Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond ze alle vijf niet te pruimen en ik ben op een gegeven moment maar gestopt met taggen op untagged omdat het zo zonde is voor jullie waardering
Je mag toch best een 1 geven als je het helemaal niks vindt?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.
Wel blij dat je gestopt bent met raten want die 1en doen best veel kwaad aan een kleine brouwerij.
Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.
Wel blij dat je gestopt bent met raten want die 1en doen best veel kwaad aan een kleine brouwerij.
Oh dat is klote! Hopelijk komt het goed. Sterktequote:Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus.
Eindelijk contact gehad met de installateur. Vanmiddag komt er iemand langs.
Toen bleek dat ik geen medicatie meer had. Nul. Is me in 20 jaar nooit overkomen. Ik heb (had dus) een waterdicht systeem wat betreft medicatie bestellen. Huisarts gebeld, gesloten wegens carnaval. Doorverwezen naar huisartsenpost. Die zijn pas vanaf 17.00 geopend. Neuroloog gebeld. Gesloten wegens carnaval. Kreeg wel iemand aan de lijn en die zou bij de arts die er morgen weer is bedelen of hij hier tijd voor wilde maken.
Een vriend slik dezelfde medicatie maar in een andere dosis. Hij kan ze gelukkig vanmiddag brengen. Hij doet niet aan carnaval.
De schilders staan al een uur in de file.
Oei, dat is even schrikken! Komt wel erg goed uit dan, zo'n vriend met dezelfde medicatie. Weet je waar het verkeerd is gegaan met je waterdichte systeem?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus.
Eindelijk contact gehad met de installateur. Vanmiddag komt er iemand langs.
Toen bleek dat ik geen medicatie meer had. Nul. Is me in 20 jaar nooit overkomen. Ik heb (had dus) een waterdicht systeem wat betreft medicatie bestellen. Huisarts gebeld, gesloten wegens carnaval. Doorverwezen naar huisartsenpost. Die zijn pas vanaf 17.00 geopend. Neuroloog gebeld. Gesloten wegens carnaval. Kreeg wel iemand aan de lijn en die zou bij de arts die er morgen weer is bedelen of hij hier tijd voor wilde maken.
Een vriend slik dezelfde medicatie maar in een andere dosis. Hij kan ze gelukkig vanmiddag brengen. Hij doet niet aan carnaval.
De schilders staan al een uur in de file.
Ga je serieus iemand die net start met een bedrijf en die je 'kent' een 1 geven omdat je het niet lekker vindt? Terwijl je eigenlijk ook niet eens verstand hebt van het product?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.
Mwah de meeste mensen die ik spreek geven dat soort punten alleen bij grote brouwfouten. Als iets niet je smaak is dan weet je dat van te voren en tuurlijk geef je dan geen 10 maar je kan wel gewoon net rond een 5 ofzo gaan zitten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je mag toch best een 1 geven als je het helemaal niks vindt?
Ja. Het komt door een samenloop van omstandigheden eigenlijk. Stom. En enorm slechte timing.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oei, dat is even schrikken! Komt wel erg goed uit dan, zo'n vriend met dezelfde medicatie. Weet je waar het verkeerd is gegaan met je waterdichte systeem?
Zie mijn reactie op Jeroboam. Verder ga ik het er hier niet meer over hebbenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.
Dat begrijp ik... herkenbaar! Is er iets mis gegaan met de bezorging?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Het komt door een samenloop van omstandigheden eigenlijk. Stom. En enorm slechte timing.
Ik ga niet acuut dood zonder meds gelukkig. Maar goed is het niet. En het voelt ook niet prettig.
Het vervelende is dat je dat dus niet echt zichtbaar kan onderbouwen. Ik ben van het zoete, dus het is niet heel raar dat ik het niets vond. Maar ik heb inmiddels gevonden dat ik ook gewoon de rating 'uit' kan zetten. Dat heb ik dan ook gedaan, want het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om de boel af te kraken (zeker niet omdat de rest van het gezelschap de bieren wel kon waarderen!)quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
...quote:Untappd is voorzien van een functionaliteit waarmee gebruikers het bier dat ze consumeren kunnen beoordelen, badges verdienen, foto's te delen van hun bieren, de bierkaart in te zien van nabijgelegen locaties, zien welke bieren hun vrienden drinken, en soortgelijke dranken voor te stellen.
Bier of elk ander iets becijferen is vaak heel subjectief maar de markt is tegenwoordig zo vol dat je binnen stijlen echt wel kan zien/aangeven wat goed is en minder goed. Vraag blijft dan nog wel steeds of je een 1 moet geven. Ik doe dat zelf niet, dat zou dan eerder richting de 2 of 2.5 gaan. Voor een 1 zou ik een brouwerij wel echt echt slecht moeten vinden (komt niet vaak voor).quote:Op maandag 20 februari 2023 11:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je dat dus niet echt zichtbaar kan onderbouwen. Ik ben van het zoete, dus het is niet heel raar dat ik het niets vond. Maar ik heb inmiddels gevonden dat ik ook gewoon de rating 'uit' kan zetten. Dat heb ik dan ook gedaan, want het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om de boel af te kraken (zeker niet omdat de rest van het gezelschap de bieren wel kon waarderen!)
Punt is dat IK op Untappd zit omdat ik dan voor mijzelf een smaakprofiel kan opstellen. Maar op het moment dat dat zo veel effect heeft op anderen, dan is dat wel vervelend, ook al kan je er prima bijzetten dat "Voor een dubbel smaakt het vast prima, maar ik lust geen dubbels"
Met die onderbouwing mag je best een 1 of 2 geven. Het zijn allebei niet zo'n beste cijfers.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:11 schreef Myraela het volgende:
Een 1 is in elke situatie gewoon wel hard. Ik vond dat ik laatst een hele harde review achter had gelaten omdat ik het gebak van een bakkerij gewoon een droge zoete bende zonder verder iets van smaak vond, en zelfs die heb ik nog 2 sterren gegeven.
Ik heb wel eens 0.25 gegeven aan een bier. Dat heb ik uitgespuugd.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Bier of elk ander iets becijferen is vaak heel subjectief maar de markt is tegenwoordig zo vol dat je binnen stijlen echt wel kan zien/aangeven wat goed is en minder goed. Vraag blijft dan nog wel steeds of je een 1 moet geven. Ik doe dat zelf niet, dat zou dan eerder richting de 2 of 2.5 gaan. Voor een 1 zou ik een brouwerij wel echt echt slecht moeten vinden (komt niet vaak voor).
Er is altijd hoop. Fijn dat het goed komtquote:Op maandag 20 februari 2023 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
De schilders zijn er. De medicatie komt straks naar me toe. Er is hoop. Toch?
Ik vind 2 sterren (van de 5) toch echt wel iets anders dan 1. 2 zie ik als een eerlijke beoordeling, en 1 als een manier om de algemene waardering naar beneden te halen. Of het moet echt zo'n verschrikkelijke ervaring geweest zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Met die onderbouwing mag je best een 1 of 2 geven. Het zijn allebei niet zo'n beste cijfers.
Maar vanuit die insteek kun je die eerste ster gewoon überhaupt niet als optie gevenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind 2 sterren (van de 5) toch echt wel iets anders dan 1. 2 zie ik als een eerlijke beoordeling, en 1 als een manier om de algemene waardering naar beneden te halen. Of het moet echt zo'n verschrikkelijke ervaring geweest zijn.
Precies, dan schuift het allemaal dus op.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar vanuit die insteek kun je die eerste ster gewoon überhaupt niet als optie geven
Daar gaat je hoop. Schaaltje nog wel heel?quote:
Neehoor, soms is er toch gewoon helemaal niets goed. Eten slecht, locatie een rotzooi, bediening rot. Dat is een 1.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar vanuit die insteek kun je die eerste ster gewoon überhaupt niet als optie geven
Tja hier een 1 of een 5 en anders neem ik de moeite van beoordelen nietquote:Op maandag 20 februari 2023 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, soms is er toch gewoon helemaal niets goed. Eten slecht, locatie een rotzooi, bediening rot. Dat is een 1.
That escalated quickly....quote:
Tijd om je bed weer in te gaan geloof ik.quote:
Ik ben mijn hoop wel weer kwijt ja. Inmiddels kan het me niet meer schelen allemaal. Ooit wordt het beter. Of niet. Maakt allemaal niet meer uit geloof ik.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben mijn hoop wel weer kwijt ja. Inmiddels kan het me niet meer schelen allemaal. Ooit wordt het beter. Of niet. Maakt allemaal niet meer uit geloof ik.
De monteur van de cv is er. Ben benieuwd. We zullen wel een nieuwe moeten ofzo.
Nah een nippeltje en een piefje en dan draait ie weer.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben mijn hoop wel weer kwijt ja. Inmiddels kan het me niet meer schelen allemaal. Ooit wordt het beter. Of niet. Maakt allemaal niet meer uit geloof ik.
De monteur van de cv is er. Ben benieuwd. We zullen wel een nieuwe moeten ofzo.
Ja. Maar er is hier allerlei manvolk. Ik kan niet eens een goed moment vinden om naar de wc te gaan.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd om je bed weer in te gaan geloof ik.
A) Ik heb geen idee hoe lang het bedrijf al bestaatquote:Op maandag 20 februari 2023 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga je serieus iemand die net start met een bedrijf en die je 'kent' een 1 geven omdat je het niet lekker vindt? Terwijl je eigenlijk ook niet eens verstand hebt van het product?
....
Ja, ga jij nou even verontwaardigd lopen doen. Hou op hoorquote:Op maandag 20 februari 2023 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
A) Ik heb geen idee hoe lang het bedrijf al bestaat
B) Zoals aangegeven, ik gebruik de app om mijn eigen smaakprofiel vast te stellen. Dus ja, als ik iets niet lekker vind, geef ik een bijbehorend cijfer.
C) Het maakt niet of ik wel of geen verstand heb van het product, het gaat om mijn smaak. En daar heb ik wel verstand van.
Maar laten we vooral allemaal doen alsof de wereld vergaat en ik een kutmens ben omdat ik gewoon zeg dat ik iets niet lekker vind en dat als uitgangspunt neem
Nee! Je bent een lief mensquote:Op maandag 20 februari 2023 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
B) Zoals aangegeven, ik gebruik de app om mijn eigen smaakprofiel vast te stellen. Dus ja, als ik iets niet lekker vind, geef ik een bijbehorend cijfer.
C) Het maakt niet of ik wel of geen verstand heb van het product, het gaat om mijn smaak. En daar heb ik wel verstand van.
Maar laten we vooral allemaal doen alsof de wereld vergaat en ik een kutmens ben omdat ik gewoon zeg dat ik iets niet lekker vind en dat als uitgangspunt neem
Weet je, ik zet de cijfers wel weer lekker terug. Opgelost, slotje.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ga jij nou even verontwaardigd lopen doen. Hou op hoor
Als ik bleekselderijkwekers ratings ga zitten geven ergens is dat wel een beetje gek vind ik. Je zou het in potentie wel lekker moeten kunnen vinden, als het goed gemaakt was.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Maar ik heb de bleekselderijkweker geen rating gegeven, ik heb een app gebruikt om VOOR MIJZELF vast te leggen wat ik wel en niet lekker vind. Dat dat blijkbaar op 2839476293847 andere plekken ook voor andere doeleinden gebruikt wordt, gaat compleet buiten mij om en was ook niet de insteek van het gebruik van de app.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik bleekselderijkwekers ratings ga zitten geven ergens is dat wel een beetje gek vind ik. Je zou het in potentie wel lekker moeten kunnen vinden, als het goed gemaakt was.
QFTquote:Op maandag 20 februari 2023 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga je serieus iemand die net start met een bedrijf en die je 'kent' een 1 geven omdat je het niet lekker vindt? Terwijl je eigenlijk ook niet eens verstand hebt van het product?
....
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:52 schreef fietsie het volgende:
Dat is ook het probleem van apps in het algemeen, zodra die meerdere doelgroepen kennen.
Dat de data iets anders betekent voor de ene groep, dan wat de andere groep er mee wil bereiken.
Dat vraagt om veel complexere concepten als cijfers, wil je er meerdere doelgroepen mee kunnen bedienen.
Please doquote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef fietsie het volgende:
Echt... jullie bedoelen volgens mij allemaal grofweg hetzelfde maar ieder van uit een eigen perspectief.
Ik ben -bijna- op het punt dat ik een use-case diagram zou willen gaan zitten maken om dit te visualiseren.
Ik zou het wel lief vinden als je een paar warme woorden had voor bleekselderij in het algemeen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Daarom zei ik ook dat ik er verder niet meer op ging reageren.
Ik heb mijn kant uitgelegd en @:Troel haar kant en is het voor mij op zich klaar
Verder wel interessant om nog andere meningen te lezen maar heb niet het gevoel dat ik daar op moet reageren.
Voor mij is het vooral een toelichting waarom ik nooit een rating geefquote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Daarom zei ik ook dat ik er verder niet meer op ging reageren.
Ik heb mijn kant uitgelegd en @:Troel haar kant en is het voor mij op zich klaar
Verder wel interessant om nog andere meningen te lezen maar heb niet het gevoel dat ik daar op moet reageren.
En bedanktquote:Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef Jeroboam het volgende:
Ik zou het overigens als brouwer ook gewoon loslaten die cijfers. Voor een middelmatige brouwerij krijgen de bieren best prima cijfers en verder heb je er denk ik toch niet heel veel invloed op.
Sorry bleekselderij is kut....quote:Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou het wel lief vinden als je een paar warme woorden had voor bleekselderij in het algemeen.
Maar blijkbaar kon je dat ook uitzetten en deed je dat toen je dat ontdekte, of heb ik dat vervolg van de soap verkeerd begrepen dan?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar ik heb de bleekselderijkweker geen rating gegeven, ik heb een app gebruikt om VOOR MIJZELF vast te leggen wat ik wel en niet lekker vind. Dat dat blijkbaar op 2839476293847 andere plekken ook voor andere doeleinden gebruikt wordt, gaat compleet buiten mij om en was ook niet de insteek van het gebruik van de app.
MIjn kinderen zeggen middelmatig waar ze eigenlijk gemiddeld bedoelenquote:
Je hebt gewoon gelijk hoor. Het is heel vermoeiend als een brouwerij vrienden inschakelt (ik zeg niet dat dat hier is gedaan) om bij de eerste check-ins een rooskleurig beeld te schetsen. Dat komt altijd bij je terug.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is prachtig om te zien hoe de bleekselderij met een sierlijke boog in de GFT-kliko verdwijnt.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou het wel lief vinden als je een paar warme woorden had voor bleekselderij in het algemeen.
Ja, want wat al tig berichten eerst staat, is dat ik de scores weggehaald heb.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar blijkbaar kon je dat ook uitzetten en deed je dat toen je dat ontdekte, of heb ik dat vervolg van de soap verkeerd begrepen dan?
Maar goed even nog 1 serieuze reactie.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef Jeroboam het volgende:
Ik zou het overigens als brouwer ook gewoon loslaten die cijfers. Voor een middelmatige brouwerij krijgen de bieren best prima cijfers en verder heb je er denk ik toch niet heel veel invloed op.
Warme woorden. Dankquote:
Bleekselderij is een fantastisch product overigens, zou het vaak een 5 geven als niet soms de vochtige kont al aan het rotten is in de winkel, er teveel struik aan zit aan de andere kant of als er zelfs nog zand aan zit. Dat kost je toch een paar (halve) punten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik bleekselderijkwekers ratings ga zitten geven ergens is dat wel een beetje gek vind ik. Je zou het in potentie wel lekker moeten kunnen vinden, als het goed gemaakt was.
Dat doen wij dus never nooit niet. We hebben überhaupt geen vrienden die onze bieren kopen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor. Het is heel vermoeiend als een brouwerij vrienden inschakelt (ik zeg niet dat dat hier is gedaan) om bij de eerste check-ins een rooskleurig beeld te schetsen. Dat komt altijd bij je terug.
Misschien kan fietsie het nóg meer gaan waarderen als ie een nieuw bleekselderijrecept gaat uitwerken met perzik en framboos ofzo.quote:
En het vervelende is dat DIE kant dus niet duidelijk wordt gemaakt naar de gebruiker van de app die hem dus gebruikt zoals ik dat doe, om gezellig met vrienden een overzichtje te kunnen maken en dergelijke.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar goed even nog 1 serieuze reactie.
Je kan leuk zeggen dat je de cijfers los moet laten.
Maar op basis van die cijfers worden je bieren wel of niet verkocht.
Op basis van die ratings wordt je wel of niet voor festivals uitgenodigd.
Dus helemaal los laten kan niet. Plus dat we ook maar mensen zijn dus zo'n ratings doen gewoon pijn.
Die heb je wel, hier op Fok. Maar zoals gezegd doelde ik daar hier niet op.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doen wij dus never nooit niet. We hebben überhaupt geen vrienden die onze bieren kopen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien kan fietsie het nóg meer gaan waarderen als ie een nieuw bleekselderijrecept gaat uitwerken met perzik en framboos ofzo.
Hebben we weer iets anders om van te gruwelen dan bier en ratings
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien kan fietsie het nóg meer gaan waarderen als ie een nieuw bleekselderijrecept gaat uitwerken met perzik en framboos ofzo.
Misschien is dat trouwens best lekkerquote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus laatst salami-gehakt-bleekselderij worstjes gemaaktquote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het zijn hele lieve mensen (de meeste danquote:Op maandag 20 februari 2023 12:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die heb je wel, hier op Fok. Maar zoals gezegd doelde ik daar hier niet op.
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien dom hoor, maar ik geef zelden cijfers bij dingen omdat er mensen achter zitten.
Daar heb je het alquote:Op maandag 20 februari 2023 12:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus laatst salami-gehakt-bleekselderij worstjes gemaaktMet stukjes appel erin
Ja dan zou ik dat zeer zeker weten ook doenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.
Ontbraken er alsnog drie porties patat.
Nou ja, dan kun je 1 ster op Google krijgen hoor.
Waarom moet je er nou weer bij vermelden dat de nieuwe eigenaren Chinezen zijn, je had het ook bij nieuwe eigenaren kunnen laten toch?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.
Ontbraken er alsnog drie porties patat.
Nou ja, dan kun je 1 ster op Google krijgen hoor.
Ik meld zoiets met bleekselderij erin dus eigenlijk ook nooit meerquote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb je het al
Wat een smeerpijperij hier in SCUL vandaag
Nee met alleen de appel hadden we vast allemaal gejuicht van enthousiasmequote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik meld zoiets met bleekselderij erin dus eigenlijk ook nooit meer
Ik heb gebeld, maar ze kon niet opnemen. Nog wel wat app contact gehad. Valt nog mee, m'n opmerking had wat dingen getriggerd die mij niet te verwijten waren. Gelukkig maar.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:35 schreef Troel het volgende:
Ja, ik had nog een en ander in te halen. Ik ben nu nog op zoek naar de post van @:derludolf over of hij gebeld heeft, maar waarschijnlijk is taggen sneller
Dit voelt ook wel als een 1 rating hoor.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Sarabi het volgende:
We hebben überhaupt geen vrienden die onze bieren kopen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat zijn we in vorm vandaag hier
Omdat ik dat doorgaans geen verbetering vind als die een snackbar over nemenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Waarom moet je er nou weer bij vermelden dat de nieuwe eigenaren Chinezen zijn, je had het ook bij nieuwe eigenaren kunnen laten toch?
Fijn! Ook al ken ik je niet, leefde wel een beetje mee omdat ik de situatie wel herkende.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, maar ze kon niet opnemen. Nog wel wat app contact gehad. Valt nog mee, m'n opmerking had wat dingen getriggerd die mij niet te verwijten waren. Gelukkig maar.
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...quote:FedEx: je pakket ligt nog steeds voor je klaar.
Openen kost je niks. << Click here >>
Contact opnemen met HR.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik kom erachter dat ik waarschijnlijk al sinds ik hier in dienst ben veel te veel betaal voor mijn pensioen. Het bestandje om het werkgevers en werknemersdeel uit te rekenen dat ik kreeg van mijn collega klopt gewoon niet. Zo jammer weer
Deze past wel beter dan popcornquote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]![]()
Bij gebrek aan een popcorn-etende smiley
Met genoeg bier gaan mensen vanzelf rellenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat zijn we in vorm vandaag hier
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit voelt ook wel als een 1 rating hoor.
Ik kreeg pas een mailtje van mijn 'baas' wat ik nodig had om een betaling naar Engeland te doen. Ben er lekker in mee gegaan en heb die persoon zeker een week aan het werk gehouden, terwijl het eerste mailtje bij mij meteen alle bellen al deed rinkelenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef fietsie het volgende:
Phishing mail wordt echt steeds beter:
[..]
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...
Haha, ik had toevallig een erg vergelijkbare mail van 'DHL' vanmorgen:quote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef fietsie het volgende:
Phishing mail wordt echt steeds beter:
[..]
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...
Uh ja, dat ben ik sort of zelfquote:
Klein beetje bekrompen beeld denk ik, overigens leuk verdiepend artikel over een snackbar in de VK onlangs https://www.volkskrant.nl(...)e-snackbar~b5bd6d27/quote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat ik dat doorgaans geen verbetering vind als die een snackbar over nemen
Ik ben vooral geïnteresseerd in de kwaliteit van de afgeleverde dienst, die naar wat ik heb ervaren met een aantal cafetaria's nou niet bepaald verbeterd na een overname door mensen uit het land van de rijzende zon. China.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Klein beetje bekrompen beeld denk ik, overigens leuk verdiepend artikel over een snackbar in de VK onlangs https://www.volkskrant.nl(...)e-snackbar~b5bd6d27/
Het wisselt maar dat zie je over de algehele linie. Ik heb dit weekend nog zeer smakelijk een friet en bicky burger gegeten van een Belgische frituur met Chinese eigenarenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben vooral geïnteresseerd in de kwaliteit van de afgeleverde dienst, die naar wat ik heb ervaren met een aantal cafetaria's nou niet bepaald verbeterd na een overname.
Mooi verhaal.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Klein beetje bekrompen beeld denk ik, overigens leuk verdiepend artikel over een snackbar in de VK onlangs https://www.volkskrant.nl(...)e-snackbar~b5bd6d27/
Holy damn. Brander kapot?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Reparatie van de ketel kost 617 euro.
Gasstraat is kapot. Is een alles in een ding met gasblok, ventilator, printplaat. Is blijkbaar een bekend probleem bij dit model ketel.quote:
Met geluk kan hij hem vandaag ophalen en plaatsen maar waarschijnlijk wordt het morgen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:57 schreef Tuindier het volgende:
Zuur zeg, L_S.Is het wel op voorraad en dus snel te repareren?
Gezien de dalende temperatuur begin volgende week is dat wel fijnquote:Op maandag 20 februari 2023 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Met geluk kan hij hem vandaag ophalen en plaatsen maar waarschijnlijk wordt het morgen.
Ja inderdaad. Voorlopig is het hier nog wel te doen.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezien de dalende temperatuur begin volgende week is dat wel fijn
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Reparatie van de ketel kost 617 euro.
Nou ja dat kan wel, tegen 300%quote:Op maandag 20 februari 2023 13:57 schreef Candaasje het volgende:
Jullie zijn er stil van.
Ik heb zojuist de roostermaker maar eens gemaild. 8 dagen aaneengesloten met nog ergens twee nachtdiensten in het midden van die dagen… daar gaat weer eens iets mis.
300% van bijna niks is nog steeds niks, daarvoor ga ik geen 16 uur dienst zonder slaap draaienquote:
Jamaaar jamaar hoe moeten de grootaandeelhouders hun elektrische Audi's dan bekostigen?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
300% van bijna niks is nog steeds niks, daarvoor ga ik geen 16 uur dienst zonder slaap draaien
Privéjets vermoed ik eerder, als ik naar verhouding prijs/salaris kijkquote:Op maandag 20 februari 2023 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jamaaar jamaar hoe moeten de grootaandeelhouders hun elektrische Audi's dan bekostigen?
Booh ik kwam er net achter dfat ik pas half april weer een keer een werkweek van 5 dagen hebquote:Op maandag 20 februari 2023 13:57 schreef Candaasje het volgende:
Jullie zijn er stil van.
Ik heb zojuist de roostermaker maar eens gemaild. 8 dagen aaneengesloten met nog ergens twee nachtdiensten in het midden van die dagen… daar gaat weer eens iets mis.
Mag ik je nummer?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lig al 5 minuten op de bank zonder gestoord te worden in huis, aan de deur of op mijn telefoon. Genieten
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hell no![]()
Ik ben al 9 keer gebeld vandaag. Genoeg is genoeg.
Jup, sommige mensen lopen wel wat te haten op die contracten, maar anders krijg je nooit een installateur of loodgieter, of erg lastig.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Voorlopig is het hier nog wel te doen.
Ik ben al lang blij dat we een servicecontract hebben inmiddels. Dat bleef hier maar in de la liggen en voor ik het wist had ik er 3 jaar niets mee gedaan. Vorig jaar ben ik eindelijk in actie gekomen.
6 jaar oudquote:Op maandag 20 februari 2023 14:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, sommige mensen lopen wel wat te haten op die contracten, maar anders krijg je nooit een installateur of loodgieter, of erg lastig.
Eerste vraag toen m'n pa en ma zonnepanelen wilden was of ze al klant waren. Al zo'n 35 jaar dus toen wouden ze wel iemand langs sturen.
Flink bedrag, hoe oud is de ketel?
VVD en CDA op 79% en BBB op 71%quote:Op maandag 20 februari 2023 14:31 schreef fietsie het volgende:
Kieswijzer gedaan. Komt uit op FNP.
Mijn integratie is geslaagd
Of er een Kerncentrale in Friesland mag komen. Nou ja NIMBY; zo'n ding zetten ze toch waar veel koelwater stroomt...quote:Op maandag 20 februari 2023 14:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
VVD en CDA op 79% en BBB op 71%
BBB mag het gaan proberen, op punten die ik het belangrijkste vond kwamen de meningen overeen. Andere dingen die me niet zo boeiden waren anders of ik had het niet helemaal goed begrepen. Na uitleg ben ik het er dan wel mee eens.
Daarom staat er ook geen kerncentrale in NL, geen grote rivieren in het noordenquote:Op maandag 20 februari 2023 14:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of er een Kerncentrale in Friesland mag komen. Nou ja NIMBY; zo'n ding zetten ze toch waar veel koelwater stroomt...
man was vanmorgen vroeg in het ziekenhuis, werd weer naar huis gestuurd, want ze hadden ziekmeldingen van degene die hem zouden onderzoeken. Dr van Suipen Braakensiek had carnaval gevierd vermoed ik.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Lucky_Strike dat je medicatie hebt voor nu!
Ik ging naar huisarts omdat ik wat anders voelde in m'n borst. Huisarts denkt dat het gewoon klierweefsel is, maar omdat anders voelt dan ik gewend ben wel een mammografie om te checken. Verwezen naar ziekenhuis A want wachttijd 0 dagen. Dat bleek alleen zo in het systeem te staan omdat er nog één afspraak om 14.30 vrij was, en de verwijzing werd om 14.20 gemaakt. Eerstvolgende ma 27e. Volgens internet bij ziekenhuis B ook 0 dagen wachttijd, dus nu hang ik daar al 20 min in de wacht om te checken of dat wel echt klopt, want dan gaat ze me toch daarheen verwijzen. Inmiddels ben ik wachtende nummer 8.
Ik hou er ook rekening mee, dus huis afgelost, en geld opzij voor straks.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:11 schreef fietsie het volgende:
Ik ga er van uit dat het hele concept pensioen straks verdwijnt; er zijn dan vast redenen om aan te dragen dat dat "niet meer past bij de tijd" oid.
Pff, dat is ook stom, dat ie voor niks was!quote:Op maandag 20 februari 2023 15:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
man was vanmorgen vroeg in het ziekenhuis, werd weer naar huis gestuurd, want ze hadden ziekmeldingen van degene die hem zouden onderzoeken. Dr van Suipen Braakensiek had carnaval gevierd vermoed ik.
Gelukkig totaal niet vies van ongefundeerde aannamesquote:Op maandag 20 februari 2023 15:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
man was vanmorgen vroeg in het ziekenhuis, werd weer naar huis gestuurd, want ze hadden ziekmeldingen van degene die hem zouden onderzoeken. Dr van Suipen Braakensiek had carnaval gevierd vermoed ik.
Alles is hier op moment dicht ivm carnaval, geen kip op de weg, leer mij de regio hier kennen.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gelukkig totaal niet vies van ongefundeerde aannames
Ik ben echt zo blij niet in dat soort regionen te wonen; de kans dat hier de boel nog dicht gaat om de Elfsteden is nihilquote:Op maandag 20 februari 2023 15:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alles is hier op moment dicht ivm carnaval, geen kip op de weg, leer mij de regio hier kennen.
Ja ik werk in Brabant, ik weet hoe dat gaat met carnaval (want ik werk dan voor iedereen die los wil gaan). Wil nog steeds niet zeggen dat iedereen die ziek is, per se carnaval gevierd heeft en/of daardoor ook ziek is geworden.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alles is hier op moment dicht ivm carnaval, geen kip op de weg, leer mij de regio hier kennen.
Of iemand was echt ziek en heb je nu spijt dat je zoiets doms schrijft.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Vorig jaar was de tweede golf het probleem…. Niet veel carnavalsvierende collega’s dus die eerste week niks aan de hand. Week erna werd (bij wijze van spreken) iedereen ziek die in contact was geweest met inmiddels ziek geworden feestvierdersquote:Op maandag 20 februari 2023 15:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja ik werk in Brabant, ik weet hoe dat gaat met carnaval (want ik werk dan voor iedereen die los wil gaan). Wil nog steeds niet zeggen dat iedereen die ziek is, per se carnaval gevierd heeft en/of daardoor ook ziek is geworden.
Ik vind dat dat best wel mag als iemand hier met naam en werklocatie en al genoemd wordt.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:32 schreef Clubsoda het volgende:
Misschien moeten we het allemaal niet zo serieus nemen
Dr van Suipen Braakensiek ?quote:Op maandag 20 februari 2023 16:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat best wel mag als iemand hier met naam en werklocatie en al genoemd wordt.
Je snapt de grap van de naam?quote:Op maandag 20 februari 2023 16:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat best wel mag als iemand hier met naam en werklocatie en al genoemd wordt.
Nee, echt?quote:Op maandag 20 februari 2023 16:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, je gebruikt het B woord, dat is net zo kwetsend als een originele Roald Dahlquote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef Clubsoda het volgende:
Candaasjes vermeende intelligentie maakt het niet minder een boomergrap natuurlijk
Ik heb er net een paar honderd gekocht. Heerlijk. Woordgrapjes, ook in Bommel, Asterix en Olivier Blunder. Genieten.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef Candaasje het volgende:
Ahw, ja inderdaad niet zoveel geslapen en niet heel aandachtig gelezen. Tevens te lang al geen Donald duck meer gelezen vrees ik, om bedacht te zijn op zulke woordgrapjes
quote:Global Stats
Globally, 741 players have solved today's Redactle so far
Global Median: 13.00 Guesses; 83.33% Accuracy
Global Average: 27.94 Guesses; 80.14% Accuracy
Met corona begonnen 's middags een dutje te doen, wen je snel aan, maar probeer er maar eens mee te stoppen, das een stuk lastiger.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps per ongeluk een dutje van vier uur gedaan... door de wekker heen geslapen
Ik doe altijd dutjes, al heel mijn leven lang. Met mijn ziekte heb ik die rust echt nodigquote:Op maandag 20 februari 2023 17:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met corona begonnen 's middags een dutje te doen, wen je snel aan, maar probeer er maar eens mee te stoppen, das een stuk lastiger.
Gelijk heb je. Slaap heb je gewoon nodig.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe altijd dutjes, al heel mijn leven lang. Met mijn ziekte heb ik die rust echt nodig
Moet ik voortaan ook jou elke donderdag komen voorlezen uit het Vrolijk Weekblad?quote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef Candaasje het volgende:
Ahw, ja inderdaad niet zoveel geslapen en niet heel aandachtig gelezen. Tevens te lang al geen Donald duck meer gelezen vrees ik, om bedacht te zijn op zulke woordgrapjes
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 20 februari 2023 17:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Moet ik voortaan ook jou elke donderdag komen voorlezen uit het Vrolijk Weekblad?
quote:Op maandag 20 februari 2023 17:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Moet ik voortaan ook jou elke donderdag komen voorlezen uit het Vrolijk Weekblad?
Ik kan het IKEA flanel warm aanbevelenquote:Op maandag 20 februari 2023 17:51 schreef Candaasje het volgende:
In het kader van middagdutjes ben ik nu een extra set beddengoed aan het uitzoeken
Dit is nog voor de opleverdatum. Dus ruim op tijd.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:52 schreef sigme het volgende:
Vannacht weinig geslapen (nee, geen carnaval, ik ben geen paap).
Vandaag intensief samengewerkt met collega, alles via Teams
Tussendoor voor andere product aanpassing 1 gekregen omdat het antwoord op mijn vraag 'wat moeten we in geval x' een antwoord was wat het formaat niet toestond. Mooi prima, dus ik een overzichtje gestuurd van de nu 12 mogelijke situaties en bijbehorende uitkomst, schrikt er iemand wakker 'oh, situatie 7, bestaat die'. Euh ja.
Dus nu nog een aanpassing.
Waarom gaan mensen zo vaak pas nadenken wanneer ze officieel hun nadenktijd al gehad hebben en hun instructies hebben gegeven?
Hoe dan ook, ik ben gaarrrrrrrrrrrrrrrr
Het wordt er eentje van Kayoriquote:Op maandag 20 februari 2023 17:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan het IKEA flanel warm aanbevelen
Nordruta is 19,99quote:Op maandag 20 februari 2023 18:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het wordt er eentje van KayoriHebben we nu al 2 sets van, maar 1tje vind ik eigenlijk net wat te effen donkerblauw voor de kamer nu.
Moest wel even zoeken en kijken naar de aanbiedingen, want 180 euro voor een dekbedovertrek is me echt te gortig
Die van de Aldi is ook goed. Van die andere groot dozenschuiver met een A niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan het IKEA flanel warm aanbevelen
Oh, ik word de afgelopen 2 weken of zo overspoeld met dit soort emails. Allemaal over pakketbezorging etc. Dus ik ben niet de enige, duidelijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:23 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Haha, ik had toevallig een erg vergelijkbare mail van 'DHL' vanmorgen:
'Your DHL parcel is coming today. Select delivery point now...'
Met een grote rode 'confirm delivery'-knop eronder.
Op inderdaad een e-mailadres dat ik niet meer gebruik.
quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 20 februari 2023 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd vanmorgen wat sipjes bij het boodschappen halen. Het lijkt net of veel producten een bepaalde kostdrempel zijn gepasseerd tot het punt dat ik het voor die prijs niet meer wil kopen. En mijn AH doet mee met die dynamische prijzen, wat ook inhoudt dat producten 's morgens niet 35% zijn afgeprijsd, maar 25%. Ja, doei hoor. Houdbaarheidsdatum van vandaag bij de meeste -25%.
En over kostendrempel: er was 1 soort B&J ijs (de rainbownogwattus) voor 9 euro. ok, ik overdrijf: 8,99. De anderen rond de 7-8 euro. Like wtf. Was dat spul niet allemaal een jaar geleden nog 5 euro of zo? Vroeger keek ik bij dat soort dingen snel naar het aantal kcal in een hele verpakking om het niet te willen kopen. Nu kijk ik gewoon naar de prijs.
Man man man, wat voorspelbaar toch weer.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:26 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie die mop van die poli die vanmiddag voor t eerst een Teamsmeeting zou hebben?
Werd 10 min tevoren afgezegd.
2 coll zaten op hun vrije dag voor niks klaar, 1 coll, langdurig ziek had er speciaal voor moeten rusten tevoren en speciaal hiervoor Teamsapp op ipad van dochter geinstalleerd.
Reden?
Teveel te bespreken. Wordt maart op de poli met etentje daarna.
![]()
![]()
Zieke coll was woestquote:Op maandag 20 februari 2023 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Man man man, wat voorspelbaar toch weer.
Ik ben nu op Foodello aan het neuzen. Iemand tipte me dat de 'M&M's' van Hand Off My chocolate daar in de aanbieding zijn. Wel een zak van 3kgquote:Op maandag 20 februari 2023 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd vanmorgen wat sipjes bij het boodschappen halen. Het lijkt net of veel producten een bepaalde kostdrempel zijn gepasseerd tot het punt dat ik het voor die prijs niet meer wil kopen. En mijn AH doet mee met die dynamische prijzen, wat ook inhoudt dat producten 's morgens niet 35% zijn afgeprijsd, maar 25%. Ja, doei hoor. Houdbaarheidsdatum van vandaag bij de meeste -25%.
En over kostendrempel: er was 1 soort B&J ijs (de rainbownogwattus) voor 9 euro. ok, ik overdrijf: 8,99. De anderen rond de 7-8 euro. Like wtf. Was dat spul niet allemaal een jaar geleden nog 5 euro of zo? Vroeger keek ik bij dat soort dingen snel naar het aantal kcal in een hele verpakking om het niet te willen kopen. Nu kijk ik gewoon naar de prijs.
Wat een kulreden ook. Bespreek dan gewoon de zaken met hoogste prio alvastquote:Op maandag 20 februari 2023 18:26 schreef Blues het volgende:
Kennen jullie die mop van die poli die vanmiddag voor t eerst een Teamsmeeting zou hebben?
Werd 10 min tevoren afgezegd.
2 coll zaten op hun vrije dag voor niks klaar, 1 coll, langdurig ziek had er speciaal voor moeten rusten tevoren en speciaal hiervoor Teamsapp op ipad van dochter geinstalleerd.
Reden?
Teveel te bespreken. Wordt maart op de poli met etentje daarna.
![]()
![]()
Ja, ik kan me daar wat bij voorstellenquote:
Mja. Ik vind dat soort dingen super mooi staan, maar dan is het binnen een week op. Ik ben duidelijk een zogenaamd externe eter. Eten zien = honger krijgen en gaan eten.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu op Foodello aan het neuzen. Iemand tipte me dat de 'M&M's' van Hand Off My chocolate daar in de aanbieding zijn. Wel een zak van 3kg![]()
![]()
Maar dan heb ik wel iets fleurigs om in een weckpot op de plank te zetten in de keuken
Ik vond B&J al duur toen het 5 euro was, maar nu is het inderdaad echt belachelijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja ik ook wel, maar 3kg aan suiker is wel wat veel. We hebben nu telkens kleine zakjes, maar die zijn meer dan 3 euro per stukquote:Op maandag 20 februari 2023 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mja. Ik vind dat soort dingen super mooi staan, maar dan is het binnen een week op. Ik ben duidelijk een zogenaamd externe eter. Eten zien = honger krijgen en gaan eten.
Ja idd.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik kan me daar wat bij voorstellenDoe dan snel even een voorbespreking met wat korte punten die snel nu besproken kunnen worden en zeg dan de grotere punten later te doen. Heeft iedereen dat Teams even kunnen proberen en dat is weer nuttig voor een eventueel volgende keer. En heeft niemand het gevoel voor niets voorbereidingen genomen te hebben.
Ik vond 5 euro al wat belachelijk, maar nu lijkt dat bijna goedkoopquote:Op maandag 20 februari 2023 18:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vond B&J al duur toen het 5 euro was, maar nu is het inderdaad echt belachelijk.Maar ik herken het erg genoeg vooral ook heel erg met de verse producten. Ik was blij net een TGTG voor de Lidl te kunnen bemachtigen, want ik vind groente op het moment ook gewoon echt duur.
Ik las kutredenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat een kulreden ook. Bespreek dan gewoon de zaken met hoogste prio alvast![]()
(Of zeg het op tijd af)
Ja, is het óók.quote:
Het is echt heel erg met die prijzen.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:20 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2023 18:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is nog voor de opleverdatum. Dus ruim op tijd.
Ho! Ik zie nu ook die website. Vertel me meer! Bezorgen ze snel?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben nu op Foodello aan het neuzen. Iemand tipte me dat de 'M&M's' van Hand Off My chocolate daar in de aanbieding zijn. Wel een zak van 3kg![]()
![]()
Maar dan heb ik wel iets fleurigs om in een weckpot op de plank te zetten in de keuken
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ho! Ik zie nu ook die website. Vertel me meer! Bezorgen ze snel?
Ik heb echt geen idee, ik ga het nu uitproberen. 3kg crispy Hands off my chocolate (quote:Op maandag 20 februari 2023 18:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ho! Ik zie nu ook die website. Vertel me meer! Bezorgen ze snel?
Nooit meerquote:Op maandag 20 februari 2023 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booh ik kwam er net achter dfat ik pas half april weer een keer een werkweek van 5 dagen heb
Daarover kun je dus een klacht indienen bij ik dacht NVWA?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is echt heel erg met die prijzen.
g woog laatst voor de 'grap' de inhoud van een zakje geraspte kaas.
Dat hij sowieso al aan de dure kant vond, klein zakje.
Zou 80 gram inzitten.
60 dus
Het is satijn-katoen gewordenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:45 schreef yinu het volgende:
@:isabeaudat is inderdaad wel heel gortig! Eh, wel goed voor de lijn, ofzo?
@:lucky_strike, wat een ellende met jullie werklui en de ketel en de medicatie en de yoghurt. Hopelijk is het nu klaar daarmee en gewoon weer leuk meedoen allemaal.
@:candaasje, ik kan flanellen beddengoed wel echt heel erg aanraden!![]()
Verder had ik net een kleine paniek over de nieuwe offerte van de dakisolatie. Die is namelijk 4 keer zo hoog als die van de beunhazen die ons eerst probeerden te bedotten. En dan voelt het altijd wel weer heel eng, dit soort investeringen![]()
Maar goed. Het moet toch. Ofzo. Nu eerst maar even een avondje ontspannen met m’n handjes in de klei.
Ninja editquote:Op maandag 20 februari 2023 18:48 schreef derLudolf het volgende:
Daarover kun je dus een klacht indienen bij ik dacht NVWA?
Ik verspil liever wat eten hoor dan het te kopen en op te eten. Ik hoef er niet meer van te groeienquote:Op maandag 20 februari 2023 18:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik ga het nu uitproberen. 3kg crispy Hands off my chocolate (![]()
) , kokosmelk en herbruikbare keukenrol en make-upwatjes (je moet eens iets uitproberen... en ik wilde gratis verzending dus moest nog een paar euro).
Ik bespaarde zojuist 45,90 en 4.2kg verspilling, aldus de site.
Jij koopt nooit wat lekkers/ongezonds dan?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik verspil liever wat eten hoor dan het te kopen en op te eten. Ik hoef er niet meer van te groeien
Nou ja treinen in Duitsland, 1001 redenen dat dat het verkeerd kan gaan. Voak buj te bangequote:
Goed bezigquote:Op maandag 20 februari 2023 18:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij koopt nooit wat lekkers/ongezonds dan?
Ik wel, en nu bespaar ik er gewoon een enorme bak met geld mee. Ideaal.
Niet super vaak. Maar ik ga niet op woensdagavond appelflappen eten omdat ze in de aanbieding zijn ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kijk niet in mijn snoepkast. Ik kijk niet in de kast.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Was in de aanbieding. En ja ik eet dat spul met regelmaat.quote:
Je HOEFT niet in één dag over en volledig ingericht te zijn hequote:Op maandag 20 februari 2023 19:01 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben gisteren verhuisd![]()
Hulp van broertje en 3 vrienden, dezelfde groep als waarmee ik herfst 2019 verhuisd ben
Rond 15:30 hadden we alle spullen in het nieuwe huis. We hebben een bank en een kast gebouwd (Ikea), lampen opgehangen, de boel ingericht, al het ingelopen zand weggestofzuigd, en 19 van de 21 dozen uitgepakt.
Vandaag moest ik weer werken. Dat was wel pittig![]()
Maar ook lekker om eens een dagje achter een bureau te kunnen zitten ipv verven, vloer leggen, inpakken, sjouwen, meubels monteren, etc
Vanavond een pan linzensoep gekookt op m'n nieuwe inductiefornuis. Gelukkig doet m'n soeppan het
Het is wel heel makkelijk soep koken zo, je hebt in een paar seconden het water al aan de kook![]()
Enige waar ik nu een beetje tegenop zie is dat ik nog naar het oude huis moet om schoon te maken -- morgenochtend is de opleverinspectie al
* Tele6 krap plannen kan
Waar woon je nu? In de buurt van Truus en Nel? Of aan de andere kant van de weg?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:01 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben gisteren verhuisd![]()
Hulp van broertje en 3 vrienden, dezelfde groep als waarmee ik herfst 2019 verhuisd ben
Rond 15:30 hadden we alle spullen in het nieuwe huis. We hebben een bank en een kast gebouwd (Ikea), lampen opgehangen, de boel ingericht, al het ingelopen zand weggestofzuigd, en 19 van de 21 dozen uitgepakt.
Vandaag moest ik weer werken. Dat was wel pittig![]()
Maar ook lekker om eens een dagje achter een bureau te kunnen zitten ipv verven, vloer leggen, inpakken, sjouwen, meubels monteren, etc
Vanavond een pan linzensoep gekookt op m'n nieuwe inductiefornuis. Gelukkig doet m'n soeppan het
Het is wel heel makkelijk soep koken zo, je hebt in een paar seconden het water al aan de kook![]()
Enige waar ik nu een beetje tegenop zie is dat ik nog naar het oude huis moet om schoon te maken -- morgenochtend is de opleverinspectie al
* Tele6 krap plannen kan
Ik weet niet waar Truus en Nel wonen?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Waar woon je nu? In de buurt van Truus en Nel? Of aan de andere kant van de weg?
Maar lekker is het wel dat alles z'n plekje alweer heeft. Of bijna dan. Ik heb nog wel een to do list hoor.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je HOEFT niet in één dag over en volledig ingericht te zijn he
Verhuisd![]()
Sterkte met de schoonmaak. Scheelt wel dat het nu leeg is.
Welke trein neem je dan? Het stuk vanaf Bonn tot Mainz door de rijnvallei is idd de moeite waard, ben ik vaak gereden. Prachtig stuk voor de Panoramawagen idd. Hopelijk heb je mooi weer. Tussen de wijnbergen en op iedere berg een kasteelruine.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:46 schreef derLudolf het volgende:
31 maart ga ik naar Thessaloniki en 4 april terug, bezoekje voor een project van de stichting. Net even tickets geboekt.
Ik was van plan om met de trein naar Schiphol te gaan, hotel te pakken en dan vliegen. Trein naar Schiphol hikt al tegen de ¤30 aan. Aan brandstof ben ik ¤13 kwijt
Iets meer dan die ¤30 betaal ik eind juni ook voor een ritje Haren (Ems)- Freiburg, eerste klas. Vanaf Münster in dit rijtuig,
[ afbeelding ]
Een heel stuk langs de Rijn, dus fantastisch uitzicht![]()
En tussendoor (begin juni) weer naar Normandië
EC9 Hamburg Altona - Zürich HBquote:Op maandag 20 februari 2023 19:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Welke trein neem je dan? Het stuk vanaf Bonn tot Mainz door de rijnvallei is idd de moeite waard, ben ik vaak gereden. Prachtig stuk voor de Panoramawagen idd. Hopelijk heb je mooi weer. Tussen de wijnbergen en op iedere berg een kasteelruine.
Ik dacht na het sporten wel even de ogen dicht te kunnen doen. Ik werd 5 voor 7 weer wakkerquote:Op maandag 20 februari 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps per ongeluk een dutje van vier uur gedaan... door de wekker heen geslapen
Lekkerquote:Op maandag 20 februari 2023 19:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht na het sporten wel even de ogen dicht te kunnen doen. Ik werd 5 voor 7 weer wakker
Fijn dat je over bent! Ik zou kijken of je van die inzetjes kunt gebruiken zoals de IKEA heeft.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:08 schreef Tele6 het volgende:
Heeft iemand trouwens tips voor het inrichten van een diepe hoge keukenkast? Ik heb een koelkast, daarbovenop een combi-oven, en daarbovenop nog een kastje. Verder heb ik niet superveel kastruimte dus ik wil die kast wel benutten. Maar ik ben nu de hele tijd dingen heen en weer aan het schuiven omdat ze voor andere dingen staan.
Voorraden achterin in kratjes of zo?
Is er een magische oplossing die ik over het hoofd zie?
• Ik heb een heel mooie bestekla, en daaronder 2 heel mooie lades voor serviesgoed en pannen.
• 2 gootsteenkastjes - ik bewaar m'n uien daar nu maar, maar is een beetje gek naast het afwasmiddel.
• Ondiepe brede kast boven het aanrecht is voor koffie, thee, broodbeleg, kruiden.
• En dan die kast boven de koelkast voor álle andere dingen
• Op zich kan ik ook nog wel spullen op de afzuigkap zetten en bovenop de bovenkastjes (ik ben vrij lang) maar ik wil niet dat alles vettig en stoffig wordt.
Uiteindelijk moet ik misschien een kast neerzetten tegen de muur tegenover de keuken. Maar het is vrij smal en ik was nou juist aan het genieten van het gevoel m'n kont te kunnen keren
Ik heb ook nog geen goede plek gevonden voor m'n afval. (Plastic, GFT, rest.) Staat nu ook tegen de muur tegenover de keuken. En ik moet nog bedenken waar m'n handdoekje en theedoekje komen, want ook dat is niet voor de hand liggend. Grmbl.
Ja maar dat maakt de kast niet minder diepquote:Op maandag 20 februari 2023 19:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn dat je over bent! Ik zou kijken of je van die inzetjes kunt gebruiken zoals de IKEA heeft.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/variera-plankinzet-wit-80542961/
Nou, volgens mij is dat fraude van de kant van de supermarkt/producentquote:Op maandag 20 februari 2023 18:35 schreef Blues het volgende:
Zou 80 gram inzitten.
60 dus
ja, dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 20 februari 2023 19:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt de kast niet minder diep
De kast is niet heel hoog, dus ik hoef geen traptredes te maken in de hoogte of zo, maar als ik de achterste helft wil hebben dan moet ik m'n hele arm erin steken en alle voorste spullen eruit halen. Ik denk dat ik toch voor kratjes ga, en goed ga nadenken welke spullen ik het minst nodig heb zodat die achterin kunnen. Dan moet ik ze opgraven als ik ze nodig heb, maar dat is dan maar zo.
Als ik lees over 10% inflatie, dan denk ik in de supermarkt: niet hier. Want dat is echt heel wat meer dan 10%.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef fietsie het volgende:
Sowieso heb ik sterk de indruk dat een deel van de prijsstijgingen niet is als verrekening van gestegen kosten van de producent, maar omdat andere prijzen die gestegen zijn het mogelijk maken dit nu te 'legitimeren'.
Ik ben al enige tijd zo'n muts die dat soort zakjes, maar ook wel eens vleeswaren gewoon op de groenteafdeling weegt. Dat doe ik overigens ook met een doos met aardbeienquote:Op maandag 20 februari 2023 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Zou 80 gram inzitten.
60 dus
Ja in die rekensommen zitten denk ik ook heel veel "meevallers" die je niet bewust zelf uit kunt kiezen maar die wel tot de standaard formule horenquote:Op maandag 20 februari 2023 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik lees over 10% inflatie, dan denk ik in de supermarkt: niet hier. Want dat is echt heel wat meer dan 10%.
De prijzen van levensmiddelen zijn sterker gestegen dan de prijzen die de boer er voor krijgen, maar nu alles duurder is geworden is het voor hun ook makkelijker om eindelijk eens wat meer te eisen.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef fietsie het volgende:
Sowieso heb ik sterk de indruk dat een deel van de prijsstijgingen niet is als verrekening van gestegen kosten van de producent, maar omdat andere prijzen die gestegen zijn het mogelijk maken dit nu te 'legitimeren'.
Ja! Met aardbeien doe ik dat ookquote:Op maandag 20 februari 2023 19:51 schreef Troel het volgende:
Ik ben al enige tijd zo'n muts die dat soort zakjes, maar ook wel eens vleeswaren gewoon op de groenteafdeling weegt. Dat doe ik overigens ook met een doos met aardbeien
Ja, maar pas ook. De speklappen waren heel sterk afgeprijst omdat ze die dag op moesten. 1,2 kilo voor 3 euro zeg maar. Maar de verpakking van 800 gram was ook 3 euro.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Met aardbeien doe ik dat ookWant heel vaak missen er aardbeien
Ja, zoietsquote:Op maandag 20 februari 2023 19:52 schreef fietsie het volgende:
Ja in die rekensommen zitten denk ik ook heel veel "meevallers" die je niet bewust zelf uit kunt kiezen maar die wel tot de standaard formule horen
hahaha, dit deed ik vorige week nog met kaas bij de Jumbo. Alle pakjes van een bepaalde soort waren 6 euro. Maar tussen zwaarste pak en lichtste pak zat 70 gramquote:Op maandag 20 februari 2023 19:54 schreef Troel het volgende:
Ja, maar pas ook. De speklappen waren heel sterk afgeprijst omdat ze die dag op moesten. 1,2 kilo voor 3 euro zeg maar. Maar de verpakking van 800 gram was ook 3 euro.![]()
Ik probeer altijd zoveel mogelijk waar voor mijn geld te krijgen
Die grote uit Spanje zijn wel erg lekkerquote:Op maandag 20 februari 2023 19:55 schreef fietsie het volgende:
Ik ben wel bezweken voor zo'n doos met van die enorme kweekaardbeien uit een of andere woestijn
Ik heb ze ook niet gedeeldquote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die grote uit Spanje zijn wel erg lekkerMaar ja, 4 euro.
Ik heb zo'n 1.4TSI blok dus niet stoken met fluwelen voetje is het deviesquote:Op maandag 20 februari 2023 19:57 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb wel al weer getankt voor ruim onder de ¤1,60![]()
En nadat ik laatst het blok even goed heb opgestookt die 160km/u te rijden is m'n verbruik ook weer 1:25
Brood hier in Duitsland is in prijs verdubbeld in iets meer dan een jaar. De rest weet ik niet want daar kijk ik niet naar de prijs. Dat koop ik in bulk en gaat de kast in.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik lees over 10% inflatie, dan denk ik in de supermarkt: niet hier. Want dat is echt heel wat meer dan 10%.
Ik schoot even vol bij de nieuwe beelden uit Turkije. Wat een nachtmerrie voor de mensen daar.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:04 schreef AnneX het volgende:
Das mooi Memo.
Verdomme…gewoon koude rillingen bij de nieuwe ellende in Turkije.
Hoe moet dat goed komen? Net als in Oekraïne? En in Ohio?
Woon-werk en op NL autosnelweg meestal wel met fluwelen voet, maar ja, met 100km/u maak je nog geen 2000 toeren. Dan versmeerd de boel.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 1.4TSI blok dus niet stoken met fluwelen voetje is het devies
Even terugschakelen en je maakt meer toeren. Niet dat het de motor ook maar iets meer belast. Maar toeren zijn toeren.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Woon-werk en op NL autosnelweg meestal wel met fluwelen voet, maar ja, met 100km/u maak je nog geen 2000 toeren. Dan versmeerd de boel.
Was laatst vanuit het Ruhrgebiet onderweg. Premium diesel er in en de A31 gas gegeven. Nu dus weer schoon
Ach ja, keertje gassen is ook leukquote:Op maandag 20 februari 2023 20:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Even terugschakelen en je maakt meer toeren. Niet dat het de motor ook maar iets meer belast. Maar toeren zijn toeren.
Klinkt als een plan, de reis is het doel.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
EC9 Hamburg Altona - Zürich HB
De EuroCity naar Interlaken rijdt zonder panoramawagen.
Ik wil gewoon een keer met die trein, das voornaamste reisdoel eigenlijk. 's Middags rondje lopen in t Schwarzwald, camera mee. Happie eten, volgende ochtend weer wat lopen en dan weer terug
Schitterend juistquote:Op maandag 20 februari 2023 20:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ga niet op Zondag door het Schwarzwald, je wordt gek van de motoren.
Ik geef het een 4quote:Op maandag 20 februari 2023 20:33 schreef Troel het volgende:
Ik duik mijn bed in. Slaap lekker allemaal!
Nog steeds met vrachtwagenbandgevoel?quote:
Ja. Het bezoekje aan de fysio zo straks heeft daar nog een stukje extra aandeel in gehadquote:Op maandag 20 februari 2023 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog steeds met vrachtwagenbandgevoel?
Dank.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 18:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik ga het nu uitproberen. 3kg crispy Hands off my chocolate (![]()
) , kokosmelk en herbruikbare keukenrol en make-upwatjes (je moet eens iets uitproberen... en ik wilde gratis verzending dus moest nog een paar euro).
Ik bespaarde zojuist 45,90 en 4.2kg verspilling, aldus de site.
Ik ga zaterdag heen, zondag terug.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klinkt als een plan, de reis is het doel.
Ga niet op Zondag door het Schwarzwald, je wordt gek van de motoren. Had vroeger vrienden in het zwarte woud.
1975... Ja ik snap hetquote:Op maandag 20 februari 2023 20:51 schreef fietsie het volgende:
Zow, tickets voor motorbeurs geregeld. Donderdag even Utrecht opzoeken.
Volgens mij staat hier wel eea aan info: https://www.bnnvara.nl/ka(...)rijzen-met-21-omhoogquote:Op maandag 20 februari 2023 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zoietsIk ben wel benieuwd naar inflatiecijfers alleen voor de boodschappen voor eten. Dus ook geen drank oid, alleen melk, brood, kaas, groente etc.
Nog zoiets. Gedroogde bruine bonen van Hak. Ma wilde 2 pakjes voor de bonensoep. Dat was 2,89 per pakje (ik zie online dat dat bij de Coop meer dan 3 euro is per pakje) , zit je op 5,78 aan gedróógde bruine bonen voor een pan soep. Dat was vroeger idioot goedkoop, gedroogde peulvruchten. Denk dat je nu beter naar de Turk kan gaan voor dat.
Tot 2010 reed ik ook gewoon dagelijks op zo'n ding hequote:
woah, dat was 21% duurder in september 2022 en sindsdien nog veel meer gestegen. Ik zal straks de rest kijken.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:59 schreef sigme het volgende:
Volgens mij staat hier wel eea aan info: https://www.bnnvara.nl/ka(...)rijzen-met-21-omhoog
Niet heel recent, maar het zegt al wel wat over de ontwikkelingen.
1.67 is ons gelukt maar meeste plekken is het boven de 1.70 (voor benzine)quote:Op maandag 20 februari 2023 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga vrijdag naar Belgie en zal daar gelijk even tanken. Ben benieuwd wat de prijs daar doet.
Ik heb even opgezocht wat de benzineprijs hier in de buurt is. Ik heb in november voor het laatst getankt zie ik. Nu dus 1,759.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
1.67 is ons gelukt maar meeste plekken is het boven de 1.70 (voor benzine)
Als je zo weinig rijdt zou ik geen E10 tanken, ethanol trekt water aan.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb even opgezocht wat de benzineprijs hier in de buurt is. Ik heb in november voor het laatst getankt zie ik. Nu dus 1,759.
De winkel over de grens waar ik moet zijn is tegenover een tankstation. Omdat ik een kleine tank heb, is het normaalgesproken de moeite niet om er voor naar België te rijden maar nu ik er toch ben, is het leuk meegenomen.
Ik rij doorgaans niet veel maar dat het zo lang geleden is dat ik heb getankt, komt doordat ik ziek was. Komende tijd zal er een stuk meer worden gereden.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je zo weinig rijdt zou ik geen E10 tanken, ethanol trekt water aan.
Goedkoopste hier in de regio is nu 1.759 dacht ik te zien zaterdag met tanken.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb even opgezocht wat de benzineprijs hier in de buurt is. Ik heb in november voor het laatst getankt zie ik. Nu dus 1,759.
De winkel over de grens waar ik moet zijn is tegenover een tankstation. Omdat ik een kleine tank heb, is het normaalgesproken de moeite niet om er voor naar België te rijden maar nu ik er toch ben, is het leuk meegenomen.
En wat voor soort vragen horen er bij een Borisz-quiz?quote:Op maandag 20 februari 2023 22:05 schreef borisz het volgende:
Sportschool *vink*
Heb nog nog een ruime week om een pubquiz in elkaar te draaien. Ik heb inmiddels alle onderwerpen rond. Nog een aantal vragen verzinnen.
Het wordt weer een enorme Borisz-quiz.
Van In welke plek woont Tokkie Tor tot Welke zanger had in 1960 een hit met Marieke?quote:Op maandag 20 februari 2023 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat voor soort vragen horen er bij een Borisz-quiz?
speciaal voor Mariekequote:Op maandag 20 februari 2023 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Van In welke plek woont Tokkie Tor tot Welke zanger had in 1960 een hit met Marieke?
Tis wel zo dat collega Marieke gaat ons verlaten en daarmee heb ik Marieke tot thema in deze quiz verheven.
Ik vind je Thema gaaf (voor Marieke!)quote:Op maandag 20 februari 2023 22:21 schreef borisz het volgende:
Van In welke plek woont Tokkie Tor tot Welke zanger had in 1960 een hit met Marieke?
Tis wel zo dat collega Marieke gaat ons verlaten en daarmee heb ik Marieke tot thema in deze quiz verheven.
Oh! Ik was nooit op Jacques Brel gekomen, maar ik ken het liedje wel. Leuk, zulke thema's, Boriszquote:Op maandag 20 februari 2023 22:37 schreef borisz het volgende:
Het antwoord is trouwens
De pubquiz was al gepland voordat afscheid Marieke bekend was. En omdat die donderdagmiddag toch al geboekt was hebben heeft de borrel een flinke upgrade gekregen.
In een vorige quiz had ik bijvoorbeeld het thema eend. Dat ging van de auto, tot een witte eend tot een gerecht met eend.
#PS2023 komt eraan. Mooie smoes om 'De Provincie' te gebruiken. Kortom de Provinciale Vlaggen zitten in de komende quiz, maar ook streekgerechten.in een Per Seconde Wijzer-achtige ronde.
Ik heb woensdag met J afgesproken maar ik weet nog niet of we bij hem of bij mij afspreken. Hangt denk ik een beetje af van waar hij voor werk heen moet en wat we die avond willen doen - hij heeft drie nieuwe LP's gekocht dus misschien gaan we gewoon weer plaatjes luisteren bij hemquote:Op maandag 20 februari 2023 20:01 schreef AnneX het volgende:
Hier ook een ‘hersteldutje’ 😉 na twee rondjes moeiteloos duwen en trekken en schoppen op machines in de sportschool.
Over prijzen verbaas ik mij ook al even.
En over de dikke dikke dikke winsten van shell en ah en consorten.
Oei, de foto van de panorama trein coupé. Eens even de opties bekijken.
@:Tele6 op de bovenste plank staan 1) boeken/manuals van keukenapparaten en soepkommen ( worden weinig gebruikt) erachter ben ik nu vergeten 🙃
2) alle koffiekoppen (eronder staat een koffiemachine) 3) de stapel thee- / handdoeken. (Erachter de minder vaak gebruikte doeken) 4) een loze plank boven de koelkast: bakspullen en schone bakjes van de chinees😉
Lekker hoor, dat je bijna bijname op orde bent. Snel werkt de inductie hè!Wanneer komt J eten?
Stom zeg @:Blues
Dit was precies wat ik dacht toen ik zo net m'n ogen open deed.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 06:52 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Donker buiten hoor. 't Mag nu wel gaan opschieten met dat daglicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |