quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:58 schreef Jockari het volgende:
Naar de buiten Game Area Misleid daar de SL
Ja zit hier met hetzelfde probleem.. hoop nog steeds op een twist of dat rob eindelijk doet wat hij al paar dagen loopt te bleren..quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:58 schreef -river- het volgende:
Ik weet voor het eerst niet op wie ik zal stemmen.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:54 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat Ali vertrekt zaterdag..
Eenmaal de nominaties op de site staan komt er geen twist meer. Enige dat je kan hopen is dat er geen exit komt door Rob maar dat de verliezer volgende week genomineerd is. Maar dan nog moet er een dubbele exit komen door de vervroegde finale en deze week is daar perfect voor.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja zit hier met hetzelfde probleem.. hoop nog steeds op een twist of dat rob eindelijk doet wat hij al paar dagen loopt te bleren..
Klopt , ik hoop tegen beter weten in op een twist.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Eenmaal de nominaties op de site staan komt er geen twist meer. Enige dat je kan hopen is dat er geen exit komt door Rob maar dat de verliezer volgende week genomineerd is.
ah jij tikt m ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali ; ben jij wel oprecht chiara
wist je echt niets van deze ban
ben je zeker
Chi; nee echt niet ik ben zeker
Ali ; ik had het niet verwacht
echt niet
Ik vind het heel vervelend zo te moeten stemmen. Slaat echt nergens op die NL/BE regelquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef -river- het volgende:
Ali is grappig en charlotte zit een goed hart in maar denk op lindsey omdat ik chiara de finale niet gun.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Eng dat ze zo makkelijk kan liegen
en laat zich weer inpalmen door haar nu zalvende stemmetje en 'eerlijkheid'quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Oh oh Ali heeft de slang door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |