Voornamelijk gebaseerd op de jaarcijfers van afgelopen seizoen lijkt me. Dat was ook niet best. Daardoor konden we zo'n klein percentage van de binnenkomende transfersommen uitgeven. Ik denk dat het op basis van dit seizoen al een stuk beter is.quote:
Voor drie miljoen hadden we ook gewoon Jakko kunnen sturen.quote:'Leeds United had drie miljoen euro over voor Slot'
Leeds United heeft zich afgelopen week officieel gemeld bij Feyenoord om Arne Slot over te nemen. De Rotterdammers waren direct duidelijk: Slot is niet te koop. Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord een aanbod van drie miljoen euro afgeslagen op de 44-jarige hoofdtrainer.
Feyenoord wil vol voor het kampioenschap gaan en daar moet de komende maanden alles voor wijken. Slot gaf afgelopen vrijdag op de persconferentie aan dat hij het seizoen afmaakt in De Kuip. De trainer kon een jaarsalaris van vier miljoen euro opstrijken bij de nummer zeventien uit de Premier League.
Journalist Mike Verweij van De Telegraaf onthulde maandagmiddag in de podcast het miljoenenbod van de Engelse club. ''Leeds wilde drie miljoen betalen om Slot los te weken bij Feyenoord. Een kampioenschap is veel meer waard, dus ik begrijp heel goed dat Feyenoord heeft gezegd: ‘Die deur is dicht, op Slot.’ Dat is een beetje de status.''
Vraag me wel af hoeveel die clausule is, denk ook niet bizar veel hoger dan dat eigenlijk.quote:
Dit ja. Boekjaren lopen niet gelijk met seizoenen waardoor je niet helemaal een eerlijk beeld krijgt.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voornamelijk gebaseerd op de jaarcijfers van afgelopen seizoen lijkt me. Dat was ook niet best. Daardoor konden we zo'n klein percentage van de binnenkomende transfersommen uitgeven. Ik denk dat het op basis van dit seizoen al een stuk beter is.
Ze lopen wel gelijk met seizoenen toch? Tot 30 juni dacht ik. Maar bijna alle transfers van afgelopen zomer vielen in het huidige boekjaar (omdat Te Kloese lag te slapuh!!1!) dus er viel nog weinig bij te schrijven. Volgens mij was alleen Malacia voor 30 juni verkocht.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit ja. Boekjaren lopen niet gelijk met seizoenen waardoor je niet helemaal een eerlijk beeld krijgt.
Volgens vallen zelfs de ECL inkomsten pas in het huidige boekjaar waardoor je ze nog nergens terugziet in de cijfers, maar dat weet ik niet zeker meer.
https://1908.nl/artikelen(...)laar-voor-klassiekerquote:Feyenoord stoomt drietal klaar voor Klassieker
Feyenoord stelt alles in het werk om de geblesseerde Gernot Trauner, Sebastian Szymanski en Justin Bijlow spoedig fit én speelklaar te krijgen.
...
Bijlow raakte op een van de trainingen in aanloop naar PSV-thuis (2-2) geblesseerd. Hoewel de club communiceerde dat de blessure een polsbreuk betrof, lijkt het volgens ingewijde net wat anders te zitten. Op de bewuste training zou er lichte schade zijn ontstaan aan een spier tussen de duim en de pols. Het herstel daarvan verloopt naar behoren.
De Rotterdammers hopen dat de verdediger, middenvelder en keeper ten tijde van de Klassieker hersteld én inzetbaar zijn.
Ja, ik bedoelde eigenlijk de transferwindows. Die viel in 2 verschillende boekjaren inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze lopen wel gelijk met seizoenen toch? Tot 30 juni dacht ik. Maar bijna alle transfers van afgelopen zomer vielen in het huidige boekjaar (omdat Te Kloese lag te slapuh!!1!) dus er viel nog weinig bij te schrijven. Volgens mij was alleen Malacia voor 30 juni verkocht.
Beetje vreemde kop. Alsof men meer risico’s neemt vanwege de klassieker, voor die wedstrijd krijg je toch ook maar maximaal drie punten?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)laar-voor-klassieker
Zo heb ik dat niet gelezen.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vreemde kop. Alsof men meer risico’s neemt vanwege de klassieker
druk maken om de klassieker......quote:Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)laar-voor-klassieker
Als je Ajax als grootste concurrent ziet gaat het wel om meer dan 3 punten.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vreemde kop. Alsof men meer risico’s neemt vanwege de klassieker, voor die wedstrijd krijg je toch ook maar maximaal drie punten?
Brobbey die 'm gewoon Geert noemt. (lol)quote:Op maandag 13 februari 2023 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ders-iets-teruggeven
"zijn liefde voor de Premier League"quote:Op maandag 13 februari 2023 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Brobbey die 'm gewoon Geert noemt. (lol)
GeertGod.
quote:Op maandag 30 januari 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
Makkelie fluit zondag, dat wist je eigenlijk al toen die Turrek de klassieker kreeg.
quote:Op maandag 30 januari 2023 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima. Dan weet je helaas wel wie je krijgt bij AZ-thuis.
quote:
quote:
Pfffff hier wordt je toch moedeloos van… speelt pas 40-45 jaar zo.quote:
Buijs deed het toch prima bij Groningen(en daarvoor in de top van het amateurvoetbal)?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Danny Buijs en John de Wolf in de staf straks
Waar baseer je op dat Pusic niets toevoegtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Buijs deed het toch prima bij Groningen(en daarvoor in de top van het amateurvoetbal)?
Denk dat hij een stuk meer zou toevoegen dan de Wolf of Pusic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |