Vorig jaar was de tweede golf het probleem…. Niet veel carnavalsvierende collega’s dus die eerste week niks aan de hand. Week erna werd (bij wijze van spreken) iedereen ziek die in contact was geweest met inmiddels ziek geworden feestvierdersquote:Op maandag 20 februari 2023 15:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja ik werk in Brabant, ik weet hoe dat gaat met carnaval (want ik werk dan voor iedereen die los wil gaan). Wil nog steeds niet zeggen dat iedereen die ziek is, per se carnaval gevierd heeft en/of daardoor ook ziek is geworden.
Ik vind dat dat best wel mag als iemand hier met naam en werklocatie en al genoemd wordt.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:32 schreef Clubsoda het volgende:
Misschien moeten we het allemaal niet zo serieus nemen
Dr van Suipen Braakensiek ?quote:Op maandag 20 februari 2023 16:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat best wel mag als iemand hier met naam en werklocatie en al genoemd wordt.
Je snapt de grap van de naam?quote:Op maandag 20 februari 2023 16:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat best wel mag als iemand hier met naam en werklocatie en al genoemd wordt.
Nee, echt?quote:Op maandag 20 februari 2023 16:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, je gebruikt het B woord, dat is net zo kwetsend als een originele Roald Dahlquote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef Clubsoda het volgende:
Candaasjes vermeende intelligentie maakt het niet minder een boomergrap natuurlijk
Ik heb er net een paar honderd gekocht. Heerlijk. Woordgrapjes, ook in Bommel, Asterix en Olivier Blunder. Genieten.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef Candaasje het volgende:
Ahw, ja inderdaad niet zoveel geslapen en niet heel aandachtig gelezen. Tevens te lang al geen Donald duck meer gelezen vrees ik, om bedacht te zijn op zulke woordgrapjes
quote:Global Stats
Globally, 741 players have solved today's Redactle so far
Global Median: 13.00 Guesses; 83.33% Accuracy
Global Average: 27.94 Guesses; 80.14% Accuracy
Met corona begonnen 's middags een dutje te doen, wen je snel aan, maar probeer er maar eens mee te stoppen, das een stuk lastiger.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps per ongeluk een dutje van vier uur gedaan... door de wekker heen geslapen
Ik doe altijd dutjes, al heel mijn leven lang. Met mijn ziekte heb ik die rust echt nodigquote:Op maandag 20 februari 2023 17:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met corona begonnen 's middags een dutje te doen, wen je snel aan, maar probeer er maar eens mee te stoppen, das een stuk lastiger.
Gelijk heb je. Slaap heb je gewoon nodig.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe altijd dutjes, al heel mijn leven lang. Met mijn ziekte heb ik die rust echt nodig
Moet ik voortaan ook jou elke donderdag komen voorlezen uit het Vrolijk Weekblad?quote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef Candaasje het volgende:
Ahw, ja inderdaad niet zoveel geslapen en niet heel aandachtig gelezen. Tevens te lang al geen Donald duck meer gelezen vrees ik, om bedacht te zijn op zulke woordgrapjes
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 20 februari 2023 17:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Moet ik voortaan ook jou elke donderdag komen voorlezen uit het Vrolijk Weekblad?
quote:Op maandag 20 februari 2023 17:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Moet ik voortaan ook jou elke donderdag komen voorlezen uit het Vrolijk Weekblad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |