Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond ze alle vijf niet te pruimen en ik ben op een gegeven moment maar gestopt met taggen op untagged omdat het zo zonde is voor jullie waardering
Je mag toch best een 1 geven als je het helemaal niks vindt?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.
Wel blij dat je gestopt bent met raten want die 1en doen best veel kwaad aan een kleine brouwerij.
Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.
Wel blij dat je gestopt bent met raten want die 1en doen best veel kwaad aan een kleine brouwerij.
Oh dat is klote! Hopelijk komt het goed. Sterktequote:Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus.
Eindelijk contact gehad met de installateur. Vanmiddag komt er iemand langs.
Toen bleek dat ik geen medicatie meer had. Nul. Is me in 20 jaar nooit overkomen. Ik heb (had dus) een waterdicht systeem wat betreft medicatie bestellen. Huisarts gebeld, gesloten wegens carnaval. Doorverwezen naar huisartsenpost. Die zijn pas vanaf 17.00 geopend. Neuroloog gebeld. Gesloten wegens carnaval. Kreeg wel iemand aan de lijn en die zou bij de arts die er morgen weer is bedelen of hij hier tijd voor wilde maken.
Een vriend slik dezelfde medicatie maar in een andere dosis. Hij kan ze gelukkig vanmiddag brengen. Hij doet niet aan carnaval.
De schilders staan al een uur in de file.
Oei, dat is even schrikken! Komt wel erg goed uit dan, zo'n vriend met dezelfde medicatie. Weet je waar het verkeerd is gegaan met je waterdichte systeem?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus.
Eindelijk contact gehad met de installateur. Vanmiddag komt er iemand langs.
Toen bleek dat ik geen medicatie meer had. Nul. Is me in 20 jaar nooit overkomen. Ik heb (had dus) een waterdicht systeem wat betreft medicatie bestellen. Huisarts gebeld, gesloten wegens carnaval. Doorverwezen naar huisartsenpost. Die zijn pas vanaf 17.00 geopend. Neuroloog gebeld. Gesloten wegens carnaval. Kreeg wel iemand aan de lijn en die zou bij de arts die er morgen weer is bedelen of hij hier tijd voor wilde maken.
Een vriend slik dezelfde medicatie maar in een andere dosis. Hij kan ze gelukkig vanmiddag brengen. Hij doet niet aan carnaval.
De schilders staan al een uur in de file.
Ga je serieus iemand die net start met een bedrijf en die je 'kent' een 1 geven omdat je het niet lekker vindt? Terwijl je eigenlijk ook niet eens verstand hebt van het product?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.
Mwah de meeste mensen die ik spreek geven dat soort punten alleen bij grote brouwfouten. Als iets niet je smaak is dan weet je dat van te voren en tuurlijk geef je dan geen 10 maar je kan wel gewoon net rond een 5 ofzo gaan zitten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je mag toch best een 1 geven als je het helemaal niks vindt?
Ja. Het komt door een samenloop van omstandigheden eigenlijk. Stom. En enorm slechte timing.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oei, dat is even schrikken! Komt wel erg goed uit dan, zo'n vriend met dezelfde medicatie. Weet je waar het verkeerd is gegaan met je waterdichte systeem?
Zie mijn reactie op Jeroboam. Verder ga ik het er hier niet meer over hebbenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.
Dat begrijp ik... herkenbaar! Is er iets mis gegaan met de bezorging?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Het komt door een samenloop van omstandigheden eigenlijk. Stom. En enorm slechte timing.
Ik ga niet acuut dood zonder meds gelukkig. Maar goed is het niet. En het voelt ook niet prettig.
Het vervelende is dat je dat dus niet echt zichtbaar kan onderbouwen. Ik ben van het zoete, dus het is niet heel raar dat ik het niets vond. Maar ik heb inmiddels gevonden dat ik ook gewoon de rating 'uit' kan zetten. Dat heb ik dan ook gedaan, want het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om de boel af te kraken (zeker niet omdat de rest van het gezelschap de bieren wel kon waarderen!)quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
...quote:Untappd is voorzien van een functionaliteit waarmee gebruikers het bier dat ze consumeren kunnen beoordelen, badges verdienen, foto's te delen van hun bieren, de bierkaart in te zien van nabijgelegen locaties, zien welke bieren hun vrienden drinken, en soortgelijke dranken voor te stellen.
Bier of elk ander iets becijferen is vaak heel subjectief maar de markt is tegenwoordig zo vol dat je binnen stijlen echt wel kan zien/aangeven wat goed is en minder goed. Vraag blijft dan nog wel steeds of je een 1 moet geven. Ik doe dat zelf niet, dat zou dan eerder richting de 2 of 2.5 gaan. Voor een 1 zou ik een brouwerij wel echt echt slecht moeten vinden (komt niet vaak voor).quote:Op maandag 20 februari 2023 11:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je dat dus niet echt zichtbaar kan onderbouwen. Ik ben van het zoete, dus het is niet heel raar dat ik het niets vond. Maar ik heb inmiddels gevonden dat ik ook gewoon de rating 'uit' kan zetten. Dat heb ik dan ook gedaan, want het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om de boel af te kraken (zeker niet omdat de rest van het gezelschap de bieren wel kon waarderen!)
Punt is dat IK op Untappd zit omdat ik dan voor mijzelf een smaakprofiel kan opstellen. Maar op het moment dat dat zo veel effect heeft op anderen, dan is dat wel vervelend, ook al kan je er prima bijzetten dat "Voor een dubbel smaakt het vast prima, maar ik lust geen dubbels"
Met die onderbouwing mag je best een 1 of 2 geven. Het zijn allebei niet zo'n beste cijfers.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:11 schreef Myraela het volgende:
Een 1 is in elke situatie gewoon wel hard. Ik vond dat ik laatst een hele harde review achter had gelaten omdat ik het gebak van een bakkerij gewoon een droge zoete bende zonder verder iets van smaak vond, en zelfs die heb ik nog 2 sterren gegeven.
Ik heb wel eens 0.25 gegeven aan een bier. Dat heb ik uitgespuugd.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Bier of elk ander iets becijferen is vaak heel subjectief maar de markt is tegenwoordig zo vol dat je binnen stijlen echt wel kan zien/aangeven wat goed is en minder goed. Vraag blijft dan nog wel steeds of je een 1 moet geven. Ik doe dat zelf niet, dat zou dan eerder richting de 2 of 2.5 gaan. Voor een 1 zou ik een brouwerij wel echt echt slecht moeten vinden (komt niet vaak voor).
Er is altijd hoop. Fijn dat het goed komtquote:Op maandag 20 februari 2023 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
De schilders zijn er. De medicatie komt straks naar me toe. Er is hoop. Toch?
Ik vind 2 sterren (van de 5) toch echt wel iets anders dan 1. 2 zie ik als een eerlijke beoordeling, en 1 als een manier om de algemene waardering naar beneden te halen. Of het moet echt zo'n verschrikkelijke ervaring geweest zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Met die onderbouwing mag je best een 1 of 2 geven. Het zijn allebei niet zo'n beste cijfers.
Maar vanuit die insteek kun je die eerste ster gewoon überhaupt niet als optie gevenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind 2 sterren (van de 5) toch echt wel iets anders dan 1. 2 zie ik als een eerlijke beoordeling, en 1 als een manier om de algemene waardering naar beneden te halen. Of het moet echt zo'n verschrikkelijke ervaring geweest zijn.
Precies, dan schuift het allemaal dus op.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar vanuit die insteek kun je die eerste ster gewoon überhaupt niet als optie geven
Daar gaat je hoop. Schaaltje nog wel heel?quote:
Neehoor, soms is er toch gewoon helemaal niets goed. Eten slecht, locatie een rotzooi, bediening rot. Dat is een 1.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar vanuit die insteek kun je die eerste ster gewoon überhaupt niet als optie geven
Tja hier een 1 of een 5 en anders neem ik de moeite van beoordelen nietquote:Op maandag 20 februari 2023 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, soms is er toch gewoon helemaal niets goed. Eten slecht, locatie een rotzooi, bediening rot. Dat is een 1.
That escalated quickly....quote:
Tijd om je bed weer in te gaan geloof ik.quote:
Ik ben mijn hoop wel weer kwijt ja. Inmiddels kan het me niet meer schelen allemaal. Ooit wordt het beter. Of niet. Maakt allemaal niet meer uit geloof ik.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben mijn hoop wel weer kwijt ja. Inmiddels kan het me niet meer schelen allemaal. Ooit wordt het beter. Of niet. Maakt allemaal niet meer uit geloof ik.
De monteur van de cv is er. Ben benieuwd. We zullen wel een nieuwe moeten ofzo.
Nah een nippeltje en een piefje en dan draait ie weer.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben mijn hoop wel weer kwijt ja. Inmiddels kan het me niet meer schelen allemaal. Ooit wordt het beter. Of niet. Maakt allemaal niet meer uit geloof ik.
De monteur van de cv is er. Ben benieuwd. We zullen wel een nieuwe moeten ofzo.
Ja. Maar er is hier allerlei manvolk. Ik kan niet eens een goed moment vinden om naar de wc te gaan.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd om je bed weer in te gaan geloof ik.
A) Ik heb geen idee hoe lang het bedrijf al bestaatquote:Op maandag 20 februari 2023 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga je serieus iemand die net start met een bedrijf en die je 'kent' een 1 geven omdat je het niet lekker vindt? Terwijl je eigenlijk ook niet eens verstand hebt van het product?
....
Ja, ga jij nou even verontwaardigd lopen doen. Hou op hoorquote:Op maandag 20 februari 2023 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
A) Ik heb geen idee hoe lang het bedrijf al bestaat
B) Zoals aangegeven, ik gebruik de app om mijn eigen smaakprofiel vast te stellen. Dus ja, als ik iets niet lekker vind, geef ik een bijbehorend cijfer.
C) Het maakt niet of ik wel of geen verstand heb van het product, het gaat om mijn smaak. En daar heb ik wel verstand van.
Maar laten we vooral allemaal doen alsof de wereld vergaat en ik een kutmens ben omdat ik gewoon zeg dat ik iets niet lekker vind en dat als uitgangspunt neem
Nee! Je bent een lief mensquote:Op maandag 20 februari 2023 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
B) Zoals aangegeven, ik gebruik de app om mijn eigen smaakprofiel vast te stellen. Dus ja, als ik iets niet lekker vind, geef ik een bijbehorend cijfer.
C) Het maakt niet of ik wel of geen verstand heb van het product, het gaat om mijn smaak. En daar heb ik wel verstand van.
Maar laten we vooral allemaal doen alsof de wereld vergaat en ik een kutmens ben omdat ik gewoon zeg dat ik iets niet lekker vind en dat als uitgangspunt neem
Weet je, ik zet de cijfers wel weer lekker terug. Opgelost, slotje.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ga jij nou even verontwaardigd lopen doen. Hou op hoor
Als ik bleekselderijkwekers ratings ga zitten geven ergens is dat wel een beetje gek vind ik. Je zou het in potentie wel lekker moeten kunnen vinden, als het goed gemaakt was.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Maar ik heb de bleekselderijkweker geen rating gegeven, ik heb een app gebruikt om VOOR MIJZELF vast te leggen wat ik wel en niet lekker vind. Dat dat blijkbaar op 2839476293847 andere plekken ook voor andere doeleinden gebruikt wordt, gaat compleet buiten mij om en was ook niet de insteek van het gebruik van de app.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik bleekselderijkwekers ratings ga zitten geven ergens is dat wel een beetje gek vind ik. Je zou het in potentie wel lekker moeten kunnen vinden, als het goed gemaakt was.
QFTquote:Op maandag 20 februari 2023 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga je serieus iemand die net start met een bedrijf en die je 'kent' een 1 geven omdat je het niet lekker vindt? Terwijl je eigenlijk ook niet eens verstand hebt van het product?
....
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:52 schreef fietsie het volgende:
Dat is ook het probleem van apps in het algemeen, zodra die meerdere doelgroepen kennen.
Dat de data iets anders betekent voor de ene groep, dan wat de andere groep er mee wil bereiken.
Dat vraagt om veel complexere concepten als cijfers, wil je er meerdere doelgroepen mee kunnen bedienen.
Please doquote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef fietsie het volgende:
Echt... jullie bedoelen volgens mij allemaal grofweg hetzelfde maar ieder van uit een eigen perspectief.
Ik ben -bijna- op het punt dat ik een use-case diagram zou willen gaan zitten maken om dit te visualiseren.
Ik zou het wel lief vinden als je een paar warme woorden had voor bleekselderij in het algemeen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Daarom zei ik ook dat ik er verder niet meer op ging reageren.
Ik heb mijn kant uitgelegd en @:Troel haar kant en is het voor mij op zich klaar
Verder wel interessant om nog andere meningen te lezen maar heb niet het gevoel dat ik daar op moet reageren.
Voor mij is het vooral een toelichting waarom ik nooit een rating geefquote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Daarom zei ik ook dat ik er verder niet meer op ging reageren.
Ik heb mijn kant uitgelegd en @:Troel haar kant en is het voor mij op zich klaar
Verder wel interessant om nog andere meningen te lezen maar heb niet het gevoel dat ik daar op moet reageren.
En bedanktquote:Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef Jeroboam het volgende:
Ik zou het overigens als brouwer ook gewoon loslaten die cijfers. Voor een middelmatige brouwerij krijgen de bieren best prima cijfers en verder heb je er denk ik toch niet heel veel invloed op.
Sorry bleekselderij is kut....quote:Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou het wel lief vinden als je een paar warme woorden had voor bleekselderij in het algemeen.
Maar blijkbaar kon je dat ook uitzetten en deed je dat toen je dat ontdekte, of heb ik dat vervolg van de soap verkeerd begrepen dan?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar ik heb de bleekselderijkweker geen rating gegeven, ik heb een app gebruikt om VOOR MIJZELF vast te leggen wat ik wel en niet lekker vind. Dat dat blijkbaar op 2839476293847 andere plekken ook voor andere doeleinden gebruikt wordt, gaat compleet buiten mij om en was ook niet de insteek van het gebruik van de app.
MIjn kinderen zeggen middelmatig waar ze eigenlijk gemiddeld bedoelenquote:
Je hebt gewoon gelijk hoor. Het is heel vermoeiend als een brouwerij vrienden inschakelt (ik zeg niet dat dat hier is gedaan) om bij de eerste check-ins een rooskleurig beeld te schetsen. Dat komt altijd bij je terug.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is prachtig om te zien hoe de bleekselderij met een sierlijke boog in de GFT-kliko verdwijnt.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou het wel lief vinden als je een paar warme woorden had voor bleekselderij in het algemeen.
Ja, want wat al tig berichten eerst staat, is dat ik de scores weggehaald heb.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar blijkbaar kon je dat ook uitzetten en deed je dat toen je dat ontdekte, of heb ik dat vervolg van de soap verkeerd begrepen dan?
Maar goed even nog 1 serieuze reactie.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef Jeroboam het volgende:
Ik zou het overigens als brouwer ook gewoon loslaten die cijfers. Voor een middelmatige brouwerij krijgen de bieren best prima cijfers en verder heb je er denk ik toch niet heel veel invloed op.
Warme woorden. Dankquote:
Bleekselderij is een fantastisch product overigens, zou het vaak een 5 geven als niet soms de vochtige kont al aan het rotten is in de winkel, er teveel struik aan zit aan de andere kant of als er zelfs nog zand aan zit. Dat kost je toch een paar (halve) punten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik bleekselderijkwekers ratings ga zitten geven ergens is dat wel een beetje gek vind ik. Je zou het in potentie wel lekker moeten kunnen vinden, als het goed gemaakt was.
Dat doen wij dus never nooit niet. We hebben überhaupt geen vrienden die onze bieren kopen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor. Het is heel vermoeiend als een brouwerij vrienden inschakelt (ik zeg niet dat dat hier is gedaan) om bij de eerste check-ins een rooskleurig beeld te schetsen. Dat komt altijd bij je terug.
Misschien kan fietsie het nóg meer gaan waarderen als ie een nieuw bleekselderijrecept gaat uitwerken met perzik en framboos ofzo.quote:
En het vervelende is dat DIE kant dus niet duidelijk wordt gemaakt naar de gebruiker van de app die hem dus gebruikt zoals ik dat doe, om gezellig met vrienden een overzichtje te kunnen maken en dergelijke.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar goed even nog 1 serieuze reactie.
Je kan leuk zeggen dat je de cijfers los moet laten.
Maar op basis van die cijfers worden je bieren wel of niet verkocht.
Op basis van die ratings wordt je wel of niet voor festivals uitgenodigd.
Dus helemaal los laten kan niet. Plus dat we ook maar mensen zijn dus zo'n ratings doen gewoon pijn.
Die heb je wel, hier op Fok. Maar zoals gezegd doelde ik daar hier niet op.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doen wij dus never nooit niet. We hebben überhaupt geen vrienden die onze bieren kopen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien kan fietsie het nóg meer gaan waarderen als ie een nieuw bleekselderijrecept gaat uitwerken met perzik en framboos ofzo.
Hebben we weer iets anders om van te gruwelen dan bier en ratings
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien kan fietsie het nóg meer gaan waarderen als ie een nieuw bleekselderijrecept gaat uitwerken met perzik en framboos ofzo.
Misschien is dat trouwens best lekkerquote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus laatst salami-gehakt-bleekselderij worstjes gemaaktquote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het zijn hele lieve mensen (de meeste danquote:Op maandag 20 februari 2023 12:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die heb je wel, hier op Fok. Maar zoals gezegd doelde ik daar hier niet op.
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien dom hoor, maar ik geef zelden cijfers bij dingen omdat er mensen achter zitten.
Daar heb je het alquote:Op maandag 20 februari 2023 12:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus laatst salami-gehakt-bleekselderij worstjes gemaaktMet stukjes appel erin
Ja dan zou ik dat zeer zeker weten ook doenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.
Ontbraken er alsnog drie porties patat.
Nou ja, dan kun je 1 ster op Google krijgen hoor.
Waarom moet je er nou weer bij vermelden dat de nieuwe eigenaren Chinezen zijn, je had het ook bij nieuwe eigenaren kunnen laten toch?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.
Ontbraken er alsnog drie porties patat.
Nou ja, dan kun je 1 ster op Google krijgen hoor.
Ik meld zoiets met bleekselderij erin dus eigenlijk ook nooit meerquote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb je het al
Wat een smeerpijperij hier in SCUL vandaag
Nee met alleen de appel hadden we vast allemaal gejuicht van enthousiasmequote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik meld zoiets met bleekselderij erin dus eigenlijk ook nooit meer
Ik heb gebeld, maar ze kon niet opnemen. Nog wel wat app contact gehad. Valt nog mee, m'n opmerking had wat dingen getriggerd die mij niet te verwijten waren. Gelukkig maar.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:35 schreef Troel het volgende:
Ja, ik had nog een en ander in te halen. Ik ben nu nog op zoek naar de post van @:derludolf over of hij gebeld heeft, maar waarschijnlijk is taggen sneller
Dit voelt ook wel als een 1 rating hoor.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Sarabi het volgende:
We hebben überhaupt geen vrienden die onze bieren kopen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat zijn we in vorm vandaag hier
Omdat ik dat doorgaans geen verbetering vind als die een snackbar over nemenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Waarom moet je er nou weer bij vermelden dat de nieuwe eigenaren Chinezen zijn, je had het ook bij nieuwe eigenaren kunnen laten toch?
Fijn! Ook al ken ik je niet, leefde wel een beetje mee omdat ik de situatie wel herkende.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, maar ze kon niet opnemen. Nog wel wat app contact gehad. Valt nog mee, m'n opmerking had wat dingen getriggerd die mij niet te verwijten waren. Gelukkig maar.
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...quote:FedEx: je pakket ligt nog steeds voor je klaar.
Openen kost je niks. << Click here >>
Contact opnemen met HR.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik kom erachter dat ik waarschijnlijk al sinds ik hier in dienst ben veel te veel betaal voor mijn pensioen. Het bestandje om het werkgevers en werknemersdeel uit te rekenen dat ik kreeg van mijn collega klopt gewoon niet. Zo jammer weer
Deze past wel beter dan popcornquote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]![]()
Bij gebrek aan een popcorn-etende smiley
Met genoeg bier gaan mensen vanzelf rellenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat zijn we in vorm vandaag hier
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit voelt ook wel als een 1 rating hoor.
Ik kreeg pas een mailtje van mijn 'baas' wat ik nodig had om een betaling naar Engeland te doen. Ben er lekker in mee gegaan en heb die persoon zeker een week aan het werk gehouden, terwijl het eerste mailtje bij mij meteen alle bellen al deed rinkelenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef fietsie het volgende:
Phishing mail wordt echt steeds beter:
[..]
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...
Haha, ik had toevallig een erg vergelijkbare mail van 'DHL' vanmorgen:quote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef fietsie het volgende:
Phishing mail wordt echt steeds beter:
[..]
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |