Ja Hans, de selectie was groter dan die twee (en schaken was ook drama). Verhoek en Te Vreden deden gewoon mee, net als Armenteros.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2013-2014 was met Pelle en Schaken voorin Hans.
Wat een verschrikkelijke spelers noem je was de helft al vergeten.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja Hans, de selectie was groter dan die twee (en schaken was ook drama). Verhoek en Te Vreden deden gewoon mee, net als Armenteros.
Dus ga gewoon weg
AZ is uit wel erg sterk dit jaar #scorebordjournalistiekquote:Op zondag 12 februari 2023 17:40 schreef aTypisch het volgende:
ik dacht dat ze uit moesten
makkelijk uitlopen dus volgende week
Wij thuis.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ is uit wel erg sterk dit jaar #scorebordjournalistiek
Winnen zou het mooist zijn, maar een gelijkspel en dus na deze reeks moeilijke wedstrijden nog steeds koploper zijn zou ik voor tekenen. Uiteraard omdat de concurrentie ook punten heeft laten liggen, maar ik had niet verwacht nog bovenaan te staan op dit moment, na het gelijkspel in Utrecht begin januari.quote:
Die xg mag Pietje ergens steken waar de zon nooit schijnt, de drie punten zijn binnen en daar gaat het om terwijl Ajax op 1-1 staat tegen RKCquote:Op zondag 12 februari 2023 17:48 schreef Slobeend het volgende:
We hebben veel moeilijke wedstrijden gehad de laatste maand dus gek hè dat het dan hangen en wurgen is. Qua xG ontloopt het elkaar nauwelijks @:pietjealpha https://www.gettingbluefingers.com/rank.html
Ik hoop eigenlijk op Bullaude en Dilrosun op de vleugel.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:24 schreef ...TomTom het volgende:
Ben meer benieuwd naar ons middenveld volgende week?
Onze poolse vriend zal niet fit zijn neem ik aan?
Dilro
Wieffer-Timber
Zoiets? Al ben ik niet kapot van Dilrosun op 10.
Ze hebben, net als bij de rest, meerdere weken geroepen. Echt niks concreets, wat een nieuwe trend lijkt trouwens. Was bij Timber ook zo en die stond ook plots weer op het veld.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:42 schreef fetX het volgende:
Hoe lang ligt Szymanski er eigenlijk uit?
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:34 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu dat interview met Slot terug, ik mag toch hopen dat hij het niet meende over de invallers
Dat nam echt Narsingh-in-Porto-achtige vormen aan
De tering
Je wisselt pas in de 60e minuut zoals meestal, het is niet verboden om eerder te wisselen hoor.quote:Je probeert zo vroeg mogelijk te wisselen om nieuwe energie in de brengen
Er was de eerste 15 min van de 2e helft vrij weinig aan de hand. Daarna ga ja wisselen, vallen Taabouni, Ali en Danilo wanstaltig slecht in en gaf je nog bijna een 0-2 voorsprong weg.quote:Dat vond ik misschien nog wel het meest positieve van vandaag, dat gemiddeld gezien onze invallers nodig zijn om het wedstrijdbeeld te doen kantelen.
???quote:Dan zie je dat de invallers er alles aan doen om het team te helpen, dat vond ik de grootste winst van vandaag.
Dit seizoen pakt het vaak goed uit, maar ik heb echt zelden nagenoeg alle invallers zo slecht zien presterenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]Deze bedoel je denk ik? Wat een bizarre opmerkingen maakt Slot daar inderdaad joh, het voelt bijna als een sketch.
'Je WEET dat het moment EEN KEER GAAT KOMEN' | Arne Slot moet Orkun Kökçü bij Feyenoord-AZ missen
[..]
Wisselt pas in de 60e minuut zoals meestal.
[..]
Er was de eerste 15 min van de 2e helft vrij weinig aan de hand. Daarna ga ja wisselen, vallen Taabouni, Ali en Danilo wanstaltig slecht in en gaf nog bijna een 0-2 voorsprong weg.
[..]
???
Waar heb ik zojuist naar geluisterd.
Vooral Taabouni gewoon lekker nooit meer doen. Dat sloeg echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit seizoen pakt het vaak goed uit, maar ik heb echt zelden nagenoeg alle invallers zo slecht zien presteren
Nee Bullaude liet ook niks zien in zijn invalbeurten dus deze opmerking gaat nu niet op.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vooral Taabouni gewoon lekker nooit meer doen. Dat sloeg echt helemaal nergens op.
Zou Bullaude het met de vrouw van Slot hebben gedaan?
Is een AVG-dingetje, werkgevers mogen dat niet meer zomaar delen zonder toestemming van de werknemer (de speler in dit geval dus). Is dus inderdaad iets van de laatste jarenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze hebben, net als bij de rest, meerdere weken geroepen. Echt niks concreets, wat een nieuwe trend lijkt trouwens. Was bij Timber ook zo en die stond ook plots weer op het veld.
Viel echt prima in de afgelopen kerenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee Bullaude liet ook niks zien in zijn invalbeurten dus deze opmerking gaat nu niet op.
Ik denk niet dat het vermelden van hoelang een blessure duurt onder de AVG valt? Het soort blessure dat dan weer wel.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is een AVG-dingetje, werkgevers mogen dat niet meer zomaar delen zonder toestemming van de werknemer (de speler in dit geval dus). Is dus inderdaad iets van de laatste jaren
geertruida en wiefer defensief en je zet timber als aanvallend....quote:
Doelpunten maken is ook niet echt zijn ding.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daar mag hij het inderdaad wel even gaan laten zien.
Bullaude of Dilrosun op ‘10’ lijken me de enige twee smaken eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2023 19:56 schreef Haringkop het volgende:
Timber-Wieffer-Ballaude zou wmb het meest voor de hand liggen. Maar dan had laatste genoemde we meer speeltijd mogen hebben de afgelopen tijd, dus denk niet dat Slot met hem gaat starten.
Dat wordt dus gewoon Dilrosun op 10 en Idrissi en Jahanbaksh op de vleugels Slot kennende.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bullaude of Dilrosun op ‘10’ lijken me de enige twee smaken eigenlijk
Ik denk zelf het laatste
Ik denk ook dat Dilrosun daar gaat starten.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bullaude of Dilrosun op ‘10’ lijken me de enige twee smaken eigenlijk
Ik denk zelf het laatste
Altijd al gezegd. Dat was bij AZ ook het probleem, hij mocht niet voor niks gratis weg.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vooral Taabouni gewoon lekker nooit meer doen. Dat sloeg echt helemaal nergens op.
Zou Bullaude het met de vrouw van Slot hebben gedaan?
Taabouni is leuk voor de speeltuin, maar niet voor het profvoetbal.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Altijd al gezegd. Dat was bij AZ ook het probleem, hij mocht niet voor niks gratis weg.
Leuk dat ie het maatje van Kökcü is, maar hij mag wel wat leren van zijn strijdkracht en doelgerichtheid
Nouja begrijpen. Hij zal er ongetwijfeld genoeg arbeid in leggen maar het is het gewoon niet. Kwaliteit tekortquote:Op zondag 12 februari 2023 20:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Taabouni is leuk voor de speeltuin, maar niet voor het profvoetbal.
En aangezien dit inderdaad al jaren een probleem is bij hem, ook al bij AZ, verwacht ik niet dat hij het ooit gaat begrijpen.
De Taab is niet zo'n goede speler. Gratis gokje dat niet goed uitpakt, kan beter zijn geluk beproeven bij een club als Dordrecht. Marokkanen zijn vaak van die kleine ielige kereltjes valt me opquote:Op zondag 12 februari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De voetballende kwaliteiten heef hij nou juist wel. Al het andere zoals zijn fysiek en mentaliteit zijn het voornaamste probleem.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja begrijpen. Hij zal er ongetwijfeld genoeg arbeid in leggen maar het is het gewoon niet. Kwaliteit tekort
Ahja kansloos mentaliteitgelul. Komt denk ik gewoon fysiek en inhoud tekort voor de top zoals het overgrote merendeel van de voetballers.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De voetballende kwaliteiten heef hij nou juist wel. Al het andere zoals zijn fysiek en mentaliteit zijn het voornaamste probleem.
Hij heeft niet de juiste instelling voor competitief voetbal. Gaat bij hem meer om frivool voetbal dan doelpunten maken. Daarom viel ie in oefenwedstrijden ook altijd positief op, dan is resultaat sowieso ondergeschikt. Maar in competitiewedstrijden speelt ie precies hetzelfde.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ahja kansloos mentaliteitgelul. Komt denk ik gewoon fysiek en inhoud tekort voor de top zoals het overgrote merendeel van de voetballers.
Niet alles is trainbaar
Maar dat is toch ook gewoon kwaliteit. Leuk dat je goed kan meevoetballen als je de bal hebt maar in het hedendaagse voetbal wordt er gewoon wat meer gevraagdquote:Op zondag 12 februari 2023 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft niet de juiste instelling voor competitief voetbal. Gaat bij hem meer om frivool voetbal dan doelpunten maken. Daarom viel ie in oefenwedstrijden ook altijd positief op, dan is resultaat sowieso ondergeschikt. Maar in competitiewedstrijden speelt ie precies hetzelfde.
Eens, maar je noemt het net nog "kansloos mentaliteitsgelul".quote:Op zondag 12 februari 2023 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon kwaliteit. Leuk dat je goed kan meevoetballen als je de bal hebt maar in het hedendaagse voetbal wordt er gewoon wat meer gevraagd
Eens met klaas
Je noemt het net nog niet de instelling voor competitief voetbal. Dan suggereer je dat het slechts in zijn hoofd zit ofzo, daar geloof ik gewoon niet zo in. Er wordt een stuk meer gevraagd dan leuk kunnen combineren op zijn positiequote:Op zondag 12 februari 2023 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar je noemt het net nog "kansloos mentaliteitsgelul".
Er zijn genoeg voorbeelden van spelers met zijn postuur die uitstekend uit de voeten kunnen op het middenveld op een basis van techniek en passing. Maar die hebben wel meer doelgerichtheid. Dat vind ik echt iets mentaalsquote:Op zondag 12 februari 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je noemt het net nog niet de instelling voor competitief voetbal. Dan suggereer je dat het slechts in zijn hoofd zit ofzo, daar geloof ik gewoon niet zo in. Er wordt een stuk meer gevraagd dan leuk kunnen combineren op zijn positie
Oké, dan verschillen we daarover duidelijk van meningquote:Op zondag 12 februari 2023 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van spelers met zijn postuur die uitstekend uit de voeten kunnen op het middenveld op een basis van techniek en passing. Maar die hebben wel meer doelgerichtheid. Dat vind ik echt iets mentaals
Ik vind eigenlijk dat Geertje het daar beter invultquote:Op zondag 12 februari 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel fijn dat Trauner er weer bijna is.Geert doet bet uiteraard uitstekend en ook Pedersen op RB is gewoon een dikke prima. Maar toch mis je zo'n Trauner echt wel bij menig tegengoal de laatste weken.
Voetballend sowieso. Maar als Trauner terug twijfel ik geen seconde om Geertruida weer RB te zetten.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Geertje het daar beter invult
Ik denk ik ook niet, maar ergens ook wel weer zonde.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voetballend sowieso. Maar als Trauner terug twijfel ik geen seconde om Geertruida weer RB te zetten.
Ja, Geert is toch meer van het achteruitlopen. Op diepteballen verovert ie wel vaak de bal met z'n snelheid daardoor, maar Trauner onderschept vaak voordat een aanval uberhaupt gevaarlijk wordtquote:Op zondag 12 februari 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Denk toch dat dit Feyenoord meer behoefte heeft aan sloopkogel Gernot. Hoe hij op een bepaalde momenten druk naar voren kon zetten had tegen NEC al 2 tegengoals kunnen besparen.
Doelgerichtheid iets mentaals, wel een interessante.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van spelers met zijn postuur die uitstekend uit de voeten kunnen op het middenveld op een basis van techniek en passing. Maar die hebben wel meer doelgerichtheid. Dat vind ik echt iets mentaals
Neem als voorbeeld die Ihattaren. Dat is een geval die een mentaal probleem heeft.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Taab is niet zo'n goede speler. Gratis gokje dat niet goed uitpakt, kan beter zijn geluk beproeven bij een club als Dordrecht. Marokkanen zijn vaak van die kleine ielige kereltjes valt me op
Je hebt niet per se een zwakke mentaliteit als je als tiener of jonge twintiger allerlei fouten maakt in je (persoonlijke) leven lijkt mijquote:Op maandag 13 februari 2023 08:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Neem als voorbeeld die Ihattaren. Dat is een geval die een mentaal probleem heeft.
Behalve als die op het veld staat, dan levert die wel. Dat is zo'n voorbeeld van iemand die kwaliteit heeft maar een zwakke mentaliteit.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je hebt niet per se een zwakke mentaliteit als je als tiener of jonge twintiger allerlei fouten maakt in je (persoonlijke) leven lijkt mij
Wel als je dit tot 5x toe doet.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je hebt niet per se een zwakke mentaliteit als je als tiener of jonge twintiger allerlei fouten maakt in je (persoonlijke) leven lijkt mij
Als hij op het veld zou leveren was hij nu nog een PSV speler, zelfs dat lukte hem niet meer.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Neem als voorbeeld die Ihattaren. Dat is een geval die een mentaal probleem heeft.
Behalve als die op het veld staat, dan levert die wel. Dat is zo'n voorbeeld van iemand die kwaliteit heeft maar een zwakke mentaliteit.
Stem van Jambers:quote:Op zondag 12 februari 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voetballend sowieso. Maar als Trauner terug twijfel ik geen seconde om Geertruida weer RB te zetten.
Wallie is weer terug toch? Slory als laatste optie nog erbij misschien inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dilrosun gaat gewoon op 10 spelen tegen AZ, Slot gaat nooit beginnen met Bullaude. Jahanbaksh en Idrissi op de flanken.
Maar als Paixao geblesseerd is, welke buitenspelers zitten dan op de bank? Kans voor Slory, ‘t Zand, Sauer?
Ik dacht dat Walemark er langer uit lag, maar mooi als hij er weer bij is.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wallie is weer terug toch? Slory als laatste optie nog erbij misschien inderdaad.
Volgens mij was het bericht voor afgelopen wedstrijd al dat alleen Trauner, Szymanski en Bijlow geblesseerd waren. Maar misschien herinner ik het me verkeerd.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik dacht dat Walemark er langer uit lag, maar mooi als hij er weer bij is.
6 dagen geleden kwam het bericht dst hij er 'meerdere weken' uit zou liggen. Dat duurt dus nog wel even.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij was het bericht voor afgelopen wedstrijd al dat alleen Trauner, Szymanski en Bijlow geblesseerd waren. Maar misschien herinner ik het me verkeerd.
We moeten alles zetten op het feit dat we van AZ winnenquote:Op maandag 13 februari 2023 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou in principe na AZ even in rustiger vaarwater. Hopen dat we een keer minimaal 1 punt in de arena halen
en dan zou het eigenlijk een heel mooi seizoen kunnen worden.
Op papier ziet het er niet moeilijk uit.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou in principe na AZ even in rustiger vaarwater. Hopen dat we een keer minimaal 1 punt in de arena halen
en dan zou het eigenlijk een heel mooi seizoen kunnen worden.
Dat zou heel mooi zijn idd.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We moeten alles zetten op het feit dat we van AZ winnen
Ik zou niet weten waarom eigenlijk. Utrecht is waanzinnig matig.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:51 schreef Wouter2006 het volgende:
PSV grote kans dat het gaat verliezen in Utrecht
Ze gaan er wel lekker op, dat is toch wat anders dan wat Groningen afgelopen weekend deed.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom eigenlijk. Utrecht is waanzinnig matig.
Vind je? 5-5 tegen AZ uit en in de beker gewonnen van AZ.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan wordt ie gewoon consequent vergeten in de berichtgeving over de ziekenboeg.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
6 dagen geleden kwam het bericht dst hij er 'meerdere weken' uit zou liggen. Dat duurt dus nog wel even.
Sparta uit.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op papier ziet het er niet moeilijk uit.
AZ & Utrecht thuis, Ajax uit, daarmee heb je de lastige wel gehad. Maar als je daar tegenover het getoonde spel van Feyenoord van de laatste weken zet, dan is iedere wedstrijd lastig. Gisteren was ook met de hakken over de sloot en NEC in de beker moeten we het maar gewoon niet meer over hebben.
AZ speelt nog tegen ons, Ajax en PSV.
AZ moet ook nog uit naar Twente.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op papier ziet het er niet moeilijk uit.
AZ & Utrecht thuis, Ajax uit, daarmee heb je de lastige wel gehad. Maar als je daar tegenover het getoonde spel van Feyenoord van de laatste weken zet, dan is iedere wedstrijd lastig. Gisteren was ook met de hakken over de sloot en NEC in de beker moeten we het maar gewoon niet meer over hebben.
AZ speelt nog tegen ons, Ajax en PSV.
Omdat PSV ook zeer matig is. Gelijkspelletje denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik (en hopelijk) door de 120 minuten tegen NEC nog in de benen.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:03 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ moet ook nog uit naar Twente.
Tegen PSV, Twente en bij vlagen tegen Ajax was het spel eigenlijk best prima maar vergeet je er meer uit te halen. Maak me wel zorgen op basis van de laatste 2 wedstrijden, want daar vond ik op 25 minuten tegen Heerenveen na het spel abominabel.
PSV was afgelopen week wel lekker op dreef. Maar ik ga naar die wedstrijd in Utrecht dus hopelijk helpt datquote:Op maandag 13 februari 2023 10:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat PSV ook zeer matig is. Gelijkspelletje denk ik
Groningen is dan ook helemaal niks atm.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV was afgelopen week wel lekker op dreef. Maar ik ga naar die wedstrijd in Utrecht dus hopelijk helpt dat
GEERTGOD. Zou zo mooi zijn als we z'n contract nog kunnen verlengenquote:Geertruida geeft weinig interviews omdat de verdediger stottert. Slot is erg te spreken over de 22-jarige verdediger. "Lutsharel is een opgewekte jongen. Grappig op zijn tijd. Maar bovenal een goede speler. Lutsha komt echt van Rotterdam-Zuid, daar heeft hij het altijd over. Hij is ook heel trots om het Feyenoord-shirt te dragen. En hij is heel betrokken. Je ziet dat het hem echt wat doet als het goed gaat met Feyenoord," gaf zijn trainer aan na het duel tegen SC Heerenveen.
Erg jammer dat er nooit een interview met hem is. Zou hem graag eens horen. Geertgodquote:Op maandag 13 februari 2023 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
GEERTGOD. Zou zo mooi zijn als we z'n contract nog kunnen verlengen
De knollentuin die door moet gaan voor een voetbalveld in Friesland hielp ook niet echt mee.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:05 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik (en hopelijk) door de 120 minuten tegen NEC nog in de benen.
Toornstra scoort altijd tegen PSV dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij rapt wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg jammer dat er nooit een interview met hem is. Zou hem graag eens horen. Geertgod
Kun je tegenwoordig (qua marketing) in de PL terecht als je nooit voor de camera komt?quote:Op maandag 13 februari 2023 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
GEERTGOD. Zou zo mooi zijn als we z'n contract nog kunnen verlengen
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig (qua marketing) in de PL terecht als je nooit voor de camera komt?
Heb het idee dat Feyenoord en Geertgod echt perfect bij elkaar passen voorlopig, tenzij toch ook net als Malacia (en zo Kokcu) de stap wil zetten als het kan
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n Brighton lijkt me een prima club voor hem, contract Veltman loopt af en misschien vloeken in de kerk hier maar hij doet me wel aan Veltman denken.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig (qua marketing) in de PL terecht als je nooit voor de camera komt?
Heb het idee dat Feyenoord en Geertgod echt perfect bij elkaar passen voorlopig, tenzij toch ook net als Malacia (en zo Kokcu) de stap wil zetten als het kan
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]die kan dus mee met slotSPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wel wat je zegt qua profiel en rol in een selectie, ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Brighton lijkt me een prima club voor hem, contract Veltman loopt af en misschien vloeken in de kerk hier maar hij doet me wel aan Veltman denken.
BREED GEDRAGEN transfer.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
Veltman transfervrij ja?
Zou Te Kloese of Slot al hebben geappt? Kent de competitie, internationale ervaring en een veelzijdige speler
Veltman halen zou voor mij serieus een reden zijn om mijn seizoenskaart niet te verlengen.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
Veltman transfervrij ja?
Zou Te Kloese of Slot al hebben geappt? Kent de competitie, internationale ervaring en een veelzijdige speler
Maar die is geschorst.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toornstra scoort altijd tegen PSV dus dat komt wel goed.
Dit. Ik zat laatst al te zoeken of ik niet iets had gemist.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg jammer dat er nooit een interview met hem is. Zou hem graag eens horen. Geertgod
Gemiste kans voor de geschreven pers.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit. Ik zat laatst al te zoeken of ik niet iets had gemist.
Wat een baasje.
https://nos.nl/artikel/24(...)ders-iets-teruggevenquote:Op maandag 13 februari 2023 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gemiste kans voor de geschreven pers.
meer voor feyenoord gescoord dan gernotquote:Op maandag 13 februari 2023 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Veltman halen zou voor mij serieus een reden zijn om mijn seizoenskaart niet te verlengen.
Paixão is er weer, Wålemark nog nietquote:Op maandag 13 februari 2023 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wallie is weer terug toch? Slory als laatste optie nog erbij misschien inderdaad.
Voornamelijk gebaseerd op de jaarcijfers van afgelopen seizoen lijkt me. Dat was ook niet best. Daardoor konden we zo'n klein percentage van de binnenkomende transfersommen uitgeven. Ik denk dat het op basis van dit seizoen al een stuk beter is.quote:
Voor drie miljoen hadden we ook gewoon Jakko kunnen sturen.quote:'Leeds United had drie miljoen euro over voor Slot'
Leeds United heeft zich afgelopen week officieel gemeld bij Feyenoord om Arne Slot over te nemen. De Rotterdammers waren direct duidelijk: Slot is niet te koop. Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord een aanbod van drie miljoen euro afgeslagen op de 44-jarige hoofdtrainer.
Feyenoord wil vol voor het kampioenschap gaan en daar moet de komende maanden alles voor wijken. Slot gaf afgelopen vrijdag op de persconferentie aan dat hij het seizoen afmaakt in De Kuip. De trainer kon een jaarsalaris van vier miljoen euro opstrijken bij de nummer zeventien uit de Premier League.
Journalist Mike Verweij van De Telegraaf onthulde maandagmiddag in de podcast het miljoenenbod van de Engelse club. ''Leeds wilde drie miljoen betalen om Slot los te weken bij Feyenoord. Een kampioenschap is veel meer waard, dus ik begrijp heel goed dat Feyenoord heeft gezegd: ‘Die deur is dicht, op Slot.’ Dat is een beetje de status.''
Vraag me wel af hoeveel die clausule is, denk ook niet bizar veel hoger dan dat eigenlijk.quote:
Dit ja. Boekjaren lopen niet gelijk met seizoenen waardoor je niet helemaal een eerlijk beeld krijgt.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voornamelijk gebaseerd op de jaarcijfers van afgelopen seizoen lijkt me. Dat was ook niet best. Daardoor konden we zo'n klein percentage van de binnenkomende transfersommen uitgeven. Ik denk dat het op basis van dit seizoen al een stuk beter is.
Ze lopen wel gelijk met seizoenen toch? Tot 30 juni dacht ik. Maar bijna alle transfers van afgelopen zomer vielen in het huidige boekjaar (omdat Te Kloese lag te slapuh!!1!) dus er viel nog weinig bij te schrijven. Volgens mij was alleen Malacia voor 30 juni verkocht.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit ja. Boekjaren lopen niet gelijk met seizoenen waardoor je niet helemaal een eerlijk beeld krijgt.
Volgens vallen zelfs de ECL inkomsten pas in het huidige boekjaar waardoor je ze nog nergens terugziet in de cijfers, maar dat weet ik niet zeker meer.
https://1908.nl/artikelen(...)laar-voor-klassiekerquote:Feyenoord stoomt drietal klaar voor Klassieker
Feyenoord stelt alles in het werk om de geblesseerde Gernot Trauner, Sebastian Szymanski en Justin Bijlow spoedig fit én speelklaar te krijgen.
...
Bijlow raakte op een van de trainingen in aanloop naar PSV-thuis (2-2) geblesseerd. Hoewel de club communiceerde dat de blessure een polsbreuk betrof, lijkt het volgens ingewijde net wat anders te zitten. Op de bewuste training zou er lichte schade zijn ontstaan aan een spier tussen de duim en de pols. Het herstel daarvan verloopt naar behoren.
De Rotterdammers hopen dat de verdediger, middenvelder en keeper ten tijde van de Klassieker hersteld én inzetbaar zijn.
Ja, ik bedoelde eigenlijk de transferwindows. Die viel in 2 verschillende boekjaren inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze lopen wel gelijk met seizoenen toch? Tot 30 juni dacht ik. Maar bijna alle transfers van afgelopen zomer vielen in het huidige boekjaar (omdat Te Kloese lag te slapuh!!1!) dus er viel nog weinig bij te schrijven. Volgens mij was alleen Malacia voor 30 juni verkocht.
Beetje vreemde kop. Alsof men meer risico’s neemt vanwege de klassieker, voor die wedstrijd krijg je toch ook maar maximaal drie punten?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)laar-voor-klassieker
Zo heb ik dat niet gelezen.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vreemde kop. Alsof men meer risico’s neemt vanwege de klassieker
druk maken om de klassieker......quote:Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)laar-voor-klassieker
Als je Ajax als grootste concurrent ziet gaat het wel om meer dan 3 punten.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vreemde kop. Alsof men meer risico’s neemt vanwege de klassieker, voor die wedstrijd krijg je toch ook maar maximaal drie punten?
Brobbey die 'm gewoon Geert noemt. (lol)quote:Op maandag 13 februari 2023 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ders-iets-teruggeven
"zijn liefde voor de Premier League"quote:Op maandag 13 februari 2023 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Brobbey die 'm gewoon Geert noemt. (lol)
GeertGod.
quote:Op maandag 30 januari 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
Makkelie fluit zondag, dat wist je eigenlijk al toen die Turrek de klassieker kreeg.
quote:Op maandag 30 januari 2023 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima. Dan weet je helaas wel wie je krijgt bij AZ-thuis.
quote:
quote:
Pfffff hier wordt je toch moedeloos van… speelt pas 40-45 jaar zo.quote:
Buijs deed het toch prima bij Groningen(en daarvoor in de top van het amateurvoetbal)?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Danny Buijs en John de Wolf in de staf straks
Waar baseer je op dat Pusic niets toevoegtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Buijs deed het toch prima bij Groningen(en daarvoor in de top van het amateurvoetbal)?
Denk dat hij een stuk meer zou toevoegen dan de Wolf of Pusic.
Voor een trainer is dat toch niet zo vreemd, niet meer dan afkopen contract, transfersommen zijn een uitzondering.quote:
Gek inderdaad dat trainers nog zo ondergewaardeerd worden in transfersommenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een trainer is dat toch niet zo vreemd, niet meer dan afkopen contract, transfersommen zijn een uitzondering.
Ik heb een hogere pet van hem op dan van De Wolf. Die vind ik echt niets toevoegen. Pusic wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Pusic niets toevoegt
Buijs haalde 1 seizoen aardige resultaten met betonvoetbal inderdaad, maar ik heb verder helemaal geen hoge pet van hem op
Dit ja. Mag wel wat meer zijn wat mij betreft. Of het nu ‘normaal’ is of niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gek inderdaad dat trainers nog zo ondergewaardeerd worden in transfersommen
Ze kunnen maar beter alvast netten ophangen voor zaterdagquote:
Talloze nationale en internationale media plus letterlijk de woorden van Slot zelf.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:55 schreef ZKA het volgende:
Slot / Leeds: Fakenews. Geloof wat jullie willen geloven.
Met zijn kwaliteiten heeft die het echt niet nodig om daarmee in de schijnwerpers te komen.
De vraag is dan meer of er weer wat stoelen vrij zijn, uiteindelijk is Arend Martijn niet de enige trainer die daar wil werken natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:07 schreef aTypisch het volgende:
ik zou het erg bijzonder vinden als Slot in de zomer niet ingaat op eventuele avances uit de premier league
Nee, daarom zeg ik als er weer toenadering gezocht zou worden. Hij zal niet overal bovenaan staan op de lijstjes.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De vraag is dan meer of er weer wat stoelen vrij zijn, uiteindelijk is Arend Martijn niet de enige trainer die daar wil werken natuurlijk.
Intern denkt nagenoeg iedereen dat hij na dit seizoen weg is. Opvolger staat ook al klaar, interessante hoofdcoach + assistent.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:07 schreef aTypisch het volgende:
ik zou het erg bijzonder vinden als Slot in de zomer niet ingaat op eventuele avances uit de premier league
Dankjewel voor Gnonto nog hequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:17 schreef ZKA het volgende:
[..]
Intern denkt nagenoeg iedereen dat hij na dit seizoen weg is. Opvolger staat ook al klaar, interessante hoofdcoach + assistent.
nederlander of buitenlander?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:17 schreef ZKA het volgende:
[..]
Intern denkt nagenoeg iedereen dat hij na dit seizoen weg is. Opvolger staat ook al klaar, interessante hoofdcoach + assistent.
Dat eerste. Met hulp van buitenaf, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef aTypisch het volgende:
of zou er al gewoon beleid worden gemaakt en vooruit worden gedacht, ongeacht de eindpositie dit seizoen?
dit klinkt voor mij als feyenoorder nog altijd als iets wat niet kan, klinkt bijna als goede bedrijfsvoering
dat heeft toch letterlijk elke journalist/bron/persoon dichtbij de club?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik spreek altijd de juiste mensen!!!
Toch zit ik er wel eens naast haha
Hoop wel dat ze niet te makkelijk denken ach we pakken een trainer die hetzelfde over voetbal denkt en we zien wel hoe het looptquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:24 schreef aTypisch het volgende:
of zou er al gewoon beleid worden gemaakt en vooruit worden gedacht, ongeacht de eindpositie dit seizoen?
dit klinkt voor mij als feyenoorder nog altijd als iets wat niet kan, klinkt bijna als goede bedrijfsvoering
Die doen er niet zo verwaand over. Behalve Verweij/Driessenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat heeft toch letterlijk elke journalist/bron/persoon dichtbij de club?
lekker belangrijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die doen er niet zo verwaand over. Behalve Verweij/Driessen
En Krabby, en Wijffels.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die doen er niet zo verwaand over. Behalve Verweij/Driessen
Valt wel mee qua jaloersheid hoor, lol.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef ZKA het volgende:
Hahaha. De immer jaloerse Pistolero wil ook wat zeggen.
Ik spreek al 3.5 jaar de juiste mensen. Ook degene die sponsordeals sluiten. T-Mobile is een thema, let nou maar op. Enige wat het nu bemoeilijkt is vertrek Van Dijk. Maar nog steeds spreekt men de directeur consumenten sales van T-Mobile. Feyenoord bood vooralsnog te weinig terug.
En nogmaals: Leeds - Slot echt geen thema, net als de Mijnans-gate. Maar je mag zelf bepalen of je in toneelstukjes wil trappen, ben je vrij in :-D
ik ben een beetje voetbalpodcasts aan het ontdekkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En Krabby, en Wijffels.
Oh, eigenlijk iedereen wel.
Hij had dat mandaat verhaal nooit moeten brengen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:41 schreef aTypisch het volgende:
misschien moeten mensen ook leren dat zelfs als een gerucht over interesse klopt, en er een deal dichtbij is, dat het dan nog kan klappen door allerlei zaken
dat is dan niet de fout van de messenger
ik ben ook geen fan van termen als mandaat of daadkracht neequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had dat mandaat verhaal nooit moeten brengen.
Ja Wijffels is wel echt by far de grootste debiel in dat wereldje denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben een beetje voetbalpodcasts aan het ontdekken
maar als die wijffels aanschuift krijg je direct vlekken in je nek
die lijkt een beetje op pistolero, die beleeft deze sport echt in een fantasiewereldje
ik lees nooit hun stukjes dus die personen zijn allemaal nieuw voor me, zijn toch wel een hoop midwits
ja dat is echt een gouden duo op de een of andere manierquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:53 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik moet wat met jullie delen.
Sinds een paar weken luister ik naar de Dick Voormekaar Podcast en het luistert lekker weg.
Leuke podcast man.
Door dat naar buiten te brengen worden alle betrokken partijen in het nauw gedreven.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan van termen als mandaat of daadkracht nee
maar de strekking was toch wel duidelijk? hoe je het ook wil noemen: het schuurde hier en daar een beetje in de organisatie.
ja is jammerquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door dat naar buiten te brengen worden alle betrokken partijen in het nauw gedreven.
achter gesloten deuren was die deal gewoon door gegaan natuurlijk en gezien Gnonto een fantastische speler blijkt te zijn toch erg jammer.
Het AD kwam er volgens mij een kwartiertje later mee ofzo, dus dat was hoe dan ook uitgelekt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door dat naar buiten te brengen worden alle betrokken partijen in het nauw gedreven.
achter gesloten deuren was die deal gewoon door gegaan natuurlijk en gezien Gnonto een fantastische speler blijkt te zijn toch erg jammer.
Summerville hebben ze ook gewoon voor een appel en een ei laten gaan!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef fetX het volgende:
Wat een gejank elke keer zeg. Ook nog steeds over die Gnonto zeuren
quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Summerville hebben ze ook gewoon voor een appel en een ei laten gaan!!!!
KK BESTUURquote:Het had niet veel gescheeld of Zlatan Ibrahimović had bij Feyenoord gespeeld. ‘Die was ook bij de Feyenoord-scouts bekend, maar zij vonden hem niet bij de club passen’, zegt Rob Baan, oud-technisch directeur van Feyenoord, in een interview in de Voetbal International.
‘Ze hadden gezien dat hij zich in een aantal wedstrijden nogal agressief had gedragen, misdragen zelfs. Ook buiten het veld zou hij geen lieverdje zijn. Ik heb toen verzuimd zelf een keer naar hem te gaan kijken, ik vertrouwde op de kwaliteiten van de Feyenoordscouts. We kozen dus voor de brave Elmander en niet voor de agressieve Ibrahimovic. Dat was dus niet zo’n goed idee.’
Die mensen krijgen daar gewoon een keiharde Gnonto van. Een beetje als Twitter mobs die overal op lopen te kankeren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef fetX het volgende:
Wat een gejank elke keer zeg. Ook nog steeds over die Gnonto zeuren
Mannsverk is ook niet gekomen, terwijl zijn naam wel is genoemd!!! We worden beflikkerd!!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Summerville vroeg op het laatste moment opeens extra geld. Toen moesten ze wel eigenlijk hoop wel dat hij binnenkort bij de oranje selectie zit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onzin, zal het nog 1 keer uitleggen. Gnonto is op emotie niet gehaald - zoon Arnesen had mandaat. En dat vonden ze in het bestuur van Feyenoord maar heel raar, dat er iemand mandaat had bij een transfer :’-) alles wat met Arnesen te maken had, moest immers De Kuip uitgewerkt worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je eigenlijk überhaupt met de handel en wandel van Feyenoord? Moet er niet gewerkt worden?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Onzin, zal het nog 1 keer uitleggen. Gnonto is op emotie niet gehaald - zoon Arnesen had mandaat. En dat vonden ze in het bestuur van Feyenoord maar heel raar, dat er iemand mandaat had bij een transfer :’-) alles wat met Arnesen te maken had, moest immers De Kuip uitgewerkt worden.
En toen gingen we maar voor Ramazani - en uiteindelijk Paixão + Idrissi.
Hier het feitelijke verhaal, doe er mee wat je wilt.
volgend seizoenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wisten jullie dat ik met verlangen uitkijk naar de terugkeer van Szymanski?
Timber is nog helemaal geen bohh-categorie.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgend seizoen
Szymanski
Timber-Wieffer
bohh
volgend seizoen staat erquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Timber is nog helemaal geen bohh-categorie.
Een dergelijke houding hadden ze ook in Nazi Duitsland.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben erg sceptisch wat betreft Timber. We gaan het zien!
Vind het een speler die veel heeft, maar nog niet de juiste rol heeft gevonden/gekregen. Hij riep zelf iets over meer willen scoren, maar daar zou ik hem toch niet voor inzetten voorlopig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben erg sceptisch wat betreft Timber. We gaan het zien!
Hij is fysiek sterk en kan aardig wegdraaien van zijn man, verder heb ik het niet echt gezien nog.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind het een speler die veel heeft, maar nog niet de juiste rol heeft gevonden/gekregen. Hij riep zelf iets over meer willen scoren, maar daar zou ik hem toch niet voor inzetten voorlopig.
ik denk dat hij en Wieffer een prima blok kunnen vormen. Hopelijk laat hij dat zien tegen AZ. Want het zou wel lekker zijn als je bij vertrek Kokcu vooral kunt investeren in een basisspeler op 10 en op de flanken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is fysiek sterk en kan aardig wegdraaien van zijn man, verder heb ik het niet echt gezien nog.
Kokcu is zo ongeveer de beste passer in de eredivisie, dat zie ik Timber niet zo snel opvangen eigenlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat hij en Wieffer een prima blok kunnen vormen. Hopelijk laat hij dat zien tegen AZ. Want het zou wel lekker zijn als je bij vertrek Kokcu vooral kunt investeren in een basisspeler op 10 en op de flanken.
Lijkt mij een zekerheidje dat Timber er volgend jaar gewoon weer in staat
nee, het is geen 1 op 1 vervangerquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kokcu is zo ongeveer de beste passer in de eredivisie, dat zie ik Timber niet zo snel opvangen eigenlijk.
Ik ben wel benieuwd vooral hoe Timber zich gaat ontwikkelen, toch wel bijzonder veel geld aan uitgegeven aan een 'simpel' brekertje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, het is geen 1 op 1 vervanger
maar een middenveld met timber, wieffer en een creatieve speler lijkt mij prima in balans
als je een dominante passer als kokcu zoekt zou je toch aan zerrouki moeten denken ofzo
Zerrouki heeft zeker niet dezelfde kwaliteiten als Kokcu. Maar misschien is het minder nodig dat je een nieuwe Kokcu hebt als je Wieffer en Szymanski al samen laat spelen. Toch zou ik Zerrouki alleen halen als je een nieuwe 6 nodig hebt en volgens mij voldoet WiefferGod gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, het is geen 1 op 1 vervanger
maar een middenveld met timber, wieffer en een creatieve speler lijkt mij prima in balans
als je een dominante passer als kokcu zoekt zou je toch aan zerrouki moeten denken ofzo
Nieuwe rechtsback.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd vooral hoe Timber zich gaat ontwikkelen, toch wel bijzonder veel geld aan uitgegeven aan een 'simpel' brekertje.
ik kijk niet zo naar die miljoenen, die worden ook een beetje heen en weer geschovenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd vooral hoe Timber zich gaat ontwikkelen, toch wel bijzonder veel geld aan uitgegeven aan een 'simpel' brekertje.
Blijft altijd moeilijk, ze hadden waarschijnlijk niet verwacht dat Wieffer er meteen zou staan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, “het mandaat”, we zouden het bijna vergeten.....quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Gnonto is op emotie niet gehaald - zoon Arnesen had mandaat.
Gernot doet blijkbaar al mee met een partijvorm, die zit hopelijk al bij de selectie in Sittardquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een blije Geert en Ofir.
[ afbeelding ]
Tot zover mijn bijdragen voor vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]Met de Fred er ik was je uiterlijk half april kampioen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
met aursnes nog in de selectie was je zo uitgegroeid tot bayern van nederlandquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met de Fred er ik was je uiterlijk half april kampioen....
met arne mee naar de premier league dusquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk vertrekt Aursnes bij Benfica komende zomer. 50 miljoen afkoopsom lees ik net, 10% (van de winst) naar ons.
Ik gok op Sipke.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:42 schreef aTypisch het volgende:
volgens zka is er dus al spraken van een (serieuze) opvolger + assistent
zou Bosz een optie zijn?
Fraser is weer vrijquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:42 schreef aTypisch het volgende:
volgens zka is er dus al spraken van een (serieuze) opvolger + assistent
zou Bosz een optie zijn?
Ik accepteer alleen moderne laptophoofdtrainersquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met een MODERNE laptopassistent
quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:09 schreef Kerftminister het volgende:
Aursnes speelde blijkbaar als hangende buitenspeler gisteren bij Benfica. Heb niet gekeken, maar dat had me wel interessant geleken om dat zo te zien. Heeft die gekke Schmidt toch heel aardig voor elkaar daar. Die aanvallers en Joao Mario gaan ook echt tekeer dit seizoen.
Schmidt is dolblij dat hij hier weg isquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:09 schreef Kerftminister het volgende:
Aursnes speelde blijkbaar als hangende buitenspeler gisteren bij Benfica. Heb niet gekeken, maar dat had me wel interessant geleken om dat zo te zien. Heeft die gekke Schmidt toch heel aardig voor elkaar daar. Die aanvallers en Joao Mario gaan ook echt tekeer dit seizoen.
Zeker, maar ook zonder Kokcu heb ik er een goed gevoel bij.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote dat mijn maat er niet bij is morgen. Die gaan we missen
Echt? Kan het me haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:31 schreef bbuddybb het volgende:
Arne is binnenkort ook in de auto met Andy, zegt ie. Mooi man.
OH ARNEquote:
lolquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:07 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooi.
Als mede-stotteraar denk ik dat Geert voor munt kiest.
Dat verklapt Arend Martijn nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef ...TomTom het volgende:
Wat was het middenveld nou? ff gemist
timber-wiefferquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef ...TomTom het volgende:
Wat was het middenveld nou? ff gemist
Blijkbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs met die 100 latino's in de selectie?
die met een slagersimago zijn te duurquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar
Toch ook wel knap dat we de afgelopen jaren twee zachtaardige doetjes uit Argentinië halen
Persoonlijk vind ik Dilrosun minder renderen daar. Zou oprecht wel eens benieuwd naar Danilo daar, maar weet niet of dit de wedstrijd daarvoor is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
timber-wieffer
dilrosun
denk ik
of hij moet een tactisch trucje willen doen met een Danilo daar ofzo
guus til worden
Slot lijkt mij niet een trainer die een Danilo daar neerzet met opdrachten die hij niet beheerst. Wat een Til of De Wit onder Slot deden kan Danilo denk ik ook wel aardig invullen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:16 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Dilrosun minder renderen daar. Zou oprecht wel eens benieuwd naar Danilo daar, maar weet niet of dit de wedstrijd daarvoor is.
Ja laten we iemand op het middenveld zetten die totaal niet kan voetballenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:16 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Dilrosun minder renderen daar. Zou oprecht wel eens benieuwd naar Danilo daar, maar weet niet of dit de wedstrijd daarvoor is.
als je dilrosun of bullaude niet wil moet je wat anders doenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja laten we iemand op het middenveld zetten die totaal niet kan voetballen
Toch maar De Taab danquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je dilrosun of bullaude niet wil moet je wat anders doen
Bullaude, Taabouni, Dilrosun, Ali. Genoeg optiesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Taabouni zie ik niet als volwaardig zelectiespeler, puur opvullingquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dilrosun en Ali die een beetje van positie wisselen zou moeten kunnen werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bullaude, Taabouni, Dilrosun, Ali. Genoeg opties
Haten op de Beer. Log uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een stotterende aanvoerder ik had zelf Hancko gekozen maar we zullen zien.
Geert is logisch johquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de pikorde binnen het elftal wellicht ja.quote:
daarom valt hij ook gewoon in, hij is geen vaste aanvoerderquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de pikorde binnen het elftal wellicht ja.
Maar naar buiten toe met het dingetje dat hij steevast interviews weigert niet natuurlijk.
Jij stondt vroeger op Z4 toch? of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar naar buiten toe met het dingetje dat hij steevast interviews weigert niet natuurlijk.
dat was ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:26 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Jij stondt vroeger op Z4 toch? of was dat iemand anders?
Had Geert en Wieffer als optie gezet achter Hancko dus het kan wel maar Hancko is je meest constante speler het hele seizoen al samen met Kokcu en Trauner die nu afwezig zijn.quote:
L-left, r-right, b-b-behind.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja voor een camera ja. Op het veld gaat dat prima.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Gernot doet blijkbaar al mee met een partijvorm, die zit hopelijk al bij de selectie in Sittard
Klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:26 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dit lees je ook maar zelden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:26 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
nou onmisbaar valt dus wel meequote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:27 schreef Kerftminister het volgende:
Gernotgenot
Geertruida doet het prima hé, maar qua positionering, slim duels aangaan, en met de bal inschuiven/passing naar voren is Trauner wel echt onmisbaar.
Volgens mij wel eens met je gesproken. Waar sta je nu?quote:
Hee joh, laat mij ook ff lekker een kater hebben op een vrijdag. Paar dagen vrij ja.quote:
Toch zelden de 0 gehouden zonder Gernot.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nou onmisbaar valt dus wel mee
maar biedt zeker een hele hoop andere dingen
Dit seizoen geen SCC. Maar waarschijnlijk volgend seizoen weer op Z4.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:25 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Volgens mij wel eens met je gesproken. Waar sta je nu?
Toen ter tijd wel meerdere tegen gekomen van hier btw.
[..]
Hee joh, laat mij ook ff lekker een kater hebben op een vrijdag. Paar dagen vrij ja.
Lekker rullefantquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen winnen en niet verliezen in 020. Helaas is die kans historisch gezien niet zo groot.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:50 schreef bbuddybb het volgende:
Als we morgen winnen, worden we kampioen.
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
Pas nou opquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:50 schreef bbuddybb het volgende:
Als we morgen winnen, worden we kampioen.
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
laat ons even van deze rol genietenquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
Avondwedstrijden die er toe doen in de Kuip
Je vriendin zou maar net vandaag een leuk weekendje weg hebben georganiseerd
Wat een kut wijf. Veel plezier in Maastricht!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
KAPOET MAKENquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:19 schreef Haringkop het volgende:
Hoe is het met de WEDSTRIJDSPANNING!?
Als ze echt van je houdt dan mag je heen en weer kachelen.quote:
Je zou maar een baby van bijna 3 maanden hebben en een vriendin die juist nu besluit ziek te wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
@fetX gaat vanavond ook een baby makenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je zou maar een baby van bijna 3 maanden hebben en een vriendin die juist nu besluit ziek te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |