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker denigrerend het is heel bijzonder hoe hij denkt wilde Chiara zeggen over Ali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |