Ik stem op Ali en Lindsey omdat ik Chiara niet in de finale wil. Maar dat zal me wel niet lukken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik 2x charlotte vooral om chiara haar kop te zien als ze blijft
Nee hij legt het nu keurig uitquote:
Dat heet een sterke spelerquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Hierom wat chiara nu doet bij ali mag ik haar niet zo. Dat manipuleren van mensen.
🤮🥴 nou zaterdag geen tv BB voor mij...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ke dan
Rob vertrekt zaterdag
rest blijft van de bank
wat een leuke tv joh
< ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:44 schreef Kayro het volgende:
[..]
🤮🥴 nou zaterdag geen tv BB voor mij...
Daar heb ik het niet overquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hij legt het nu keurig uit
Hij heeft nu de pon en moet nu de kans grijpen de sterke spelers eruit te stemmen
Dat geloof ik niet. Er zullen er vast twee uitgaan. Rob en een van de genomineerden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:44 schreef Kayro het volgende:
[..]
🤮🥴 nou zaterdag geen tv BB voor mij...
Dat is het meeste aannemelijke danquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Er zullen er vast twee uitgaan. Rob en een van de genomineerden.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat BB iets tegen Rob heeft gezegd over wat er met de andere genomineerden zou gebeuren. Wellicht alleen dat hij zelf naar huis mag (en nog wat centjes krijgt, vandaar zn humeur).quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vnd er nu geen kutt meer aan
Rob zn zin .. mag vertrekken zaterdag
rest blijft
bah bah bah
zo zie je maar
lamzakkken ,zeiken,
betaald gewoon uit
zum kotsen
wrom krijgt die lamzak een podium???quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Er zullen er vast twee uitgaan. Rob en een van de genomineerden.
kdenk ut ook, daarom ploft ie niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Nu
die vvieze man is dus bij Febo geweest
dus gaat zaterdag ....
rest kan blijven
mark my words
als een blad aan de boom gedraaid
paar keer roepen
"ik mag verder niets zeggen ""
Hij wil leraar Nederlands worden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk niet dat Ali speelt dat hij sommige woorden niet weet.
Turks blijft zijn moedertaal, en het belangrijkste is NL kunnen spreken om in alledaagse dingen mee te kunnen. Maar een super uitgebreide woordenschat hebben is niet belangrijk. Naïef is een gekend woord, maar zelf Chiara kon het niet uitleggen
Hij heeft 24 uur gekregen dacht ik? Morgenochtend 11 uur dan zo ongeveer toch...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrom krijgt die lamzak een podium???
loopt al weken het hele spel te verzieken
en nu ook de live ?
wat een wegtrekker
Wie moet hij anders zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Hoylei het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bart is wie hij is?
Das waarschijnlijk ook de reden dat hij zo opgewekt uit de dbk kwam net.. opeens was alles weer okequote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kdenk ut ook, daarom ploft ie niet.
Zal wel halve zak geld mee krijgen voor watbij de sleurhut weg te tikken
Nee de live denk dan hoeven de genomineerde niet wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft 24 uur gekregen dacht ik? Morgenochtend 11 uur dan zo ongeveer toch...
Dát kunnen ze dus nooit verantwoorden naar de overige spelers. Hij zal gewoon genomineerd kunnen worden, hij gaat er toch niet uit...quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:47 schreef b_engeltje het volgende:
Als rob vrijwillig gaat zaterdag
Is jason door
Kan hij niet meer genomineerd worden
Kunnen ze hem niet meer als troef gebruiken
Waarschijnlijk baalt charlotte dan... want dan is de finale niet zomaar gewonnen voor haar
ik heb al vaker gezegd, als je mee doet aan dit spel, moet je de basis regels bezitten om het eind te halen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sterke eigenschap in het spel. Ze speelt al haar tegenstanders weg zonder ook maar een keer genomineerd te zijn geweest of zelf PON te hebben gewonnen. Natuurlijk gebruikt ze haar looks om mannen voor zich te krijgen anders had Ali haar toen genomineerd.
Dat zeiden jullie ook bij Chelsea.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
MichelAngelo gaat zaterdag huilen ! Want Lindsey gaat weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |