quote:Op zondag 29 januari 2023 17:05 schreef Haringkop het volgende:
Wat zei Slot?
Ik vond dat we deze gewoon over de streep hadden moeten trekken. Zeker de tweede helft liet Twente enorme ruimtes vallen, daar deden we gewoon te weinig mee. Nog los van dat het hands moment weer behoorlijk discutabel was.
Al met al is 1-1 niet slecht en kan je nog steeds thuis tegen PSV en AZ een gat slaan. Maar na Utrecht, Ajax en nu Twente heb je eigenlijk wel te veel punten verloren.
We hebben komen aanvallend toch het nodige tekort, ik had gehoopt dat we daar in de winterstop nog wat kwaliteit bij hadden kunnen brengen.
Ik zou Idrissi juist wel nog kansen willen geven. Het is allemaal erg ongelukkig nu, maar volgens mij is hij een speler die met vertrouwen echt weer van waarde kan zijn. Die negativiteit vind ik echt overdreven.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet meer met Idrissi proberen, het verbaast mij wel dat Slot hem weer boven Wålemark verkoos. Bij Dilrosun en Alireza kan je nog wel zeggen dat ze keihard werken en bij Dilro daarnaast dat hij met zijn snelheid iets toevoegt. Wel had Slot ze eerder moeten wisselen denk ik, in ieder geval Paixao voor Alireza.
Ik ben wel vandaag definitief overtuigd geraakt over Gimenez, in ieder geval tegen de sterkere tegenstanders. Je ziet dat de centrale verdedigers veel meer moeite met hem hebben dan met Danilo.
Toch staan we xG wise gemiddeld op de tweede plek en op de laatste plek als het gaat om xG tegenquote:Op zondag 29 januari 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
We kunnen eindeloos lullen over die strafschop maar al met al heb je voor de zoveelste keer dit seizoen niet meer kansen dan je tegenstander gecreëerd. De ploeg is gewoon niet goed genoeg om tegen topteams het verschil te maken.
Precies. 0,0 gestolen en ondertussen maar 1x verloren. En ook nog eens bijna door dit moorddadige programma heen.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:57 schreef fetX het volgende:
Bovendien hebben we nog geen punt teveel gepakt terwijl we best wat wedstrijden recht hadden op meer.
Nee we staan derde xG wise:quote:Op zondag 29 januari 2023 17:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch staan we xG wise gemiddeld op de tweede plek en op de laatste plek als het gaat om xG tegen
Komende 3 wedstrijden minstens 7 punten pakken en je hebt een uitstekende uitgangspositie.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. 0,0 gestolen en ondertussen maar 1x verloren. En ook nog eens bijna door dit moorddadige programma heen.
4 punten te weinig door arbitrale dwalingen. Bijzonder seizoen op alle vlakken.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:57 schreef fetX het volgende:
Bovendien hebben we nog geen punt teveel gepakt terwijl we best wat wedstrijden recht hadden op meer.
Bijna bijna, we zijn op de helft. En dan hebben we het gegarandeerde verlies in de ArenA nogquote:Op zondag 29 januari 2023 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. 0,0 gestolen en ondertussen maar 1x verloren. En ook nog eens bijna door dit moorddadige programma heen.
Ajax moet nog naar Eindhoven en Enschede gelukkig. Maar ben wel blij als we AZ thuis gehad hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijna bijna, we zijn op de helft. En dan hebben we het gegarandeerde verlies in de ArenA nog
PSV thuis en AZ thuis tellen iets minder zwaar mee als deze uitpotten.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijna bijna, we zijn op de helft. En dan hebben we het gegarandeerde verlies in de ArenA nog
Wellicht zelfs 3 keer want die goal van Gimenez in Utrecht was ook dubieus.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
4 punten te weinig door arbitrale dwalingen. Bijzonder seizoen op alle vlakken.
Maar dat weten we, dat is kwaliteit. Alsnog, als we 2x gelijk spelen (tegen PSV en AZ), verliezen van Ajax en de rest winnen zijn we alsnog kampioen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee we staan derde xG wise:
https://www.infogol.net/e(...)ie-table-2022-23/433
Achterin staat het best goed ja, maar voorin blijft het een repeterend verhaal.
Ik ook wel. Die speelt niet geweldig (meer) al had hij wel een assist vandaag. Timber viel wel lekker in dus kan zomaar dat hij binnenkort op de bank belandt.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij overigens een beetje zorgen over Szymanski
Kuip moet er vol achter staan maar dat is een cliché.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat weten we, dat is kwaliteit. Alsnog, als we 2x gelijk spelen (tegen PSV en AZ), verliezen van Ajax en de rest winnen zijn we alsnog kampioen.
Maar goed, ik heb er tegen PSV en AZ wel vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |