quote:Op zondag 29 januari 2023 17:05 schreef Haringkop het volgende:
Wat zei Slot?
Ik vond dat we deze gewoon over de streep hadden moeten trekken. Zeker de tweede helft liet Twente enorme ruimtes vallen, daar deden we gewoon te weinig mee. Nog los van dat het hands moment weer behoorlijk discutabel was.
Al met al is 1-1 niet slecht en kan je nog steeds thuis tegen PSV en AZ een gat slaan. Maar na Utrecht, Ajax en nu Twente heb je eigenlijk wel te veel punten verloren.
We hebben komen aanvallend toch het nodige tekort, ik had gehoopt dat we daar in de winterstop nog wat kwaliteit bij hadden kunnen brengen.
Ik zou Idrissi juist wel nog kansen willen geven. Het is allemaal erg ongelukkig nu, maar volgens mij is hij een speler die met vertrouwen echt weer van waarde kan zijn. Die negativiteit vind ik echt overdreven.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet meer met Idrissi proberen, het verbaast mij wel dat Slot hem weer boven Wålemark verkoos. Bij Dilrosun en Alireza kan je nog wel zeggen dat ze keihard werken en bij Dilro daarnaast dat hij met zijn snelheid iets toevoegt. Wel had Slot ze eerder moeten wisselen denk ik, in ieder geval Paixao voor Alireza.
Ik ben wel vandaag definitief overtuigd geraakt over Gimenez, in ieder geval tegen de sterkere tegenstanders. Je ziet dat de centrale verdedigers veel meer moeite met hem hebben dan met Danilo.
Toch staan we xG wise gemiddeld op de tweede plek en op de laatste plek als het gaat om xG tegenquote:Op zondag 29 januari 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
We kunnen eindeloos lullen over die strafschop maar al met al heb je voor de zoveelste keer dit seizoen niet meer kansen dan je tegenstander gecreëerd. De ploeg is gewoon niet goed genoeg om tegen topteams het verschil te maken.
Precies. 0,0 gestolen en ondertussen maar 1x verloren. En ook nog eens bijna door dit moorddadige programma heen.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:57 schreef fetX het volgende:
Bovendien hebben we nog geen punt teveel gepakt terwijl we best wat wedstrijden recht hadden op meer.
Nee we staan derde xG wise:quote:Op zondag 29 januari 2023 17:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch staan we xG wise gemiddeld op de tweede plek en op de laatste plek als het gaat om xG tegen
Komende 3 wedstrijden minstens 7 punten pakken en je hebt een uitstekende uitgangspositie.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. 0,0 gestolen en ondertussen maar 1x verloren. En ook nog eens bijna door dit moorddadige programma heen.
4 punten te weinig door arbitrale dwalingen. Bijzonder seizoen op alle vlakken.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:57 schreef fetX het volgende:
Bovendien hebben we nog geen punt teveel gepakt terwijl we best wat wedstrijden recht hadden op meer.
Bijna bijna, we zijn op de helft. En dan hebben we het gegarandeerde verlies in de ArenA nogquote:Op zondag 29 januari 2023 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. 0,0 gestolen en ondertussen maar 1x verloren. En ook nog eens bijna door dit moorddadige programma heen.
Ajax moet nog naar Eindhoven en Enschede gelukkig. Maar ben wel blij als we AZ thuis gehad hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijna bijna, we zijn op de helft. En dan hebben we het gegarandeerde verlies in de ArenA nog
PSV thuis en AZ thuis tellen iets minder zwaar mee als deze uitpotten.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijna bijna, we zijn op de helft. En dan hebben we het gegarandeerde verlies in de ArenA nog
Wellicht zelfs 3 keer want die goal van Gimenez in Utrecht was ook dubieus.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
4 punten te weinig door arbitrale dwalingen. Bijzonder seizoen op alle vlakken.
Maar dat weten we, dat is kwaliteit. Alsnog, als we 2x gelijk spelen (tegen PSV en AZ), verliezen van Ajax en de rest winnen zijn we alsnog kampioen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee we staan derde xG wise:
https://www.infogol.net/e(...)ie-table-2022-23/433
Achterin staat het best goed ja, maar voorin blijft het een repeterend verhaal.
Ik ook wel. Die speelt niet geweldig (meer) al had hij wel een assist vandaag. Timber viel wel lekker in dus kan zomaar dat hij binnenkort op de bank belandt.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij overigens een beetje zorgen over Szymanski
Kuip moet er vol achter staan maar dat is een cliché.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat weten we, dat is kwaliteit. Alsnog, als we 2x gelijk spelen (tegen PSV en AZ), verliezen van Ajax en de rest winnen zijn we alsnog kampioen.
Maar goed, ik heb er tegen PSV en AZ wel vertrouwen in
Vooraf dit seizoen had ik eigenlijk gedacht dat we gingen bouwen aan een team en dat we volgend jaar pas serieus mee zouden doen om minstens de tweede plek. Dus al best bijzonder hoe het nu loopt.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kuip moet er vol achter staan maar dat is een cliché.
Je moet die titel echt binnenslepen dit jaar als je op termijn nog iets van concurrentie met Ajax aan wilt gaan. Maakt mij dan weinig uit dat het een titel van de armoede is.
Ja dat was op TV ook te zien, is een paar keer benoemd in dit topic.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:08 schreef Caland het volgende:
Overigens zat ik tweede ring met een bijzonder goed zicht en het was best schokkend hoeveel ruimte er in de eerste helft al lag om er doorheen te voetballen en hoe bizar weinig daarmee werd gedaan, geen idee of dat op tv ook te zien was. Vooral Timber was op dat vlak wel echt een toegevoegde waarde, hopelijk start hij tegen PSV
Ruimte bij Twente bedoel je? Ja, dat was een enorme ergernis (ook in dit topic) dat daar nauwelijks gebruik van werd gemaakt. Met de aanval van vorig seizoen had je er vandaag minstens 3 gescoord zoveel ruimte lag er.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:08 schreef Caland het volgende:
Overigens zat ik tweede ring met een bijzonder goed zicht en het was best schokkend hoeveel ruimte er in de eerste helft al lag om er doorheen te voetballen en hoe bizar weinig daarmee werd gedaan, geen idee of dat op tv ook te zien was. Vooral Timber was op dat vlak wel echt een toegevoegde waarde, hopelijk start hij tegen PSV
Ik dacht wel dat er kansen lagen aangezien Ajax en PSV allebei een nieuwe trainer hadden. Nooit kunnen dromen dat Schreuder het zo slecht zou doenquote:Op zondag 29 januari 2023 18:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooraf dit seizoen had ik eigenlijk gedacht dat we gingen bouwen aan een team en dat we volgend jaar pas serieus mee zouden doen om minstens de tweede plek. Dus al best bijzonder hoe het nu loopt.
Met een paar gerichte aankopen kunnen we volgend seizoen echt een goed team hebben.
Ik vind dat de aankopen helemaal niet zo heel geweldig zijn eigenlijk, geen een speler die een 8 of een 9 scoort. Maar veel zesjes en zeventjes en dat is voorlopig genoeg om een falend Ajax en PSV onder je te houden.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooraf dit seizoen had ik eigenlijk gedacht dat we gingen bouwen aan een team en dat we volgend jaar serieus mee zouden doen om minstens de tweede plek. Dus al best bijzonder hoe het nu loopt.
Met een paar gerichte aankopen kunnen we volgend seizoen echt een goed team hebben.
Slot laat zich eigenlijk net als tegen Ajax piepelen tussen de 60ste en 70ste minuut. Nu zag je ook al dat er spelers bij ons doorheen zaten. Ik had zelf ook eerder Danilo gebracht, hoewel Gimenez goed speelde was het beste er na goed een uur ook wel vanaf.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet meer met Idrissi proberen, het verbaast mij wel dat Slot hem weer boven Wålemark verkoos. Bij Dilrosun en Alireza kan je nog wel zeggen dat ze keihard werken en bij Dilro daarnaast dat hij met zijn snelheid iets toevoegt. Wel had Slot ze eerder moeten wisselen denk ik, in ieder geval Paixao voor Alireza.
Ik ben wel vandaag definitief overtuigd geraakt over Gimenez, in ieder geval tegen de sterkere tegenstanders. Je ziet dat de centrale verdedigers veel meer moeite met hem hebben dan met Danilo.
Komende drie Eredivisie wedstrijden daar Cambuur, RKC, Sparta en daarna Vitesse uit die ik ze niet zo snel zie winnen. Tussendoor Twente uit voor de beker en 2x Union. Kan nog wel flink door rommelen daar.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat er kansen lagen aangezien Ajax en PSV allebei een nieuwe trainer hadden. Nooit kunnen dromen dat Schreuder het zo slecht zou doen
Hancko krijgt van mij wel een 8.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat de aankopen helemaal niet zo heel geweldig zijn eigenlijk, geen een speler die een 8 of een 9 scoort. Maar veel zesjes en zeventjes en dat is voorlopig genoeg om een falend Ajax en PSV onder je te houden.
Maar normaal gesproken hadden die rond deze tijd al richting de 50 punten gezeten dus je moet ook realistisch zijn. Het moet nu gebeuren, dan pak je 40 miljoen aan CL-inkomsten, verkoop je hopelijk een paar redelijke spelers voor 30 miljoen en kun je doorinvesteren.
Weer Uefa cup daar wordt de club niet rijker van.
Oja Hancko doet het wel lekker ja. Verder weet ik het niet zo, ben blij dat de toppers er voor een groot deel opzitten want met deze aanvallers ga je er weinig winnen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hancko krijgt van mij wel een 8.
Een aantal andere spelers kunnen dat met een hele goeie 2e seizoenshelft ook halen.
Paixao past zich ook wel veel sneller aan dan gedacht, daar had ik volgend seizoen pas iets van verwachtquote:Op zondag 29 januari 2023 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een aantal andere spelers kunnen dat met een hele goeie 2e seizoenshelft ook halen.
Zou het ook een wonder vinden als Ajax nog mee gaat doen, want ook vandaag heel kwetsbaar maar het zijn nog steeds maar 5 punten en dat is alleen Ajax, er staan er nog 2 tussen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Komende drie Eredivisie wedstrijden daar Cambuur, RKC, Sparta en daarna Vitesse uit die ik ze niet zo snel zie winnen. Tussendoor Twente uit voor de beker en 2x Union. Kan nog wel flink door rommelen daar.
Neejoh, die gaan nu echt hun puntjes wel pakken hoor. Droomprogramma.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Komende drie Eredivisie wedstrijden daar Cambuur, RKC, Sparta en daarna Vitesse uit die ik ze niet zo snel zie winnen. Tussendoor Twente uit voor de beker en 2x Union. Kan nog wel flink door rommelen daar.
Het zijn ook geen aankopen waar je dat direct van had kunnen verwachten toch? Ik vind het allemaal ook niet geweldig hoor, maar bij Wieffer, Paixao en Timber zie je wel dat ze in potentie uitstekende spelers kunnen worden. Hancko is overigens een directe versterking gebleken.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat de aankopen helemaal niet zo heel geweldig zijn eigenlijk, geen een speler die een 8 of een 9 scoort. Maar veel zesjes en zeventjes en dat is voorlopig genoeg om een falend Ajax en PSV onder je te houden.
Cambuur, RKC en Sparta ja, maar die potjes tegen Twente (beker), Vitesse en tegen Union zie ik ze niet zo snel winnen en dat werkt toch mee.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Neejoh, die gaan nu echt hun puntjes wel pakken hoor. Droomprogramma.
Hoop het. Zo'n 4-1 als vandaag geeft ze wel weer vertrouwen daar. Wordt voor Feyenoord gewoon tijd om een serie neer te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Cambuur, RKC en Sparta ja, maar die potjes tegen Twente (beker), Vitesse en tegen Union zie ik ze niet zo snel winnen en dat werkt toch mee.
Laatste twaalf wedstrijden moet je, op Ajax-uit na, eigenlijk allemaal zonder problemen winnen. Als je nu 7 punten haalt tegen AZ, PSV en Heerenveen sta je er uitstekend voor en dat lijkt me niet onrealistisch.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoop het. Zo'n 4-1 als vandaag geeft ze wel weer vertrouwen daar. Wordt voor Feyenoord gewoon tijd om een serie neer te zetten.
Denk dat het er 5 worden.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Laatste twaalf wedstrijden moet je, op Ajax-uit na, eigenlijk allemaal zonder problemen winnen. Als je nu 7 punten haalt tegen AZ, PSV en Heerenveen sta je er uitstekend voor en dat lijkt me niet onrealistisch.
Idrissi is echt ontzettend beroerd. Buiten die goal tegen PSV kan ik vrijwel niks positief herinneren van hem.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao past zich ook wel veel sneller aan dan gedacht, daar had ik volgend seizoen pas iets van verwacht
Nog zoiets onbegrijpelijks dat hij vanaf rechts moest komen omdat lievelingetje Idrissi weer eens minuten moest maken. Die heeft echt bijna alles fout gedaan wat hij fout kon doen. Kutvoetballer. Woest nog steeds
Hij had een wedstrijd ervoor of erna een paar leuke combinaties met Lopez, maar die connectie heeft ie met Hartman nog niet gevondenquote:Op zondag 29 januari 2023 18:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Idrissi is echt ontzettend beroerd. Buiten die goal tegen PSV kan ik vrijwel niks positief herinneren van hem.
Die had je eigenlijk in de winterstop moet terugsturen, maar dat zal wel een kostenplaatje hebben gehad..
Het blijven aankopen van 5 miljoen (met Timber als uitschieter) en dan is het gewoon altijd een twijfelgeval. Nu is het zo dat spelers bij Feyenoord altijd wat meer onder de loep worden genomen. Maar Szymanski en Dilrosun zijn beide respectievelijk rechtstreeks bij 10 en 9 doelpunten betrokken in 18 wedstrijden. Voor een middenvelder/buitenspeler is dit ook weer niet slecht.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een aantal andere spelers kunnen dat met een hele goeie 2e seizoenshelft ook halen. Mocht je kampioen worden is dat sowieso deels dankzij aankopen aangezien er iedere week minstens 5 in het veld staan.
Bergwijn moet je het ook niet mee vergelijken, die doet er gewoon niks voor. Das echt een zeldzame miskoop.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:57 schreef CR7 het volgende:
Bergwijn die een factor 6/7 duurder was die doet het echt niet beter.
Onbegrijpelijk ook, had dan Wahlemark gebracht. Maar die heeft volgens mij de moeder van Slot verkracht ofzo/quote:Op zondag 29 januari 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao past zich ook wel veel sneller aan dan gedacht, daar had ik volgend seizoen pas iets van verwacht
Nog zoiets onbegrijpelijks dat hij vanaf rechts moest komen omdat lievelingetje Idrissi weer eens minuten moest maken. Die heeft echt bijna alles fout gedaan wat hij fout kon doen. Kutvoetballer. Woest nog steeds
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen, toch een speler van 22 die zes miljoen heeft gekost en nog best vaak niet eens een helft volhoudt. Potentie genoeg maar voor de prijs/leeftijd komt hij wel van heel ver.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
Ik had er ook pas volgend seizoen wat van verwacht. Vind hem eigenlijk al best goed. Maar dat ben je al snel gezien onze andere buitenspelers.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen, toch een speler van 22 die zes miljoen heeft gekost en nog best vaak niet eens een helft volhoudt. Potentie genoeg maar voor de prijs/leeftijd komt hij wel van heel ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |