quote:Op zondag 29 januari 2023 17:05 schreef Haringkop het volgende:
Wat zei Slot?
Ik vond dat we deze gewoon over de streep hadden moeten trekken. Zeker de tweede helft liet Twente enorme ruimtes vallen, daar deden we gewoon te weinig mee. Nog los van dat het hands moment weer behoorlijk discutabel was.
Al met al is 1-1 niet slecht en kan je nog steeds thuis tegen PSV en AZ een gat slaan. Maar na Utrecht, Ajax en nu Twente heb je eigenlijk wel te veel punten verloren.
We hebben komen aanvallend toch het nodige tekort, ik had gehoopt dat we daar in de winterstop nog wat kwaliteit bij hadden kunnen brengen.
Ik zou Idrissi juist wel nog kansen willen geven. Het is allemaal erg ongelukkig nu, maar volgens mij is hij een speler die met vertrouwen echt weer van waarde kan zijn. Die negativiteit vind ik echt overdreven.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet meer met Idrissi proberen, het verbaast mij wel dat Slot hem weer boven Wålemark verkoos. Bij Dilrosun en Alireza kan je nog wel zeggen dat ze keihard werken en bij Dilro daarnaast dat hij met zijn snelheid iets toevoegt. Wel had Slot ze eerder moeten wisselen denk ik, in ieder geval Paixao voor Alireza.
Ik ben wel vandaag definitief overtuigd geraakt over Gimenez, in ieder geval tegen de sterkere tegenstanders. Je ziet dat de centrale verdedigers veel meer moeite met hem hebben dan met Danilo.
Toch staan we xG wise gemiddeld op de tweede plek en op de laatste plek als het gaat om xG tegenquote:Op zondag 29 januari 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
We kunnen eindeloos lullen over die strafschop maar al met al heb je voor de zoveelste keer dit seizoen niet meer kansen dan je tegenstander gecreëerd. De ploeg is gewoon niet goed genoeg om tegen topteams het verschil te maken.
Precies. 0,0 gestolen en ondertussen maar 1x verloren. En ook nog eens bijna door dit moorddadige programma heen.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:57 schreef fetX het volgende:
Bovendien hebben we nog geen punt teveel gepakt terwijl we best wat wedstrijden recht hadden op meer.
Nee we staan derde xG wise:quote:Op zondag 29 januari 2023 17:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch staan we xG wise gemiddeld op de tweede plek en op de laatste plek als het gaat om xG tegen
Komende 3 wedstrijden minstens 7 punten pakken en je hebt een uitstekende uitgangspositie.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. 0,0 gestolen en ondertussen maar 1x verloren. En ook nog eens bijna door dit moorddadige programma heen.
4 punten te weinig door arbitrale dwalingen. Bijzonder seizoen op alle vlakken.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:57 schreef fetX het volgende:
Bovendien hebben we nog geen punt teveel gepakt terwijl we best wat wedstrijden recht hadden op meer.
Bijna bijna, we zijn op de helft. En dan hebben we het gegarandeerde verlies in de ArenA nogquote:Op zondag 29 januari 2023 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. 0,0 gestolen en ondertussen maar 1x verloren. En ook nog eens bijna door dit moorddadige programma heen.
Ajax moet nog naar Eindhoven en Enschede gelukkig. Maar ben wel blij als we AZ thuis gehad hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijna bijna, we zijn op de helft. En dan hebben we het gegarandeerde verlies in de ArenA nog
PSV thuis en AZ thuis tellen iets minder zwaar mee als deze uitpotten.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijna bijna, we zijn op de helft. En dan hebben we het gegarandeerde verlies in de ArenA nog
Wellicht zelfs 3 keer want die goal van Gimenez in Utrecht was ook dubieus.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
4 punten te weinig door arbitrale dwalingen. Bijzonder seizoen op alle vlakken.
Maar dat weten we, dat is kwaliteit. Alsnog, als we 2x gelijk spelen (tegen PSV en AZ), verliezen van Ajax en de rest winnen zijn we alsnog kampioen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee we staan derde xG wise:
https://www.infogol.net/e(...)ie-table-2022-23/433
Achterin staat het best goed ja, maar voorin blijft het een repeterend verhaal.
Ik ook wel. Die speelt niet geweldig (meer) al had hij wel een assist vandaag. Timber viel wel lekker in dus kan zomaar dat hij binnenkort op de bank belandt.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij overigens een beetje zorgen over Szymanski
Kuip moet er vol achter staan maar dat is een cliché.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat weten we, dat is kwaliteit. Alsnog, als we 2x gelijk spelen (tegen PSV en AZ), verliezen van Ajax en de rest winnen zijn we alsnog kampioen.
Maar goed, ik heb er tegen PSV en AZ wel vertrouwen in
Vooraf dit seizoen had ik eigenlijk gedacht dat we gingen bouwen aan een team en dat we volgend jaar pas serieus mee zouden doen om minstens de tweede plek. Dus al best bijzonder hoe het nu loopt.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kuip moet er vol achter staan maar dat is een cliché.
Je moet die titel echt binnenslepen dit jaar als je op termijn nog iets van concurrentie met Ajax aan wilt gaan. Maakt mij dan weinig uit dat het een titel van de armoede is.
Ja dat was op TV ook te zien, is een paar keer benoemd in dit topic.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:08 schreef Caland het volgende:
Overigens zat ik tweede ring met een bijzonder goed zicht en het was best schokkend hoeveel ruimte er in de eerste helft al lag om er doorheen te voetballen en hoe bizar weinig daarmee werd gedaan, geen idee of dat op tv ook te zien was. Vooral Timber was op dat vlak wel echt een toegevoegde waarde, hopelijk start hij tegen PSV
Ruimte bij Twente bedoel je? Ja, dat was een enorme ergernis (ook in dit topic) dat daar nauwelijks gebruik van werd gemaakt. Met de aanval van vorig seizoen had je er vandaag minstens 3 gescoord zoveel ruimte lag er.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:08 schreef Caland het volgende:
Overigens zat ik tweede ring met een bijzonder goed zicht en het was best schokkend hoeveel ruimte er in de eerste helft al lag om er doorheen te voetballen en hoe bizar weinig daarmee werd gedaan, geen idee of dat op tv ook te zien was. Vooral Timber was op dat vlak wel echt een toegevoegde waarde, hopelijk start hij tegen PSV
Ik dacht wel dat er kansen lagen aangezien Ajax en PSV allebei een nieuwe trainer hadden. Nooit kunnen dromen dat Schreuder het zo slecht zou doenquote:Op zondag 29 januari 2023 18:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooraf dit seizoen had ik eigenlijk gedacht dat we gingen bouwen aan een team en dat we volgend jaar pas serieus mee zouden doen om minstens de tweede plek. Dus al best bijzonder hoe het nu loopt.
Met een paar gerichte aankopen kunnen we volgend seizoen echt een goed team hebben.
Ik vind dat de aankopen helemaal niet zo heel geweldig zijn eigenlijk, geen een speler die een 8 of een 9 scoort. Maar veel zesjes en zeventjes en dat is voorlopig genoeg om een falend Ajax en PSV onder je te houden.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooraf dit seizoen had ik eigenlijk gedacht dat we gingen bouwen aan een team en dat we volgend jaar serieus mee zouden doen om minstens de tweede plek. Dus al best bijzonder hoe het nu loopt.
Met een paar gerichte aankopen kunnen we volgend seizoen echt een goed team hebben.
Slot laat zich eigenlijk net als tegen Ajax piepelen tussen de 60ste en 70ste minuut. Nu zag je ook al dat er spelers bij ons doorheen zaten. Ik had zelf ook eerder Danilo gebracht, hoewel Gimenez goed speelde was het beste er na goed een uur ook wel vanaf.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet meer met Idrissi proberen, het verbaast mij wel dat Slot hem weer boven Wålemark verkoos. Bij Dilrosun en Alireza kan je nog wel zeggen dat ze keihard werken en bij Dilro daarnaast dat hij met zijn snelheid iets toevoegt. Wel had Slot ze eerder moeten wisselen denk ik, in ieder geval Paixao voor Alireza.
Ik ben wel vandaag definitief overtuigd geraakt over Gimenez, in ieder geval tegen de sterkere tegenstanders. Je ziet dat de centrale verdedigers veel meer moeite met hem hebben dan met Danilo.
Komende drie Eredivisie wedstrijden daar Cambuur, RKC, Sparta en daarna Vitesse uit die ik ze niet zo snel zie winnen. Tussendoor Twente uit voor de beker en 2x Union. Kan nog wel flink door rommelen daar.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat er kansen lagen aangezien Ajax en PSV allebei een nieuwe trainer hadden. Nooit kunnen dromen dat Schreuder het zo slecht zou doen
Hancko krijgt van mij wel een 8.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat de aankopen helemaal niet zo heel geweldig zijn eigenlijk, geen een speler die een 8 of een 9 scoort. Maar veel zesjes en zeventjes en dat is voorlopig genoeg om een falend Ajax en PSV onder je te houden.
Maar normaal gesproken hadden die rond deze tijd al richting de 50 punten gezeten dus je moet ook realistisch zijn. Het moet nu gebeuren, dan pak je 40 miljoen aan CL-inkomsten, verkoop je hopelijk een paar redelijke spelers voor 30 miljoen en kun je doorinvesteren.
Weer Uefa cup daar wordt de club niet rijker van.
Oja Hancko doet het wel lekker ja. Verder weet ik het niet zo, ben blij dat de toppers er voor een groot deel opzitten want met deze aanvallers ga je er weinig winnen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hancko krijgt van mij wel een 8.
Een aantal andere spelers kunnen dat met een hele goeie 2e seizoenshelft ook halen.
Paixao past zich ook wel veel sneller aan dan gedacht, daar had ik volgend seizoen pas iets van verwachtquote:Op zondag 29 januari 2023 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een aantal andere spelers kunnen dat met een hele goeie 2e seizoenshelft ook halen.
Zou het ook een wonder vinden als Ajax nog mee gaat doen, want ook vandaag heel kwetsbaar maar het zijn nog steeds maar 5 punten en dat is alleen Ajax, er staan er nog 2 tussen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Komende drie Eredivisie wedstrijden daar Cambuur, RKC, Sparta en daarna Vitesse uit die ik ze niet zo snel zie winnen. Tussendoor Twente uit voor de beker en 2x Union. Kan nog wel flink door rommelen daar.
Neejoh, die gaan nu echt hun puntjes wel pakken hoor. Droomprogramma.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Komende drie Eredivisie wedstrijden daar Cambuur, RKC, Sparta en daarna Vitesse uit die ik ze niet zo snel zie winnen. Tussendoor Twente uit voor de beker en 2x Union. Kan nog wel flink door rommelen daar.
Het zijn ook geen aankopen waar je dat direct van had kunnen verwachten toch? Ik vind het allemaal ook niet geweldig hoor, maar bij Wieffer, Paixao en Timber zie je wel dat ze in potentie uitstekende spelers kunnen worden. Hancko is overigens een directe versterking gebleken.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat de aankopen helemaal niet zo heel geweldig zijn eigenlijk, geen een speler die een 8 of een 9 scoort. Maar veel zesjes en zeventjes en dat is voorlopig genoeg om een falend Ajax en PSV onder je te houden.
Cambuur, RKC en Sparta ja, maar die potjes tegen Twente (beker), Vitesse en tegen Union zie ik ze niet zo snel winnen en dat werkt toch mee.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Neejoh, die gaan nu echt hun puntjes wel pakken hoor. Droomprogramma.
Hoop het. Zo'n 4-1 als vandaag geeft ze wel weer vertrouwen daar. Wordt voor Feyenoord gewoon tijd om een serie neer te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Cambuur, RKC en Sparta ja, maar die potjes tegen Twente (beker), Vitesse en tegen Union zie ik ze niet zo snel winnen en dat werkt toch mee.
Laatste twaalf wedstrijden moet je, op Ajax-uit na, eigenlijk allemaal zonder problemen winnen. Als je nu 7 punten haalt tegen AZ, PSV en Heerenveen sta je er uitstekend voor en dat lijkt me niet onrealistisch.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoop het. Zo'n 4-1 als vandaag geeft ze wel weer vertrouwen daar. Wordt voor Feyenoord gewoon tijd om een serie neer te zetten.
Denk dat het er 5 worden.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Laatste twaalf wedstrijden moet je, op Ajax-uit na, eigenlijk allemaal zonder problemen winnen. Als je nu 7 punten haalt tegen AZ, PSV en Heerenveen sta je er uitstekend voor en dat lijkt me niet onrealistisch.
Idrissi is echt ontzettend beroerd. Buiten die goal tegen PSV kan ik vrijwel niks positief herinneren van hem.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao past zich ook wel veel sneller aan dan gedacht, daar had ik volgend seizoen pas iets van verwacht
Nog zoiets onbegrijpelijks dat hij vanaf rechts moest komen omdat lievelingetje Idrissi weer eens minuten moest maken. Die heeft echt bijna alles fout gedaan wat hij fout kon doen. Kutvoetballer. Woest nog steeds
Hij had een wedstrijd ervoor of erna een paar leuke combinaties met Lopez, maar die connectie heeft ie met Hartman nog niet gevondenquote:Op zondag 29 januari 2023 18:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Idrissi is echt ontzettend beroerd. Buiten die goal tegen PSV kan ik vrijwel niks positief herinneren van hem.
Die had je eigenlijk in de winterstop moet terugsturen, maar dat zal wel een kostenplaatje hebben gehad..
Het blijven aankopen van 5 miljoen (met Timber als uitschieter) en dan is het gewoon altijd een twijfelgeval. Nu is het zo dat spelers bij Feyenoord altijd wat meer onder de loep worden genomen. Maar Szymanski en Dilrosun zijn beide respectievelijk rechtstreeks bij 10 en 9 doelpunten betrokken in 18 wedstrijden. Voor een middenvelder/buitenspeler is dit ook weer niet slecht.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een aantal andere spelers kunnen dat met een hele goeie 2e seizoenshelft ook halen. Mocht je kampioen worden is dat sowieso deels dankzij aankopen aangezien er iedere week minstens 5 in het veld staan.
Bergwijn moet je het ook niet mee vergelijken, die doet er gewoon niks voor. Das echt een zeldzame miskoop.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:57 schreef CR7 het volgende:
Bergwijn die een factor 6/7 duurder was die doet het echt niet beter.
Onbegrijpelijk ook, had dan Wahlemark gebracht. Maar die heeft volgens mij de moeder van Slot verkracht ofzo/quote:Op zondag 29 januari 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao past zich ook wel veel sneller aan dan gedacht, daar had ik volgend seizoen pas iets van verwacht
Nog zoiets onbegrijpelijks dat hij vanaf rechts moest komen omdat lievelingetje Idrissi weer eens minuten moest maken. Die heeft echt bijna alles fout gedaan wat hij fout kon doen. Kutvoetballer. Woest nog steeds
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen, toch een speler van 22 die zes miljoen heeft gekost en nog best vaak niet eens een helft volhoudt. Potentie genoeg maar voor de prijs/leeftijd komt hij wel van heel ver.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
Ik had er ook pas volgend seizoen wat van verwacht. Vind hem eigenlijk al best goed. Maar dat ben je al snel gezien onze andere buitenspelers.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen, toch een speler van 22 die zes miljoen heeft gekost en nog best vaak niet eens een helft volhoudt. Potentie genoeg maar voor de prijs/leeftijd komt hij wel van heel ver.
Het gaat vaak allemaal net iets te snel voor die jongen.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:27 schreef Scrummie het volgende:
Wat vonden jullie van Wieffer vandaag? Zat me behoorlijk te storen namelijk, maar in het spel zonder bal (lol) was ie dan wel weer goed. Maar vooral qua passing stoorde ik mij mateloos
Het is misschien ook wat oneerlijk omdat ik hem voortdurend vergelijk met Gnonto die een stuk jonger maar wel veel verder is. Maar wellicht had Feyenoord ze allebei moeten halen denk ik nu. Het is wel een gemiste kans geweest.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had er ook pas volgend seizoen wat van verwacht. Vind hem eigenlijk al best goed. Maar dat ben je al snel gezien onze andere buitenspelers.
Eens. Je moet bij zo’n jongen een beetje meerekenen dat dit pas zijn vijfde potje op dit niveau is. Twente zat er heel dicht op en het ging daarom wel heel snel voor hem. Is ook een kwestie van aanpassen denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:27 schreef Scrummie het volgende:
Wat vonden jullie van Wieffer vandaag? Zat me behoorlijk te storen namelijk, maar in het spel zonder bal (lol) was ie dan wel weer goed. Maar vooral qua passing stoorde ik mij mateloos
Timber gaat volgend jaar de perfecte vervanger van Kokcu zijn. Viel inderdaad sterk in.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Je moet bij zo’n jongen een beetje meerekenen dat dit pas zijn vijfde potje op dit niveau is. Twente zat er heel dicht op en het ging daarom wel heel snel voor hem. Is ook een kwestie van aanpassen denk ik.
Hoe Timber inviel vond ik wel goed, die brengt een linie hoger wel meer.
Slotquote:Op zondag 29 januari 2023 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Slot zo af en toe vermoeiend. Wilde ik even delen.
OOOH ARNEEquote:Op zondag 29 januari 2023 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap dat wel. Hij is er wel een beetje een meester in om met een glimlach te zeiken.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Weg:quote:Op zondag 29 januari 2023 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd wat er de komende 2 dagen nog gaat gebeuren. PSV, AZ en FC Twente willen die Mijnans blijkbaar ook en dan is er nog dat ventje van PEC.
Ah top, dankquote:Op zondag 29 januari 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weg:
Karim (verhuur)
De Bald (verkoop)
Slory (Dordt)
Walemark (verhuur)
In:
Ziek snelle negerspits
Van den Belt
Slot leest dit met een glimlach omdat je hem een meester noemt.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Hij is er wel een beetje een meester in om met een glimlach te zeiken.
Ik vind Mijnans echt helemaal niks. Die vd Belt vind ik wel een interessante optie voor de toekomst. Ik hoop echt dat er nog iets voor de flanken gehaald wordt, maar ben bang van niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd wat er de komende 2 dagen nog gaat gebeuren. PSV, AZ en FC Twente willen die Mijnans blijkbaar ook en dan is er nog dat ventje van PEC.
Ik vind stiekem Geertruida zelfs beter op RCV dan Trauner dus ik mis hem niet zoquote:Op zondag 29 januari 2023 20:53 schreef Caland het volgende:
Volgens @:zka kan Gernot nog wel eens voor half maart/klassieker zijn rentree maken
Die is sowieso wat onterecht vaak de zondebok, kan zich denk ik best prima ontwikkelen en maakt heel veel goed met zijn snelheidquote:Op zondag 29 januari 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind stiekem Geertruida zelfs beter op RCV dan Trauner dus ik mis hem niet zo
En voor de verandering liet Pedersen echt zijn waarde zien de tweede helft.
Vind je dat echt? Ik dacht in het stadion ook: 'VAR, kom er maar in. 100% penalty'. Maar nu ik hem een paar keer heb teruggezien zie ik inderdaad iets van een duw richting Pröpper, als je daar voor fluit is wat er daarna gebeurt natuurlijk niet relevant meer. En je kunt volgens mij ook niet zeggen dat er helemaal geen duw isquote:Op zondag 29 januari 2023 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder vind ik de frustratie vandaag enigszins terecht, dit sloeg nergens op, vooral die vermeende strafschop.
Klopt inderdaad, Brenet duwt Santi tegen die verdediger aan.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik dacht in het stadion ook: 'VAR, kom er maar in. 100% penalty'. Maar nu ik hem een paar keer heb teruggezien zie ik inderdaad iets van een duw richting Pröpper, als je daar voor fluit is wat er daarna gebeurt natuurlijk niet relevant meer. En je kunt volgens mij ook niet zeggen dat er helemaal geen duw is
En Santi kreeg weer een duw van die speler achter hem. Propper maakte er wel heel erg gebruik van, was gewoon echt niet veel.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik dacht in het stadion ook: 'VAR, kom er maar in. 100% penalty'. Maar nu ik hem een paar keer heb teruggezien zie ik inderdaad iets van een duw richting Pröpper, als je daar voor fluit is wat er daarna gebeurt natuurlijk niet relevant meer. En je kunt volgens mij ook niet zeggen dat er helemaal geen duw is
Let me be clear: ik vind het meer wel dan geen strafschop. Maar echt fout vind ik het ook niet, er is immers wel iets van een duw.
Mwah, zijn gebrek aan voetbalinzicht is schrijnend. Maar de tweede helft was het rennen, bal afpakken, inleveren. Dat ligt hem perfect. Hij moet eigenlijk als wingback spelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is sowieso wat onterecht vaak de zondebok, kan zich denk ik best prima ontwikkelen en maakt heel veel goed met zijn snelheid
De grote fout is dat hij een handsgebaar maakt. Dat betekent dat hij het moment verkeerd waarneemt en er daarna zijn eigen draai aangeeft om het goed te praten (en de VAR buitenspel zet), dat vind ik best kwalijk eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Let me be clear: ik vind het meer wel dan geen strafschop. Maar echt fout vind ik het ook niet, er is immers wel iets van een duw.
Dat zou erg mooi zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:53 schreef Caland het volgende:
Volgens @:zka kan Gernot nog wel eens voor half maart/klassieker zijn rentree maken
Mee eens hoor, zoals gezegd ik vind het ook meer wel dan geen strafschop. Alleen het extreme misbaar dat her en der gemaakt wordt (niet perse in dit topic) kan ik niet helemaal plaatsen. Er is immers ook wel een argument om hem niet te geven.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En Santi kreeg weer een duw van die speler achter hem. Propper maakte er wel heel erg gebruik van, was gewoon echt niet veel.
Ik zou er eigenlijk best wel wat voor betalen om de communicatie terug te luisteren, ben erg benieuwd hoe dat ging inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grote fout is dat hij een handsgebaar maakt. Dat betekent dat hij het moment verkeerd waarneemt en er daarna zijn eigen draai aangeeft om het goed te praten (en de VAR buitenspel zet), dat vind ik best kwalijk eigenlijk.
Mwah, als zelfs ESPN met Bruggink en Ron Jans het een pingel vonden dan moet het wel een 300% gevalletje zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, zoals gezegd ik vind het ook meer wel dan geen strafschop. Alleen het extreme misbaar dat her en der gemaakt wordt (niet perse in dit topic) kan ik niet helemaal plaatsen.
Zelfs die verdediger kwam totaal niet uit zijn woorden toen hij naar die pingel gevraagd werd, dat was bijna zielig.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Alleen mensen uit Twente vonden het geen penalty. Of begonnen over dat buitenspelgeval van vorige week (wat terecht afgefloten werd).
Die claimde zelfs hands van Gimenez toen hij 3 seconden ervoor die bal weg meptequote:Op zondag 29 januari 2023 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs die verdediger kwam totaal niet uit zijn woorden toen hij naar die pingel gevraagd werd, dat was bijna zielig.
Als hij direct had gefloten voor een overtreding had ik het een stuk beter kunnen hebben en dan was het misbaar hier wellicht een stuk minder geweest, maar hij fluit duidelijk voor hands van Gimenez. Dan heeft hij óf kortsluiting in zijn brein, óf hij verdoezelt zijn eigen fout, en das hoe dan ook echt heel erg kwalijk. Ik ben benieuwd hoe dat in de communicatie ging inderdaad, maar een overtreding vond ik het duidelijk niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk best wel wat voor betalen om de communicatie terug te luisteren, ben erg benieuwd hoe dat ging inderdaad.
Hij floot algeheel slecht, zijn we het daar in ieder geval over eens. Hij moet de voordeelregel ook nog eens lezen, als je voordeel hebt gegeven kun je niet een half uur later nog terug (ook beide kanten op).quote:Op zondag 29 januari 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als hij direct had gefloten voor een overtreding had ik het een stuk beter kunnen hebben en dan was het midbaar hier wellicht een stuk minder geweest, maar hij fluit duidelijk voor hands van Gimenez. Dan heeft hij óf kortsluiting in zijn brein, óf hij verdoezelt zijn eigen fout. Ik ben benieuwd hoe dat in de communicatie ging inderdaad, maar een overtreding vond ik het duidelijk niet.
Het is ook wel een optelsom, Lindhout floot verschrikkelijk. Ook een paar keer in jullie nadeel, trouwens.
Ik heb nog steeds het idee dat Pröpper hands maakt doordat Santi hem raakt ja. (Of doordat hij verontwaardigd is dat Santi hem duwt en daarom zijn hand in de lucht gooit.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vaak doen ze dat achteraf wel toch? Ben benieuwd.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk best wel wat voor betalen om de communicatie terug te luisteren, ben erg benieuwd hoe dat ging inderdaad.
Niet bij dit soort momenten waar een scheidsrechter fout zit.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vaak doen ze dat achteraf wel toch? Ben benieuwd.
Vind het nog steeds vooral heel raar dat hij een handsgebaar maakt. Dat moet echt uitgelegd worden.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet bij dit soort momenten waar een scheidsrechter fout zit.
Waarvan akte.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Na vandaag sluiten we die handsbal zaak wel hoor.
Nee ik wil een onterechte penalty voor een handsbal tegen PSV, dan ben ik pas blij.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Uiteindelijk moet je ook gewoon naar jezelf kijken. Tegen zowel Ajax als Twente geef je voorsprong weg terwijl je goed in de wedstrijd. Ondanks het overwicht op het middenveld wordt er gewoon veel te weinig gecreëerd en dat is wel een structureel probleem dit seizoen.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Heel de wedstrijd durfde hij al niet. Ik denk dat Twente voor de rust al zeker een keer of drie een kansrijke omschakeling van Feyenoord hardhandig afbrak, geen een keer geel. Ook het moment met Bijlow gaat een overtreding aan Szymanski vooraf. Een matige scheidsrechter, zonde van deze wedstrijd.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit was gewoon een gevalletje 'ik durf geen pingel te geven tegen de thuisploeg'-scheids. Gewoon laf dus. Als Feyenoord thuis had gespeeld dan was hij wel op de stip gegaan denk ik.
Jammer..tegen Ajax kreeg je te weinig en nu weer. Verdediging is oké maar we scoren gewoon te moeizaam.
Klopt, alleen is het voorin ook heel wat lastiger om iets goeds voor weinig te vinden, kijk naar Walemark waar we ook gewoon 4 miljoen voor hebben betaald en de algemene gedachte toch wel is dat hij het niet gaat redden. Paixao kost 6 miljoen en heeft ook nog niet iedereen overtuigd (mij wel) en heeft waarschijnlijk dit hele seizoen nodig om aan te passen. Gimenez idem.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je ook gewoon naar jezelf kijken. Tegen zowel Ajax als Twente geef je voorsprong weg terwijl je goed in de wedstrijd. Ondanks het overwicht op het middenveld wordt er gewoon veel te weinig gecreëerd en dat is wel een structureel probleem dit seizoen.
Dit zou veel urgenter moeten zijn dan een eventuele extra middenvelder halen omdat je een probleem hebt als Kokcu een keertje wegvalt door een schorsing.
quote:PEC Zwolle is niet van plan middenvelder Thomas van den Belt deze winter te laten vertrekken naar Feyenoord. Technisch directeur Marcel Boudesteyn meldt vandaag dat de 21-jarige speler 'niet te koop' is. Een overgang komende zomer zou mogelijk wél bespreekbaar zijn.
Gimenez kan toch best aardig een balletje vasthouden? Zoals ie hem ook geeft op Szymanski bij de goal is precies wat je van een aanspeelpunt verwacht.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je een aanvaller haalt moet het eigenlijk een aanspeelpunt in de 16 zijn voor de laatste twintig minuten als de tegenstander er doorheen zit. Zo iemand zou je nog relatief goedkoop kunnen oppikken.
Zoals @:scrummie zegt, in de winter een buitenspeler oppikken die beter is dan wat we nu hebben ga je niet vinden.
Komt gewoon vaak tekort, op veel vlakken, maar is inderdaad wel de ideale zondebok, veel te zwart-wit.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is sowieso wat onterecht vaak de zondebok, kan zich denk ik best prima ontwikkelen en maakt heel veel goed met zijn snelheid
En dan zeuren bij de scheids dat hij een bal tegen zich aan krijgt gegooidquote:
Nee, wel een gele kaart zoals de regels geloof ik zijn.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En dan zeuren bij de scheids dat hij een bal tegen zich aan krijgt gegooid
Had hij een aai over zijn billen verwacht?
Dat laatste inderdaad. Zoals laatst bijvoorbeeld geopperd: Boadu of Nelson, beide zouden wel directe versterkingen kunnen zijn. Het is ook niet dat er helemaal geen middelen zijn, als snap ik dat het makkelijker wordt als bijvoorbeeld Alireza weg zou gaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gimenez kan toch best aardig een balletje vasthouden? Zoals ie hem ook geeft op Szymanski bij de goal is precies wat je van een aanspeelpunt verwacht.
Je moet hopen dat je een half jaar een goede speler kunt huren die bij een grote club op de bank zit. Dan kan het ook best een hele goede buitenspeler zijn.
Was natuurlijk gewoon heel voor ook de Twente speler. Sinds wanneer mag je onsportief gedrag beantwoorden met onsportief gedrag?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En dan zeuren bij de scheids dat hij een bal tegen zich aan krijgt gegooid
Had hij een aai over zijn billen verwacht?
Iedereen die deze actie veroordeelt zou ik willen vragen; als de keeper van jouw team in deze situatie kwam, wat zou je willen wat hij deed?quote:
Perfecte tackle op de bal en slim. Wel terecht geelquote:Op maandag 30 januari 2023 08:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Iedereen die deze actie veroordeelt zou ik willen vragen; als de keeper van jouw team in deze situatie kwam, wat zou je willen wat hij deed?
Ik geloof dan dat niemand iets anders zou doen.
Gewoon een nuttige gele kaart. Niks mis mee.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfecte tackle op de bal en slim. Wel terecht geel
Al had Ali van mij ook wel geel mogen krijgen voor dat theater, dat is pas kansloos.
quote:Op zondag 29 januari 2023 22:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Heel de wedstrijd durfde hij al niet. Ik denk dat Twente voor de rust al zeker een keer of drie een kansrijke omschakeling van Feyenoord hardhandig afbrak, geen een keer geel. Ook het moment met Bijlow gaat een overtreding aan Szymanski vooraf. Een matige scheidsrechter, zonde van deze wedstrijd.
Eens. Wat een walgelijk figuur, die Aliquote:Op maandag 30 januari 2023 08:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfecte tackle op de bal en slim. Wel terecht geel
Al had Ali van mij ook wel geel mogen krijgen voor dat theater, dat is pas kansloos.
De scheids vond blijkbaar van niet. En ik had had niet over de actie van Bijlow maar dat hij zeurt over een balletje die hij tegen zich aan krijgt gegooid. Die kan je verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, wel een gele kaart zoals de regels geloof ik zijn.
Net als dat je kan verwachten dat er plots een tweede bal in het veld komt als in die situatie ziet. Ook geen geel dan dus.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De scheids vond blijkbaar van niet. En ik had had niet over de actie van Bijlow maar dat hij zeurt over een balletje die hij tegen zich aan krijgt gegooid. Die kan je verwachten natuurlijk.
Dat deed hij vooral om de aandacht te verleggen, en Ali speelde dat 'leuk' mee. Helaas was de scheids net niet matig genoeg om die gele kaart daardoor te vergeten.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De scheids vond blijkbaar van niet. En ik had had niet over de actie van Bijlow maar dat hij zeurt over een balletje die hij tegen zich aan krijgt gegooid. Die kan je verwachten natuurlijk.
Dit zegt wel iets meer over jouw invalshoek natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als dat je kan verwachten dat er plots een tweede bal in het veld komt als in die situatie ziet. Ook geen geel dan dus.
Leuke invalshoek heb je.
Overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je doet iets slims maar mega onsportiefs.
Eens hoor, fragmentje gaat ook aardig viraal in de rest van de wereld en daar vindt eigenlijk vrijwel iedereen het een enorm slimme actie.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan dit een stuk beter hebben dan ellendig tijdrekken, schwalbes maken of kaarten aannaaien moet ik zeggen. Vergelijkbaar inderdaad met shirtje trekken om een aanval van de tegenstander eruit te halen, irritant als de tegenstander het (continu) doet maar je snapt het wel.
Al besproken.quote:
Of geblesseerd 5 meter buiten het veld liggen, krampachtig teruglopen en vervolgens door je teammaat binnen het veld weer naar de grond gedrukt worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor, fragmentje gaat ook aardig viraal in de rest van de wereld en daar vindt eigenlijk vrijwel iedereen het een enorm slimme actie.
Mega onsportief zou ik dan toch andersoortige acties onder scharen, denk aan geblesseerd het veld inrollen om tijd te rekken of net doen alsof je een bal teruggeeft aan de tegenstander en dan toch doorspelen.
In mijn hoofd was dat fragment anders, maar ik doelde er wel op ja.quote:
Weet ikquote:Op maandag 30 januari 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In mijn hoofd was dat fragment anders, maar ik doelde er wel op ja.
Dat wordt wel steeds beter ja, maar hij heeft geen goede eerste aanname. En vooral: als hij vanaf de start speelt heb je geen goede invaller meer om te brengenquote:Op zondag 29 januari 2023 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gimenez kan toch best aardig een balletje vasthouden? Zoals ie hem ook geeft op Szymanski bij de goal is precies wat je van een aanspeelpunt verwacht.
Je moet hopen dat je een half jaar een goede speler kunt huren die bij een grote club op de bank zit. Dan kan het ook best een hele goede buitenspeler zijn.
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor, fragmentje gaat ook aardig viraal in de rest van de wereld en daar vindt eigenlijk vrijwel iedereen het een enorm slimme actie.
Mega onsportief zou ik dan toch andersoortige acties onder scharen, denk aan geblesseerd het veld inrollen om tijd te rekken of net doen alsof je een bal teruggeeft aan de tegenstander en dan toch doorspelen.
Het voorkomt een mogelijke kans met een vrijwel leeg doel, dat kan ik wat beter hebben dan het echte onsportieve inderdaad. Vergelijk het een beetje met die handsbal van Suarez op het WK, dat zal je ook vast onder onsportief kunnen scharen maar ik vond dat eigenlijk wel een prachtige actie.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]Is gewoon onsportief hoor, hoort erbij maar dat is het gewoon, bij Feyenoord is het onsportieve altijd sportiever dan bij anderen natuurlijk want dan heet het professioneel.
Ik denk dat ik het zelfs prima zou kunnen hebben als een tegenstander dit doet.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voorkomt een mogelijke kans met een vrijwel leeg doel, dat kan ik wat beter hebben dan het echte onsportieve inderdaad. Vergelijk het een beetje met die handsbal van Suarez op het WK, dat zal je ook vast onder onsportief kunnen scharen maar ik vond dat eigenlijk wel een prachtige actie.
Eens, echt heel wat anders dan het gedrag van de Antony's of Alireza's van deze wereld.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zelfs prima zou kunnen hebben als een tegenstander dit doet.
Ook niet zo handig van Twente om die ballen daar te laten liggen, hebben ze geen ballenjongens?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zelfs prima zou kunnen hebben als een tegenstander dit doet.
Die ballenjongen stond achter de boarding en wilde juist helpen door snel een bal aan Misidjan te geven. Bijlow pakte de bal die hij zelf net buiten had gegleden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook niet zo handig van Twente om die ballen daar te laten liggen, hebben ze geen ballenjongens?
Hier was de bal alweer in het spel. Wat Bijlow deed was meer als shirtje trekken als je dreigt gepasseerd te worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Het gebeurt toch trouwens sowieso zo'n 40-45 keer per wedstrijd dat een veldspeler de bal buiten schiet om vervolgens terug te lopen naar zijn positie met de bal in zijn hand om die pas terug te gooien als hij weer goed staat. Dat is toch nauwelijks anders dan dit, maar daar hoor je echt helemaal nooit iemand over.
Mega onsportief gedrag, volgens een enkele Ajacied.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hier was de bal alweer in het spel. Wat Bijlow deed was meer als shirtje trekken als je dreigt gepasseerd te worden.
Dat was het niet, het was gewoon een professionele overtreding die een kansrijke situatie voorkwam. Gele kaart en weer door.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mega onsportief gedrag, volgens een enkele Ajacied.
Ja, dat is inderdaad de eerste vergelijking die ik maakte en die vind ik inderdaad wel beter kloppen. Maar veldspelers voorkomen meerdere keren per wedstrijd een snelle inworp (Misidjan had ook nog niet eens ingegooid) en daar kraait geen haan naar dus ik vind het allemaal maar een beetje overdreven dat er zo enorm veel over gepraat wordt.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hier was de bal alweer in het spel. Wat Bijlow deed was meer als shirtje trekken als je dreigt gepasseerd te worden.
Komt niet zoveel voor hè, dat is het verschil maar gezien de situatie de beste keuze.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de eerste vergelijking die ik maakte en die vind ik inderdaad wel beter kloppen. Maar veldspelers voorkomen meerdere keren per wedstrijd een snelle inworp (Misidjan had ook nog niet eens ingegooid) en daar kraait geen haan naar dus ik vind het allemaal maar een beetje overdreven dat er zo enorm veel over gepraat wordt.
Qua Bijlow eens, maar met Suarez niet. Ik vind het nogal een verschil.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voorkomt een mogelijke kans met een vrijwel leeg doel, dat kan ik wat beter hebben dan het echte onsportieve inderdaad. Vergelijk het een beetje met die handsbal van Suarez op het WK, dat zal je ook vast onder onsportief kunnen scharen maar ik vond dat eigenlijk wel een prachtige actie.
quote:Op maandag 30 januari 2023 13:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Lindhout al gereageerd? Nog steeds mad.
quote:Op zondag 29 januari 2023 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Na 16 duels deed Feyenoord het beter dan gemiddeld en Ajax/PSV uiteraard minder dan gemiddeld. Kan nu niet zo snel de statistieken na 19 potjes vinden, maar het loopt sowieso wat scheef omdat Feyenoord nu ongeveer alle topduels heeft/krijgt.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, doet Feyenoord het nu dit jaar beter dan de afgelopen jaren (qua verliespunten) of is het nog steeds het zelfde en is de rest gewoon veel slechter? Ik heb de indruk dat het gewoon dat laatste is namelijk, maar wellicht kan onze statistieknerd @:pietjepuk2000 het duiden?
Als je exact dezelfde tegenstanders pakt inclusief of het uit of thuis was heeft Feyenoord in die 14 wedstrijden die je dan kan meenemen nu één puntje meer gepakt ten opzichte van vorig seizoen (26 om 27)quote:Op maandag 30 januari 2023 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, doet Feyenoord het nu dit jaar beter dan de afgelopen jaren (qua verliespunten) of is het nog steeds het zelfde en is de rest gewoon veel slechter? Ik heb de indruk dat het gewoon dat laatste is namelijk, maar wellicht kan onze statistieknerd @:pietjepuk2000 het duiden?
Of buiten de lijnen liggen, opkijken en dan krijsend weer terug het veld in rollen.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of geblesseerd 5 meter buiten het veld liggen, krampachtig teruglopen en vervolgens door je teammaat binnen het veld weer naar de grond gedrukt worden.
Vorig seizoen Feyenoord 39 uit 19, PSV 46, Ajax 45quote:Op maandag 30 januari 2023 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Na 16 duels deed Feyenoord het beter dan gemiddeld en Ajax/PSV uiteraard minder dan gemiddeld. Kan nu niet zo snel de statistieken na 19 potjes vinden, maar het loopt sowieso wat scheef omdat Feyenoord nu ongeveer alle topduels heeft/krijgt.
3 puntjes meer nu dan vorig jaar na deze speelronde. Het zijn inderdaad vooral Ajax en PSV die het veel slechter doen. Als Feyenoord dit puntgemiddelde doortrekt eindigen ze op 75 punten, niet veel voor een kampioen.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat zal ze een worst wezen als het lukt.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
3 puntjes meer nu dan vorig jaar na deze speelronde. Het zijn inderdaad vooral Ajax en PSV die het veel slechter doen. Als Feyenoord dit puntgemiddelde doortrekt eindigen ze op 75 punten, niet veel voor een kampioen.
Kampioen van de armoede. Kunnen we dan weer jaren roepen om Feyenoorders op de kast te krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal ze een worst wezen als het lukt.
Ach veel mensen interesseert het niet maar voor mij zijn dat soort titels wel een stuk minder boeiend dan een goede titel van 85 punten ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede. Kunnen we dan weer jaren roepen om Feyenoorders op de kast te krijgen.
Maar jij bent een AZ supporter, dus op dat vlak mag je sowieso je tyfusmuil houden eigenlijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach veel mensen interesseert het niet maar voor mij zijn dat soort titels wel een stuk minder boeiend dan een goede titel van 85 punten ofzo.
Koekerdekoekquote:Op maandag 30 januari 2023 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar jij bent een AZ supporter, dus op dat vlak mag je sowieso je tyfusmuil houden eigenlijk.
Afhankelijk van het puntenaantal zou je mij daar moeilijk mee op de kast kunnen krijgen, dat zou best wel eens de conclusie kunnen worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede. Kunnen we dan weer jaren roepen om Feyenoorders op de kast te krijgen.
'Op dat vlak'quote:Op maandag 30 januari 2023 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar jij bent een AZ supporter, dus op dat vlak mag je sowieso je tyfusmuil houden eigenlijk.
Gun het beide clubs evenveel eigenlijk. En niet schelden, daardoor lijk je nogal een tokkie.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
In welke provincie woon je dan eigenlijk dat je voor deze twee bent?quote:Op maandag 30 januari 2023 15:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gun het beide clubs evenveel eigenlijk. En niet schelden, daardoor lijk je nogal een tokkie.
Pieter Baan Centrum ligt in Flevoland volgens mij.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welke provincie woon je dan eigenlijk dat je voor deze twee bent?
AZ en Twente zijn ten opzichte van 2016/17 wel een stuk dichterbij gekomen. En wij ook ten opzichte van de overige jaren waarin PSV en Ajax met hoge puntenaantallen kampioen zijn geworden. Dat zal een deel verklaren.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afhankelijk van het puntenaantal zou je mij daar moeilijk mee op de kast kunnen krijgen, dat zou best wel eens de conclusie kunnen worden.
Aan de andere kant presteren Nederlandse clubs nu veel beter Europees dan de seizoenen waarin Ajax 'kampioen van de armoede' was, dus moeilijk in te schatten of het echt niveauverval is bovenin of dat gewoon de rest van de Eredivisie sterker is geworden waardoor je minder makkelijk punten haalt.
De selecties van de top 3 zijn dit jaar ook gewoon een stuk minder. Normaal halen Ajax en PSV rond de 80, Feyenoord rond de 70 en AZ en Twente tussen de 60-65.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ en Twente zijn ten opzichte van 2016/17 wel een stuk dichterbij gekomen. En wij ook ten opzichte van de overige jaren waarin PSV en Ajax met hoge puntenaantallen kampioen zijn geworden. Dat zal een deel verklaren.
Maar PSV en Ajax hebben ook wel een opvallend zwak jaar tegen de kleintjes
Blijft koffiedik kijken, gisteren Feyenoord weer gezien, ze spelen als team aardig gedisciplineerd maar aan kwaliteit houdt het niet over, scorend vermogen is gewoon vrij gering, ik denk inmiddels wel dat Feyenoord de grootste kans heeft hoor maar het kan zo maar weer heel spannend worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die gelijkspelletjes tegen Heerenveen, NEC en Fortuna waren echt jammer en onnodig. De wedstrijden waarin Ajax en PSV punten lieten liggen was hun spel compleet hopeloos, dat heb je bij ons weer niet (wat ook nieuw voor ons is). Denk ook niet dat we nog veel punten zullen morsen tegen kleine clubjes.
Voorin vooral. Op het middenveld en achterin loopt genoeg kwaliteit. Ik vind onze voorhoede bij vlagen niveautje Utrecht als ik eerlijk ben. Af en toe zie je wel de kwaliteit bij Paixao en soms Gimenez maar voor de rest erg matig allemaal.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft koffiedik kijken, gisteren Feyenoord weer gezien, ze spelen als team aardig gedisciplineerd maar aan kwaliteit houdt het niet over, scorend vermogen is gewoon vrij gering, ik denk inmiddels wel dat Feyenoord de grootste kans heeft hoor maar het kan zo maar weer heel spannend worden.
Hopelijk dat Gimenez de tweede seizoenshelft een Dessersrol kan vervullen, zet je die Pool hangend op rechts.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Voorin vooral. Op het middenveld en achterin loopt genoeg kwaliteit. Ik vind onze voorhoede bij vlagen niveautje Utrecht als ik eerlijk ben.
Zou ik wellicht ook doen. Middenveld met Timber, Kokcu en Wieffer liep wel goed.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk dat Gimenez de tweede seizoenshelft een Dessersrol kan vervullen, zet je die Pool hangend op rechts.
Wat Feyenoord wel heeft is dat als het drukzetten niet meer lekker gaat de ruimtes te groot worden, dat was tegen Twente en Ajax een beetje hetzelfde.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Voorin vooral. Op het middenveld en achterin loopt genoeg kwaliteit. Ik vind onze voorhoede bij vlagen niveautje Utrecht als ik eerlijk ben. Af en toe zie je wel de kwaliteit bij Paixao en soms Gimenez maar voor de rest erg matig allemaal.
Dat is inderdaad wel een beetje het gevaar als je met veel druk naar voren speelt en veel ruimte in de rug. Vooral tegen teams die wel kunnen voetballen. Toch krijgt Feyenoord van de Eredivisie gemiddeld wel de minste kansen tegen (dacht ik) dus denk dat ze het aardig invullen.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Feyenoord wel heeft is dat als het drukzetten niet meer lekker gaat de ruimtes te groot worden, dat was tegen Twente en Ajax een beetje hetzelfde.
Dacht ik ook aan maar als je met Gimenez én Paixao speelt heb je eigenlijk nog een Dildo aan een flank nodig die zich helemaal de tyfus werkt, en dat werkt het beste met Szymanski weer op 10.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk dat Gimenez de tweede seizoenshelft een Dessersrol kan vervullen, zet je die Pool hangend op rechts.
Das dus de reden dat ik Trauner stiekempjes helemaal niet zo mis, Pedersen en Geertruida lopen erg veel van die gaten achterin dicht, alhoewel we gisteren wel een beetje kwetsbaar waren op links waardoor Twente nog twee kansen kreeg.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Feyenoord wel heeft is dat als het drukzetten niet meer lekker gaat de ruimtes te groot worden, dat was tegen Twente en Ajax een beetje hetzelfde.
Ik mis Gernot anders wel, met zijn ongekende heerlijke drukmomenten vooruit.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das dus de reden dat ik Trauner stiekempjes helemaal niet zo mis, Pedersen en Geertruida lopen erg veel van die gaten achterin dicht, alhoewel we gisteren wel een beetje kwetsbaar waren op links waardoor Twente nog twee kansen kreeg.
Prima. Dan weet je helaas wel wie je krijgt bij AZ-thuis.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
Makkelie fluit zondag, dat wist je eigenlijk al toen die Turrek de klassieker kreeg.
Higlerquote:Op maandag 30 januari 2023 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima. Dan weet je helaas wel wie je krijgt bij AZ-thuis.
Dan zijn er meerdere opties. Nog een keer de Turk kan ook, Twente kreeg ook 2x Lindhout in 2 wekenquote:
Vooral de woordspeling "Justin time" van The Sun is wel leuk gevonden.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Verder gaat Bijlow nog steeds viraal
Mega onsportief!!!
Over jankbal slot wel gewoon gelijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:31 schreef ...TomTom het volgende:
Die Joden bij vi-offside vinden het natuurlijk geen penalty.,,![]()
Water is nat
Oh behalve Sneijdert...
Zijn er nog mensen tokkies die dat kijken ja?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:31 schreef ...TomTom het volgende:
Die Joden bij vi-offside vinden het natuurlijk geen penalty.,,![]()
Water is nat
Oh behalve Sneijdert...
quote:Op maandag 30 januari 2023 20:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
Over jankbal slot wel gewoon gelijk.
Nouja, als Slot zijn moel houdt is het ook weer niet goed?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
Over jankbal slot wel gewoon gelijk.
Verveling... Moet zo toch op pad.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen tokkies die dat kijken ja?
er zitten nog een aantal niveautjes tussen je smoel houden en eindeloos janken.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:35 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
[..]
Nouja, als Slot zijn moel houdt is het ook weer niet goed?
Het is dat het interview gewoon 200x word uitgezonden, Slot word gevraagd naar dat moment en geeft er antwoord op.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
er zitten nog een aantal niveautjes tussen je smoel houden en eindeloos janken.
Misidjan die als een klein kind dan maar de bal naar Bijlow smijt is de kers op de taartquote:Op maandag 30 januari 2023 15:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Mega onsportief!!!
Die had ook geel moeten hebben daarvoor die Misidjan.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Misidjan die als een klein kind dan maar de bal naar Bijlow smijt is de kers op de taart![]()
In Argentinië zullen ze zich wel afvragen waarom Bijlow niet op het WK was.
Agressief gedrag, roodquote:Op maandag 30 januari 2023 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die had ook geel moeten hebben daarvoor die Misidjan.
PEC wil hem nog niet lagen gaan. Zal komende zomer vast en zeker komen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die speler van pec komt ook al niet he.
Dacht eerst dat de scheidsrechter het mogelijk niet zag, maar die staat er bovenop, zie ikquote:Op maandag 30 januari 2023 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die had ook geel moeten hebben daarvoor die Misidjan.
Als de scheidsrechter er niet bovenop stond had Bijlow gewoon een Rivaldo'tje moeten doenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dacht eerst dat de scheidsrechter het mogelijk niet zag, maar die staat er bovenop, zie ik
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:28 schreef Caland het volgende:
De video van Bijlow op de officiele Feyenoord-tiktok is blijkbaar 20 miljoen keer bekeken en in een dag 100K volgers erbij
justin marketinggodquote:Op maandag 30 januari 2023 21:28 schreef Caland het volgende:
De video van Bijlow op de officiele Feyenoord-tiktok is blijkbaar 20 miljoen keer bekeken en in een dag 100K volgers erbij
12 miljoen neerleggen om een statement te maken!quote:Op maandag 30 januari 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dubbele cijfers genot
Ik denk dat men in Zerrouki echt de enige mogelijk echte versterking ziet. Van al die andere namen weet je gewoon dat ze bij voorbaat het niveau niet perse hoger kunnen brengen.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:13 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap echt geen reet van het beleid, als dit waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2023 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat men in Zerrouki echt de enige mogelijk echte versterking ziet. Van al die andere namen weet je gewoon dat ze bij voorbaat het niveau niet perse hoger kunnen brengen.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is szymanski mogelijk (lang) geblesseerd ja?
Ik zit hier totaal niet op te wachten. Begin deze transferperiode nog wel, maar ik verwacht niet dat hij dit seizoen nog het verschil gaat maken.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dubbele cijfers genot
Waarom nou weer? Wieffer is niet minder.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dubbele cijfers genot
omdat je met wieffer, kokcu en timber maar 3 goede middenvelders hebt die van jezelf zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 23:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Wieffer is niet minder.
Waarom moet dat nu dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 23:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat je met wieffer, kokcu en timber maar 3 goede middenvelders hebt die van jezelf zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel zondag in elk geval geblesseerd uit met zijn knie. Maar verder blijft het ijzingwekkend stil behalve een Slot die zei dat het er niet zo goed uit zagquote:Op maandag 30 januari 2023 23:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wtfis szymanski mogelijk (lang) geblesseerd ja?
dat hoeft nu nietquote:
Er is echt totaal geen noodzaak om nu Zerrouki te halen. Als Szymanski echt zwaar geblesseerd zou zijn (lijkt me sterk) kan je wel een middenvelder halen, maar geen duurste aankoop ooit en Zerrouki is dan ook niet het juiste type.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoeft nu niet
maar in de zomer is het waarschijnlijk niet zerrouki, dan heb je meer concurrentie met een beetje pech
en als er nog geld is vind ik wel dat je een (directe) versterking moet halen nu, al zie ik die het liefst voorin
tja ik maak de keuzes ook niet over wie het dan precies moet zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is echt totaal geen noodzaak om nu Zerrouki te halen. Als Szymanski echt zwaar geblesseerd zou zijn (lijkt me sterk) kan je wel een middenvelder halen, maar geen duurste aankoop ooit en Zerrouki is dan ook niet het juiste type.
Het is dan ook maar een grote angst aanname van mij over Szymanski.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is echt totaal geen noodzaak om nu Zerrouki te halen. Als Szymanski echt zwaar geblesseerd zou zijn (lijkt me sterk) kan je wel een middenvelder halen, maar geen duurste aankoop ooit en Zerrouki is dan ook niet het juiste type.
als onze poolse god echt lang eruit ligt moet je wel jaquote:Op maandag 30 januari 2023 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een grote angst aanname van mij over Szymanski.
In dat scenario zou ik er overigens juist wel in kunnen komen, zeker als je ziet wat Timber bracht als invaller. Maar wr moeten het nog maar zien. @:ZKA geeft op Twitter al aan dat niemand dit naar hem kan bevestigen.
Leuk talentje, ja. Zal in de zomer wel komen denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:34 schreef hhh38 het volgende:
Die Van den Belt is van harte welkom overigens
Veel te weinig creativiteit en scorend vermogenquote:Op maandag 30 januari 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als onze poolse god echt lang eruit ligt moet je wel ja
Zerrouki-Wieffer-Timber volgend jaar zou toch best prima zijn als middenveld om de transferperiode mee in te gaan
Kokcu verkopen voor een recordbedrag jaa
ja, het liefst haal je daar dan nog 1 of 2 creatieve/aanvallende middenvelders bijquote:Op maandag 30 januari 2023 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Veel te weinig creativiteit en scorend vermogen
Blijft wel raar hoor. Je weet al 3 weken dat Twente weigert te verkopen en op de voorlaatste dag kom je met 8 miljoen terug bij Twente. Dat is toch een flink bedrag waar je wel een andere speler voor kan scouten?quote:Op maandag 30 januari 2023 23:35 schreef fetX het volgende:
Volgens @:zka loopt er niks rondom Zerrouki, voor zover zijn bronnen reiken.
Kan me overigens ook nauwelijks voorstellen dat Streuer nu ineens wel ‘ja’ gaat zeggen met nog zo’n 24 uur te gaan.
Het kruisje rechtsboven, die moet je hebben.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
er zitten nog een aantal niveautjes tussen je smoel houden en eindeloos janken.
Zou ook veel liever een goede buitenspeler zien, zeker nu Wieffer het prima doet en je Timber nog achter de hand hebt. Trauner gaat blijkbaar ook niet heel lang meer duren dus heb je noodoplossing Geertruida over een tijdje ook weer voor de 6.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Blijft wel raar hoor. Je weet al 3 weken dat Twente weigert te verkopen en op de voorlaatste dag kom je met 8 miljoen terug bij Twente. Dat is toch een flink bedrag waar je wel een andere speler voor kan scouten?
morgen do or die voor beide clubwatchersquote:
Precies dit. Wieffer doet het veel beter dan verwacht, Timber is op deweg terug, en trainer komt er aan. Haal dan ajb een echt goede aanvaller zou je zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou ook veel liever een goede buitenspeler zien, zeker nu Wieffer het prima doet en je Timber nog achter de hand hebt. Trauner gaat blijkbaar ook niet heel lang meer duren dus heb je noodoplossing Geertruida over een tijdje ook weer voor de 6.
Maar goed, die buitenspelers liggen ook niet voor het oprapen natuurlijk.
als je in de categorie Zerrouki zoekt maar dan voorin kom je wel wat duurder uit in de Eredivisie.. types als Cerny heb je weinig aan en zijn niet haalbaar, Karlsson al helemaal nietquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit. Wieffer doet het veel beter dan verwacht, Timber is op deweg terug, en trainer komt er aan. Haal dan ajb een echt goede aanvaller zou je zeggen.
Naja, in Arend we trust...
Ik had de ruil Azarkan Walemark echt wel willen zienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je in de categorie Zerrouki zoekt maar dan voorin kom je wel wat duurder uit in de Eredivisie.. types als Cerny heb je weinig aan en zijn niet haalbaar, Karlsson al helemaal niet
zou wel een prestatie van formaat zijn als ze nog een voorhoede speler strikken uit het buitenland die direct in de basis kan
Spektakel!!!!!!!quote:De enige middenvelder waarvoor Feyenoord op dit moment in de race is, is Thomas van den Belt. Men verwacht spektakel op de laatste dag van de Nederlandse transfermarkt, die dinsdag na 23:59 sluit.
1908.nl
Die aankopen van subtoppers is toch ook altijd een grote gok. Spelers als Odgaard, Pavlidis, Cerny, Robin Propper, Brenet, Van Wolfswinkel, Vlap etc opeens draaien ze allemaal mee in de Nederlandse 'top'. Spelers die we normaliter nooit zouden willen zien komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je in de categorie Zerrouki zoekt maar dan voorin kom je wel wat duurder uit in de Eredivisie.. types als Cerny heb je weinig aan en zijn niet haalbaar, Karlsson al helemaal niet
zou wel een prestatie van formaat zijn als ze nog een voorhoede speler strikken uit het buitenland die direct in de basis kan
als er nog wat voor voorin komt moet walemark sowieso verhuurd wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had de ruil Azarkan Walemark echt wel willen zien
Kunnen we de transfer van Thorgal niet gewoon kapen?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
15 minuten praten met ARNEGOD en hij is omquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kunnen we de transfer van Thorgal niet gewoon kapen?
Ik snap het echt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als er nog wat voor voorin komt moet walemark sowieso verhuurd worden
gaat alleen niet gebeuren
Dat gaat dus echt helemaal niks worden met die gozer.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kunnen we de transfer van Thorgal niet gewoon kapen?
ESPN gaat een deadlineshow doen, zou Rutger daar nog een opwachting maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijgen we weer een dronken @:zka die naar Te Kloese gaat bellen???
Iedereen bestaat uit vlees en bloed, why notquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijgen we weer een dronken @:zka die naar Te Kloese gaat bellen???
quote:Op maandag 30 januari 2023 23:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het kruisje rechtsboven, die moet je hebben.
Pannenkoek.
Volgens mij niet, ja afkicken deed dat toch met die walgelijke Lars Jesse wiens stamboom een cirkel isquote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:20 schreef aTypisch het volgende:
jaa spektakelgenot
is er ergens een leuke (nederlands georiënteerde) deadline show ergens op youtube ofzo?
Ik kan geen poll titel aanpassen. Ik kan er hoogstens een nieuwe poll inzetten maar daarmee vallen de huidige stemmen weg.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:01 schreef aTypisch het volgende:
oh, zo is het een beetje onduidelijk
@:onlogisch graag aanpassen als je wakker wordt
walemark en karimgod naar zwollequote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:34 schreef Caland het volgende:
Beter halen we gewoon dat ventje van Zwolle, schoppen we Karim voor anderhalf seizoen die kant op.
Win win.
Mwah, Walemark moet toch wel bij een eredivisieclub aan de slag kunnen lijkt me. Laat hem maar Groningen erin houden. Bel jij Te Kloese effe @ZKA om dit te regelenquote:
Misschien kan hij Broodje Baldé vervangen bij Dordt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Walemark moet toch wel bij een eredivisieclub aan de slag kunnen lijkt me. Laat hem maar Groningen erin houden. Bel jij Te Kloese effe @:zka om dit te regelen
Dat niveau is wel echt veel te laag voor Walemark. Prima spelertje, zou echt niet misstaan bij zelfs een Twente. Maar dat is meer omdat die Misidjan echt schandalig slecht is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Misschien kan hij Broodje Baldé vervangen bij Dordt.
Ik zou als ik Groningen was niet aan hem beginnen
Ah, zo hoog schat ik hem nog niet in. Vooral zaak dat hij gewoon ergens gaat voetballenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niveau is wel echt veel te laag voor Walemark. Prima spelertje, zou echt niet misstaan bij zelfs een Twente. Maar dat is meer omdat die Misidjan echt schandalig slecht is.
Die zou bij de meeste middenmoters in de Eredivisie al één van de beste spelers zijn. Echt zo'n typische Scandinavische kneus die er bij Heerenveen, waar je maar zes wedstrijden per jaar goed hoeft te spelen, op Studio Sport heel goed uitziet maar zich niet aan een tempootje hoger kan aanpassen. Type Sarr, Samba Sam, Stront Larsen, we kennen ze wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Walemark moet toch wel bij een eredivisieclub aan de slag kunnen lijkt me. Laat hem maar Groningen erin houden. Bel jij Te Kloese effe @:zka om dit te regelen
Ik mis het toch binnenhalen van Mijnans in dit verhaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:10 schreef fetX het volgende:
Hot take; einde van de dag hebben we vd Belt binnen die in de zomer over komt. Walemark niet verhuurd en Balde weg. Nog wat pogingen gedaan voor een buitenspeler, maar die komen allemaal niet. En interesse in Zerrouki bleek niks.
Prima deurtje ingetrapt zo.
Die gaat naar AZ.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mis het toch binnenhalen van Mijnans in dit verhaal.
Wil de geest van Martin dit forum verlaten alsjeblieft.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Type Sander van der Streek dan
Dat is wel extreem ja. Lekker die Vd Belt erbij en dan is het prima joh.quote:
Snap Twente wel, ook wel echt heel raar om op deze dag dan terug te komen met een 'minieme' verhoging van het bod. Als er al iets van waar is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is wel extreem ja. Lekker die Vd Belt erbij en dan is het prima joh.
Ja. Aan de andere kant staan de zaken er wel wat anders voor dan 2 weken geleden. Misschien wilden ze het even afwachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap Twente wel, ook wel echt heel raar om op deze dag dan terug te komen met een 'minieme' verhoging van het bod. Als er al iets van waar is.
Helemaal gezien beide directeuren er in de media eigenlijk al een streep onder hadden gezet.
Denk dat Slot gisteravond zelf voor de deur van Streuer stond met zijn bankpasje, en misschien nog met Walemark aan een ketting.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap Twente wel, ook wel echt heel raar om op deze dag dan terug te komen met een 'minieme' verhoging van het bod. Als er al iets van waar is.
Helemaal gezien beide directeuren er in de media eigenlijk al een streep onder hadden gezet.
Twente vraagt meer dan Feyenoord kan en wil betalen = Feyenoord komt te laat. Huh?quote:
Als Feyenoord een paar weken gelden die 8 miljoen vast had geboden dan had Twente wel verkocht denk ik. Dus in die zin wel te laat.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Twente vraagt meer dan Feyenoord kan en wil betalen = Feyenoord komt te laat. Huh?
Verder gewoon lekker van de Belt halen voor een fractie van dat geld en je bent klaar.
Ik heb niet echt het idee dat hun standpunt en vraagprijs is veranderd in de afgelopen weken eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Feyenoord een paar weken gelden die 8 miljoen vast had geboden dan had Twente wel verkocht denk ik. Dus in die zin wel te laat.
Geen idee, maar je weet dat als je op deadlinedag komt dat je dan helemaal de hoofdprijs mag gaan betalen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat hun standpunt en vraagprijs is veranderd in de afgelopen weken eigenlijk.
Kan dan wel onsportief zijn maar ik vind het wel professioneel. Heel slim gedaan van Bijlow.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Mega onsportief!!!
onsportief is ook echt gelulquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:16 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Kan dan wel onsportief zijn maar ik vind het wel professioneel. Heel slim gedaan van Bijlow.
Walgelijke act van het meest ranzige volk ter wereld.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Stelletje zwijnen zijn het toch ook.
[ twitter ]
Kunnen ze geen voorbeeld nemen aan Jappen? @:Knutdeijsbeer
Is dit je 'alle Aziaten zijn geel en ranzig'-act?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijke act van het meest ranzige volk ter wereld.
Dat is geen act maar onomstotelijk bewezen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dit je 'alle Aziaten zijn geel en ranzig'-act?
Nee in Azië ben je walgelijk smerig of obsessief schoon. Geen middenweg.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is geen act maar onomstotelijk bewezen.
Die dingen kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
onsportief is ook echt gelul
een meer onschuldige overtreding kun je bijna niet maken
Njah wat had je anders verwacht. In de winter een echte aanwinst binnenhalen is bijna onmogelijk voor Feyenoord. Of men vraagt de hoofdprijs en je betaalt je driedubbel scheel of diegene laat niemand gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:51 schreef Haringkop het volgende:
Gaat niet meer gebeuren vandaag hè, ergens wel een tegenvallende transferperiode. Toch maar hopen dat Gimenez vleugels krijgt de komende maanden.
Jappen scheren hun zak niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dit je 'alle Aziaten zijn geel en ranzig'-act?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:34 schreef Caland het volgende:
Beter halen we gewoon dat ventje van Zwolle, schoppen we Karim voor anderhalf seizoen die kant op.
Win win.
Zitten ze in Deventer massaal aan de basepijp?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:29 schreef spaceghost het volgende:
Geruchten dat oud speler Tonny Vilhena gaat spelen bij Go Ahead Eagles
Ik vind het echt helemaal prima dat die deal niet doorgaat nu we Wieffer hebben en hij het goed doet. Hoop zo dat er wat op de vleugels komt, maar dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bod dus weer afgewezen.
8 miljoen euro vast voor 1.5 jaar contract in de Eredivisie is overigens wel redelijk bizar. Zeker in Rotterdamse begrippen.
Dus er was wél contact? @ZKA graag duiding.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bod dus weer afgewezen.
8 miljoen euro vast voor 1.5 jaar contract in de Eredivisie is overigens wel redelijk bizar. Zeker in Rotterdamse begrippen.
eensquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die dingen kunnen prima naast elkaar bestaan.
Hoe dan ook soms wat overdreven reacties ja. Ik vond wat dat betreft dat toneelspel van Alireza veel vermoeiender.
misschien zijn we er ook wat te veel in gaan gelovenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:51 schreef Haringkop het volgende:
Gaat niet meer gebeuren vandaag hè, ergens wel een tegenvallende transferperiode. Toch maar hopen dat Gimenez vleugels krijgt de komende maanden.
Uiteindelijk niet meer, nee, maar bij aanvang van de transferperiode had ik toch wel de lichte hoop dat Alireza zou vertrekken en dat we toch nog wat kwaliteit voorin er bij zouden kunnen halen. Volgens mij moet je met die 8 miljoen van Zerrouki voorin ook nog wel iets bruikbaars kunnen halen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Njah wat had je anders verwacht. In de winter een echte aanwinst binnenhalen is bijna onmogelijk voor Feyenoord. Of men vraagt de hoofdprijs en je betaalt je driedubbel scheel of diegene laat niemand gaan.
Als we vanavond eindigen met een Van den Berg ben ik meer dan tevreden. Ipv allerlei middelmaat halen voor de vleugels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |