abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208065202
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Kunnen de schilders niet alleen blijven? Of moet jij steeds vragen beantwoorden?
Met deze schilders voelt het alleen laten niet zo prettig. En woensdag ben ik 5 uur weg voor al die boodschappen achter elkaar. Een boodschap om de hoek durf ik wel aan maar dat is te lang.
Spoilers!
pi_208065221
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 18:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Met deze schilders voelt het alleen laten niet zo prettig. En woensdag ben ik 5 uur weg voor al die boodschappen achter elkaar. Een boodschap om de hoek durf ik wel aan maar dat is te lang.
OK dat snap ik.
Toen ik hier de verbouwing had (5-6 weken) ging ik iedere dag gewoon werken. En dan 's avonds thuiskomen en dat benieuwd zijn waar m'n bed nu weer stond _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_208065356
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
OK dat snap ik.
Toen ik hier de verbouwing had (5-6 weken) ging ik iedere dag gewoon werken. En dan 's avonds thuiskomen en dat benieuwd zijn waar m'n bed nu weer stond _O-
Ik heb dat ook regelmatig gedaan maar het hangt er erg van af met wie je te maken hebt.

Deze schilderklus is inmiddels zo'n enorme clusterfuck dat ik nergens vertrouwen meer in heb.
Spoilers!
pi_208065390
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb dat ook regelmatig gedaan maar het hangt er erg van af met wie je te maken hebt.

Deze schilderklus is inmiddels zo'n enorme clusterfuck dat ik nergens vertrouwen meer in heb.
Oh jé, dat klinkt niet fijn.
  zondag 19 februari 2023 @ 19:30:38 #255
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208065639
Vandaag een stukje beton vloer gemaakt.
Nu wachten hoe het opdroogt *O*
pi_208065663
Ik heb vanavond te veel aardappels gekookt zodat ik ze morgen kan bakken. Stap 1 richting mealprep *O*.
pi_208065814
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh jé, dat klinkt niet fijn.
Nee. Totaal niet.

De afspraak was dat ze dinsdag t/m donderdag of vrijdag met 4 man zouden komen.

In de praktijk kwamen ze woensdag t/m vrijdag met 2 man. Ze beginnen om 10.00. een keer gingen ze door tot 19.30.

Nieuwe afspraak: zaterdag met 4 man. Ging niet door.

Nieuwe afspraak: zondag met 3 man. Ging niet door.

Nieuwe afspraak: maandag met 4 man. Ben benieuwd.
Spoilers!
pi_208065825
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:30 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag een stukje beton vloer gemaakt.
Nu wachten hoe het opdroogt *O*
_O_

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:32 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb vanavond te veel aardappels gekookt zodat ik ze morgen kan bakken. Stap 1 richting mealprep *O*.
_O_
Spoilers!
pi_208065866
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee. Totaal niet.

In de praktijk kwamen ze woensdag t/m vrijdag met 2 man. Ze beginnen om 10.00. een keer gingen ze door tot 19.30.

En wat voor excuses verzinnen ze?
pi_208065911
Oh ik trok dat ook zo slecht bij onze werklui.. Dan blijf je thuis, of gooi je je plannen om, en dan hebben ze een nieuw plan, maar vergeten ze om je op de hoogte te brengen.
pi_208066032
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En wat voor excuses verzinnen ze?
Geen vervoer, die ene moet zijn kind naar de moskee brengen, zaterdag moesten wij bijtijds weg ivm de meat maar hij moest zijn mannen wel de hele dag betalen en ze kunnen dus niet gewoon vroeg beginnen, etc etc.

Er wordt op geen enkel moment rekening gehouden met het feit dat ik geen keuken heb, geen wasmachine heb, in een enorme bende zit en de vloerenlegger heb moeten verplaatsen.

We zijn nu al 6 jaar bezig maar dit is werkelijk het toppunt :(
Spoilers!
  zondag 19 februari 2023 @ 19:57:07 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208066077
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee. Totaal niet.

Zo irritant als het zo gaat. Daarom blij dat wij veel zelf doen. Je zal maar een hele planning hebben. Zo irritant
pi_208066094
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Geen vervoer, die ene moet zijn kind naar de moskee brengen, zaterdag moesten wij bijtijds weg ivm de meat maar hij moest zijn mannen wel de hele dag betalen en ze kunnen dus niet gewoon vroeg beginnen, etc etc.

Er wordt op geen enkel moment rekening gehouden met het feit dat ik geen keuken heb, geen wasmachine heb, in een enorme bende zit en de vloerenlegger heb moeten verplaatsen.

Dus van alles wat een week ervoor ook bekend was. T is dat je ze nu nodig hebt, maar wat zullen jullie blij zijn wanneer ze klaar en weg zijn.
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 19:58:53 #264
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208066103
Hoe kom je bij zo'n bedrijf? :? Klinkt niet echt betrouwbaar. Op zondag willen werken, om 10u beginnen, dat klinkt niet als een regulier bedrijf.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 februari 2023 @ 19:59:12 #265
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208066111
quote:

[..]

Oh je hebt dus een planning met nog meer afspraken. Extra kut als je dat dan moet verplaatsen door hun. :(
pi_208066394
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dus van alles wat een week ervoor ook bekend was. T is dat je ze nu nodig hebt, maar wat zullen jullie blij zijn wanneer ze klaar en weg zijn.
Het is zo chaotisch allemaal. Ik ben heus flexibel inmiddels want dingen lopen in de bouw nou eenmaal niet altijd volgens plan.

quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Hoe kom je bij zo'n bedrijf? :? Klinkt niet echt betrouwbaar. Op zondag willen werken, om 10u beginnen, dat klinkt niet als een regulier bedrijf.
Via via. Ik had er al geen goed gevoel over maar ja. Laten we zeggen dat we hier veel van leren.

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 19:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oh je hebt dus een planning met nog meer afspraken. Extra kut als je dat dan moet verplaatsen door hun. :(
Ja, dat is het vervelende. We zouden dit weekend in elk geval de keuken weer begaanbaar maken. Kastjes ophangen enzo.

Voor morgen zijn ze van plan om alles af te maken. Dat gaat nooit lukken. Je kunt niet op 1 dag kaal hout aflakken en de muur waar dat hout tegenaan hangt 2 keer sauzen. Plus behangen en alle andere lak op deuren en kozijnen.

Nou ja. Het is vast deze week klaar. Ze hoeven nooit meer terug te komen.
Spoilers!
pi_208066506
Hij zei nog dat ik de vloerenman wel dinsdag kan laten komen. Dacht het niet. Die heeft sowieso zijn eigen planning. En ik trap er niet meer in.

Vloerenlegger komt over een week pas. En ik vertel de schilder niet dat hij dan pas komt :{w
Spoilers!
pi_208066527
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:52 schreef sigme het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:

Oh, dat Maaswater is dus ook prut? Wij hebben Douwe Egberts Gold. Dat klinkt ok, maar is het niet.

En hier komt niemand het apparaat schoonmaken. Op de afdelingen doen de voedingsassistente het. Poli's met een koffieapparaat moeten het zelf doen. Ik weet eigenlijk ook niet hoe en we hebben niet eens schoonmaakspullen ( :') !!), dus ik gebruik de papieren handdoekjes om je handen na het handen wassen mee af te drogen. Zo idioot.
Overigens hebben wij speciale koffie-automaten-schoonmakers, die maken elke dag alle apparaten schoon en vullen de voorraden aan.
In mijn zkh komt er ook elke ochtend (ma-vrij) een medewerker van de koffieautomaten reinigen en bijvullen, moesten het ook eerst zelf doen... eeeeh dat heb ik altijd geweigerd. Daar ben ik niet voor aangenomen zeg ~O>

wat is mijn quote raar ineens 8)7
pi_208066570
quote:

[..]

Het lijkt wel een ik vertrek aflevering in Italië of Bonaire of Spanje bij jou -O-
pi_208066580
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hij zei nog dat ik de vloerenman wel dinsdag kan laten komen. Dacht het niet. Die heeft sowieso zijn eigen planning. En ik trap er niet meer in.

Vloerenlegger komt over een week pas. En ik vertel de schilder niet dat hij dan pas komt :{w
Djeesus wat een smerige tegenvaller zeg!
Echt, ik lijd met je mee.

Tuurlijk hou je je mond. :X over de vloerenlegger.
pi_208066628
Hé Kiespijn is weer begonnen. Met Diederik Ebbinghe.
We keken Verborgen Verleden al terug met de gebroeders Anker.
Wat is er toch veel geschreven historie bewaard gebleven. _O_ Anno 1680 !
pi_208066738
Pff wat kut zeg @Lucky_Strike! Daar zou ik ook snel helemaal klaar mee zijn.

Hoe gaat het nu met je? Je bent al een paar weken op de nieuwe dosis schildkliermedicatie nu, toch? Begint het alweer een beetje te 'settelen'?
pi_208066753
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Het lijkt wel een ik vertrek aflevering in Italië of Bonaire of Spanje bij jou -O-
Haha, inderdaad ja.
Spoilers!
pi_208066814
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff wat kut zeg @:Lucky_Strike! Daar zou ik ook snel helemaal klaar mee zijn.

Hoe gaat het nu met je? Je bent al een paar weken op de nieuwe dosis schildkliermedicatie nu, toch? Begint het alweer een beetje te 'settelen'?
Sinds 1,5 week voel ik me weer continu mezelf. Ik begon de laatste weken behoorlijk ongeduldig te worden maar het is helemaal goedgekomen. Ben er heel blij mee.
Spoilers!
pi_208066833
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Sinds 1,5 week voel ik me weer continu mezelf. Ik begon de laatste weken behoorlijk ongeduldig te worden maar het is helemaal goedgekomen. Ben er heel blij mee.
Wat ontzettend fijn! Kan me voorstellen dat je liever eerder al zo had gevoeld, maar gelukkig dat het gewoon goed is gekomen! Hopelijk blijft deze dosis nu heel lang de goede dosis :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')