Maar dat betekent niet dat je nu direct gelijk meteen alles moet weten? Alles is een leerproces? En hij is nog in opleiding.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij wil leraar Nederlands worden.
Dan lijkt het me toch belangrijk dat je Nederlandse woorden kent?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over![]()
![]()
MA heeft de uitbarsting van Rob voor ons verpest door zelf uit zijn maatje 164 te schieten tegen Lot...
Nee hoor was vorigjasr met nouchine ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dát kunnen ze dus nooit verantwoorden naar de overige spelers. Hij zal gewoon genomineerd kunnen worden, hij gaat er toch niet uit...
iets met diversiteit uit de maatschappij erin moeten latenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrom krijgt die lamzak een podium???
loopt al weken het hele spel te verzieken
en nu ook de live ?
wat een wegtrekker
Jawel, gaat er gewoon 1 uit anders was de pon voor niks en hebben ze in de finale 1 bewoner te veel. Vorig jaar zijn er ook 2 uitgegaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee de live denk dan hoeven de genomineerde niet weg
Hij mag alleen niet mee doen met de pon..de rest mag hij gewoon doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:52 schreef Hoylei het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat Lindsey en Rob naar huis gaan zaterdag. Dan zijn de helft van de laatste 4 al bekend. Stel je voor dat Jason dan niet meer met de spelletjes mee mag doen de komende weken
Hij moet toch nog eerst naar school. Hij is het nog niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij wil leraar Nederlands worden.
Dan lijkt het me toch belangrijk dat je Nederlandse woorden kent?
geld maakt rauwe bonen zoetquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Das waarschijnlijk ook de reden dat hij zo opgewekt uit de dbk kwam net.. opeens was alles weer oke
Dat was toen er nog maar 5 ofzo in zaten. Niet met 10..quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hoor was vorigjasr met nouchine ook
Als je door bent dus de laatste van je land .. dan is jason de laatste nl man ..kan je niet meer genomineerd worden
Ja maar daar gingen de exits gelijk opquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was toen er nog maar 5 ofzo in zaten. Niet met 10..
die heeft de 60 plussers flink int uitbakkie gegooidquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iets met diversiteit uit de maatschappij erin moeten latenrob was lokkertje met oudste man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |