abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208072327
  maandag 20 februari 2023 @ 10:25:16 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_208072329
lol @Blues
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 februari 2023 @ 10:34:22 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_208072433
Ik kom erachter dat ik waarschijnlijk al sinds ik hier in dienst ben veel te veel betaal voor mijn pensioen. Het bestandje om het werkgevers en werknemersdeel uit te rekenen dat ik kreeg van mijn collega klopt gewoon niet. Zo jammer weer :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208072730
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 09:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vond ze alle vijf niet te pruimen en ik ben op een gegeven moment maar gestopt met taggen op untagged omdat het zo zonde is voor jullie waardering *)

Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.

Wel blij dat je gestopt bent met raten want die 1en doen best veel kwaad aan een kleine brouwerij.
pi_208072815
Ach hier überhaupt nooit begonnen aan werken ;)
pi_208072838
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.

Wel blij dat je gestopt bent met raten want die 1en doen best veel kwaad aan een kleine brouwerij.
Je mag toch best een 1 geven als je het helemaal niks vindt?
pi_208072844
Hier nu 28 uur p/w en de rest van de tijd een dreumes, ook hard werken zo midden in de prepeuterpubertijd :D
Maar ik mag niet klagen, want m'n man heeft dus die 28 uur p/w de dreumes ;)
  maandag 20 februari 2023 @ 11:00:39 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_208072846
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208072860
Dus.

Eindelijk contact gehad met de installateur. Vanmiddag komt er iemand langs.

Toen bleek dat ik geen medicatie meer had. Nul. Is me in 20 jaar nooit overkomen. Ik heb (had dus) een waterdicht systeem wat betreft medicatie bestellen. Huisarts gebeld, gesloten wegens carnaval. Doorverwezen naar huisartsenpost. Die zijn pas vanaf 17.00 geopend. Neuroloog gebeld. Gesloten wegens carnaval. Kreeg wel iemand aan de lijn en die zou bij de arts die er morgen weer is bedelen of hij hier tijd voor wilde maken.

Een vriend slik dezelfde medicatie maar in een andere dosis. Hij kan ze gelukkig vanmiddag brengen. Hij doet niet aan carnaval.

De schilders staan al een uur in de file.
Spoilers!
pi_208072871
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus.

Toen bleek dat ik geen medicatie meer had. Nul. Is me in 20 jaar nooit overkomen. Ik heb (had dus) een waterdicht systeem wat betreft medicatie bestellen. Huisarts gebeld, gesloten wegens carnaval. Doorverwezen naar huisartsenpost. Die zijn pas vanaf 17.00 geopend. Neuroloog gebeld. Gesloten wegens carnaval. Kreeg wel iemand aan de lijn en die zou bij de arts die er morgen weer is bedelen of hij hier tijd voor wilde maken.

Een vriend slik dezelfde medicatie maar in een andere dosis. Hij kan ze gelukkig vanmiddag brengen. Hij doet niet aan carnaval.

Oh dat is klote! Hopelijk komt het goed. Sterkte
  maandag 20 februari 2023 @ 11:02:08 #11
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208072872
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus.

Oei, dat is even schrikken! Komt wel erg goed uit dan, zo'n vriend met dezelfde medicatie. Weet je waar het verkeerd is gegaan met je waterdichte systeem?
pi_208072878
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.
Ga je serieus iemand die net start met een bedrijf en die je 'kent' een 1 geven omdat je het niet lekker vindt? Terwijl je eigenlijk ook niet eens verstand hebt van het product?

....
Spoilers!
pi_208072886
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Mwah de meeste mensen die ik spreek geven dat soort punten alleen bij grote brouwfouten. Als iets niet je smaak is dan weet je dat van te voren en tuurlijk geef je dan geen 10 maar je kan wel gewoon net rond een 5 ofzo gaan zitten.

Maar goed ik had me voorgenomen hier niet in SC op te gaan reageren maar Troel begon zelf.
Maar weet gewoon dat achter kleine brouwerijen mensen zitten die er heel veel liefde en tijd in steken voor helemaal geen geld.
En een 1 doet dan pijn (ook als ik het bij andere brouwerijen zie) en doet ook nog eens echt kwaad aan de verkoop voor de brouwerij.

Maar als er dus wel echt een grote brouwfout in zit, laat het dan zeker wel weten want daar moeten we dan wat mee.
pi_208072899
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:02 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Oei, dat is even schrikken! Komt wel erg goed uit dan, zo'n vriend met dezelfde medicatie. Weet je waar het verkeerd is gegaan met je waterdichte systeem?
Ja. Het komt door een samenloop van omstandigheden eigenlijk. Stom. En enorm slechte timing.

Ik ga niet acuut dood zonder meds gelukkig. Maar goed is het niet. En het voelt ook niet prettig.
Spoilers!
pi_208072920
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Zie mijn reactie op Jeroboam. Verder ga ik het er hier niet meer over hebben :)
pi_208072938
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja. Het komt door een samenloop van omstandigheden eigenlijk. Stom. En enorm slechte timing.

Ik ga niet acuut dood zonder meds gelukkig. Maar goed is het niet. En het voelt ook niet prettig.
Dat begrijp ik... herkenbaar! Is er iets mis gegaan met de bezorging?
Hopelijk komt het goed
  maandag 20 februari 2023 @ 11:08:36 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_208072971
quote:

[..]
Het vervelende is dat je dat dus niet echt zichtbaar kan onderbouwen. Ik ben van het zoete, dus het is niet heel raar dat ik het niets vond. Maar ik heb inmiddels gevonden dat ik ook gewoon de rating 'uit' kan zetten. Dat heb ik dan ook gedaan, want het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om de boel af te kraken (zeker niet omdat de rest van het gezelschap de bieren wel kon waarderen!)

Punt is dat IK op Untappd zit omdat ik dan voor mijzelf een smaakprofiel kan opstellen. Maar op het moment dat dat zo veel effect heeft op anderen, dan is dat wel vervelend, ook al kan je er prima bijzetten dat "Voor een dubbel smaakt het vast prima, maar ik lust geen dubbels" ;)

Ik wil eigenlijk gewoon bij kunnen houden of IK iets lekker vind of niet, zonder dat een ander er last van heeft. Untappd pretendeert dat platform te zijn, maar is het dus niet. Voor de duidelijkheid: het gaat niet om een review van een bedrijf ofzo op google, facebook of trustweetikveel wat. Ik heb met wat vrienden biertjes gedronken en aangegeven wat ik ervan vond, niets meer niets minder.

quote:
Untappd is voorzien van een functionaliteit waarmee gebruikers het bier dat ze consumeren kunnen beoordelen, badges verdienen, foto's te delen van hun bieren, de bierkaart in te zien van nabijgelegen locaties, zien welke bieren hun vrienden drinken, en soortgelijke dranken voor te stellen.
...

[ Bericht 24% gewijzigd door Troel op 20-02-2023 11:24:57 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208073011
Een 1 is in elke situatie gewoon wel hard. Ik vond dat ik laatst een hele harde review achter had gelaten omdat ik het gebak van een bakkerij gewoon een droge zoete bende zonder verder iets van smaak vond, en zelfs die heb ik nog 2 sterren gegeven.
pi_208073018
Zeg @Tele6 je hebt toch al bereik in het mooi app van je?
Hoe heb je geslapen in de nieuwe thuis omgeving?
Begint het al wat te lijken…

Bummer Lucky. Met carnaval dokters n.b. |:(
Edit: is er geen herhaalrecept service van de apotheek?
Strakjes ga ik digitaal bestellen. Weliswaar bij de apotheekhoudende huisarts.

[ Bericht 15% gewijzigd door AnneX op 20-02-2023 11:20:44 ]
pi_208073135
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:08 schreef Troel het volgende:

[..]
Het vervelende is dat je dat dus niet echt zichtbaar kan onderbouwen. Ik ben van het zoete, dus het is niet heel raar dat ik het niets vond. Maar ik heb inmiddels gevonden dat ik ook gewoon de rating 'uit' kan zetten. Dat heb ik dan ook gedaan, want het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om de boel af te kraken (zeker niet omdat de rest van het gezelschap de bieren wel kon waarderen!)

Punt is dat IK op Untappd zit omdat ik dan voor mijzelf een smaakprofiel kan opstellen. Maar op het moment dat dat zo veel effect heeft op anderen, dan is dat wel vervelend, ook al kan je er prima bijzetten dat "Voor een dubbel smaakt het vast prima, maar ik lust geen dubbels" ;)
Bier of elk ander iets becijferen is vaak heel subjectief maar de markt is tegenwoordig zo vol dat je binnen stijlen echt wel kan zien/aangeven wat goed is en minder goed. Vraag blijft dan nog wel steeds of je een 1 moet geven. Ik doe dat zelf niet, dat zou dan eerder richting de 2 of 2.5 gaan. Voor een 1 zou ik een brouwerij wel echt echt slecht moeten vinden (komt niet vaak voor).
pi_208073166
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:11 schreef Myraela het volgende:
Een 1 is in elke situatie gewoon wel hard. Ik vond dat ik laatst een hele harde review achter had gelaten omdat ik het gebak van een bakkerij gewoon een droge zoete bende zonder verder iets van smaak vond, en zelfs die heb ik nog 2 sterren gegeven.
Met die onderbouwing mag je best een 1 of 2 geven. Het zijn allebei niet zo'n beste cijfers.
pi_208073174
De schilders zijn er. De medicatie komt straks naar me toe. Er is hoop. Toch?
Spoilers!
  maandag 20 februari 2023 @ 11:26:37 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_208073259
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Bier of elk ander iets becijferen is vaak heel subjectief maar de markt is tegenwoordig zo vol dat je binnen stijlen echt wel kan zien/aangeven wat goed is en minder goed. Vraag blijft dan nog wel steeds of je een 1 moet geven. Ik doe dat zelf niet, dat zou dan eerder richting de 2 of 2.5 gaan. Voor een 1 zou ik een brouwerij wel echt echt slecht moeten vinden (komt niet vaak voor).
Ik heb wel eens 0.25 gegeven aan een bier. Dat heb ik uitgespuugd. :'(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208073275
Misschien dom hoor, maar ik geef zelden cijfers bij dingen omdat er mensen achter zitten. Ik weet niet wat mijn mening waard is. Tenzij iets echt opvallend goed of slecht is.
Ik heb een keer een klein bedrijf een 1 gegeven en toen ook een mail gehad mijn cijfer weg te halen, want het het bedrijf schaadde, maar hun werk was ook knudde. Het voelde lullig, maar ze hadden me zo slecht behandeld dat ik hem ook liet staan (zette er ook bij dat het puur om de klantvriendelijkheid ging en prijs/kwaliteitverhouding).

Ik doe wel regelmatig een workshop. Daar neem ik ook altijd de tijd voor (online tekenlessen) om ze van een cijfer te voorzien, maar altijd met een positieve insteek

Maar tegenwoordig wil elke onderneming of product een beoordeling en daar word ik een beetje moe van...
pi_208073278
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
De schilders zijn er. De medicatie komt straks naar me toe. Er is hoop. Toch?
Er is altijd hoop. Fijn dat het goed komt :*
pi_208073280
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:22 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Met die onderbouwing mag je best een 1 of 2 geven. Het zijn allebei niet zo'n beste cijfers.
Ik vind 2 sterren (van de 5) toch echt wel iets anders dan 1. 2 zie ik als een eerlijke beoordeling, en 1 als een manier om de algemene waardering naar beneden te halen. Of het moet echt zo'n verschrikkelijke ervaring geweest zijn.
pi_208073301
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik vind 2 sterren (van de 5) toch echt wel iets anders dan 1. 2 zie ik als een eerlijke beoordeling, en 1 als een manier om de algemene waardering naar beneden te halen. Of het moet echt zo'n verschrikkelijke ervaring geweest zijn.
Maar vanuit die insteek kun je die eerste ster gewoon überhaupt niet als optie geven
pi_208073355
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Maar vanuit die insteek kun je die eerste ster gewoon überhaupt niet als optie geven
Precies, dan schuift het allemaal dus op.
pi_208073410
Spoilers!
  maandag 20 februari 2023 @ 11:36:57 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_208073416
quote:
Daar gaat je hoop. Schaaltje nog wel heel?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208073418
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Neehoor, soms is er toch gewoon helemaal niets goed. Eten slecht, locatie een rotzooi, bediening rot. Dat is een 1.
pi_208073439
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:37 schreef Myraela het volgende:

[..]
Neehoor, soms is er toch gewoon helemaal niets goed. Eten slecht, locatie een rotzooi, bediening rot. Dat is een 1.
Tja hier een 1 of een 5 en anders neem ik de moeite van beoordelen niet ;)
  maandag 20 februari 2023 @ 11:39:03 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208073456
quote:
That escalated quickly....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208073499
De 1 bewaar ik voor slechte ervaringen zonder goede oplossing, dus een slecht product waarbij de producent nul moeite doet om het recht te zetten.

Niet mijn smaak of de producent die optie niet eens geven (bier gaat gewoon door de gootsteen vaak, zonder rating dan) is geen 1.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_208073502
quote:
Hansje? wilde ook een likje? -O-
pi_208073507
quote:
Tijd om je bed weer in te gaan geloof ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208073538
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:39 schreef fietsie het volgende:

[..]
That escalated quickly....
Ik ben mijn hoop wel weer kwijt ja. Inmiddels kan het me niet meer schelen allemaal. Ooit wordt het beter. Of niet. Maakt allemaal niet meer uit geloof ik.

De monteur van de cv is er. Ben benieuwd. We zullen wel een nieuwe moeten ofzo.
Spoilers!
pi_208073552
quote:
-O-

Alles wordt beter....ooit....
pi_208073554
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben mijn hoop wel weer kwijt ja. Inmiddels kan het me niet meer schelen allemaal. Ooit wordt het beter. Of niet. Maakt allemaal niet meer uit geloof ik.

-O- *;
  maandag 20 februari 2023 @ 11:45:01 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208073562
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nah een nippeltje en een piefje en dan draait ie weer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208073566
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Tijd om je bed weer in te gaan geloof ik.
Ja. Maar er is hier allerlei manvolk. Ik kan niet eens een goed moment vinden om naar de wc te gaan.

Schaaltje is een schilfer van af. Zonde maar beter dan gebroken. Ik vind het erger dat ik juist zo'n trek had in dit laatste beetje yoghurt.
Spoilers!
  maandag 20 februari 2023 @ 11:50:47 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_208073665
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ga je serieus iemand die net start met een bedrijf en die je 'kent' een 1 geven omdat je het niet lekker vindt? Terwijl je eigenlijk ook niet eens verstand hebt van het product?

....
A) Ik heb geen idee hoe lang het bedrijf al bestaat
B) Zoals aangegeven, ik gebruik de app om mijn eigen smaakprofiel vast te stellen. Dus ja, als ik iets niet lekker vind, geef ik een bijbehorend cijfer.
C) Het maakt niet of ik wel of geen verstand heb van het product, het gaat om mijn smaak. En daar heb ik wel verstand van.

Maar laten we vooral allemaal doen alsof de wereld vergaat en ik een kutmens ben omdat ik gewoon zeg dat ik iets niet lekker vind en dat als uitgangspunt neem :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 februari 2023 @ 11:52:32 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208073694
Dat is ook het probleem van apps in het algemeen, zodra die meerdere doelgroepen kennen.

Dat de data iets anders betekent voor de ene groep, dan wat de andere groep er mee wil bereiken.
Dat vraagt om veel complexere concepten als cijfers, wil je er meerdere doelgroepen mee kunnen bedienen.
pi_208073738
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:50 schreef Troel het volgende:

[..]
B) Zoals aangegeven, ik gebruik de app om mijn eigen smaakprofiel vast te stellen. Dus ja, als ik iets niet lekker vind, geef ik een bijbehorend cijfer.
C) Het maakt niet of ik wel of geen verstand heb van het product, het gaat om mijn smaak. En daar heb ik wel verstand van.

Maar laten we vooral allemaal doen alsof de wereld vergaat en ik een kutmens ben omdat ik gewoon zeg dat ik iets niet lekker vind en dat als uitgangspunt neem :P

Ja, ga jij nou even verontwaardigd lopen doen. Hou op hoor _O-
Spoilers!
pi_208073774
quote:

[..]

Nee! Je bent een lief mens :* En ik doe het net zoals jij hoor, dus dan zijn we gezellig samen kut :*
  maandag 20 februari 2023 @ 11:57:56 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_208073776
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, ga jij nou even verontwaardigd lopen doen. Hou op hoor _O-
Weet je, ik zet de cijfers wel weer lekker terug. Opgelost, slotje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208073791
quote:

[..]
Als ik bleekselderijkwekers ratings ga zitten geven ergens is dat wel een beetje gek vind ik. Je zou het in potentie wel lekker moeten kunnen vinden, als het goed gemaakt was.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 20 februari 2023 @ 12:00:26 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208073822
Echt... jullie bedoelen volgens mij allemaal grofweg hetzelfde maar ieder van uit een eigen perspectief.

Ik ben -bijna- op het punt dat ik een use-case diagram zou willen gaan zitten maken om dit te visualiseren.
  maandag 20 februari 2023 @ 12:00:46 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_208073826
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als ik bleekselderijkwekers ratings ga zitten geven ergens is dat wel een beetje gek vind ik. Je zou het in potentie wel lekker moeten kunnen vinden, als het goed gemaakt was.
Maar ik heb de bleekselderijkweker geen rating gegeven, ik heb een app gebruikt om VOOR MIJZELF vast te leggen wat ik wel en niet lekker vind. Dat dat blijkbaar op 2839476293847 andere plekken ook voor andere doeleinden gebruikt wordt, gaat compleet buiten mij om en was ook niet de insteek van het gebruik van de app.

En als iedereen dat kut vind, dan ben ik maar kut. De rest van het gezelschap vond het allemaal WEL lekker en ik ben blij dat ik die biertjes besteld heb en O+ heeft heel blij de sticker op zijn bierkoelkast geplakt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208073841
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

....
QFT

Al betekent dat uiteraard niet dat ik geen verstand zou hebben van :r bleekselderij :r
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208073842
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:52 schreef fietsie het volgende:
Dat is ook het probleem van apps in het algemeen, zodra die meerdere doelgroepen kennen.

Dat de data iets anders betekent voor de ene groep, dan wat de andere groep er mee wil bereiken.
Dat vraagt om veel complexere concepten als cijfers, wil je er meerdere doelgroepen mee kunnen bedienen.
:Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208073853
Ik gebruik 'm daarom ook eigenlijk meer als een soort Pokémon Go: gotta catch 'm all. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208073868
Ach jullie zijn allemaal liever dan ik. In mijn ogen verdient elk biertje een *
Van Heineke tot speciaal bier :P
  maandag 20 februari 2023 @ 12:04:14 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_208073874
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef fietsie het volgende:
Echt... jullie bedoelen volgens mij allemaal grofweg hetzelfde maar ieder van uit een eigen perspectief.

Ik ben -bijna- op het punt dat ik een use-case diagram zou willen gaan zitten maken om dit te visualiseren.
Please do :P Maar alleen als het een aparte tak heeft waaruit komt dat ik kut ben B-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208073889
Daarom zei ik ook dat ik er verder niet meer op ging reageren.
Ik heb mijn kant uitgelegd en @Troel haar kant en is het voor mij op zich klaar :)

Verder wel interessant om nog andere meningen te lezen maar heb niet het gevoel dat ik daar op moet reageren.
pi_208073904
Ik zou het overigens als brouwer ook gewoon loslaten die cijfers. Voor een middelmatige brouwerij krijgen de bieren best prima cijfers en verder heb je er denk ik toch niet heel veel invloed op.
  maandag 20 februari 2023 @ 12:06:25 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208073905
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb mijn kant uitgelegd en @:Troel haar kant en is het voor mij op zich klaar :)

Verder wel interessant om nog andere meningen te lezen maar heb niet het gevoel dat ik daar op moet reageren.
Ik zou het wel lief vinden als je een paar warme woorden had voor bleekselderij in het algemeen.
pi_208073910
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb mijn kant uitgelegd en @:Troel haar kant en is het voor mij op zich klaar :)

Voor mij is het vooral een toelichting waarom ik nooit een rating geef 8-) (of bijna nooit, ik heb 2 van de 400 ingecheckte een rating gegeven. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208073925
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef Jeroboam het volgende:
Ik zou het overigens als brouwer ook gewoon loslaten die cijfers. Voor een middelmatige brouwerij krijgen de bieren best prima cijfers en verder heb je er denk ik toch niet heel veel invloed op.
En bedankt :')
pi_208073929
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik zou het wel lief vinden als je een paar warme woorden had voor bleekselderij in het algemeen.
Sorry bleekselderij is kut....
pi_208073942
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar ik heb de bleekselderijkweker geen rating gegeven, ik heb een app gebruikt om VOOR MIJZELF vast te leggen wat ik wel en niet lekker vind. Dat dat blijkbaar op 2839476293847 andere plekken ook voor andere doeleinden gebruikt wordt, gaat compleet buiten mij om en was ook niet de insteek van het gebruik van de app.
Maar blijkbaar kon je dat ook uitzetten en deed je dat toen je dat ontdekte, of heb ik dat vervolg van de soap verkeerd begrepen dan?
  maandag 20 februari 2023 @ 12:09:01 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_208073943
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
En bedankt :')
MIjn kinderen zeggen middelmatig waar ze eigenlijk gemiddeld bedoelen O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208073944
quote:

[..]

Je hebt gewoon gelijk hoor. Het is heel vermoeiend als een brouwerij vrienden inschakelt (ik zeg niet dat dat hier is gedaan) om bij de eerste check-ins een rooskleurig beeld te schetsen. Dat komt altijd bij je terug.
pi_208073945
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het is prachtig om te zien hoe de bleekselderij met een sierlijke boog in de GFT-kliko verdwijnt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 20 februari 2023 @ 12:09:29 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_208073951
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar blijkbaar kon je dat ook uitzetten en deed je dat toen je dat ontdekte, of heb ik dat vervolg van de soap verkeerd begrepen dan?
Ja, want wat al tig berichten eerst staat, is dat ik de scores weggehaald heb.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208073964
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef Jeroboam het volgende:
Maar goed even nog 1 serieuze reactie.
Je kan leuk zeggen dat je de cijfers los moet laten.
Maar op basis van die cijfers worden je bieren wel of niet verkocht.
Op basis van die ratings wordt je wel of niet voor festivals uitgenodigd.

Dus helemaal los laten kan niet. Plus dat we ook maar mensen zijn dus zo'n ratings doen gewoon pijn.
  maandag 20 februari 2023 @ 12:11:02 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208073968
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Warme woorden. Dank :)
pi_208073970
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bleekselderij is een fantastisch product overigens, zou het vaak een 5 geven als niet soms de vochtige kont al aan het rotten is in de winkel, er teveel struik aan zit aan de andere kant of als er zelfs nog zand aan zit. Dat kost je toch een paar (halve) punten. :6
pi_208073972
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor. Het is heel vermoeiend als een brouwerij vrienden inschakelt (ik zeg niet dat dat hier is gedaan) om bij de eerste check-ins een rooskleurig beeld te schetsen. Dat komt altijd bij je terug.
Dat doen wij dus never nooit niet. We hebben überhaupt geen vrienden die onze bieren kopen.
pi_208073979
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Misschien kan fietsie het nóg meer gaan waarderen als ie een nieuw bleekselderijrecept gaat uitwerken met perzik en framboos ofzo.
Hebben we weer iets anders om van te gruwelen dan bier en ratings
  maandag 20 februari 2023 @ 12:12:21 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_208073987
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Maar goed even nog 1 serieuze reactie.
Je kan leuk zeggen dat je de cijfers los moet laten.
Maar op basis van die cijfers worden je bieren wel of niet verkocht.
Op basis van die ratings wordt je wel of niet voor festivals uitgenodigd.

Dus helemaal los laten kan niet. Plus dat we ook maar mensen zijn dus zo'n ratings doen gewoon pijn.
En het vervelende is dat DIE kant dus niet duidelijk wordt gemaakt naar de gebruiker van de app die hem dus gebruikt zoals ik dat doe, om gezellig met vrienden een overzichtje te kunnen maken en dergelijke.

Dus @fietsie kom er toch maar in met die diagram ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208073994
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat doen wij dus never nooit niet. We hebben überhaupt geen vrienden die onze bieren kopen.
Die heb je wel, hier op Fok. Maar zoals gezegd doelde ik daar hier niet op.
pi_208073996
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Misschien kan fietsie het nóg meer gaan waarderen als ie een nieuw bleekselderijrecept gaat uitwerken met perzik en framboos ofzo.
:r
pi_208074007
quote:

[..]
O+
Spoilers!
  maandag 20 februari 2023 @ 12:13:54 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_208074010
quote:

[..]
Misschien is dat trouwens best lekker :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208074011
Ik heb geen verstand van bier en ook niet van rating-apps maar mijn hart bloedt voor de onschuldige bleekselderij :'(
  maandag 20 februari 2023 @ 12:14:38 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208074017
quote:

[..]
Ik heb dus serieus laatst salami-gehakt-bleekselderij worstjes gemaakt :@ Met stukjes appel erin :D
pi_208074026
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:12 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Die heb je wel, hier op Fok. Maar zoals gezegd doelde ik daar hier niet op.
Het zijn hele lieve mensen (de meeste dan ;) ) maar ik zou mensen die ik 3x 5 minuten gesproken heb niet perse vrienden noemen.
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 12:16:15 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208074029
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien dom hoor, maar ik geef zelden cijfers bij dingen omdat er mensen achter zitten.
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.

Ontbraken er alsnog drie porties patat.

Nou ja, dan kun je 1 ster op Google krijgen hoor.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208074034
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:14 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik heb dus serieus laatst salami-gehakt-bleekselderij worstjes gemaakt :@ Met stukjes appel erin :D
Daar heb je het al :r

Wat een smeerpijperij hier in SCUL vandaag :{w
pi_208074038
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.

Ja dan zou ik dat zeer zeker weten ook doen
pi_208074044
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom moet je er nou weer bij vermelden dat de nieuwe eigenaren Chinezen zijn, je had het ook bij nieuwe eigenaren kunnen laten toch?
  maandag 20 februari 2023 @ 12:17:29 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208074050
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Daar heb je het al :r

Wat een smeerpijperij hier in SCUL vandaag :{w
Ik meld zoiets met bleekselderij erin dus eigenlijk ook nooit meer :D
pi_208074070
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik meld zoiets met bleekselderij erin dus eigenlijk ook nooit meer :D
Nee met alleen de appel hadden we vast allemaal gejuicht van enthousiasme :D
pi_208074085
Mensen, wat zijn we in vorm vandaag hier O+
Spoilers!
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 12:20:46 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208074087
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 09:35 schreef Troel het volgende:
Ja, ik had nog een en ander in te halen. Ik ben nu nog op zoek naar de post van @:derludolf over of hij gebeld heeft, maar waarschijnlijk is taggen sneller O-)
Ik heb gebeld, maar ze kon niet opnemen. Nog wel wat app contact gehad. Valt nog mee, m'n opmerking had wat dingen getriggerd die mij niet te verwijten waren. Gelukkig maar. :)
pi_208074097
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Sarabi het volgende:
We hebben überhaupt geen vrienden die onze bieren kopen.
Dit voelt ook wel als een 1 rating hoor.
  maandag 20 februari 2023 @ 12:21:53 #90
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208074101
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
B:)B

Bij gebrek aan een popcorn-etende smiley :+
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 12:21:56 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208074102
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Waarom moet je er nou weer bij vermelden dat de nieuwe eigenaren Chinezen zijn, je had het ook bij nieuwe eigenaren kunnen laten toch?
Omdat ik dat doorgaans geen verbetering vind als die een snackbar over nemen :@
  maandag 20 februari 2023 @ 12:21:56 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_208074103
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik heb gebeld, maar ze kon niet opnemen. Nog wel wat app contact gehad. Valt nog mee, m'n opmerking had wat dingen getriggerd die mij niet te verwijten waren. Gelukkig maar. :)
Fijn! Ook al ken ik je niet, leefde wel een beetje mee omdat ik de situatie wel herkende. :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 februari 2023 @ 12:22:13 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208074107
Phishing mail wordt echt steeds beter:

quote:
FedEx: je pakket ligt nog steeds voor je klaar.

Openen kost je niks. << Click here >>
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...
  maandag 20 februari 2023 @ 12:22:28 #94
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208074111
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik kom erachter dat ik waarschijnlijk al sinds ik hier in dienst ben veel te veel betaal voor mijn pensioen. Het bestandje om het werkgevers en werknemersdeel uit te rekenen dat ik kreeg van mijn collega klopt gewoon niet. Zo jammer weer :P
Contact opnemen met HR.
pi_208074113
Ik had laatst kaasfondue, en voor en vriendin bleekselderij erbij. En toen bleek ik het zelf ook lekker te vinden. Ik was in shock.
pi_208074120
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
B:)B

Bij gebrek aan een popcorn-etende smiley :+
Deze past wel beter dan popcorn
pi_208074124
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met genoeg bier gaan mensen vanzelf rellen
pi_208074128
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dit voelt ook wel als een 1 rating hoor.
:*
  maandag 20 februari 2023 @ 12:23:26 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_208074129
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg pas een mailtje van mijn 'baas' wat ik nodig had om een betaling naar Engeland te doen. Ben er lekker in mee gegaan en heb die persoon zeker een week aan het werk gehouden, terwijl het eerste mailtje bij mij meteen alle bellen al deed rinkelen :D Keurig alle gegevens en zaken vervolgens doorgespeeld aan de politie.

Ik vind eigenlijk dat ik nu wel een bonus van 24k verdien omdat ik het niet keurig heb overgemaakt O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 februari 2023 @ 12:23:41 #100
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208074135
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Haha, ik had toevallig een erg vergelijkbare mail van 'DHL' vanmorgen:
'Your DHL parcel is coming today. Select delivery point now...'
Met een grote rode 'confirm delivery'-knop eronder.

Op inderdaad een e-mailadres dat ik niet meer gebruik.

:N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')