eng meisjequote:Op donderdag 23 februari 2023 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ali zegt ben je oprecht tegen me ja zegt chiara ik wist nergens van. Ze liegt keihard nu tegen ali. Hij trapt dus in haar leugens want 'm.a. heeft dit met haar besproken. Wij hebben dat ook gezien dus komt altijd uit.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ali zegt ben je oprecht tegen me ja zegt chiara ik wist nergens van. Ze liegt keihard nu tegen ali. Hij trapt dus in haar leugens want 'm.a. heeft dit met haar besproken. Wij hebben dat ook gezien dus komt altijd uit.
ja, voorgesprekjes met mimi gehad.. dit was wat zij ook wilde nomineren. Ze heeft mimi goed bespeeld ookquote:
Daar komt ze toch wel, Lindsey gaat er eerder uit dan chiara. Maar hoe leuk zou het zijn om chiara in de finale te hebben waarin ze dan verpletterd wordt door Jasonquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef -river- het volgende:
Ali is grappig en charlotte zit een goed hart in maar denk op lindsey omdat ik chiara de finale niet gun.
Keihard liegen niet te geloven en dan nog niet weten waarom mensen zo slecht over haar denken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:05 schreef ben34567 het volgende:
Ali : "Ik denk dat je niet oprecht bent met mij Chiara"
Chiara : "Kijk in mijn ogen zou ik tegen u liegen ?"
![]()
ali likes maar niet op deze manier, geen plezier ervanquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali ..gozert wrd ff wakker
ze naait je keihard
laat je verstand spreken niet je tollie
deze ochtend ook al . Deed alsof hij niet wist wat een muggenbult wasquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:06 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "dan ben je naief"
Ali : "Naief, wat betekent dat?"![]()
Ik wilde bijna op hem stemmen, maar dat domme spelletje dat ie niet weet wat dat soort woorden betekenen ben ik ook wel beetje zat
Inderdaad, domme chickquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:06 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nee Chiara. Dat is niet de definitie van naïef
Ik weet niet hoe lang hij al in belgie woont en de nederlandse taal machtig is? Of belgische taalquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
deze ochtend ook al . Deed alsof hij niet wist wat een muggenbult was
chiara = goede leraresquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:06 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nee Chiara. Dat is niet de definitie van naïef
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:04 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik vind het heel vervelend zo te moeten stemmen. Slaat echt nergens op die NL/BE regel
Sterke eigenschap in het spel. Ze speelt al haar tegenstanders weg zonder ook maar een keer genomineerd te zijn geweest of zelf PON te hebben gewonnen. Natuurlijk gebruikt ze haar looks om mannen voor zich te krijgen anders had Ali haar toen genomineerd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Hierom wat chiara nu doet bij ali mag ik haar niet zo. Dat manipuleren van mensen.
precies.. oh wij noemen dat muggenbeet... Maargoed dat weten de belgen in de COS beter, of muggenbult echt een gek woord is in belgie?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
deze ochtend ook al . Deed alsof hij niet wist wat een muggenbult was
Wat wel kan is dat rob gaat vandaag/morgen.. en dat ze dan in de live zeggen goed nieuws door rob zijn vertrek hoeft er vandaag niemand te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Eenmaal de nominaties op de site staan komt er geen twist meer. Enige dat je kan hopen is dat er geen exit komt door Rob maar dat de verliezer volgende week genomineerd is. Maar dan nog moet er een dubbele exit komen door de vervroegde finale en deze week is daar perfect voor.
In Belgie "muggenbeet"quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
precies.. oh wij noemen dat muggenbeet... Maargoed dat weten de belgen in de COS beter, of muggenbult echt een gek woord is in belgie?
Ik ken vrij veel Turkse mensen die dit ook niet zouden weten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:06 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "dan ben je naief"
Ali : "Naief, wat betekent dat?"![]()
Ik wilde bijna op hem stemmen, maar dat domme spelletje dat ie niet weet wat dat soort woorden betekenen ben ik ook wel beetje zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |