Misschien is dat trouwens best lekkerquote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien kan fietsie het nóg meer gaan waarderen als ie een nieuw bleekselderijrecept gaat uitwerken met perzik en framboos ofzo.
Hebben we weer iets anders om van te gruwelen dan bier en ratings
Ik heb dus serieus laatst salami-gehakt-bleekselderij worstjes gemaaktquote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien kan fietsie het nóg meer gaan waarderen als ie een nieuw bleekselderijrecept gaat uitwerken met perzik en framboos ofzo.
Hebben we weer iets anders om van te gruwelen dan bier en ratings
Het zijn hele lieve mensen (de meeste danquote:Op maandag 20 februari 2023 12:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die heb je wel, hier op Fok. Maar zoals gezegd doelde ik daar hier niet op.
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien dom hoor, maar ik geef zelden cijfers bij dingen omdat er mensen achter zitten.
Daar heb je het alquote:Op maandag 20 februari 2023 12:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus laatst salami-gehakt-bleekselderij worstjes gemaaktMet stukjes appel erin
Ja dan zou ik dat zeer zeker weten ook doenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.
Ontbraken er alsnog drie porties patat.
Nou ja, dan kun je 1 ster op Google krijgen hoor.
Waarom moet je er nou weer bij vermelden dat de nieuwe eigenaren Chinezen zijn, je had het ook bij nieuwe eigenaren kunnen laten toch?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vrijdag nog gedaan bij de snackbar, sinds het is overgenomen door Chinezen is het een zootje. We bestellen elke week gemiddeld wel voor ¤50 daar op het werk. Omdat ze de afgelopen tijd nogal veel zijn vergeten (een keer oa drie broodjes, een flink bedrag dus) zei ik afgelopen vrijdag nog: graag dit keer wel compleet.
Ontbraken er alsnog drie porties patat.
Nou ja, dan kun je 1 ster op Google krijgen hoor.
Ik meld zoiets met bleekselderij erin dus eigenlijk ook nooit meerquote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb je het al
Wat een smeerpijperij hier in SCUL vandaag
Nee met alleen de appel hadden we vast allemaal gejuicht van enthousiasmequote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik meld zoiets met bleekselderij erin dus eigenlijk ook nooit meer
Ik heb gebeld, maar ze kon niet opnemen. Nog wel wat app contact gehad. Valt nog mee, m'n opmerking had wat dingen getriggerd die mij niet te verwijten waren. Gelukkig maar.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:35 schreef Troel het volgende:
Ja, ik had nog een en ander in te halen. Ik ben nu nog op zoek naar de post van @:derludolf over of hij gebeld heeft, maar waarschijnlijk is taggen sneller
Dit voelt ook wel als een 1 rating hoor.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Sarabi het volgende:
We hebben überhaupt geen vrienden die onze bieren kopen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat zijn we in vorm vandaag hier
Omdat ik dat doorgaans geen verbetering vind als die een snackbar over nemenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Waarom moet je er nou weer bij vermelden dat de nieuwe eigenaren Chinezen zijn, je had het ook bij nieuwe eigenaren kunnen laten toch?
Fijn! Ook al ken ik je niet, leefde wel een beetje mee omdat ik de situatie wel herkende.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, maar ze kon niet opnemen. Nog wel wat app contact gehad. Valt nog mee, m'n opmerking had wat dingen getriggerd die mij niet te verwijten waren. Gelukkig maar.
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...quote:FedEx: je pakket ligt nog steeds voor je klaar.
Openen kost je niks. << Click here >>
Contact opnemen met HR.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik kom erachter dat ik waarschijnlijk al sinds ik hier in dienst ben veel te veel betaal voor mijn pensioen. Het bestandje om het werkgevers en werknemersdeel uit te rekenen dat ik kreeg van mijn collega klopt gewoon niet. Zo jammer weer
Deze past wel beter dan popcornquote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]![]()
Bij gebrek aan een popcorn-etende smiley
Met genoeg bier gaan mensen vanzelf rellenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat zijn we in vorm vandaag hier
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit voelt ook wel als een 1 rating hoor.
Ik kreeg pas een mailtje van mijn 'baas' wat ik nodig had om een betaling naar Engeland te doen. Ben er lekker in mee gegaan en heb die persoon zeker een week aan het werk gehouden, terwijl het eerste mailtje bij mij meteen alle bellen al deed rinkelenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef fietsie het volgende:
Phishing mail wordt echt steeds beter:
[..]
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...
Haha, ik had toevallig een erg vergelijkbare mail van 'DHL' vanmorgen:quote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef fietsie het volgende:
Phishing mail wordt echt steeds beter:
[..]
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |