quote:Op maandag 20 februari 2023 18:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is nog voor de opleverdatum. Dus ruim op tijd.
Ho! Ik zie nu ook die website. Vertel me meer! Bezorgen ze snel?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben nu op Foodello aan het neuzen. Iemand tipte me dat de 'M&M's' van Hand Off My chocolate daar in de aanbieding zijn. Wel een zak van 3kg![]()
![]()
Maar dan heb ik wel iets fleurigs om in een weckpot op de plank te zetten in de keuken
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ho! Ik zie nu ook die website. Vertel me meer! Bezorgen ze snel?
Ik heb echt geen idee, ik ga het nu uitproberen. 3kg crispy Hands off my chocolate (quote:Op maandag 20 februari 2023 18:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ho! Ik zie nu ook die website. Vertel me meer! Bezorgen ze snel?
Nooit meerquote:Op maandag 20 februari 2023 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booh ik kwam er net achter dfat ik pas half april weer een keer een werkweek van 5 dagen heb
Daarover kun je dus een klacht indienen bij ik dacht NVWA?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is echt heel erg met die prijzen.
g woog laatst voor de 'grap' de inhoud van een zakje geraspte kaas.
Dat hij sowieso al aan de dure kant vond, klein zakje.
Zou 80 gram inzitten.
60 dus
Het is satijn-katoen gewordenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:45 schreef yinu het volgende:
@:isabeaudat is inderdaad wel heel gortig! Eh, wel goed voor de lijn, ofzo?
@:lucky_strike, wat een ellende met jullie werklui en de ketel en de medicatie en de yoghurt. Hopelijk is het nu klaar daarmee en gewoon weer leuk meedoen allemaal.
@:candaasje, ik kan flanellen beddengoed wel echt heel erg aanraden!![]()
Verder had ik net een kleine paniek over de nieuwe offerte van de dakisolatie. Die is namelijk 4 keer zo hoog als die van de beunhazen die ons eerst probeerden te bedotten. En dan voelt het altijd wel weer heel eng, dit soort investeringen![]()
Maar goed. Het moet toch. Ofzo. Nu eerst maar even een avondje ontspannen met m’n handjes in de klei.
Ninja editquote:Op maandag 20 februari 2023 18:48 schreef derLudolf het volgende:
Daarover kun je dus een klacht indienen bij ik dacht NVWA?
Ik verspil liever wat eten hoor dan het te kopen en op te eten. Ik hoef er niet meer van te groeienquote:Op maandag 20 februari 2023 18:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik ga het nu uitproberen. 3kg crispy Hands off my chocolate (![]()
) , kokosmelk en herbruikbare keukenrol en make-upwatjes (je moet eens iets uitproberen... en ik wilde gratis verzending dus moest nog een paar euro).
Ik bespaarde zojuist 45,90 en 4.2kg verspilling, aldus de site.
Jij koopt nooit wat lekkers/ongezonds dan?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik verspil liever wat eten hoor dan het te kopen en op te eten. Ik hoef er niet meer van te groeien
Nou ja treinen in Duitsland, 1001 redenen dat dat het verkeerd kan gaan. Voak buj te bangequote:
Goed bezigquote:Op maandag 20 februari 2023 18:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij koopt nooit wat lekkers/ongezonds dan?
Ik wel, en nu bespaar ik er gewoon een enorme bak met geld mee. Ideaal.
Niet super vaak. Maar ik ga niet op woensdagavond appelflappen eten omdat ze in de aanbieding zijn ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kijk niet in mijn snoepkast. Ik kijk niet in de kast.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Was in de aanbieding. En ja ik eet dat spul met regelmaat.quote:
Je HOEFT niet in één dag over en volledig ingericht te zijn hequote:Op maandag 20 februari 2023 19:01 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben gisteren verhuisd![]()
Hulp van broertje en 3 vrienden, dezelfde groep als waarmee ik herfst 2019 verhuisd ben
Rond 15:30 hadden we alle spullen in het nieuwe huis. We hebben een bank en een kast gebouwd (Ikea), lampen opgehangen, de boel ingericht, al het ingelopen zand weggestofzuigd, en 19 van de 21 dozen uitgepakt.
Vandaag moest ik weer werken. Dat was wel pittig![]()
Maar ook lekker om eens een dagje achter een bureau te kunnen zitten ipv verven, vloer leggen, inpakken, sjouwen, meubels monteren, etc
Vanavond een pan linzensoep gekookt op m'n nieuwe inductiefornuis. Gelukkig doet m'n soeppan het
Het is wel heel makkelijk soep koken zo, je hebt in een paar seconden het water al aan de kook![]()
Enige waar ik nu een beetje tegenop zie is dat ik nog naar het oude huis moet om schoon te maken -- morgenochtend is de opleverinspectie al
* Tele6 krap plannen kan
Waar woon je nu? In de buurt van Truus en Nel? Of aan de andere kant van de weg?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:01 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben gisteren verhuisd![]()
Hulp van broertje en 3 vrienden, dezelfde groep als waarmee ik herfst 2019 verhuisd ben
Rond 15:30 hadden we alle spullen in het nieuwe huis. We hebben een bank en een kast gebouwd (Ikea), lampen opgehangen, de boel ingericht, al het ingelopen zand weggestofzuigd, en 19 van de 21 dozen uitgepakt.
Vandaag moest ik weer werken. Dat was wel pittig![]()
Maar ook lekker om eens een dagje achter een bureau te kunnen zitten ipv verven, vloer leggen, inpakken, sjouwen, meubels monteren, etc
Vanavond een pan linzensoep gekookt op m'n nieuwe inductiefornuis. Gelukkig doet m'n soeppan het
Het is wel heel makkelijk soep koken zo, je hebt in een paar seconden het water al aan de kook![]()
Enige waar ik nu een beetje tegenop zie is dat ik nog naar het oude huis moet om schoon te maken -- morgenochtend is de opleverinspectie al
* Tele6 krap plannen kan
Ik weet niet waar Truus en Nel wonen?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Waar woon je nu? In de buurt van Truus en Nel? Of aan de andere kant van de weg?
Maar lekker is het wel dat alles z'n plekje alweer heeft. Of bijna dan. Ik heb nog wel een to do list hoor.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je HOEFT niet in één dag over en volledig ingericht te zijn he
Verhuisd![]()
Sterkte met de schoonmaak. Scheelt wel dat het nu leeg is.
Welke trein neem je dan? Het stuk vanaf Bonn tot Mainz door de rijnvallei is idd de moeite waard, ben ik vaak gereden. Prachtig stuk voor de Panoramawagen idd. Hopelijk heb je mooi weer. Tussen de wijnbergen en op iedere berg een kasteelruine.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:46 schreef derLudolf het volgende:
31 maart ga ik naar Thessaloniki en 4 april terug, bezoekje voor een project van de stichting. Net even tickets geboekt.
Ik was van plan om met de trein naar Schiphol te gaan, hotel te pakken en dan vliegen. Trein naar Schiphol hikt al tegen de ¤30 aan. Aan brandstof ben ik ¤13 kwijt
Iets meer dan die ¤30 betaal ik eind juni ook voor een ritje Haren (Ems)- Freiburg, eerste klas. Vanaf Münster in dit rijtuig,
[ afbeelding ]
Een heel stuk langs de Rijn, dus fantastisch uitzicht![]()
En tussendoor (begin juni) weer naar Normandië
EC9 Hamburg Altona - Zürich HBquote:Op maandag 20 februari 2023 19:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Welke trein neem je dan? Het stuk vanaf Bonn tot Mainz door de rijnvallei is idd de moeite waard, ben ik vaak gereden. Prachtig stuk voor de Panoramawagen idd. Hopelijk heb je mooi weer. Tussen de wijnbergen en op iedere berg een kasteelruine.
Ik dacht na het sporten wel even de ogen dicht te kunnen doen. Ik werd 5 voor 7 weer wakkerquote:Op maandag 20 februari 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps per ongeluk een dutje van vier uur gedaan... door de wekker heen geslapen
Lekkerquote:Op maandag 20 februari 2023 19:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht na het sporten wel even de ogen dicht te kunnen doen. Ik werd 5 voor 7 weer wakker
Fijn dat je over bent! Ik zou kijken of je van die inzetjes kunt gebruiken zoals de IKEA heeft.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:08 schreef Tele6 het volgende:
Heeft iemand trouwens tips voor het inrichten van een diepe hoge keukenkast? Ik heb een koelkast, daarbovenop een combi-oven, en daarbovenop nog een kastje. Verder heb ik niet superveel kastruimte dus ik wil die kast wel benutten. Maar ik ben nu de hele tijd dingen heen en weer aan het schuiven omdat ze voor andere dingen staan.
Voorraden achterin in kratjes of zo?
Is er een magische oplossing die ik over het hoofd zie?
• Ik heb een heel mooie bestekla, en daaronder 2 heel mooie lades voor serviesgoed en pannen.
• 2 gootsteenkastjes - ik bewaar m'n uien daar nu maar, maar is een beetje gek naast het afwasmiddel.
• Ondiepe brede kast boven het aanrecht is voor koffie, thee, broodbeleg, kruiden.
• En dan die kast boven de koelkast voor álle andere dingen
• Op zich kan ik ook nog wel spullen op de afzuigkap zetten en bovenop de bovenkastjes (ik ben vrij lang) maar ik wil niet dat alles vettig en stoffig wordt.
Uiteindelijk moet ik misschien een kast neerzetten tegen de muur tegenover de keuken. Maar het is vrij smal en ik was nou juist aan het genieten van het gevoel m'n kont te kunnen keren
Ik heb ook nog geen goede plek gevonden voor m'n afval. (Plastic, GFT, rest.) Staat nu ook tegen de muur tegenover de keuken. En ik moet nog bedenken waar m'n handdoekje en theedoekje komen, want ook dat is niet voor de hand liggend. Grmbl.
Ja maar dat maakt de kast niet minder diepquote:Op maandag 20 februari 2023 19:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn dat je over bent! Ik zou kijken of je van die inzetjes kunt gebruiken zoals de IKEA heeft.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/variera-plankinzet-wit-80542961/
Nou, volgens mij is dat fraude van de kant van de supermarkt/producentquote:Op maandag 20 februari 2023 18:35 schreef Blues het volgende:
Zou 80 gram inzitten.
60 dus
ja, dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 20 februari 2023 19:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt de kast niet minder diep
De kast is niet heel hoog, dus ik hoef geen traptredes te maken in de hoogte of zo, maar als ik de achterste helft wil hebben dan moet ik m'n hele arm erin steken en alle voorste spullen eruit halen. Ik denk dat ik toch voor kratjes ga, en goed ga nadenken welke spullen ik het minst nodig heb zodat die achterin kunnen. Dan moet ik ze opgraven als ik ze nodig heb, maar dat is dan maar zo.
Als ik lees over 10% inflatie, dan denk ik in de supermarkt: niet hier. Want dat is echt heel wat meer dan 10%.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef fietsie het volgende:
Sowieso heb ik sterk de indruk dat een deel van de prijsstijgingen niet is als verrekening van gestegen kosten van de producent, maar omdat andere prijzen die gestegen zijn het mogelijk maken dit nu te 'legitimeren'.
Ik ben al enige tijd zo'n muts die dat soort zakjes, maar ook wel eens vleeswaren gewoon op de groenteafdeling weegt. Dat doe ik overigens ook met een doos met aardbeienquote:Op maandag 20 februari 2023 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Zou 80 gram inzitten.
60 dus
Ja in die rekensommen zitten denk ik ook heel veel "meevallers" die je niet bewust zelf uit kunt kiezen maar die wel tot de standaard formule horenquote:Op maandag 20 februari 2023 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik lees over 10% inflatie, dan denk ik in de supermarkt: niet hier. Want dat is echt heel wat meer dan 10%.
De prijzen van levensmiddelen zijn sterker gestegen dan de prijzen die de boer er voor krijgen, maar nu alles duurder is geworden is het voor hun ook makkelijker om eindelijk eens wat meer te eisen.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef fietsie het volgende:
Sowieso heb ik sterk de indruk dat een deel van de prijsstijgingen niet is als verrekening van gestegen kosten van de producent, maar omdat andere prijzen die gestegen zijn het mogelijk maken dit nu te 'legitimeren'.
Ja! Met aardbeien doe ik dat ookquote:Op maandag 20 februari 2023 19:51 schreef Troel het volgende:
Ik ben al enige tijd zo'n muts die dat soort zakjes, maar ook wel eens vleeswaren gewoon op de groenteafdeling weegt. Dat doe ik overigens ook met een doos met aardbeien
Ja, maar pas ook. De speklappen waren heel sterk afgeprijst omdat ze die dag op moesten. 1,2 kilo voor 3 euro zeg maar. Maar de verpakking van 800 gram was ook 3 euro.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Met aardbeien doe ik dat ookWant heel vaak missen er aardbeien
Ja, zoietsquote:Op maandag 20 februari 2023 19:52 schreef fietsie het volgende:
Ja in die rekensommen zitten denk ik ook heel veel "meevallers" die je niet bewust zelf uit kunt kiezen maar die wel tot de standaard formule horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |