abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208078014
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:01 schreef z80 het volgende:

[..]
Dit is nog voor de opleverdatum. Dus ruim op tijd.
:D

Grapjas. Nee natuurlijk niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 20 februari 2023 @ 18:37:48 #202
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208078019
Ik ben niet zo heel prijsbewust, maar toen ik onlangs ¤6,95 voor 250 gram spekblokjes moest betalen, heb ik ze weer teruggelegd. Een biefstuk is goedkoper (denk ik)…
pi_208078020
Oh no, weer een aardbeving grens Turkije/Syrië :'(
pi_208078045
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik ben nu op Foodello aan het neuzen. Iemand tipte me dat de 'M&M's' van Hand Off My chocolate daar in de aanbieding zijn. Wel een zak van 3kg :D _O-

Maar dan heb ik wel iets fleurigs om in een weckpot op de plank te zetten in de keuken *)
Ho! Ik zie nu ook die website. Vertel me meer! Bezorgen ze snel?
pi_208078080
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:41 schreef Limone het volgende:

[..]
Ja.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208078090
@Isabeau :o dat is inderdaad wel heel gortig! Eh, wel goed voor de lijn, ofzo?

@Lucky_Strike, wat een ellende met jullie werklui en de ketel en de medicatie en de yoghurt. Hopelijk is het nu klaar daarmee en gewoon weer leuk meedoen allemaal.

@Candaasje, ik kan flanellen beddengoed wel echt heel erg aanraden! O+

Verder had ik net een kleine paniek over de nieuwe offerte van de dakisolatie. Die is namelijk 4 keer zo hoog als die van de beunhazen die ons eerst probeerden te bedotten. En dan voelt het altijd wel weer heel eng, dit soort investeringen :o

Maar goed. Het moet toch. Ofzo. Nu eerst maar even een avondje ontspannen met m’n handjes in de klei.
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 18:46:10 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208078096
31 maart ga ik naar Thessaloniki en 4 april terug, bezoekje voor een project van de stichting. Net even tickets geboekt.

Ik was van plan om met de trein naar Schiphol te gaan, hotel te pakken en dan vliegen. Trein naar Schiphol hikt al tegen de ¤30 aan. Aan brandstof ben ik ¤13 kwijt

Iets meer dan die ¤30 betaal ik eind juni ook voor een ritje Haren (Ems)- Freiburg, eerste klas. Vanaf Münster in dit rijtuig,

Een heel stuk langs de Rijn, dus fantastisch uitzicht O+

En tussendoor (begin juni) weer naar Normandië *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208078118
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:41 schreef Limone het volgende:

[..]
Ik heb echt geen idee, ik ga het nu uitproberen. 3kg crispy Hands off my chocolate ( :D :@ ) , kokosmelk en herbruikbare keukenrol en make-upwatjes (je moet eens iets uitproberen... en ik wilde gratis verzending dus moest nog een paar euro).

Ik bespaarde zojuist 45,90 en 4.2kg verspilling, aldus de site. 8-)
pi_208078121
Leuk Lu *O*
pi_208078125
quote:
11s.gif Op maandag 20 februari 2023 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Booh ik kwam er net achter dfat ik pas half april weer een keer een werkweek van 5 dagen heb *)
Nooit meer *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 18:48:53 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208078130
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Het is echt heel erg met die prijzen.

g woog laatst voor de 'grap' de inhoud van een zakje geraspte kaas.
Dat hij sowieso al aan de dure kant vond, klein zakje.
Zou 80 gram inzitten.

60 dus :o
Daarover kun je dus een klacht indienen bij ik dacht NVWA?
pi_208078137
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:45 schreef yinu het volgende:
@:isabeau :o dat is inderdaad wel heel gortig! Eh, wel goed voor de lijn, ofzo?

@:lucky_strike, wat een ellende met jullie werklui en de ketel en de medicatie en de yoghurt. Hopelijk is het nu klaar daarmee en gewoon weer leuk meedoen allemaal.

@:candaasje, ik kan flanellen beddengoed wel echt heel erg aanraden! O+

Verder had ik net een kleine paniek over de nieuwe offerte van de dakisolatie. Die is namelijk 4 keer zo hoog als die van de beunhazen die ons eerst probeerden te bedotten. En dan voelt het altijd wel weer heel eng, dit soort investeringen :o

Maar goed. Het moet toch. Ofzo. Nu eerst maar even een avondje ontspannen met m’n handjes in de klei.
Het is satijn-katoen geworden O+
pi_208078139
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:48 schreef derLudolf het volgende:

Daarover kun je dus een klacht indienen bij ik dacht NVWA?
Ninja edit :D
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 18:50:50 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208078156
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik heb echt geen idee, ik ga het nu uitproberen. 3kg crispy Hands off my chocolate ( :D :@ ) , kokosmelk en herbruikbare keukenrol en make-upwatjes (je moet eens iets uitproberen... en ik wilde gratis verzending dus moest nog een paar euro).

Ik bespaarde zojuist 45,90 en 4.2kg verspilling, aldus de site. 8-)
Ik verspil liever wat eten hoor dan het te kopen en op te eten. Ik hoef er niet meer van te groeien :P
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 18:51:32 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208078163
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Ninja edit :D
Al is de edit nog zo snel...
pi_208078177
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik verspil liever wat eten hoor dan het te kopen en op te eten. Ik hoef er niet meer van te groeien :P
Jij koopt nooit wat lekkers/ongezonds dan?

Ik wel, en nu bespaar ik er gewoon een enorme bak met geld mee. Ideaal. 8-)
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 18:53:52 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208078189
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:48 schreef Blues het volgende:
Leuk Lu *O*
Nou ja treinen in Duitsland, 1001 redenen dat dat het verkeerd kan gaan. Voak buj te bange :P
pi_208078232
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Goed bezig :9
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 19:01:05 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208078263
quote:

[..]

Niet super vaak. Maar ik ga niet op woensdagavond appelflappen eten omdat ze in de aanbieding zijn ofzo.
pi_208078274
:W

Ik ben gisteren verhuisd *G*
Hulp van broertje en 3 vrienden, dezelfde groep als waarmee ik herfst 2019 verhuisd ben :D
Rond 15:30 hadden we alle spullen in het nieuwe huis. We hebben een bank en een kast gebouwd (Ikea), lampen opgehangen, de boel ingericht, al het ingelopen zand weggestofzuigd, en 19 van de 21 dozen uitgepakt. _O_

Vandaag moest ik weer werken. Dat was wel pittig :O
Maar ook lekker om eens een dagje achter een bureau te kunnen zitten ipv verven, vloer leggen, inpakken, sjouwen, meubels monteren, etc :P

Vanavond een pan linzensoep gekookt op m'n nieuwe inductiefornuis. Gelukkig doet m'n soeppan het *G*
Het is wel heel makkelijk soep koken zo, je hebt in een paar seconden het water al aan de kook _O_

Enige waar ik nu een beetje tegenop zie is dat ik nog naar het oude huis moet om schoon te maken -- morgenochtend is de opleverinspectie al
* Tele6 krap plannen kan :X
  maandag 20 februari 2023 @ 19:01:43 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_208078278
quote:

[..]

Ik kijk niet in mijn snoepkast. Ik kijk niet in de kast.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208078285
Mijn supermarktsipheid vandaag: zoorvleis was op ;(

Maja, dat is te verwachten op carnavalsmaandag /traditie
pi_208078288
TWINTIG? :o _O_
  maandag 20 februari 2023 @ 19:03:22 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_208078316
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:02 schreef Tele6 het volgende:
TWINTIG? :o _O_
Was in de aanbieding. En ja ik eet dat spul met regelmaat.
pi_208078337
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:01 schreef Tele6 het volgende:

Hulp van broertje en 3 vrienden, dezelfde groep als waarmee ik herfst 2019 verhuisd ben :D
Rond 15:30 hadden we alle spullen in het nieuwe huis. We hebben een bank en een kast gebouwd (Ikea), lampen opgehangen, de boel ingericht, al het ingelopen zand weggestofzuigd, en 19 van de 21 dozen uitgepakt. _O_

Maar ook lekker om eens een dagje achter een bureau te kunnen zitten ipv verven, vloer leggen, inpakken, sjouwen, meubels monteren, etc :P

Vanavond een pan linzensoep gekookt op m'n nieuwe inductiefornuis. Gelukkig doet m'n soeppan het *G*
Het is wel heel makkelijk soep koken zo, je hebt in een paar seconden het water al aan de kook _O_

Enige waar ik nu een beetje tegenop zie is dat ik nog naar het oude huis moet om schoon te maken -- morgenochtend is de opleverinspectie al
Je HOEFT niet in één dag over en volledig ingericht te zijn he :D

Verhuisd *O*

Sterkte met de schoonmaak. Scheelt wel dat het nu leeg is.
  maandag 20 februari 2023 @ 19:05:47 #226
63722 z80
I fink you freaky
pi_208078361
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:01 schreef Tele6 het volgende:

Waar woon je nu? In de buurt van Truus en Nel? Of aan de andere kant van de weg?
pi_208078398
Heeft iemand trouwens tips voor het inrichten van een diepe hoge keukenkast? Ik heb een koelkast, daarbovenop een combi-oven, en daarbovenop nog een kastje. Verder heb ik niet superveel kastruimte dus ik wil die kast wel benutten. Maar ik ben nu de hele tijd dingen heen en weer aan het schuiven omdat ze voor andere dingen staan.

Voorraden achterin in kratjes of zo?
Is er een magische oplossing die ik over het hoofd zie?

• Ik heb een heel mooie bestekla, en daaronder 2 heel mooie lades voor serviesgoed en pannen.
• 2 gootsteenkastjes - ik bewaar m'n uien daar nu maar, maar is een beetje gek naast het afwasmiddel.
• Ondiepe brede kast boven het aanrecht is voor koffie, thee, broodbeleg, kruiden.
• En dan die kast boven de koelkast voor álle andere dingen :X
• Op zich kan ik ook nog wel spullen op de afzuigkap zetten en bovenop de bovenkastjes (ik ben vrij lang) maar ik wil niet dat alles vettig en stoffig wordt.

Uiteindelijk moet ik misschien een kast neerzetten tegen de muur tegenover de keuken. Maar het is vrij smal en ik was nou juist aan het genieten van het gevoel m'n kont te kunnen keren :+

Ik heb ook nog geen goede plek gevonden voor m'n afval. (Plastic, GFT, rest.) Staat nu ook tegen de muur tegenover de keuken. En ik moet nog bedenken waar m'n handdoekje en theedoekje komen, want ook dat is niet voor de hand liggend. Grmbl. :X
pi_208078411
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:05 schreef z80 het volgende:

[..]
Waar woon je nu? In de buurt van Truus en Nel? Of aan de andere kant van de weg?
Ik weet niet waar Truus en Nel wonen?
Ik woon momenteel vooral in een zandbak :')
pi_208078418
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je HOEFT niet in één dag over en volledig ingericht te zijn he :D

Verhuisd *O*

Sterkte met de schoonmaak. Scheelt wel dat het nu leeg is.
Maar lekker is het wel dat alles z'n plekje alweer heeft. Of bijna dan. Ik heb nog wel een to do list hoor. :Y

Ja ik jaag er straks een dweil doorheen en dan is het wel ongeveer goed.
Ik weet hoe schoon ik het opgeleverd kreeg destijds (oranje badkamertegeltjes :9 ) dus ik ga niet al te hard m'n best doen O-)
pi_208078436
Kratjes en mandjes zijn sowieso de way to go om spullen op te bergen. Ik heb in de voorraadkast alles ingedeeld op categorie (peulvruchten, granen, ontbijtdingen, conserven, uien/knoflook, koffie, snoep, meel, suikers etc.) alles in een aparte bak.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208078586
De verwijzing voor de mammografie is ze denk ik vergeten na de patiënten.. morgenochtend maar even bellen. Hopelijk kunnen ze het dan meteen doen en heeft t ziekenhuis dan nog steeds deze week al plek. Ik maak me gelukkig niet heel veel zorgen - eigenlijk ook wel een gekke gewaarwording voor een expert-doemdenker :+ (prettig gek, dat wel uiteraard).

20kg chocola in de kast :o dat zou hier niet lang goed gaan. En man @Isabeau wat een prijzen idd, dat is dan al reden genoeg om het niet te kopen ja!

@Tele6 _O_ _O_ je hebt nu al minder onuitgepakte dozen staan dan ik na 5.4 jaar _O-

Ohja en @Troel jouw monsterpost _O_
  maandag 20 februari 2023 @ 19:22:53 #232
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208078616
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:46 schreef derLudolf het volgende:
31 maart ga ik naar Thessaloniki en 4 april terug, bezoekje voor een project van de stichting. Net even tickets geboekt.

Ik was van plan om met de trein naar Schiphol te gaan, hotel te pakken en dan vliegen. Trein naar Schiphol hikt al tegen de ¤30 aan. Aan brandstof ben ik ¤13 kwijt

Iets meer dan die ¤30 betaal ik eind juni ook voor een ritje Haren (Ems)- Freiburg, eerste klas. Vanaf Münster in dit rijtuig,
[ afbeelding ]

Een heel stuk langs de Rijn, dus fantastisch uitzicht O+

En tussendoor (begin juni) weer naar Normandië *O*
Welke trein neem je dan? Het stuk vanaf Bonn tot Mainz door de rijnvallei is idd de moeite waard, ben ik vaak gereden. Prachtig stuk voor de Panoramawagen idd. Hopelijk heb je mooi weer. Tussen de wijnbergen en op iedere berg een kasteelruine.
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 19:30:47 #233
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208078741
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Welke trein neem je dan? Het stuk vanaf Bonn tot Mainz door de rijnvallei is idd de moeite waard, ben ik vaak gereden. Prachtig stuk voor de Panoramawagen idd. Hopelijk heb je mooi weer. Tussen de wijnbergen en op iedere berg een kasteelruine.
EC9 Hamburg Altona - Zürich HB
De EuroCity naar Interlaken rijdt zonder panoramawagen.

Ik wil gewoon een keer met die trein, das voornaamste reisdoel eigenlijk. 's Middags rondje lopen in t Schwarzwald, camera mee. Happie eten, volgende ochtend weer wat lopen en dan weer terug *O*
  Redactie Frontpage maandag 20 februari 2023 @ 19:31:52 #234
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208078763
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps per ongeluk een dutje van vier uur gedaan... door de wekker heen geslapen :@
Ik dacht na het sporten wel even de ogen dicht te kunnen doen. Ik werd 5 voor 7 weer wakker :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208078794
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik dacht na het sporten wel even de ogen dicht te kunnen doen. Ik werd 5 voor 7 weer wakker :D
Lekker
pi_208078872
Ik doe voortdurend dutjes :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Redactie Frontpage maandag 20 februari 2023 @ 19:41:55 #237
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208078990
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:08 schreef Tele6 het volgende:
Heeft iemand trouwens tips voor het inrichten van een diepe hoge keukenkast? Ik heb een koelkast, daarbovenop een combi-oven, en daarbovenop nog een kastje. Verder heb ik niet superveel kastruimte dus ik wil die kast wel benutten. Maar ik ben nu de hele tijd dingen heen en weer aan het schuiven omdat ze voor andere dingen staan.

Voorraden achterin in kratjes of zo?
Is er een magische oplossing die ik over het hoofd zie?

• Ik heb een heel mooie bestekla, en daaronder 2 heel mooie lades voor serviesgoed en pannen.
• 2 gootsteenkastjes - ik bewaar m'n uien daar nu maar, maar is een beetje gek naast het afwasmiddel.
• Ondiepe brede kast boven het aanrecht is voor koffie, thee, broodbeleg, kruiden.
• En dan die kast boven de koelkast voor álle andere dingen :X
• Op zich kan ik ook nog wel spullen op de afzuigkap zetten en bovenop de bovenkastjes (ik ben vrij lang) maar ik wil niet dat alles vettig en stoffig wordt.

Uiteindelijk moet ik misschien een kast neerzetten tegen de muur tegenover de keuken. Maar het is vrij smal en ik was nou juist aan het genieten van het gevoel m'n kont te kunnen keren :+

Ik heb ook nog geen goede plek gevonden voor m'n afval. (Plastic, GFT, rest.) Staat nu ook tegen de muur tegenover de keuken. En ik moet nog bedenken waar m'n handdoekje en theedoekje komen, want ook dat is niet voor de hand liggend. Grmbl. :X
Fijn dat je over bent! Ik zou kijken of je van die inzetjes kunt gebruiken zoals de IKEA heeft.

https://www.ikea.com/nl/nl/p/variera-plankinzet-wit-80542961/
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208079013
Vanmiddag anderhalf uur geslapen :o en wakker geworden omdat ik een wekker had gezet.

En vanavond toch naar fysiofitness gegaan. Ook al kan ik nog naar die van het GLI programma deze is zoveel fijner, dan maar weggegooid geld. Daar zijn er fitcoaches die nauwelijks aanwezig zijn hier een fysiotherapeut. Deze man kende ik nog niet, wat dingen besproken en meteen “we gaan volgende week even hiervoor en daarvoor je programma aanpassen”.

Fijn dat alles over is en grotendeels uitgepakt @Tele6 Waarschijnlijk ga je, zeker in de keuken, dingen nog tig keer anders neerzetten.

Wat stom van de meeting @Blues

En prijzen bij supermarkten, je schrikt je iedere keer weer een hoedje. Jaar geleden kocht ik blikvoer voor de katten voor 0,59, is nu 0,99
We have far more in common than that which devides us..
pi_208079046
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Fijn dat je over bent! Ik zou kijken of je van die inzetjes kunt gebruiken zoals de IKEA heeft.

https://www.ikea.com/nl/nl/p/variera-plankinzet-wit-80542961/
Ja maar dat maakt de kast niet minder diep ;)
De kast is niet heel hoog, dus ik hoef geen traptredes te maken in de hoogte of zo, maar als ik de achterste helft wil hebben dan moet ik m'n hele arm erin steken en alle voorste spullen eruit halen. Ik denk dat ik toch voor kratjes ga, en goed ga nadenken welke spullen ik het minst nodig heb zodat die achterin kunnen. Dan moet ik ze opgraven als ik ze nodig heb, maar dat is dan maar zo.
pi_208079101
quote:

Zou 80 gram inzitten.

Nou, volgens mij is dat fraude van de kant van de supermarkt/producent :o Het kan wel een paar gram afwijken, maar toch niet zoveel??

En dan is geraspte kaas ook nog eens idioot duur geworrden :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 februari 2023 @ 19:47:50 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208079124
Sowieso heb ik sterk de indruk dat een deel van de prijsstijgingen niet is als verrekening van gestegen kosten van de producent, maar omdat andere prijzen die gestegen zijn het mogelijk maken dit nu te 'legitimeren'.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Redactie Frontpage maandag 20 februari 2023 @ 19:48:01 #242
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208079130
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja maar dat maakt de kast niet minder diep ;)
De kast is niet heel hoog, dus ik hoef geen traptredes te maken in de hoogte of zo, maar als ik de achterste helft wil hebben dan moet ik m'n hele arm erin steken en alle voorste spullen eruit halen. Ik denk dat ik toch voor kratjes ga, en goed ga nadenken welke spullen ik het minst nodig heb zodat die achterin kunnen. Dan moet ik ze opgraven als ik ze nodig heb, maar dat is dan maar zo.
ja, dat is ook wel weer waar :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208079193
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef fietsie het volgende:
Sowieso heb ik sterk de indruk dat een deel van de prijsstijgingen niet is als verrekening van gestegen kosten van de producent, maar omdat andere prijzen die gestegen zijn het mogelijk maken dit nu te 'legitimeren'.
Als ik lees over 10% inflatie, dan denk ik in de supermarkt: niet hier. Want dat is echt heel wat meer dan 10%.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage maandag 20 februari 2023 @ 19:51:15 #244
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208079197
quote:

[..]

Zou 80 gram inzitten.

Ik ben al enige tijd zo'n muts die dat soort zakjes, maar ook wel eens vleeswaren gewoon op de groenteafdeling weegt. Dat doe ik overigens ook met een doos met aardbeien :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 februari 2023 @ 19:52:33 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208079234
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als ik lees over 10% inflatie, dan denk ik in de supermarkt: niet hier. Want dat is echt heel wat meer dan 10%.
Ja in die rekensommen zitten denk ik ook heel veel "meevallers" die je niet bewust zelf uit kunt kiezen maar die wel tot de standaard formule horen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 20 februari 2023 @ 19:52:49 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208079240
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef fietsie het volgende:
De prijzen van levensmiddelen zijn sterker gestegen dan de prijzen die de boer er voor krijgen, maar nu alles duurder is geworden is het voor hun ook makkelijker om eindelijk eens wat meer te eisen.

Boter was in Duitsland al weer ver gedaald, rond kerst was het al gezakt naar ¤1,99 bij de Kombi zag ik het afgelopen weekend voor ¤1,49
pi_208079246
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:51 schreef Troel het volgende:

Ik ben al enige tijd zo'n muts die dat soort zakjes, maar ook wel eens vleeswaren gewoon op de groenteafdeling weegt. Dat doe ik overigens ook met een doos met aardbeien :@
Ja! Met aardbeien doe ik dat ook _O- Want heel vaak missen er aardbeien :o
  Redactie Frontpage maandag 20 februari 2023 @ 19:54:32 #248
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208079288
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja! Met aardbeien doe ik dat ook _O- Want heel vaak missen er aardbeien :o
Ja, maar pas ook. De speklappen waren heel sterk afgeprijst omdat ze die dag op moesten. 1,2 kilo voor 3 euro zeg maar. Maar de verpakking van 800 gram was ook 3 euro. :+
Ik probeer altijd zoveel mogelijk waar voor mijn geld te krijgen :Y
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208079316
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:52 schreef fietsie het volgende:

Ja in die rekensommen zitten denk ik ook heel veel "meevallers" die je niet bewust zelf uit kunt kiezen maar die wel tot de standaard formule horen
Ja, zoiets :Y Ik ben wel benieuwd naar inflatiecijfers alleen voor de boodschappen voor eten. Dus ook geen drank oid, alleen melk, brood, kaas, groente etc.

Nog zoiets. Gedroogde bruine bonen van Hak. Ma wilde 2 pakjes voor de bonensoep. Dat was 2,89 per pakje (ik zie online dat dat bij de Coop meer dan 3 euro is per pakje :D ) , zit je op 5,78 aan gedróógde bruine bonen voor een pan soep. Dat was vroeger idioot goedkoop, gedroogde peulvruchten. Denk dat je nu beter naar de Turk kan gaan voor dat.
  maandag 20 februari 2023 @ 19:55:35 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208079320
Ik ben wel bezweken voor zo'n doos met van die enorme kweekaardbeien uit een of andere woestijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')