quote:Op maandag 20 februari 2023 18:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is nog voor de opleverdatum. Dus ruim op tijd.
Ho! Ik zie nu ook die website. Vertel me meer! Bezorgen ze snel?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben nu op Foodello aan het neuzen. Iemand tipte me dat de 'M&M's' van Hand Off My chocolate daar in de aanbieding zijn. Wel een zak van 3kg![]()
![]()
Maar dan heb ik wel iets fleurigs om in een weckpot op de plank te zetten in de keuken
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ho! Ik zie nu ook die website. Vertel me meer! Bezorgen ze snel?
Ik heb echt geen idee, ik ga het nu uitproberen. 3kg crispy Hands off my chocolate (quote:Op maandag 20 februari 2023 18:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ho! Ik zie nu ook die website. Vertel me meer! Bezorgen ze snel?
Nooit meerquote:Op maandag 20 februari 2023 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booh ik kwam er net achter dfat ik pas half april weer een keer een werkweek van 5 dagen heb
Daarover kun je dus een klacht indienen bij ik dacht NVWA?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is echt heel erg met die prijzen.
g woog laatst voor de 'grap' de inhoud van een zakje geraspte kaas.
Dat hij sowieso al aan de dure kant vond, klein zakje.
Zou 80 gram inzitten.
60 dus
Het is satijn-katoen gewordenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:45 schreef yinu het volgende:
@:isabeaudat is inderdaad wel heel gortig! Eh, wel goed voor de lijn, ofzo?
@:lucky_strike, wat een ellende met jullie werklui en de ketel en de medicatie en de yoghurt. Hopelijk is het nu klaar daarmee en gewoon weer leuk meedoen allemaal.
@:candaasje, ik kan flanellen beddengoed wel echt heel erg aanraden!![]()
Verder had ik net een kleine paniek over de nieuwe offerte van de dakisolatie. Die is namelijk 4 keer zo hoog als die van de beunhazen die ons eerst probeerden te bedotten. En dan voelt het altijd wel weer heel eng, dit soort investeringen![]()
Maar goed. Het moet toch. Ofzo. Nu eerst maar even een avondje ontspannen met m’n handjes in de klei.
Ninja editquote:Op maandag 20 februari 2023 18:48 schreef derLudolf het volgende:
Daarover kun je dus een klacht indienen bij ik dacht NVWA?
Ik verspil liever wat eten hoor dan het te kopen en op te eten. Ik hoef er niet meer van te groeienquote:Op maandag 20 februari 2023 18:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik ga het nu uitproberen. 3kg crispy Hands off my chocolate (![]()
) , kokosmelk en herbruikbare keukenrol en make-upwatjes (je moet eens iets uitproberen... en ik wilde gratis verzending dus moest nog een paar euro).
Ik bespaarde zojuist 45,90 en 4.2kg verspilling, aldus de site.
Jij koopt nooit wat lekkers/ongezonds dan?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik verspil liever wat eten hoor dan het te kopen en op te eten. Ik hoef er niet meer van te groeien
Nou ja treinen in Duitsland, 1001 redenen dat dat het verkeerd kan gaan. Voak buj te bangequote:
Goed bezigquote:Op maandag 20 februari 2023 18:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij koopt nooit wat lekkers/ongezonds dan?
Ik wel, en nu bespaar ik er gewoon een enorme bak met geld mee. Ideaal.
Niet super vaak. Maar ik ga niet op woensdagavond appelflappen eten omdat ze in de aanbieding zijn ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kijk niet in mijn snoepkast. Ik kijk niet in de kast.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Was in de aanbieding. En ja ik eet dat spul met regelmaat.quote:
Je HOEFT niet in één dag over en volledig ingericht te zijn hequote:Op maandag 20 februari 2023 19:01 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben gisteren verhuisd![]()
Hulp van broertje en 3 vrienden, dezelfde groep als waarmee ik herfst 2019 verhuisd ben
Rond 15:30 hadden we alle spullen in het nieuwe huis. We hebben een bank en een kast gebouwd (Ikea), lampen opgehangen, de boel ingericht, al het ingelopen zand weggestofzuigd, en 19 van de 21 dozen uitgepakt.
Vandaag moest ik weer werken. Dat was wel pittig![]()
Maar ook lekker om eens een dagje achter een bureau te kunnen zitten ipv verven, vloer leggen, inpakken, sjouwen, meubels monteren, etc
Vanavond een pan linzensoep gekookt op m'n nieuwe inductiefornuis. Gelukkig doet m'n soeppan het
Het is wel heel makkelijk soep koken zo, je hebt in een paar seconden het water al aan de kook![]()
Enige waar ik nu een beetje tegenop zie is dat ik nog naar het oude huis moet om schoon te maken -- morgenochtend is de opleverinspectie al
* Tele6 krap plannen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |