quote:
Op zaterdag 18 februari 2023 21:46 schreef Isabeau het volgende:Ik ken 1 persoon in mijn omgeving die op dating apps zit en ze zegt dat ze continu mannen krijg 'aangeboden' in de apps die ze al kent

nadeel van een redelijk kleine woonplaats waar je ook nog eens elk weekend gaat stappen en veel mensen kent?

Ik haat die apps. Kwamen altijd alleen maar Duitsers langs. Bijna alle datingssites en apps komen gratis met dickpicks en oneerbare voorstellen. Heb uiteindelijk op aanraden van iemand maar e-matching geprobeerd en dat liep gelukkig wel goed af

quote:
Misschien zit je dan net iets rechterop?
quote:
Op zondag 19 februari 2023 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:Mogge!
Ach @:vlindertje89
Kennen jullie dat filmpje waar een joekel van een slang door het plafond valt….da’s mij overkomen vannacht in mijn droom/nachtmerrie. Was m’n bed al uit voordat ik wakker werd

Niet met een slang, wel met spinnen o.i.d. En dan sta ik dus ook echt zo naast mijn bed en dan ga ik vervolgens op zoek naar die spin, ook al weet ik wel dat het een droom was.
quote:
quote:
Op zondag 19 februari 2023 10:52 schreef yinu het volgende:Jeetje, wat een heftige dromen @:vlindertje89 en @:kaatje1!
En de meet klinkt ook heel leuk.
Gisteren na de vergadering (die enorm vermoeiend was en waar ik met knallende hoofdpijn uit kwam) nog op mijn neefje van 2 gepast

Hij is zo leuk nu, hij kan een beetje praten, leert elke dag tig nieuwe woorden, en begrijpt alles wat je zegt. Maar de ‘ik ben 2 en ik zeg nee’ fase is nog niet helemaal begonnen.
Vriend en hond waren ook mee dus het was heel knus.
Wat dat betreft wel blij dat ik nooit op dating-apps heb gedate. Ik heb alleen ervaring met mensen in het echt tegenkomen en dan onhandig contact maken. Dat lijkt me virtueel nog veel lastiger. Huidige man kende ik al een tijdje van gezamenlijke hobby. Vorige relaties en scharrels eigenlijk altijd op vergelijkbare manieren: uit de kroeg/feestjes, of baantjes/vrijwilligerswerk of studie. Volgens mij is het verschil dat je mensen dan ontmoet zonder de intentie dat je een date/scharrel/partner zoekt maar dat je gewoon een andere activiteit aan het doen bent. Dat haalt de druk er een beetje af waardoor je wat minder kritisch kijkt of iemand wel aan je profiel van ideale partner voldoet. Als ik mijn huidige man op een dating-app had gezien denk ik niet dat ik hem naar de juiste kant zou hebben geswiped, zowel qua profiel als qua foto’s, terwijl we inmiddels dus al 10 jaar samen een bedrijf hebben en lief en leed delen en ik nog steeds denk dat hij de liefde van mijn leven is.
Ik kan me ook voorstellen dat het juist handig is als de intenties van iedereen duidelijk zijn en je dus wat minder zit te klooien om dat uit te vinden. Maar voor mezelf weet ik eigenlijk van tevoren niet zo goed wat ik zoek: een spannende scharrel, een levenspartner, gewoon een gezellige avond. Dat vormt zich pas gaandeweg. En het lijkt mij heel benauwend om al met zo’n hele scherpe focus profielen te gaan bekijken. Maar ja, ik snap ook dat je er tegenwoordig niet aan ontkomt.
Je hebt tegenwoordig een app waar je enkel profiel ziet en 1 foto en als je matcht moet je meteen verplicht op date en je kan niet chatten met elkaar. Vond ik wel interessant, want dan leer je tenminste iemand kennen EN het scheelt veel onzedelijke berichten

maar ik weet niet meer hoe die heet, dus je hebt er niets aan

(los van dat je niet om zoek bent enzo)
quote:
Op zondag 19 februari 2023 12:17 schreef Vanyel het volgende:[..]
God ja ik had de mijne ook subiet naar de kant geveegd als ze me niet zinderend sexay tegen een hek had gekwakt op dat vieze zweterige saaie shitfeest.
Dit klinkt gewoon

quote:
Op zondag 19 februari 2023 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:Booh. Hele hut gestofzuigd

Mijn
Dyson doet het weer zonder haperen nadat ik vorige week de hele zooi uit elkaar gehaald heb en alle filters schoongemaakt heb
Dat wou ik even kwijt

Driewerf hoera voor je
Dyson!
quote:
WHAHAHAHA Sorry. Maar het was wel tof

quote:
En dit verbaast me niets. Je bent echt wel goed
quote:
Op zondag 19 februari 2023 13:24 schreef Sarabi het volgende:Hier is het de hele dag al een beetje aan het miezeren.
Ach niet erg, we zijn thuis een Fluffernutter Stout aan het brouwen

heel benieuwd hoe dat gaat worden, een bier met pinda's en marshmallows.
Ik vond ze alle vijf niet te pruimen en ik ben op een gegeven moment maar gestopt met taggen op untagged omdat het zo zonde is voor jullie waardering
quote:
De Raspberry fluff forever en de blueberry fluff forever van Brewski zijn echte aanraders met marshmallows

quote:
Op zondag 19 februari 2023 15:35 schreef fietsie het volgende:Weer wat geleerd; IKEA ziplock bags zijn niet geschikt voor gebruik in de sous vide bij 71 graden.
Beide zakjes gingen op een verschillend moment lek. Nu allemaal smaak in mn sous vide water... en dus niet meer bij de kip..
Ow, dat is best wel kut. Nooit aan gedacht dat je daar ook nog speciaal plastic voor nodig had.
quote:
Mijn lekkerste biertje ooit was een echte dubbeldrank met alcohol. Tic Tac Toe Mango passievrucht

quote:
Op zondag 19 februari 2023 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:[..]
Ik heb dat ook regelmatig gedaan maar het hangt er erg van af met wie je te maken hebt.
Deze schilderklus is inmiddels zo'n enorme clusterfuck dat ik nergens vertrouwen meer in heb.
Ow, dat is ZO kut.
quote:
Op zondag 19 februari 2023 20:25 schreef Blues het volgende:[..]
Overigens hebben wij speciale koffie-automaten-schoonmakers, die maken elke dag alle apparaten schoon en vullen de voorraden aan.
In mijn zkh komt er ook elke ochtend (ma-vrij) een medewerker van de koffieautomaten reinigen en bijvullen, moesten het ook eerst zelf doen... eeeeh dat heb ik altijd geweigerd. Daar ben ik niet voor aangenomen zeg
wat is mijn quote raar ineens
Ik drink niet eens koffie, maar vind het heerlijk om op kantoor de bonen bij te vullen enzo. Voelt nuttig. Vaak begin ik de dag met het koffieapparaat aanslingeren
quote:
Op maandag 20 februari 2023 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:Hoezee. De cv-ketel doet het niet. En het installatiebedrijf neemt de telefoon niet op. Die ligt zijn roes uit te slapen vermoedelijk. Dit begint goed.
Dat kan er ook nog wel bij natuurlijk!
Hier echt een heerlijk weekend gehad. Vrijdagavond dus met mijn pa en mijn

naar Focus. Heerlijke oude gek die zo veel lol had op het podium. Perfect. Zaterdagavond ook ontzettend leuk gehad, vooral toen we naar huis gingen (
@Lonaa het was maar goed dat ik al naar het toilet gegaan was, want ik deed het echt zowat in mijn broek ). En zondag mijn schoonouders ontmoet en daar een heerlijke Indonesische rijsttafel verorberd. En vandaag hadden mijn koters een studiedag, dus nog een extra nachtje bij

blijven slapen omdat het gewoon makkelijker is dan een keer extra naar huis rijden en weer ongeveer terug vanwege werk.