Omdat ik dat doorgaans geen verbetering vind als die een snackbar over nemenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Waarom moet je er nou weer bij vermelden dat de nieuwe eigenaren Chinezen zijn, je had het ook bij nieuwe eigenaren kunnen laten toch?
Fijn! Ook al ken ik je niet, leefde wel een beetje mee omdat ik de situatie wel herkende.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, maar ze kon niet opnemen. Nog wel wat app contact gehad. Valt nog mee, m'n opmerking had wat dingen getriggerd die mij niet te verwijten waren. Gelukkig maar.
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...quote:FedEx: je pakket ligt nog steeds voor je klaar.
Openen kost je niks. << Click here >>
Contact opnemen met HR.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik kom erachter dat ik waarschijnlijk al sinds ik hier in dienst ben veel te veel betaal voor mijn pensioen. Het bestandje om het werkgevers en werknemersdeel uit te rekenen dat ik kreeg van mijn collega klopt gewoon niet. Zo jammer weer
Deze past wel beter dan popcornquote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]![]()
Bij gebrek aan een popcorn-etende smiley
Met genoeg bier gaan mensen vanzelf rellenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat zijn we in vorm vandaag hier
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit voelt ook wel als een 1 rating hoor.
Ik kreeg pas een mailtje van mijn 'baas' wat ik nodig had om een betaling naar Engeland te doen. Ben er lekker in mee gegaan en heb die persoon zeker een week aan het werk gehouden, terwijl het eerste mailtje bij mij meteen alle bellen al deed rinkelenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef fietsie het volgende:
Phishing mail wordt echt steeds beter:
[..]
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...
Haha, ik had toevallig een erg vergelijkbare mail van 'DHL' vanmorgen:quote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef fietsie het volgende:
Phishing mail wordt echt steeds beter:
[..]
Op een mailadres wat ik nooit bij bestellen gebruik...
Uh ja, dat ben ik sort of zelfquote:
Klein beetje bekrompen beeld denk ik, overigens leuk verdiepend artikel over een snackbar in de VK onlangs https://www.volkskrant.nl(...)e-snackbar~b5bd6d27/quote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat ik dat doorgaans geen verbetering vind als die een snackbar over nemen
Ik ben vooral geïnteresseerd in de kwaliteit van de afgeleverde dienst, die naar wat ik heb ervaren met een aantal cafetaria's nou niet bepaald verbeterd na een overname door mensen uit het land van de rijzende zon. China.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Klein beetje bekrompen beeld denk ik, overigens leuk verdiepend artikel over een snackbar in de VK onlangs https://www.volkskrant.nl(...)e-snackbar~b5bd6d27/
Het wisselt maar dat zie je over de algehele linie. Ik heb dit weekend nog zeer smakelijk een friet en bicky burger gegeten van een Belgische frituur met Chinese eigenarenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben vooral geïnteresseerd in de kwaliteit van de afgeleverde dienst, die naar wat ik heb ervaren met een aantal cafetaria's nou niet bepaald verbeterd na een overname.
Mooi verhaal.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Klein beetje bekrompen beeld denk ik, overigens leuk verdiepend artikel over een snackbar in de VK onlangs https://www.volkskrant.nl(...)e-snackbar~b5bd6d27/
Holy damn. Brander kapot?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Reparatie van de ketel kost 617 euro.
Gasstraat is kapot. Is een alles in een ding met gasblok, ventilator, printplaat. Is blijkbaar een bekend probleem bij dit model ketel.quote:
Met geluk kan hij hem vandaag ophalen en plaatsen maar waarschijnlijk wordt het morgen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:57 schreef Tuindier het volgende:
Zuur zeg, L_S.Is het wel op voorraad en dus snel te repareren?
Gezien de dalende temperatuur begin volgende week is dat wel fijnquote:Op maandag 20 februari 2023 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Met geluk kan hij hem vandaag ophalen en plaatsen maar waarschijnlijk wordt het morgen.
Ja inderdaad. Voorlopig is het hier nog wel te doen.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezien de dalende temperatuur begin volgende week is dat wel fijn
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Reparatie van de ketel kost 617 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |