Uh ja, dat ben ik sort of zelfquote:
Klein beetje bekrompen beeld denk ik, overigens leuk verdiepend artikel over een snackbar in de VK onlangs https://www.volkskrant.nl(...)e-snackbar~b5bd6d27/quote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat ik dat doorgaans geen verbetering vind als die een snackbar over nemen
Ik ben vooral geïnteresseerd in de kwaliteit van de afgeleverde dienst, die naar wat ik heb ervaren met een aantal cafetaria's nou niet bepaald verbeterd na een overname door mensen uit het land van de rijzende zon. China.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Klein beetje bekrompen beeld denk ik, overigens leuk verdiepend artikel over een snackbar in de VK onlangs https://www.volkskrant.nl(...)e-snackbar~b5bd6d27/
Het wisselt maar dat zie je over de algehele linie. Ik heb dit weekend nog zeer smakelijk een friet en bicky burger gegeten van een Belgische frituur met Chinese eigenarenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben vooral geïnteresseerd in de kwaliteit van de afgeleverde dienst, die naar wat ik heb ervaren met een aantal cafetaria's nou niet bepaald verbeterd na een overname.
Mooi verhaal.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Klein beetje bekrompen beeld denk ik, overigens leuk verdiepend artikel over een snackbar in de VK onlangs https://www.volkskrant.nl(...)e-snackbar~b5bd6d27/
Holy damn. Brander kapot?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Reparatie van de ketel kost 617 euro.
Gasstraat is kapot. Is een alles in een ding met gasblok, ventilator, printplaat. Is blijkbaar een bekend probleem bij dit model ketel.quote:
Met geluk kan hij hem vandaag ophalen en plaatsen maar waarschijnlijk wordt het morgen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:57 schreef Tuindier het volgende:
Zuur zeg, L_S.Is het wel op voorraad en dus snel te repareren?
Gezien de dalende temperatuur begin volgende week is dat wel fijnquote:Op maandag 20 februari 2023 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Met geluk kan hij hem vandaag ophalen en plaatsen maar waarschijnlijk wordt het morgen.
Ja inderdaad. Voorlopig is het hier nog wel te doen.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezien de dalende temperatuur begin volgende week is dat wel fijn
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Reparatie van de ketel kost 617 euro.
Nou ja dat kan wel, tegen 300%quote:Op maandag 20 februari 2023 13:57 schreef Candaasje het volgende:
Jullie zijn er stil van.
Ik heb zojuist de roostermaker maar eens gemaild. 8 dagen aaneengesloten met nog ergens twee nachtdiensten in het midden van die dagen… daar gaat weer eens iets mis.
300% van bijna niks is nog steeds niks, daarvoor ga ik geen 16 uur dienst zonder slaap draaienquote:
Jamaaar jamaar hoe moeten de grootaandeelhouders hun elektrische Audi's dan bekostigen?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
300% van bijna niks is nog steeds niks, daarvoor ga ik geen 16 uur dienst zonder slaap draaien
Privéjets vermoed ik eerder, als ik naar verhouding prijs/salaris kijkquote:Op maandag 20 februari 2023 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jamaaar jamaar hoe moeten de grootaandeelhouders hun elektrische Audi's dan bekostigen?
Booh ik kwam er net achter dfat ik pas half april weer een keer een werkweek van 5 dagen hebquote:Op maandag 20 februari 2023 13:57 schreef Candaasje het volgende:
Jullie zijn er stil van.
Ik heb zojuist de roostermaker maar eens gemaild. 8 dagen aaneengesloten met nog ergens twee nachtdiensten in het midden van die dagen… daar gaat weer eens iets mis.
Mag ik je nummer?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lig al 5 minuten op de bank zonder gestoord te worden in huis, aan de deur of op mijn telefoon. Genieten
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hell no![]()
Ik ben al 9 keer gebeld vandaag. Genoeg is genoeg.
Jup, sommige mensen lopen wel wat te haten op die contracten, maar anders krijg je nooit een installateur of loodgieter, of erg lastig.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Voorlopig is het hier nog wel te doen.
Ik ben al lang blij dat we een servicecontract hebben inmiddels. Dat bleef hier maar in de la liggen en voor ik het wist had ik er 3 jaar niets mee gedaan. Vorig jaar ben ik eindelijk in actie gekomen.
6 jaar oudquote:Op maandag 20 februari 2023 14:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, sommige mensen lopen wel wat te haten op die contracten, maar anders krijg je nooit een installateur of loodgieter, of erg lastig.
Eerste vraag toen m'n pa en ma zonnepanelen wilden was of ze al klant waren. Al zo'n 35 jaar dus toen wouden ze wel iemand langs sturen.
Flink bedrag, hoe oud is de ketel?
VVD en CDA op 79% en BBB op 71%quote:Op maandag 20 februari 2023 14:31 schreef fietsie het volgende:
Kieswijzer gedaan. Komt uit op FNP.
Mijn integratie is geslaagd
Of er een Kerncentrale in Friesland mag komen. Nou ja NIMBY; zo'n ding zetten ze toch waar veel koelwater stroomt...quote:Op maandag 20 februari 2023 14:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
VVD en CDA op 79% en BBB op 71%
BBB mag het gaan proberen, op punten die ik het belangrijkste vond kwamen de meningen overeen. Andere dingen die me niet zo boeiden waren anders of ik had het niet helemaal goed begrepen. Na uitleg ben ik het er dan wel mee eens.
Daarom staat er ook geen kerncentrale in NL, geen grote rivieren in het noordenquote:Op maandag 20 februari 2023 14:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of er een Kerncentrale in Friesland mag komen. Nou ja NIMBY; zo'n ding zetten ze toch waar veel koelwater stroomt...
man was vanmorgen vroeg in het ziekenhuis, werd weer naar huis gestuurd, want ze hadden ziekmeldingen van degene die hem zouden onderzoeken. Dr van Suipen Braakensiek had carnaval gevierd vermoed ik.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Lucky_Strike dat je medicatie hebt voor nu!
Ik ging naar huisarts omdat ik wat anders voelde in m'n borst. Huisarts denkt dat het gewoon klierweefsel is, maar omdat anders voelt dan ik gewend ben wel een mammografie om te checken. Verwezen naar ziekenhuis A want wachttijd 0 dagen. Dat bleek alleen zo in het systeem te staan omdat er nog één afspraak om 14.30 vrij was, en de verwijzing werd om 14.20 gemaakt. Eerstvolgende ma 27e. Volgens internet bij ziekenhuis B ook 0 dagen wachttijd, dus nu hang ik daar al 20 min in de wacht om te checken of dat wel echt klopt, want dan gaat ze me toch daarheen verwijzen. Inmiddels ben ik wachtende nummer 8.
Ik hou er ook rekening mee, dus huis afgelost, en geld opzij voor straks.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:11 schreef fietsie het volgende:
Ik ga er van uit dat het hele concept pensioen straks verdwijnt; er zijn dan vast redenen om aan te dragen dat dat "niet meer past bij de tijd" oid.
Pff, dat is ook stom, dat ie voor niks was!quote:Op maandag 20 februari 2023 15:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
man was vanmorgen vroeg in het ziekenhuis, werd weer naar huis gestuurd, want ze hadden ziekmeldingen van degene die hem zouden onderzoeken. Dr van Suipen Braakensiek had carnaval gevierd vermoed ik.
Gelukkig totaal niet vies van ongefundeerde aannamesquote:Op maandag 20 februari 2023 15:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
man was vanmorgen vroeg in het ziekenhuis, werd weer naar huis gestuurd, want ze hadden ziekmeldingen van degene die hem zouden onderzoeken. Dr van Suipen Braakensiek had carnaval gevierd vermoed ik.
Alles is hier op moment dicht ivm carnaval, geen kip op de weg, leer mij de regio hier kennen.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gelukkig totaal niet vies van ongefundeerde aannames
Ik ben echt zo blij niet in dat soort regionen te wonen; de kans dat hier de boel nog dicht gaat om de Elfsteden is nihilquote:Op maandag 20 februari 2023 15:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alles is hier op moment dicht ivm carnaval, geen kip op de weg, leer mij de regio hier kennen.
Ja ik werk in Brabant, ik weet hoe dat gaat met carnaval (want ik werk dan voor iedereen die los wil gaan). Wil nog steeds niet zeggen dat iedereen die ziek is, per se carnaval gevierd heeft en/of daardoor ook ziek is geworden.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alles is hier op moment dicht ivm carnaval, geen kip op de weg, leer mij de regio hier kennen.
Of iemand was echt ziek en heb je nu spijt dat je zoiets doms schrijft.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |